Diky moc! Vazim si takovy precizni odpovedi :) Ja totiz vaham, jestli si koupit atmosfericky benzinak (ale za vyssi cenu), nebo ten s turbem... vim ze oproti TDI se muze vic tocit, a kroutak narozdil od tdi neklesa (mezi 2000-4500), ale zas treba ta turbodira je mi desne neprijemna (u tdi do 1500 mrtvola, pak skubne). TDi sem ridil takze vim.. benzinovy turbo sem neridil a tak nevim.. co teda myslis. Podle toho co pises stim pomalym roztacenim mi to moc na jistote nepridalo :). Ono jde taky oto, ze 1.8T ma preci jen mensi kroutak nez srovnatelny TDI, a tak tam treba to skubnuti neni tak vyrazny.. ne? A asi se nato da zvyknout, ale ja sem zvykly na atmosfericky a TDI me stim desne stve, precijen clovek tam trochu citi i tu prodlevu i nad 2000ot, neni to tak sirovy. A plynuly rozjizdeni s postupnym zvedanim otacek kdy to zabere az od 2000 semi zda byt priserny :)