Jsem odporně zhýčkán svojí Microu ;-) - fakt je ten, že mne náramně pobavilo, když jsem srovnal reklamní prospekt mého provedení Micry, v němž bylo za největší přednost vydáváno "a stačí prostě sundat nohu z plynu a Micra stojí jako přibitá", a pozdějšího renaultem "vylepšeného" provedení s pouhým hydrodynamickým měničem, u něhož bylo za největší přednost vydáváno "a stačí prostě sundat nohu z plynu a Micra se pomalu sune vpřed". A včíl mudruj ... Stejně jako u trolejbusu, tramvaje a elektromobilu - pokud nešlapu na plyn, tak auto se nemá nikam sunout. A pokud se chci poposunout, stačí lehce stlačit plynový pedál, takže manévrování mám taky skvělé. Fakt je, že o té elektromagnetické spojce (i když vlastně nejde o elmag. spojku, nýbrž o řešení využívající tuhnutí kapaliny vlivem elektrického pole) u Micry se mluvilo jako o výrobně příliš náročné, ale projevuje se naprosto ideálně - bez plynu auto stojí a rozjezdy jsou měkké jako u hydrodyn. měniče. Pouze od nového výrobku chci vlastnosti lepší a ne horší ...