MiTo podruhé
MiTo je zajímavé auto, designem je krásné, ale jen v určité kombinaci. Díky velkému výběru sladění interiéru s barvou exteriéru, mnoha druhů kol a chromových, případně plastových dekorací v různých barvách, jde z MiTa vytvořit krásný kousek, jak se na italské auto sluší. Také ho ale tímto jde pěkně zošklivit, ovšem samozřejmě vše je to otázka vkusu. (ono zošklivit jde každé auto, stačí když si majitel Ochcávie nakoupí pořádnou sadu "tuningu" u Milotecu a všechno splácá dohromady na svůj TDI zázrak). Jak píšeš, že jsi zamýšlel původně Grande Punto - ono MiTo vlastně z GP vychází, ale teoreticky se dá spíše považovat za třídveřovou verzi Brava v trochu jiném kabátě. A to hlavně v celkovém pocitu z auta a vnitřním prostoru. Ovšem základní 1.4 dávají do MiTa snad za trest, Alfa je především sportovní (a také samozřejmě designová - stylová) značka tímto jakoby nahrávali ostatním značkám, aby se Alfě mohly vysmívat, co to do sportovního auta dává za motor. Něco jiného je to ale z pohledu kupujícího, zvlášť když hraje velkou váhu finanční stránka a jde hlavně o vzhled, nikoliv o rychlost. Cenový rozdíl mezi slabší a silnější, přeplňovanou, verzí 1.4 není zanedbatelný a proto se dá nákup MiTa se základní motorizací, coby stylového kousku, pochopit. Celkově chválím výběr vozu a posílám nějaké ty bodíky do hodnocení ;-)