Nechtěl jsem, ale musím. Co se týká olejů tak jestli jsem to pochopil tak se jedná o motor TDI, takže jinými slovy diesel. Pro diesely platí klasifikace Cx (x=F,F4 atd.)tedy např. pro motory TDI nejvhodnější CF4. Klasifikace SH, SJ apod. je jen a pouze pro benzínové motory ( a o těch píše RSD a správně)!!! A syntetický oleje na dieselový motory je ošemetná věc, protože speciální oleje na diesely (myšleno i turbodiesely) jsou většinou minerální. Dieselový oleje jsou konstruovány tak, aby rozpouštěly "saze" pronikající ze spalovacího prostoru do oleje (a tím jednak snižovaly jejich vypouštění výfukem ven, jednak se tím snižuje opotřebení) . Pokud někdo chce vědět více o olejích tak např přímo u API (American Ptroleum Institute) www.api.org . Co se týká úpravy, tak úprava chipu v řídící jednotce a úprava přídavnou jednotkou je technicky to samé, akorát provedeno na jiném místě. Což už v Německu pochopili a žijí tam tyto dva druhy úprav po boku, na rozdíl od ČR, kde stále ještě někteří prskají a plácají nesmysly (neboť netuší o čem je řeč). 150 PS a 320 N.m z TDI, proč ne, ale pak vykouříte na silnici černou čáru do země... Bůh ochraňuj chiptuning.