Mám za to, že Torsen typ C má už i nová A8 (čili opak toho co píšeš). Jinak si netroufnu to nějak hloubkově soudit, musel bych porovnat odpovídající generace obou systémů ve stejných podmínkách, což jsem možnost zatím neměl. U Audi vidím obrovskou nevýhodu v uložení motoru (navzdory změnám u MLB), které ho už na startu hendikepije ve srovnání s jediným přímým konkurentem - BMW. Naprosto odlišná výchozí koncepce pohonu taky zásadním způsobem ovlivňuje smysl fungování 4x4 u těch aut - quattro je nezbytností pro slušné fungování Audiny, xDrive je v BMW doplněk zlepšující trakci. Věřil bych ale, že vzhledem ke schopnostem poslední generace obou systémů fungovat v rozpětí 0:100-100:0, "inteligentnímu" řízení pohonu, el. zadnímu diferenciálu atd. bude quattro i xDrive ve většině běžných situací na běžného řidiče působit stejně dobře až bezchybně.