Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 04.02.20 09:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
IUDEX - s tím úplně nesouhlasím, na servis se dá chodit i jinam, jako např. olej, filtry, kotouče, desky, brzdovka (to dělám jinde i u nového, jen jednou za 2 roky do BMW). A ceny dílů na BMW se dají sehnat také mnohem levněji mimo autorizovanou síť servisů BMW, při zachování stejné kvality >:-[] Není to o moc dražší než třeba na Megana R.S., který je celkem drahý na díly, nebo na Golf GTI >:-[] -
iudex 04.02.20 09:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
Fred: no práve, tí majitelia šesťvalcových 1er si myslia, že majú minimálne limitovanú verziu Bugatti a nevedia, čo za ne pýtať. ;-)
Pri jazdenom športiaku (najmä prémiovom) si treba pamätať jednu vec: aj keď cena auta klesne na prijateľnú úroveň, cena servisu a dielov zostane ako pri novom. Takže sa na to treba pozerať tak, či by som vedel servisovať novú prémiovku. Ak nie, treba vyberať v mainstreamových vodách.
Osobne by som pozeral po tej FieSTe: [odkaz] -
speedfred 04.02.20 08:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
3.2 som mal v Pašíku, ale bol asi smolný kus. Tam sa stále niečo sra.lo. Keď to ale išlo tak to nebolo zlé a fakt mal pekný zvuk.
Z vášho výkladu by som si aj tak vybral cukrovinky čierny princ (130i), to auto som mal a fakt ma bavilo, no a ten motor bola paráda ako ťahal. Teraz som ale pozeral na ceny a tým ľuďom to asi hrabe čo pýtajú za tie 130 (hrabe im aj pri Škode 130). Nejaké magické číslo? -
poterienko 04.02.20 08:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
iudex: Díky, mrknu na ně. Osobně mě v posledních dnech hodně zaujalo TéTéčko . Sice to není moc hot, ačkoli 3.2FSI má nádherný zvuk, ale zase by mohlo být v cabriu se známým 2.0TSI. Stejně asi nebudu nikdy ten typ člověka, co si ráno přivstane, aby jezdil po okreskách, takže místo vyloženě hot auta bude spíše rychlejší showcar. -
iudex 04.02.20 08:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
Tak pravda je, že 911ku by som si nikdy nekúpil, pretože nedokáže toto: [odkaz]
>:D >:D
To je zase môj kyslohroznový dôvod, prečo vlastne nechcem 911 >:D A okrem toho som si aktuálne kúpil komplet novú lyžiarsku (skialpinistickú) výbavu, tak som sa trošku vyhádzal z peňazí a ten keš momentálne na Porsche drobek chýba. ;-) -
iudex 03.02.20 20:52
« Re: Fofrník za pár kaček
Poterienko: tak ja by som sa s takým badžetom orientoval na menšie hotheče. Na sauto je zopár dobre vyzerajúcich Fiest ST minulej generácie, o zábavnosti tam pritom niet pochýb. Ale dá sa aj minulogeneračný Focus ST (predface verzia), to by tiež stálo za zváženie. Ako písal Ron, Polu GTI s dvojito fúkanou 1,4kou by som sa vyhol, ten motor nie je etalón spoľahlivosti. Do 300t sa vojde aj Golf 6 GTI, ale to je fakticky 2 generácie starý model a to už by som dal radšej prednosť Focusu 3.
K fóliám ja nemám čo dodať, môj názor je, že tá investícia má zmysel pri 911ke a pri cene auta sa stratí, pri Pole to je v kontexte ceny ekonomický nezmysel.
P.S. Z testu M135i v denníku SME: "BMW M135i nás o svojich schopnostiach ostrého HH úplne nepresvedčilo. Napriek sľubom výrobcu je čaro zadokolky jednoducho preč a s ním teda aj výnimočnosť alebo ak chcete, charakter. Je iróniou, že viac sa zabavíte s neprémiovým Hyundaiom i30N, ktoré ladil odídenec z BMW M Sport." -
pradeda777 02.02.20 14:40
« Re: Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
tms....ano, máš pravdu. Přední nárazník je členitý, na obou stranách ve spodní části se mě v jednom vystresovaném místě fólie zvedla (po 3 letech) a později praskla. Chystám se to na jaře nechat opravit. A tak se ptám....tvůj kámoš je based kde? (Můj "borec" už toho nechal, jak už sem psal dole....) -
Thomasino 02.02.20 14:19
« Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
Aktuálně mám u známého Rebelku právě na udělání fólie a keramiky. Nechávám dělat jen přední kapotu, přední světla a prahy. Na zbytek pak keramiku, protože jsem měl stejnou na M2 a výborně se to umývalo - stačilo spláchnout wapkou a rychlou jízdou osušit >:-[] >:-[] Přední nárazník má komplikované tvary, zbytečně by to navýšilo cenu, navíc nechat pak před prodejem přelakovat nárazník není takový problém a není to tak drahé, pokud by byl hodně domlácený od kamínků (a před velkými stejně nepomůže ani fólie). U kapoty je to horší, tam by mohl případný zájemce o koupi změřit sílu laku a pojmout podezření, že bylo auto bourané. Hlavně jsem za to nechtěl dávat 50-60 tisíc, kdyby to bylo celé ve fólii (mám na mysli samozřejmě tu nejlepší samozacelovací). -
pradeda777 02.02.20 14:14
« Re: Re: Re: Fofrník za pár kaček
Jj...po aktuální smutné zkušenosti s Picassem ty dveře ošetři také. Nejsu si ale jistý, jak efektivní by byla fólie, kdyby dveře dostaly takovou pecku jakou dostalo Picasso.... :-( Mohla to být "psí noha" zadních dveří, kde se často vyskytuje poměrně ostrá hrana...
[odkaz] -
Ronault. 02.02.20 13:35
« Re: Re: Fofrník za pár kaček
Koukám, že se fotky nedají otevřít, když tak mrkněte na recenzi a na konci jsou ony dvě fotky: [odkaz]
Dneska jsem našel na Picassu na spolujezdcových dveřích ďolík až s popraskaným lakem 8-s ;-\ Takže někdo na parkovišti musel nebývale silně dveřmi napálit naše auto... lidi jsou fakt hovada... a to parkuji pokud to jde co nejdále a v rohu.... to mě právě motivuje k fólii i na dveře...
WL: to je ta otázka, že se to moc nevyplatí po finanční stránce. Vy jste něco dávali i na druhé Porsche?
praděda: Obecně se používají PVC, čili vinyl folie a polyuretan. Vinyl je levnější, ale častěji na změnu barvy, je méně pružný a neumí po zahřátí zatáhnout povrchové oděrky. To vše umí polyuretan, ale ten je zase o dost dražší. Za těch 50-60t je to už PU. Kdybych chtěl jen třeba nárazníky, kapotu, světla, cena by byla o dost nižší.
Čepičky jsou takovým pěkným detailem [odkaz]
>:-[] -
-
pradeda777 02.02.20 10:31
« Re: Poločekání - ochrana laku
Ron....ochranou fólii mám na 1er a měl i na předešlé X5. Nemám ji všude, pouze předek, kapota, blatníky a dveře FRT a RR. V roce 2014 na X5 jsem platil 25k a v roce 2016 pak 35k. Kola sem neřešil, protože v zimě se s těmito vozy nejezdilo a nejezdí. (I když letos by to nebyl problém.....) Borec fungoval poblíž Brna, ale s příchodem EET byznys ukončil.
Pokud máš v plánu vůz provozovat v delším horizontu a pak výhodně prodat, tak se investice určitě vyplatí. Fólie jsou různé kvality, tak na to bacha. Ale soudě podle cenového odhadu, mělo by jít o solidní kvalitu i záruku.
Čepičky na ventilky... :-O -
speedfred 02.02.20 00:11
« Re: Poločekání - ochrana laku
Poterienko : 130i a najlepsie 3dv., TojoBaru sú asi cenovo vyššie.
Ron: ja som dával priehľadnú foliu na nárazník, svetlá, kapota, kúsok strechy a kufor. Cca 10-12000Kč? Kolesá by som asi neriešil. Neviem ako dlho si xceš nehať GTI ale 50t za toto je blbosť. -
Ronault. 01.02.20 23:55
« Poločekání - ochrana laku
ještě než k výše uvedenému v titulku zmíním,že jsem dneska kontroloval ony Nokiany na Meganu a jsou Made in Finland, takže nekvalitní výrobou z ruské továrny to nebude...
Jelikož jsem už vyřešil zimní obutí na Polo, které se bude vraábět v 15. týdnu tohoto roku a dokonce mi už i přišly čepičky na ventilky s logem GTI a VW (objednal jsem asi 6 různých sad, protože nevím, která bude nejlepší 8-s >:D ) až z Číny, tak je nutné krátit si čas na nové auto jinak >:D
Dnešní večer: [odkaz] >:D >:D
-komentář manželky: Když se nemůžeš dočkat až ti příjde nové auto >:D >:D >:D
O co jde?
Řeším, jestli jít do ochrany auta fólií, jak má třeba jeden místní majitel 911 ;-) Ptal jsem se na dvou místech, v PU kvalitě mi na jednom místě řekli cca 50-60t 8-s Tady u nás, kde mi dělali třeba černou střechu na otcovu Fábii a tónování oken spíše 60t nahoru. Změna barvy 20-30t, ale to nechci 8-s Ptal jsem se i na možnost folie na kola, vidím jak trpí ty na Picassu a to nejsou ani na zimu. Samozřejmě, leckdo by řekl, že jsou detailista, že nic nevidí, ale já jo 8-s Nicméně odpověď je taková, že sice se to dá, ale nechce se jim do toho, protože s jedním kolem, když to má být pěkné, je tak práce na 4 hodiny. Ale že si to můžu klidně zkusit polepit sám a dokonce mi půjčil zbytek černé folie na jedno kolo a půjčil nůž, já jen nechal sundat pneumatiku (už jen to sundávání pro mě byla tryzna 8-s
Po 3h útrap za asistence a rad mé manželky a videí na youtube mám 4/5 hotovy. Samozřejmě první paprsky a malé otvory jsou úplně na bednu. Takto nějak by celé kolo vypadalo na černo: [odkaz] :-!
Samozřejmě je to jen pokus, fólie půjde dolů, černá kola sice takhle na koberci vypadají dobře, ale málokdy na auto sednou. Závěr je takový, že ho zkusím ukecat co by za to chtěl a když to nebude moc, raději si vezmu jednu nebo dvě služby navíc v práci, se skalpelem a kladivem mi to jde zatím lépe než s odlamovacím nožem a horkovzdučnou pistolí >:D >:D >:D
No a otázka do pléna: Dali byste za ochranný polep celoauta cca 50-60t Kč, když je to cca 10% z ceny? U 911 je to jasné, tam není o čem... ale u Pola GTI...???
Případně jít Polo-cestou, tedy polepit jen exponované části, tedy kapotu, nárazník... jenže to zase vede k myšlence jiných lidí a oťukaných dveří a jsme skoro u celého auta 8-s
Poterienko: Asi takhle, do Pola GTI s 1,4 TSI bych určitě nešel. Zvěsti o tomhle motoru, který byl i v Fabii RS, jsou strašidelné. S tímto rozpočtem nějakou Miatu? -
poterienko 01.02.20 22:26
« Fofrník za pár kaček
Pánové, jdu si za vámi do klubu pro radu. Zatím vybírám na bychařské úrovni, nejdu pro to zítra, možná za půl roku, možná nikdy, ale reálný základ to má.
Pokud byste měli 200 - 300k a chtěli auto jen pro sebe, jen na zábavu, co byste si koupili? Jedno, zda kupé, hatch, sedan, cabrio. Jediný požadavek by byl rozumné auto - tzn. něco, co opraví i franta mlátička v servisu JZD a pak trochu slušný výkon.
Samozřejmě bych byl rád, kdyby se cena pohybovala kolem 200 a zbytek by se dal na servis a potřebný tuning >:-[] .
Co se mi líbí jsou - Polo GTI 1.4, BMW 130i, Toybaru, ale to je nesmyslně drahé. -
Ronault. 01.02.20 21:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poslední mohykán
praděda: číst umíš, ale chápání textu ti jde o poznání hůře. Autor textu nikde nepíše, že mu to nevyhovuje, ale "Cestujete-li do auta a zpátky několikrát denně, může vás tahle záležitost časem začít štvát." To je podstatný rozdíl.
A jestli si chceš koupit auto pro to, jak se do něj nastupuje, tak hold nemůžeš mít sportovní auto. Divit se tomu, že do nízkého auta se nastupuje nízko je asi jako divit se tomu, že sůl je slaná. Prostě musíš volit důchodcovské SUV/crossover, teď dost válel u starších lidí třeba ASX nebo Vitara. >:D ;-) -
pradeda777 01.02.20 14:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poslední mohykán
Citace z článku na ACZ.....Srovnání BMW 1er a Mini Cooper S....
....Začněme tedy u BMW. Výška sezení se sice ve srovnání s předchůdcem lehce zvedla, pořád ale platí, že v rámci konkurence se v jedničce sedí vskutku nízko. S tím souvisí i horší nastupování, občas vám totiž přijde, že do auta spíše uleháte. Cestujete-li do auta a zpátky několikrát denně, může vás tahle záležitost časem začít štvát.
Přesně toto mě odradilo už od testovací jízdy M135i. Do auta jsem zkrátka "spadl"... ;-\ (Tento "pocit" znám z mé 1er). Takže "scratch" další vůz ze seznamu.
Bohužel to samé jsem už zažil u AMG A35.... ;-\ Sedačka "skoro na silnici"....a ani po zvednutí na maximum to nebylo o moc lepší.
Ano, někomu může nízko usazená sedačka vyhovovat, ale mě a autorovi článku určitě ne.... :-! -
Thomasino 31.01.20 21:48
« Re: Re: Re: Re: Poslední mohykán
Tak jsem dneska posílal známému odkaz na toho posledního mohykána na Slovensku (přemýšlí o nějakém Porsche), tedy tu červenou 911-tku (mimochodem teda mě se ty její tvary taky stále líbí, ikdyž poslední generaci nehodnotím úplně pozitivně). No a zjistil jsem, že odkaz již nefunguje, že je prodaná. Tak jsem trochu pátral a přes známé se mi podařilo zjistit, že ji koupil IUDEX !! Takže ty řečičky že by to rodině neudělal byla zřejmě jen vyjednávací taktika. Podle všeho se mu podařilo přesvědčit ženu i tchýni, že je to skvělá investice pro rodinu, že stoupne jejich společenský status na maloměstě a jako bonus je občas sveze. Prodali zlato, stříbro a šperky po babičkách, vzali úvěr a šup, krásná červená 911 je už doma !! Akorát jim nezbylo ani na internet a telefon, takže se nám nestihl pochlubit. Mám vyřídit, že máme prý používat klasickou poštu a přijet se podívat >:-[] :-) -
white label 31.01.20 16:02
« Re: Re: Re: Poslední mohykán
Ta "stařka" se mi moc líbila už jako malému klukovi a zůstalo to tak doteď, a jestli mi ty tvary jednou začnou připadat moc staré, budu "starý" (duchem) hlavně já.
Třeba můj otec (80) žádné podobné výhrady k 911 nemá ani teď, naopak..., proto věřím, že mě to taky nepotká.
P.S. Když jsem chtěl na základce nakreslit auto, tak obvykle 911ku (z profilu). Hrozně se mě pak dotklo, když si ji nějaký auto analfabet (na mém výkresu) pletl se Škodou 110R. -
woody-alien 31.01.20 11:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poslední mohykán
Dědo, vždyť já taky ani náznakem nemluvím o penězích. ;-) A o tvojí solventnosti nepochybuju. Pro "kyselý hrozny"můžeš mít snad i jiný důvody. Když zůstanu u aut, tak i já mám různý kandidáty, na který v pohodě mám, ale přijde mi třeba dost sobecké vůči rodině upřednostnit svoje zájmy před společnými. Takže mám připravenou celou sérii výmluv, od nepraktičnosti přes dnešní hustý provoz až po zpochybňování svých řidičských schopností. Jenom jak říkám, ta moc zastaralá kastla by mě nenapadla. :-) -
pradeda777 31.01.20 09:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poslední mohykán
tms.....univerzál v mém slovníku je auto, které poslouží jako nákupní taška i jako dálniční vozidlo. Jde tedy o jedno ("trochu rychlejší") auto v rodině, do a z kterého se pohodlně nastupuje/ vystupuje. Již jsme to tu řešili delší dobu. V tuto chvíli v úvahu připadá již probíraná X2, AMG GLA, RSQ3 SB, Troc R, ale i nový Golf GTI/TCR/R nebo nově i Mazda CX-30 by mě jako univerzál posloužily. -
woody-alien 31.01.20 07:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poslední mohykán
Včera jsem na cestách mj. popatřil nového Focuse kombi v jedovatě zelené barvě. Byl to docela příšerný zážitek, neboť ta barva na Focusu zvýraznila všechno špatné. Pročež jsem vyhledal katalog, abych zjistil, jestli tohle opravdu Ford nabízí. Nenabízí, zřejmě tedy nějaká firemní úprava. Nicméně mě pobavilo, že ze 14 nabízených barev (a nebarev) je 1 nemetalická, 2 speciální nemetalické, 1 mica, 2 metalické, 5 speciálních metalických, 2 prémiové metalické a 1 unikátní metalická. Kupující Fordu tak může těšit, že čím víc za barvu zaplatí, tím bombastičtější přívlastek bude mít. :-) -
Thomasino 30.01.20 19:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poslední mohykán
Takže Kia X-Ceed nebo o něco větší Oktávia IV Scout >:-[] Mimochodem kamarádovi jsem pomáhal koupit za dobrý peníze Passata Alltrack 2.0 TSI, je s ním hrozně spokojený. Měl jsem ho půjčený na jeden den a fakt slušný univerzál. Na mě zbytečně dlouhý, ale ještě by to šlo. Jen to není moc řidičské auto. -
pradeda777 30.01.20 17:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poslední mohykán
tms....píšeš, že X5 a X6 je strašně velká. Ale nová X3 je skoro tak velká jak byla předchozí X5 kterou jsem měl a proto jsem se ji zbavil. Já teď potřebuju univerzál (jedno auto v garáži) a proto se dívám po xoveru. :-! -
pradeda777 30.01.20 17:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poslední mohykán
iu....vidím, že ještě nevíš co je a co není vtip....... ;-) Ale nic si z toho nedělej, časem se to všechno srovná... ;-)
911 není můj "cup of tea"....je to už moc zastaralá kastla......Cayman se mě líbí daleko víc... ;-)
X3 M40i si určitě projedu, ale na univerzál je to moc velký.... ;-\ (Leda by mě abnormálně okouzlila..... ;-) ) -
Thomasino 30.01.20 17:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poslední mohykán
PD - ano, byla v Comfort režimu a bylo to tvrdé. Zkusili jsme i Sport, to bylo "kurnik-tvrdé" >:-[] Takže bych opravdu koukal na X3 M40i nebo 40d, nebo X4. Za mě je X5 a X6 strašně velká !! To pro mě není. Jezdil se mnou chlápek co koupil lehce jetou X3 35i (předchůdce 40i), před tím měl X3 30d. Už měla dost najeto po 2 letech, tak udělal výměnu. Ale protože byl s X3 spokojen a dobře funguje i na dlouhé trasy, šel do ní znovu. Ale nynější zvuk benzínového šestiválce ho baví mnohem více a nevadí mu, že to baští o 3 listy více :-) Tož tak. -
iudex 30.01.20 16:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poslední mohykán
deda: to použitie 1er "na dlhšie trasy" mi pripomína známy vtip: Ja mám sex, kedy sa mi len zachce. Napríklad minulý rok sa mi vôbec nechcelo. >:D >:-[] Alebo miernejšia verzia: U nás v rodine o všetkom podstatnom rozhodujem ja, o maličkostiach manželka. Napríklad minulý rok sa u nás nič podstatné nestalo.
Ale každopádne vidíš, že tu máš kopec kamošov, ktorí Ti s prípadnou 911kou radi a nezištne pomôžu. >:D
Asi dva dni dozadu som išiel za X3 M40i, málokedy sa vidí v (pomerne) veľkom SUV benzín. Ale svedčalo mu to, dynamicky aj zvukovo (trochu som ho provokoval zozadu, tak na to dupol). Rozhodne iná liga ako X2, technikou, kvalitou interiéru či vzhľadom exteriéru. Byť kupec, tak na X2 M35i vôbec nepozerám (a Thomasinove potvrdenie tvrdosti podvozku na úrovni M2 by to len zaklincovalo). Ak mi stačí tá plebejská technika, ušetrím a idem do T-rocu R a ak by mi nestačila, tak tú plnotučnú techniku v X3 M40i. -
pradeda777 30.01.20 16:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Transfăgărăan
tms.....re-X2 M35i....píšeš, že takovou tvrdost podvozku jsi u rodinné X2 nečekal. Bylo to určitě nastavené v comfort mode?
X4 M40i se mě nelíbí. Když bych chtěl zůstat u BMW šestiválce SUV, tak pak už X3. Ale jak už tu mnohokrát zaznělo, teď to bude už jen xover..... :-! -
Ronault. 30.01.20 12:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poslední mohykán
Dany: no ke mně se taky zastav, umím dokonale zaprdet sedačky a pak tam na 30 minut pustím moje holky s pečivem ať to má tu správnou patinu >:D
Woody: to nebylo kvůli licenčním podmínkám, ale Škodovka měla strach, že v kufru se opět propašuje Kazma >:-[] -
iudex 30.01.20 08:50
« Re: Re: Re: Re: Poslední mohykán
Tak ale dobre zabehnúť auto nie je jednoduché. Cestovanie pre rožky, teda krátke trasy po meste sú vyslovene škodlivé, takže to by chcelo aj dlhšie trasy, ktoré dedo nerobí, takže našu pomoc potrebuje :-) A ako auto zabehneš, tak bude jazdiť po celý život. No a tu mám ja vynikajúce výsledky, napr. Ecoboost som zabehol tak dokonale, že napriek všetkým štatistikám a prognózam šlape 8 rokov ako hodinky bez jedinej poruchy, a to so spotrebou blízkou papieru. Beat this! >:D >:-[] -
white label 29.01.20 18:43
« Poslední mohykán
Pd777
Našel jsem ti v Bratislavě (tam to máš kousek) vzácně zapomenutou skladovku, ještě bez OPF, auto přesně pro tebe, na víkendy i do garáže. Má bohatou výbavu (skoro jako kyjovkská nevěsta) a má dokonce i tvou oblíbenou panoramatickou střechu a je červené!
Původní cena 173 671,- euro, aktuální cena 129.990,- euro!
[odkaz]
-
Thomasino 29.01.20 18:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Transfăgărăan
Jako jestli je to tvrdší než na M2 ?? No je to dost podobný, fakt jsem to u "rodinné" X2 nečekal :-O :'-(
Ta X4 M40i má mnohem lepší sladění a ve finále i pěknější zvuk. Holt šestihrnek je šestihrnek !! ;-)
P.S.: Rebelka se už dočkala značky >:-[] [odkaz] -
pradeda777 29.01.20 10:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Transfăgărăan
tms....tož enom připomínám, že mě "dlužíš" odpověď z 25.01 22.58 re - tuhý podvozek X2 M35i.... :-! -
Dany 29.01.20 09:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Transfăgărăan
Včera som zdrhal ešte pred tým. Už som pár krát zažil zaslepené svetlá snehom, samozrejme vo fujavici, v tme, na tej našej diaľnici, kde nieje kde zastaviť... To si potom rád, že niekto ďalší má vyhrievané heligónky >:D -
iudex 29.01.20 08:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Transfăgărăan
No môžeme to asi uzavrieť tým, že doba na výhodnú kúpu hotheču už skončila, bude len drahšie.
Dany: ako včera cesta z práce? Ja som išiel z BA po štvrtej a bolo to dosť veselé, kvôli sneženiu som nevidel ani pruh, v ktorom mám ísť, svetlá zalepené hrubou vrstvou primŕzajúceho snehu nič neosvetľovali, k tomu obvyklá súvislá kolóna v troch pruhoch, celkom hardcore. -
Dany 28.01.20 13:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Transfăgărăan
Iudex, bral, nebral, keBY... Len som obhajoval existenciu toho základu. Na normálne jazdenie to bolo naladené pekne. Ron spravil bezpochyby dobrý kauf ;-)
Ron, tiež nemám odložené ceny, ale matne si pamätám, že N-ko začalo tesne okolo 27t a postupne zdražovalo. Keď prišiel Megan, tak N-ko cenovo podliezol a potom sa to v čase menilo. Teraz je RS úplne uletený a ako upgrade B segmentu by dávalo zmysel základné N-ko. -
Ronault. 28.01.20 12:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Transfăgărăan
Dany: tak to se musím podívat :-O teď jsme s Picassem v Bukfurdo, takže až se vrátíme :-! Nicméně jsme našli při přezouvání v servisu na bočnici malou dírku, ale ta by zase asi neudělala takový zvláštní průběh, že jsem ujel po té ráně skoro 30 km...
Iudex, Dany: Nevím kolik stál MRS přesně, to jsem si neuložil, ale když jsem se díval na konfiguraci mého Pola s konečnou cenou a srovnával predvadecky a skladovky MRS, tak rozdíl byl kolem 200-250t Kč, prostě rozdíl třídy tam byl. Přemýšlel jsem i o i30N, je o něco levnější než MRS, ale ne o moc.
I tak jsem překročil limit, původně jsem dost přemýšlel o SSS, ale prostě úzká sedačka a protesty manželky, že v tom budu vypadat blbě mi dovolily vzít Polo GTI >:D Naštěstí asi týden po podepsání smlouvy jsem dostal nabídku na novou práci za značně lepší peníze, takže bude i na jídlo i na chystanou rekonstrukci bydlení :-! :-! -
iudex 28.01.20 11:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Transfăgărăan
Dany: presne to som mal na mysli, nie dnešnú cenu MRS (32t), ale minuloročnú, začínajúcu pod 28t. Sám si tu viackrát písal, že by si bral práve ten základ, tam bola najlepšia power for money, bez príplatkových blbostí a s nejakou zľavičkou bola reálna cena 26t. Ak by si človek takéto niečo kúpil na jeseň minulého roka, dnes by skákal od radosti, ako dobre kúpil. Ale myslím, že aj Ron spravil dobrý kauf. -
Dany 28.01.20 10:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Transfăgărăan
Ron, MRS bol takto drahý v čase, keď si vyberal Polo? U nás stál základ niečo málo cez 27t €. Momentálne 31990 ;-\
Keby si pár rokov nejedol, tak si aj zvykneš ;-)
Na margo toho tvojho defektu. Nemal si Nokiany vyrobené v Rusku? Z viacerých strán presakujú negatívne skúsenosti od horších vlastností až po konštrukčné problémy.
[odkaz]