1) pokud nedáš 98 oktanů bude motor přepnut do chudé směsi a nepojede - nepotáhne. na běžné cestování pokud nemusíš na doraz žádný problém
2) nejtišší není, ale chod je nádherně kultivovaný a naopak na čtyřválec asi nejhezčí zvuk.
3) mám to samé v A4 s quattrem a ani není potřeba ESP - to se nedá urvat. jediná nevýhoda je uložení motoru, potažmo špatné rozdělení hmotnosti (velká váha na předku).
4) je to moderní motor který je mnohem složitější (aby měl vyšší výkon a nižší spotřebu) a tím pádem je tam větší riziko že odejde nějaká součást (hlavně vstřiky). opravy pak budou také mnohem dražší. tuto pravdu si přiznejme, ale výhody jsou nemalé.
5) zde jsi úplně mimo a to dvakrát - abs má na suchu vždy nižší účinost, alespoň u normálních aut než ty bez abs (jen se to dnes už moc nevidí). a s tím hrabáním při sprintu také nemáš úplně pravdu, já s dieselem (mondeo) jsem měl rychlejší starty díky hrabání, protože při řazení dvojky mi nespadly otáčky moc nízko a zůstali v lepším spektru krouťáku než když sem je neprotočil.
jinak dobrá pěkný auto, pěkná recenze.