Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Bud 16.08.13 16:43
« Re: ST vs. GTI
Tak jak to je s tím řízením u i30? Je to rozdíl mít řízení s proměnlivým převodem a proměnlivým účinkem? Asi ano. Převod a účinek je zcela něco jiného. Myslel jsem, že je to u i30 tak, že při rychlejší jízdě je elektronicky měněn účinek posilovače a řízení tuhne. Nejde to tedy při jízdě poznat? Asi to budu muset jít vyzkoušet, když mi to nabízejí.. ;-) -
Thomasino 16.08.13 15:39
« Re: ST vs. GTI
naprosto vyjímečně souhlas s WL ;-) K Fordu mám sice stále hodně blízko po těch letech, ale malý problém mám s tím jak Focus vypadá zepředu (nemluvě o pootevřené kapotě), velký problém mám jak vypadá zezadu (v té modré by to šlo možná přežít - GTI jsem si taky koupil a zadek se mi nelíbí), ale zásadní problém mám jak vypadá uvnitř, včetně toho volantu 8-s 8-s :-O Focuse ST III bych si nekoupil, ani kdyby jezdil tak dobře jako GTI 6, GTI 7 nebo nedejbože Megane RS Cup - což nehrozí už vůbec ;-) Ale design je věcí každého, tohle je jen můj názor a nevnucuji ho :-! -
white label 16.08.13 15:05
« Re: ST vs. GTI
iudex
K tomu testu:
"...info o teplote chladiacej zmesi, teplote oleja, pretlaku turba"
Napsat poměrně zásadně špatně popisek k jasným třem přídavný "budíčkům" je docela trapas.
Žádný z nich totiž info o teplotě chladící směsi nedává, zleva: teplota oleje, tlak turba, tlak oleje.
[odkaz]
Info o teplotě chladící kapaliny je klasicky vedle tachometru:
[odkaz]
Ty tři přídavné analogové budíky jsou určitě super a zasluhují chválu, ale zpracování přístrojovky, včetně grafiky přístrojů apod., je na tuto třídu až nehorázně "laciné" (místy to vypadá to spíš jako "hračka"), to co ještě lze akceptovat u podstatně levnější/menší FieSTy, nemůžu akceptovat tady, tedy o třídu výš. Tuto "tradice" by měl Focus opustit, ale při jeho globální orientaci to lze očekávat těžko. Třeba zrovna tu trojici budíků neměla tak lacině provedenou ani minulá generace STéčka:
[odkaz] -
Thomasino 16.08.13 13:30
« Re: ST vs. GTI
KUWA pánové, vy v pátek nemusíte makat? Mrknu sem po pár hodinách a tolik příspěvků!! >:-[] >:D
woody - pokud nevadí třídvířko a řešíš zábavnost a finance, tak co třeba Megáne R.S. 265 v základu bez Cupu? Ceníkové ceny jsou vysoké, ale odečti si slevu 20-21% kterou na to můžeš dostat. Pak jsi s Megánem RS na 600 tisících s daní, včetně Xenonů, klimy, park.čidel vzadu (nutnost, dozadu není skoro vidět), 18" kola 235/40 (v ceníku je chyba, uvádí tam 225/40). Pro mě sice podvozek Cup s drážkovanýma brzdama Brembo a hlavně poctivým mechanickým samosvorem nutnost, ale ne každý ten tvrdší podvozek zkousne a já chci přece jen auto taky na okruh a na Ring. Ale je to stále TOP HotHatch i po 3 letech, a kromě nového GTI7 Perf. se mu stále nikdo nedokáže přiblížit ;-)
[odkaz]
-
white label 16.08.13 13:24
« Re: ST vs. GTI
iudex
Naopak, jeho další nákup vozu (SuSw) potvrdil pravidlo, že jak jednou zakusíš chuť automatu, nelze se vracet "na stromy"...
Stejně nakonec skončí s hh u GGTI s dsgéčkem, akorát musí počkat do dalších povodní, až se mu na to drahé dsgéčko solidárně složíme..., v nejhorším případě to zasponzoruju jen já, ať tu nemusím obhajovat dsg sám, jako kůl v plotě. >:D
P.S. Já bych manual nechtěl ani v GTičku, ale dovedu si ho tam představit, ovšem v allroadu už si ho nedovedu představit vůbec..., brrr - úchylná představa. >:-[] -
-
woody-alien 16.08.13 12:01
« Re: ST vs. GTI
wl: Co na to říct ? Jsi prostě bystrej... ;-) Pokud ten výlet můžeme považovat za jakousi delší zkušební jízdu, tak musím konstatovat, že byla úspěšná a byl projeven velký zájem o nákup "zánovního vozu s garantovaným nájezdem a jasnou servisní historií". :-)