Honzo, to je všechno moc krásné, beru, ale porovnej to s jinými motory a jejich křivkami výkonu a točivého momentu, pak dospěješ k tomu, co říkám. A porovnej to s tím, co to auto váží (ne zrovna málo, výbava Junior!!! má 1010 kg pohotovostní, čili s obsazením dvou lidí ve výbavě Classic (plato, přihrádka, větší kola atd. jsi na skoro 1200 kg).
Teorie je to pěkná, ale nad těch 3000 otáček se mu k těm 4000, kde je nejvyšší výkon, vůbec nechce. Ještě tam jaksi zanedbáváš jednu věc, zpřevodování.
Už veškeré testy tady na auto.cz se shodují v tom, že auto je svižné do 80 km/h, což mé tvrzení potvrzuje. Ono taky předjíždění kamionu je vždy otázka někde nad 90km/h.
Na tohle platí jen jedno, svez se. Howgh ;-)
PS: Ale přiznávám, že po svezení v nové vrzi 44 kW jsem byl docela spokojen.