300Kg=10% neni takovy rozdil :-)
Touareg no comment, mel jsem navic V10 TDI, tzn. 2x nasobne zadelano na problemy s elektronikou :-(((
Dneska jsem jel s manzelkou do Ikea pro pohovku, ja v H2, ona v R63 AMG na 22" kolech s detma. Nemel jsem problem, ze bych AMG v zatackach nestacil, naopak. Samozrejme je to o ridici/cce :-) ale proti R63 AMG nebo BMW 750Li (moje puvodni auto jeste jsem neprodal) necitim extremni rozdil jak by se mozna dle vzhledu H2 mohlo zdat :-).
H2 vypada hodne velke a neohrabane ale to delaji ty hrany, jinak jsem porovnaval ze proti Q7 je o 2cm sirsi, 10cm delsi (s rezervou vzadu) a 20cm vyssi = zadny velky rozdil...
Moje H2 je navic evropska specifikace, ktera je podle me proti americke verzi dost "pritvrzena", tzn. ze sedi temer jak normalni SUV. Co me nemile prekvapilo tak jsou kratke nerovnosti ktere jsou hodne citit coz jsem necekal.
Jinak jak uz jsem psal vyse, jezdil jsem s novou Land Cruiser V8 rok 2008 v nafte s priplatkovym KDCCS nebo jak se jmenuje to proti zamezeni naklonum.