Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Leg 01.10.20 17:01
« Re: Re: "Nové" auto na prodej...
Wl: presne tak, buď kupovať nové menej často alebo potom je cesta kupovať častejšie a ideálne mierne jazdené, vtedy za mňa strmý pád hodnoty znáša niekto iný. Ale zasa, ak by to každý robil takto, od koho by ľudia tie mierne jazdené kupovali.
Děda: nie že by ma nebavilo autá kupovať, ale mňa na nich baví predovšetkým jazdiť. Preto si radšej kúpim (obrazne povedané) raz za desať rokov poriadnu káru ako obrok stále to isté a o tej poriadnej káre iba snívať.
Späť ale na zem. Blíži sa zima a je čas rozhodnúť, čo bude obúvať môj trolejbus. Žiadna dizajnovka to byť nemusí (ľudová múdrosť vraví že z h..na aj tak bič neupletiem) a namiesto 185/16 pneu mi budú stačiť 165/15 alebo 14. Extra komfort sa hodí a iste aj nižší odpor, ktorý aspoň čiastočne vykompenzuje zvýšenú spotrebu spôsobenú nižšou teplotou. Mali by byť strieborné (praktickosť/optická veľkosť) a tvarovo čo najjednoduchšie (údržba). Aftermarketu je noša, VW ponúka 14” corvara [odkaz] alebo 15” Merano [odkaz] Na tých corvarách sa mi celkom páči veľké logo a jednoduchý tvar a sú aj o dosť lacnejšie.
V princípe sa nebránim ani aftermarketu, ale nič ma tam moc neoslovuje.
Názory/nápady... :-) -
white label 01.10.20 16:21
« Re: "Nové" auto na prodej...
pd7
Auta nemohou dělat radost bez toho, abys je každý rok/dva měnil?
Např. tvoje X5 byla prostě nevhodně vybraným autem (viz tvé vlastní komenty k tomu) a nemyslím si, že ti ztráta při následném prodeji způsobovala radost. A že si takovou ztrátu můžeš dovolit, nic nemění na tom, že sis ty peníze mohl, namísto ztráty, jakkoli užít. -
pradeda777 01.10.20 12:53
« Re: "Nové" auto na prodej...
wl...tož, prodávat auto po roce nebo po dvou.....také jsem to tady v Česku 3 x udělal a ano stálo to nějaký peníz, ale udělal jsem si radost. A to to tu jde. V životě přijde etapa, kdy peníze už nejsou důležité a důležitější je ta radost. Život je bohužel krátký. Jak se přehoupne 50tka, tak každý tu zůstává jen na "vypůjčený čas" a "krematorium je na obzoru", jak říkával můj otec. My tu nebudeme a peníze tu zůstanou. Takže po 50tce je radost ze života prioritou. Když tou radostí je nové auto, tak proč ne? Pro někoho jiného to může být třeba cesta kolem světa....
Samozřejmě ta věc s radostí platí nebo by měla platit jen tehdy, když už člověk má vlastní střechu nad hlavou a rodina je zajištěná.... :-! -
white label 01.10.20 10:34
« "Nové" auto na prodej...
Prodávat auto po roce/dvou je luxus, který nestojí zrovna málo, takový Thomasino by mohl vyprávět. ;-)
Když člověk jaksi neví, "co vlastně chce", obvykle na to doplácí, a bohužel to v životě zdaleka neplatí jen u nákupu/prodeje auta.
P.S. Čím dražší a vybavenější auto, tím větší je to pak úlet. Notorickým rychlo měničům aut bych doporučil kupovat místo nových aut, auta zánovní. -
Thomasino 30.09.20 23:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Taky jsem si myslel, že prodám M240i za rozumnou cenu a začal na 1,150 mega, ale po měsíci jsem pochopil, že bych čekal moc dlouho na prodej a po svezení M2c mi bylo jasno, že ji prostě potřebuji, takže jsem musel jít až o 100 litrů dolů :'-( :'-( Pak se začal občas někdo ozývat. U tebe je navíc zásadní problém s nemožností odpočtu DPH. to už prostě v této cenové kategorii je dost problém. Známej takto prodával Cupru v kombíku bez odpočtu hodně dlouho. -
Leg 30.09.20 16:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Market: každý tovar má svojho kupca, vždy je to len otázka vhodne nadstavenej ceny. Tu sa natíska otázka, či je niekto ochotný dať za dvojročný Leon 34 tis, bez ohľadu na to, aká je to limitka a v akom je to stave. Hádam niekto taký je, ale nedivím sa, že čakáš tak dlho. Pretože ak je niekto ochotný dať toľko peňazí za hothatch, musíš mu dať poriadny argument na to, aby si nekúpil niečo iné a hlavne nové. Koľko to stálo nové moc veľa ľudí nezaujíma, rovnako ako za koľko sa to predáva v Nemecku.
Kúp si niečo, čo naplní tvoje potreby na viac rokov dopredu, aby si to nemusel so značnou stratou nemusel predávať po roku-dvoch. Myslím, že ak skočíš do M2C, môžeš mať víkendovú zábavu na veľa rokov dopredu a nemusíš toľko riešiť stratu hodnoty. Takto ťa jeden km za volantom cupry stál 50 centov, ak sa ti ju podarí predať. A to je len strata hodnoty, ak započítam ficopoplatok, ktorý bude treba zaplatiť ešte raz, tak to je ďalších 20 centov. Ak si tú emdvojku necháš dosť dlho, môžeš byť na podrobných číslach. Jasné, údržba aj poistka budú drahšie, ale vo finále to nie je taký zásadný náklad. -
Market 30.09.20 15:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Tych 5ks je myslene tak, ze z CUPRY R ST pre modelovy rok 2020 je k dispozicii pre celu SR iba 5 kusov. Nie je to tak, ze ked kupis 5 ks CUPRY R ST dostanes cenu 35310...
Cena 35310 je cena standardnej CUPRY ST z ktorej sa po dopocitani exkluzivnej vybavy a metalizy dosiahla vysledna cena 44710 za CUPRU R ST. -
iudex 30.09.20 15:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
OK, mňa zmiatol tento cenník, z ktorého som pochopil, že síce štandardná cena Cupry R ST bola 44710 eur, ale akciová cena pre 5 ks bola 35310 eur: [odkaz] -
Market 30.09.20 14:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
limitka CUPRA R 5 dverova stala 40.300 Eur.
Cupra R ST nelimitka stala este viac... -
iudex 30.09.20 14:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Market: áno, osobne myslím, že 34t je za jazdenú Cupru veľa. Beriem, že málo jazdená a veľmi zachovaná, ale proste r.v. 2018, aj keby jazdila len na hody raz za rok, má 2 roky.
A nemeckými cenami je zbytočné sa oháňať, tam stála nová Cupra R 45t eur, takže jazdenka za 34t je primeraná. Treba ale pozerať naše ceny. Neviem už presne cenu Cupry R v tej dobe, ale pokiaľ ma pamäť neklame, bolo to okolo tých 34t (kombík Cupra R stál 35, tak krátka mi aj vychádza na cca. 34t). Takže (na rozdiel od tých Nemcov) predávaš dvojročné auto za cenu nového (plus mínus), čo asi nebude úplne akceptovateľné. Ja by som primeranú cenu videl niekde okolo 28t.
Ale môj názor ani nie je relevantný, odpovedal Ti trh, ktorý zjavne Tvoju cenu neakceptuje. -
Market 30.09.20 14:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Iu:
Moja v zime, dazdi a na okruhu nejazdena CUPRA R (kralovna na 21 stupnov vykurovanej garaze) ma momentalne najazdench 11.700 letnych vikendovych km.
Na mobile.de su dve s porovnatelnym najazdom::
prva ma 13.616 km a cenu 34.400 Eur
druha ma 17.133 km a cenu 34.690 Eur
a ta najlacnejsia ma: 34.525 km a cenu 30.555 Eur
Ja moju ponukam za cenu 34.000 Eur a som ochotny nieco pustit.
Mas pocit, ze je moja cena ustrelena?
Kazdy telefonat co mam zacina otazkou: "Mate na to odpocet DPH?"
Moja odpoved je: "Nemam..."
A tu je ten problem...
Ale netlacim na pilu, aj tak neviem, cim by som ju nahradil. Chcel by som skusit RWD,
Pacila by sa mi M2C s manualom, ale ak by som to aj kupil, bez odpoctu DPH by to auto bolo rovnako dlllllho nepredajne za rozumne peniaze.
Pripadne 4x4 s manualom napr. GR Yaris... -
pradeda777 30.09.20 12:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Leg....je jasné, že když teď budu něco kupovat, tak to musí být univerzál, protože 2 auta už pro nás v našem věku a potřebách opravdu nedávají smysl. -
pradeda777 30.09.20 12:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
iu....jen tak narychlo....nevzpomínám si, že bych někdy někde psal, že Q3 je moc velké na rohlíkový express (RE). Ano, je větší než Yaris, ale s L= 4.5 m je stále v normě pro univerzál i pro RE... ;-) Classic Q3 je o 6 mm delší než Q3 SB..kdo by to čekal..... :-O
-
Leg 30.09.20 10:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Dědo, GTI určite nebude tvoje posledné auto. Buď ho nekúpiš, lebo to nedáva zmysel (pri relatívne univerzálnom hothatchi čoby víkendovke kúpiť trochu univerzálnejší hothatch ako daily), alebo ak ho kúpiš, tak ho o dva roky budeš predávať a kupovať to naozaj posledné. Máš pravdu, že v kľúčových parametroch (nástup/výstup, komfort podvozka) pravdepodobne bude trochu lepší, otázka je, ako dlho ti to bude stačiť.
Takže buď toho Macana alebo MX30 ku M140i ako rohlíkový expres. Ale to sa opakujem. >:D -
iudex 30.09.20 08:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Dedo: ak by si kúpil hybridný Golf, tak Ťa začnem volať Topper 2. ;-) Bolo by to popretie všetkého, čo tu roky hlásaš, od usrraného štvorvalca cez automatickú prevodovku, dotykové ovládanie až po nízke nastupovanie.
Ako katalyzátory diskusie sú Tvoje výbery a kandidáti výborné a rád sa zapojím, ako sa ale vyslovili ostatní, s ohľadom na šírku záberu (od mainstreamového supermini po luxusné SUV) sa javí, že žiadne auto nejdeš kúpiť a vlastne ani reálne nechceš kúpiť.
Btw. včera som si obzrel Q3 (klasickú, nie sportback) a je to dosť malé auto (z môjho pohľadu až príliš malé), takže argument, že to by bolo pre rohlíkový expres veľké, tu úplne odpadá.
Market: furt Leona predávaš? Nechcem Ti do toho kecať, ale nezvažoval si, že ak také atraktívne auto v dobrom stave ani po roku predaja nikto nekúpil, že problémik bude v Tvojej nereálnej predstave o cene? V ekonomickej teórii sa tomu hovorí "cena zvláštnej obľuby", teda že vec má pre niekoho vyššiu ako trhovú hodnotu. Trh ale akceptuje len trhovú hodnotu. Moje GTI kúpil hneď prvý záujemca. -
-
pradeda777 29.09.20 22:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Freddie.....bicykle jsem letos prodal. Oba dva... >:D
Zdraví se utuží samo až budu tuhý.... ;-)
Teď sem se díval na GGTE......koupím hybrid a budu in...... ;-) >:D Cena podobná jako GGTI i s wallboxem.... >:-[] :-! Koncern má na konf. spoustu zajímavých strojů..... :-! -
-
pradeda777 29.09.20 18:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Mkt...to jo, to by bylo hezký, 2 HH by stály v garáži.....ale s čím bych kua jezdil..... >:-[] >:D ;-) -
Market 29.09.20 17:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
pradedo, za lepsie peniaze ako stoji GGTi by si mohol mat moju CUPRU R a spolu s M140i by si mal dokonalu zbierku HH. Jeden RWD 250kw a druhy FWD 228kw...
A oba s manualom :-) -
pradeda777 29.09.20 17:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Ano. Podmínkou je, že NV bude v cajku. Tak trochu si pamatuju, že posed nebyl tak nízko jako v 1er a sedadlo se dá ještě kousek zvednout, když by bylo potřeba....no uvidíme... :-! V tuto chvíli je to GGTI, ale může to být třeba jen Style s normálním podvozkem. Rozměrově je Golf perfekt a značkový servis je v místě.... :yes: -
iudex 29.09.20 16:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Dedo: tak zrazu je univerzálnejším doplnkom k hotheču... iný hotheč? Zaujímavý mindflip. Ako beriem, že GTI bude trochu praktickejšie a vhodnejšie na poskakovanie po meste ako M140i, ale inak sme v tej istej lige, rovnako nízke nastupovanie a všetky ostatné nevýhody zníženého HH. Teda niežeby som HH odmietal, práve naopak, ale pri poslednom zameraní na vyššie, pohodlnejšie SUV, what´s the gain?
(disclaimer ad woody: ja viem, Einstein, rovnaké vstupy a odlišné očakávané výsledky, ale mňa to baví >:D ). -
pradeda777 29.09.20 15:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
M140i si zatím nechám....prodáme Yaris a koupím univerzál.....GGTi code DUMRJC
Edit. Po nocích se budu učit operovat infotainment. "Starýho psa novým trikům naučit lze, ale trvá to kua dýl".... >:D -
iudex 28.09.20 18:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Tak keď zoberiem, že menší T-roc R stojí 40t eur a je o štvrtinu drahší ako 2,0TDI, tak Tiguan R mi týmto koeficientom vychádza na 50t eur. Dosť za mainstream so štvorvalcom. Cupra Ateca je tuším za 44t.
Inak dá sa predpokladať, že tento motor dostane Golf R, na neho a jeho cenu som viac zvedavý, najviac ale na GTI TCR (ale pri cene 36t za základné GTI nečakám zrovna lákavú cenu, tipujem TCR 42t a Rko 46t eur). -
pradeda777 28.09.20 16:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
tms....Tiguan R ještě není na českém konfigurátoru. Akrapovič je v nabídce za příplatek i na T-Roc R za mizerných 96 000 Kč.....no nekup to..... >:D -
pradeda777 28.09.20 15:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
tms....dotykové ovládání klimatice atd. GRRRR......jde z toho až mráz po zádech..... >:D
Ale jinak by ten Tiguan myslím "sedl".....stavitel v ulici má už 2 roky modrého...parkuje na ulici....i soudružce se hned líbil...T-Roc R je také na seznamu...ale Tiguan by byl určitě pohodlnější... -
pradeda777 28.09.20 15:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Leg.....Mazda je fajn. Měl jsem 2 Mazdy 3 MPS a velká spokojenost. Čekal jsem v roce 2014 na novou MPS, ale nedočkal jsem se. A do dnešního dne s žádnou MPS nepřišli a už asi s žádnou nepřijdou. Mazdu od dob finanční krize, kdy Ford prodal své akcie, kontrolují japonské banky (a Toyota) a ti už Mazdě nedovolí, aby se pouštěla do nějakého nového dobrodružství se sportovními auty. V USA se sice prodávají některé Mazdy s lepšími turbo motory, ale úrovně MPS nedosahují a ani nemůžou. Tož tak.
CX-30 je zajímavý stroj a měl bych ho zvážit. I když za servisem bych opět musel dojíždět do Brna... ;-\
Jak sem tak brouzdal na stránkách Autopalace, tak sem v jejich pobočce na Petržalke objevil hezkou Mazdu 3 MPS. Tož takovou sem přesně měl a prodal ji za 450 000 Kč v roce 2014. Zdá se, že si dobře drží cenu. Ale ten lak vypadá sakra dobře. Jen jestli to není po nějaké velké bouračce přestříkaný. Taky ten odstín červené je o něco světlejší než si pamatuju...jestli bydlíte někdo poblíž, běžte to okouknout a dejte vědět. Kondice interiéru myslím odpovídá těm ujetým km. Třeba to vlastnil takový dědula jako já a čučelo to jen v garáži...Jako rohlíkový express by byla super....
[odkaz] -
Thomasino 28.09.20 15:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Tiguan R by taky nebyl žádný louda, dokonce to má kupodivu i nějaký zvuk s tím Akrapovičem! Samozřejmě tomu chybí trochu prestiž AUDI Q3 RS, ale hlavně je o 5cm vyšší než Q3 RS Sportback, což mě osobně by vadilo. Nemluvě o lepších sedačkách v Audi. Ale bude o hodně levnější, to je fakt... Co me těda vytáčí, když jsem prolítnul to video, je to dotykové ovládání klimatice atd. GRRRR...... :-O :-( -
iudex 28.09.20 12:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Dedo: no vidíš, to by šlo a spĺňalo požiadavky na kompaktnosť aj dynamiku. Len ten image by Ti asi chýbal (plus ussrraný štvorvalec). ;-) -
iudex 28.09.20 08:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Leg: však počkaj, ako Ti pradedo dá za šírenie Elonovho elektrického svedectva. >:-[]
Dedo: predtým, ako budeš príliš nadšený z 355 koní Peugeotu, treba si uvedomiť, že ide o hybridné kone. Hybridné kone sú ako kórejské kone spred 15 rokov, t.j. papier je iné ako realita. K tomu odporúčam Murphyho blog o dynamike hybridného Superbu na hlavnej.
P.S. Včera som po dlhej dobe umyl auto ručne a nablýskané ho zaparkoval do garáže. Dnes od rána leje. >:-[] :-( -
Leg 27.09.20 21:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Dědo, a čo niečo z trochu iného súdka, ako dôchodcovský rohlíkový expres ideál: [odkaz]
Vyšší posed, kompaktné rozmery, výkon síce nič moc ale Thomas bol z jazdy nadšený. :yes: -
pradeda777 27.09.20 17:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Tož už sem to tu psal několikrát. Bude to asi moje poslední auto. Proto si musím být na 120% jistý, že to bude to "pravé ořechové". A kvůli RSQ3 SB nebudu jezdit do Prahy. Sorry jako. Obzvlášť ne v tuto dobu. A taky nikam nespěchám. S M140i sem teď byl na STK, takže klídek. Hodím řeč s místními borci z AUDI, třeba něco vymyslí. Možná to nakonec ani nebude ten hot kompakt SUV o kterém tu delší dobu básním, ale něco normálnějšího, pohodlnějšího. Třeba takový Q3 SB S line se 169kW dvoulitrem by posloužil.... ;-) Macan je pro mě na univerzál přece jen kapku velký....škoda... ;-\ -
Thomasino 26.09.20 18:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Já mám trochu dojem, že Pradědu spíše baví to vybírání auta, ale vlastně žádné koupi nechce 8-s >:-[] Pokud není ochopen si ani zajet do Prahy vyzkoušet auto. Kurnik jako kdybys měl extrémně málo času, ale v důchodu?? :-O I kdybys měl dojet autem do Brna, sednout na vlak a v poklidu si tam dojet, třeba s přespáním, udělat si se soudružkou výlet na 2-3 dny do Prahy. My tam byli mimochodem před 3 týdny, bez těch tůristů je ten střed Prahy fakt pěkný ;-)
Ale netvrdím, že tam nějaké Q3 RS je, ještě nemám zprávu. A myslím si, že by se mělo dat domluvit, že nějaký člověk co jezdí po dealerech by s tím do Brna asi taky mohl dojet.. Možná.. -
white label 26.09.20 17:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
pd7
Viděl jsem křídového Macana přímo v Lipsku v areálu u továrny kde se vyrábí a za mě lepší, než bílý, ale v karmínové vypadá a level líp. Prostě Macan není 911ka a ta optická "berlička" v podobě výraznější barvy mu jde k duhu, tím spíš ke GTS.
Brzdy má Macan čtvery, základní malé ocelové k R4, větší ocelové k S/GTS , za příplatek "keramické" (pro Turbo v základu) a karbon keramické za mega příplatek.
20" kola pro MGTS v základu nejsou problém z hlediska komfortu ani pro nevzduchový adaptivní podvozek (pro GTS už v základu), obvod kola je dostatečně velký, aby i 20" pneu měly dost slušnou výšku profilu. Ani s 21" v poloze komfort to rozhodně žádný kostitřas není (to ani náhodou). Výška profilu pneu je tak při stejné velikosti disku výrazně vyšší, než u RS Q3 apod. -
pradeda777 26.09.20 13:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
tms....dnes sem u nás viděl křídového Macana. Tak to tu musí být dva. Černý a křídový. Co tak do třetice karmínové GTS?... ;-) Zajímavé, že s GTS nenabízí 19" kola. Asi tu bude nějaká souvislost s velikostí brzdových kotoučů. Tož není. Sko má ty samé brzdy a v základu je Sko dokonce s 18" koly. Pouze s keramickými brzdami je nutnost mít 19" kola. Ovšem s 20" koly vypadá Macan o dost lépe. 19" kola však nabízí na Turbu.... :-O -
pradeda777 26.09.20 10:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Leg...."Hovorím ti, chce to Macana, myslím že pre rožky to zvládneš aj na ňom"......moja starka zasa hovorí že to zvládnem aj pešo...... >:D -
Leg 26.09.20 09:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Ak by Thom vedel vybaviť požičanie na víkend tak by snáď nebol problém nájsť dobrovoľníka, čo by ti pre to do Prahe skočil, nie?
Ja som ani na jednom zo spomínaného tria nejazdil, ale obávam sa, že všetky budú kostitrasy. V trojuholníku isté jazdné vlastnosti, poddajný podvozok a vyššia stavba karosérie to väčšinou vychádza tak, že jeden musí z kolá von.
Hovorím ti, chce to Macana, myslím že pre rožky to zvládneš aj na ňom. -
-
pradeda777 25.09.20 18:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Su rád, že se mě podařilo to tu trochu rozfofrovat,.....tak buďte rádi, že sem ještě nic nekoupil....... >:D >:D >:D
"In all fairness".....souhlas s iu....je to těžký úkol vyrobit malé výkonné Crossover/SUV, které by bylo navíc pohodlné... :-! Co se týče pohodlí jsem ale připraven přistoupit na určitý kompromis. Řekněme "bottom line" je mé současné M140i v nastavení comfort. To se však týká pouze podvozku. Sedadla musí být pohodlnější. A tady stále figurují 3 vozy, které mají adaptivní podvozek. RSQ3, X2 M35i, GLA AMG 45. U všech těchto vozů je "ride" v nastavení comfort podle testerů na netu ok pro daily použití. Zbývá jen si to ověřit... :-! -
white label 25.09.20 15:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
w-a
Přesně tak, dědovi se to nekonečné vybírání tady tak zalíbilo, že si radši nic nekoupí, protože pak by ta krásná "před nákupní" etapa skončila.
Vypadá to, že v tomto případě je cílem cesta (vybírání), nikoli cíl (reálný nákup). >:D >:-[] ;-) -
woody-alien 25.09.20 15:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Koukám, že tady všichni (mě nevyjímaje) naplňujeme do puntíku Einsteinovu definici šílenství. Děláme stejnou věc (radíme dědovi s autem) znovu a znovu a očekáváme jiné výsledky (že se děda normálně rozhodne a nezahrne do výběru dalších dvacet zcela odlišných aut). >:D >:D >:D -
iudex 25.09.20 14:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Dedo: u nás sa tomu hovorí, že chceš "čisté, aj nadrobiť". Teda chceš výkonné hot-SUV, ale chceš, aby malo pohodlný podvozok.
To by sa dalo dosiahnuť menšími (základnými) kolesami (napr. Macan má v základe 18ky s pomerne vysokým profilom), ale to sa Ti zase určite nebude páčiť. A relatívne malé auto ako je Q3 na takýchto parádnych 21": [odkaz] drncať bude, to si buď istý. -
-
pradeda777 25.09.20 14:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
tms....jasný, RSQ3 je v užším výběru. Teď už záleží jen na tom podvozku. Aby to moc nedrncalo. Předváděčky nejsou a to je velký problém.... ;-\ . A ano, mám obavy, že S3 bude na tom s NV (Nastupování/ Vystupování) podobně jako moje baby M..... ;-\ . -
iudex 25.09.20 13:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
deda: tak ako je to, na jednej strane píšeš, že 1er je Ti už nízka a chceš niečo vyššie, pohodlnejšie na nastupovanie a vzápätí špekuluješ o S3 (či iných hothečoch). Ako píše Tom, tie budú rovnako nízke, ako je M140i, teda nastupovanie bude rovnako nepohodlné a nič si nepolepšíš (naopak čo do techniky, dynamiky a imidžu si pohoršíš, proste 2,0 R4 nemôže konkurovať 3,0 R6).
Ale ak Ti je teda aj Macan (ako stredne veľké SUV) veľký, tak je riešením Q3, to je vo všetkých rozmeroch menšie (dĺžka 4,5m vs 4,7m, šírka 1,84m vs 1,92m). Ešte o triedu menšie modely ako je Q2 by som už nepozeral, lebo tie sú už menšie ako Tvoja jednotka a teda už sa nedá hovoriť o univerzálovi.
Tom: NV bude asi nástupná výška. -
Thomasino 25.09.20 12:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Co je NV? Vybodni se na S3, to je jen obyčejný HotHatch, předokolka, kulhavka, s připojováním zadku, do kterého polezeš skoro tak dolů jako do M140i. To si sedni někde do Golfa 8 a uvidíš, to bude podobné.
Udělej si radost a kup si to Q3 SB RS, to ti bude sedět, má to pětiválec, pěkně to vypadá, není to tak velké (+5cm proti BMW X1), ve verzi Sportback to není ani vysoké, dobře to jede, na sněhu to umí poslat více na zadek. Můžeš jet s námi na začátku února do Lungau na driftování na sněhu a užiješ si s tím kopec zábavy!! >:-[] :yes:
A když to objednáš v šedé Daytona, nebude to mít střešní okno a nebude to mít kožené sedačky, tak to po tobě rád zdědím ;-) :-! >:-[]
[odkaz] -
pradeda777 25.09.20 12:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Leg/iu......zkrátím to... ;-) Ano, Macan GTS je také na širším "seznamu", ale nesplňuje všechna potřebná kritéria pro univerzál. Na daily (rohlíkový express) je moc velký. Proto se nevyskytuje v zúženém výběru. Naopak se do něj dostalo S3, kterou Thomas ve svém videu vychválil i doporučil coby velmi dobrý kompromis mezi sporty a daily. Ano, pouze 4 válec, ale s přibývajícím věkem člověk obvykle ubere ze svých požadavků i válců..... ;-) Samozřejmě tu stále figuruje podstatná věc kterou je NV. A ta může S3 lehce pochovat... ;-) -
pradeda777 25.09.20 11:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
M3 je v nabídce v 17 barvách (z toho 9 individuálních a 5 odstínů šedé). Myslím, že taková tmavší šedá (individual Dravit Grey) vypadá dobře a co hlavně....docela úspěšně zamaskuje nabobtnalé černé ledvináče..... :-!
Ale i 2 "řadové šedé" by tento účel asi splnily"... :-!
Další věc které jsem si všiml a co mě nesedí jsou ostré hrany na přední části M3 (vlastně jsou po celé kastly). Připomnělo mě to "half finished tooling" ve stádiu vývoje..... ;-)
Edit. Ne, M3 není na "seznamu".... ;-) -
iudex 25.09.20 10:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Leg: opäť súhlas. Síce by pradedove reálne potreby (menšie SUV či crossover s vyšším posedom, vyšším výkonom a dynamikou, ale reálne minimálne jazdené a nijak ostro) uspokojila už spomínaná Ateca 2,0TSI či dokonca Puma ST, ale nakoľko chce image a prestíž prémie a po M140i by sa ťažko zmieroval s R4 či dokonca R3, zostávajú len tie kompaktné (-nejšie) SUV nemeckej prémie. RS Q3, X4 M40i, Macan S či GTS. A keď sú na to dineros a má ísť o posledné auto, tak nech to stojí za to. Nejaké štvorvalcové GLA35AMG bude skôr či neskôr ľutovať. -
Leg 25.09.20 09:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
pradědo, ja sa obávam, že u teba neostáva nič iné, iba sa preniesť cez výhrady čo máš voči Macanu. Všetko ostatné je kompromis, možno časom nájdeš niečo, o čom si budeš myslieť, že spĺňa tvoje kritériá, ale o pár rokov budeš znova špekulovať. Hovoríš, že to má byť univerzál, podľa možnosti vyššie a komfortnejšie a na druhej strane máš veľmi rád "spirited driving". Nenapadá mi lepšie auto a ak hovoríš, že to má byť posledné, tak nech to stojí za to. Ver mi, nebráň sa tomu, objednaj si jedno pekné GTS a si vybavený, rovnováha vesmíru znovunadobudnutá. Label ti určite vybaví zľavu, ten už tam nejaké prachy nechal. :-) -
Thomasino 24.09.20 23:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Ale to stačí dát na M2c adaptivní podvozek KW DDC, ovládaný zevnitř normálně přes tlačítko. Dost možná u něj skončím taky, uvidíme. Jen to stojí asi 80 litrů >:-[]
Ale M3 je cenově výrazně jinde než M2c, navíc na ni zatím slevy moc nebudou.
Jen drobný detail, M2c si trochu prováhal, její výroba za pár dní končí a vybírat můžeš leda z posledních pár skladovek :-) -
Thomasino 24.09.20 23:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Takový auto za 1,5 mega a objednají to bez adaptivního podvozku ?? Tak to objednával nějaký dement >:-[] >:-[] Já si to tam teda nedával, protože je více poruchový, ale u auta za 750 tisíc už přemýšlíš o každých 20 tisíc semhle a 20 tisíc támhle :-! Ale to elektrické otevírání kufru jsem si tam měl dát, to si občas nadávám.. -
pradeda777 24.09.20 23:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
tms.....ten stroj v Kyjově je na 19" bez adaptivního podvozku......ach plotýnky...plotýnky.....
Modrá? Sorry jako, ale ta mě přijde moc obyčejná (levná?) pro RSQ3... ;-)
Nakonec i ta Tango je taková levná... ;-\ No, je třeba vidět naživo..... :-!
Nardo není špatná, ale Daytona vede...... ;-) Jasný, zůstal bych na 20"....i 19" by stačily, ale ty nejsou v nabídce...asi kvůli brzdám... :-! -
Thomasino 24.09.20 20:32
« Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Nardo? To snad néééé :-( (to bych si po tobě určitě nevzal a spoustě lidem se tyto pastelové šedé nelíbí) Daytona není špatná, ale je to nudně šedý. Tango? No aspoň je to trochu barva, to celkem jde.. Když už néé ta zelená, tak co ta světlá modrá v kombinaci s šedou a stříbrnou? Vychází to i cenově rozumně při konfigurování ;-) [odkaz]
Jen bych nedával tak velká kola a nechal ty základní 20" stříbrno-šedé.
EDIT: Koukám na skladové auta, že tam máte v Kyjově Q3 SB S line 45 TFSI 169 kW v té šedé Daytona. Ten motor není vůbec špatnej, ikdyž 230 koní je na to auto takový slušný základ :-) [odkaz]
P.S.: Tak Daytonu bych po tobě asi bral ;-) [odkaz] -
pradeda777 24.09.20 20:16
« Re: Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Leg....rozdíl mezi 1er a A3 v NV? Zatím nevím. Doufám, že v A3 bude "posed" vyšší než v 1er. Bral bych, kdyby to bylo alespoň podobné jako v Yarise. 1er je moc nízko....asi tak jako moje současné M140i. A ta je pro nás dost nízko..... ;-\ -
Leg 24.09.20 19:56
« Re: Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Tom: to je super, mne akurát dnes tiež písali, že plukovník vyrazil na plavbu z Japonska do Európy. :-)
Děda: Nechcem aby to pôsobilo, že vyrývam, úprimne ma to zaujíma. Je pre teba zásadný rozdiel medzi posedom v jednotke a A3?
Inak tá nová S3 ma vôbec neberie, celkovo mi prišla strašia generácia oveľa uhladenejšia, Jak zvnútra tak zvonka. Toto na mňa ani nepôsobí ako Audi - technicisticky čisté a funkčné. Ale naživo som ešte nevidel, takže who knows. -
Thomasino 24.09.20 18:40
« Re: Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
No tak se toho neboj a jdi do Q3 Sportback RS s 2,5T v zelené !! >:-[] Ale v Brně v ROSu bych ti uměl asi domluvit super cenu. Na servis si pak jezdit klidně k vám ;-) Po 4 letech ho pak odkoupím :-)
Neříkej, že ti neumí zařídit předváděčku v Praze. Musíš na ně trochu nastoupit. Život je příliš krátký na to, abychom jezdlii v nudných autech ;-) To by ses snad obětoval si to zajet do Prahy zkusit, ne? Celkem to chválí, to by mohlo být zajímavé ježdění a splnilo by všechny požadavky, myslím. A trochu se odvaž a kup SportBack, vypadá tak o 30% lépe!! Hlavně ne černé nebo bílé.
Jinak moje oranžáda je už někde na cestách, aktuálně asi u Linze na skladě a překladišti. Soudruzi v Lipsku už konečně vyrobili a odeslali ;-) Snad to nebude putovat dlouho, jako Woodyho GTI nebo Ronaultovo polo-GTI.. -
pradeda777 24.09.20 12:31
« Re: Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
tms....no budeš se možná divit, ale tento stroj mám na "Schidlerově seznamu" již delší dobu. Ano, ten "usraný tříhrnek" mě sice netěší, ale na druhé straně jsem již několikrát pochválil tříhrnek v 2AT, který jsem měl kdysi na víkend z Renocaru. Takže, jestli tu technologii Ford zvládl tak dobře jako BMW, tak si jistě na seznamu zaslouží být.
ALE. Stále více se přikláním k nějakému Audi/VW produktu. Po zkušenostech s Mazdou a s BMW, kde jsem musel ohledně servisu a podobně dojíždět vždy do Brna, což přinášelo různé komplikace, bych byl těchto komplikací ušetřen. No a s Fordem by to bohužel bylo jako s těma dvěma zmiňovanými značkami. Naštěstí je v tuto chvíli i u koncernu z čeho vybírat. Na druhé straně stále chybí předváděčky. S tím se potýkám již delší dobu. X2 M35i, GLA AMG, RSQ3. Teď přibyla ještě S3 Sportback a nový Golf GTI. Obě by jako univerzál byly dobré. Ale předváděčky zatím nikde a bez odzkoušení to nebudu riskovat, protože to může být mé poslední auto..... ;-\ S GGTI mám obavy z toho nového dotykového infotainmentu, který je všeobecně kritizován. Jinak velikostně by nám moc dobře sedl.... :-!
[odkaz]
Edit. U S3 a GGTI bude záležet hlavně na NV. Pokud by to bylo + - jako u M140i, tak to bude muset být něco vyššího. Škoda, že Audi ještě nenabízí Q3 ve verzi SQ3....snad později... -
Thomasino 24.09.20 09:39
« Konečně Hot-Hatch-SUV pro Pradědu
Pradědo, konečně představili ten správný HotHatch s mírně vyšším posazem, ideálně pro starší co už se jim nechce lézt až moc dolů (čemuž rozumím). Má to 200 koní, celkem to pojede, není to moc velký a v té zelené to bude výrazné a nepřehlédnutelné, abys budil u vás trochu pozornosti !! Nedosahuje to image Porsche ani Audi nebo Medvěda, ale zase to stojí třetinu a zbytek peněz můžeš použít do občasného pronájmu opravdu sportovního auta. Vím teď o pěkné poslední Corvettě co známej pronajímá ve Zlíně :-) [odkaz] >:-[] -
Leg 22.09.20 20:17
« Re: Re: Re: M235i GC
Tak som sa vyhecoval a pozrel si ten článok a je to klasika: nikto sa tam nezamýšľa, ako je možné, že rámový úzky a vysoký offroad to zvláda lepšie ako hot placka. Naopak, záver je jednoduchý: BMW, ktoré ide ekoteroristom po ruke na auto navlieklo ekonaničhodné gumy (lebo suzuki určite malo nejaké trofeá) a rezignácia na zadný pohon (akoby v tomto teste na tom záležalo) dielo dokonala. Najlepšie bude, ak sa podobné správy budú šíriť ďalej (toto médium má podobné správy tiež celkom rado, ale nedá sa to zrovnávať) tak sa niekto vo vývoji v snahe zamedziť podobnej publicite rozhodne stabilizáciu sprísniť aj u športových modelov tak, že pri prudšom pohybe volantom sa prístrojovka rozbliká a zábave je koniec. A v autofore budú radi, zasa môžu písať, ako už vodič nie je pánom situácie a zlá zlá Európa mu chce pokaziť aj poslednú radosť (určite už tu takýto článok bol).
Škótsko (hlavne sever) je raj motorizmu, vodičská nirvána, jednoznačne najlepší roadtrip aký som zažil. Paradoxne vtedy vo mne začala hlodať myšlienka predať BMW. Ak bude čas, niečo napíšem. -
iudex 22.09.20 08:16
« Re: Re: M235i GC
Leg: chcel som napísať to isté. Ak wl myslel web km77 a ich "maniobra de esquiva", tak tiež som to dakedy bral ako prúser, ak auto nezvládlo ten ich losí test. Ako som to ale pozeral častejšie, zistil som, že najhoršie tam dopadajú športové autá, kdežto hocijaké krabice, SUV a malé mestské autá to dávajú lepšie. Ako to, že čistý športiak ako je Toyota GR Supra zráža kolíky v 77 km/h, kým krabica Škoda Karoq to prejde čisto aj v 80 kmh? Potom som prišiel na dôvod, teda že tie bežné autá majú ESP nastavené totálne citlivo, aby okamžite auto zbrzdili a upratali, kdežto športiaky to viac nechávajú na podvozok a vodiča.
Takže presne ako píšeš tento test nemá absolútne vypovedaciu hodnotu o kvalite podvozka a športovosti daného auta. A čo sa týka predokolkového HH BMW, počkal by som si na prvé testy a porovnávačky, každopádne Mini dokazuje, že BMW vie robiť aj predokolky.
Btw. vyše 1600 km roadtrip po severnom Škótsku, to muselo byť zaujímavé. Nenapíšeš k tomu niečo viac? Svojho času som špekuloval, že by som išiel na škótske Hebridy, ale bolo komplikované sa tam dostať, tak som napokon išiel na Faerské ostrovy. -
VII 21.09.20 19:37
« Re: Re: M235i GC
Je to přesně jak píšeš :yes: :yes:
Všechny ty auta co v poslední době pohořely jsou samozřejmě v reálu daleko rychlejší než nějaký Off road od Suzuki, případně jsou rychlejší než předchozí generace téhož auta, jenomže tento test neodráží realitu. Zatímco levné auta s levným podvozkem v podstatě okamžitě začnou brzdit, tím se výrazně sníží průjezdová rychlost, ty sportovněji laděné s vyspělejším podvozkem se naopak snaží o co nejvyšší průjezdovou rychlost, či jistou sportovnost.
Chybí tam prostě parametr výjezdové rychlosti, aby si člověk mohl udělat lepší představu.
Btw. jsem se o tomto testu bavil i s vývojáři ve Škodovce a tento test nikdo z nich nebere vážně. Není to relevantní a nic o autě nevypovídá. -
Leg 21.09.20 18:39
« Re: M235i GC
Počkaj, myslíš to autoforum, žumpu medzi bulvárom a bulvár medzi žumpami? To nemienim otvárať ale viem si tipnúť výsledok: BMW opustilo cestu zdravého rozumu a namiesto evolúcie e46-ky vymýšľajú nezmysly a za podpory európskeho ekofašizmu zlikvidovali všetko, čo ešte stálo za to. Namiesto takýchto drístov by sa mohli zamyslieť nad tým, prečo v losom teste často vynikajú autá, od ktorých by to človek nečakal (nie som si istý, ale nie je do dneška rekordmanom Citroen Xantia s dávno prekonaným hydropneumatickým pružením?) a naopak performance modely často pohoria. Nebude to napríklad tým, že zrovna "športové" modely mávajú zo zrejmých príčin nastavené ESC tak, aby dovolilo ísť viac na hranu? To môže znamenať, že kde je Suzuki pre istotu už značne spomalené zásahom stabilizácie, tam BMW stále nie je rozhodnuté, či vodič chce driftovať alebo naopak bojuje o život snažiac sa obísť obrieho losa. Proste, agresívny zásah ESC, ktorý je pri kontorlovanej jazde na hrane nežiaduci je v týchto podmienkach veľkou výhodou. Neviem, tipujem, že to bude takto, ak je tam ale namiesto kydania hnoja na BMW sofistikovaný článok, ktorý aspoň trochu do hĺbky technicky popisuje, prečo by to tak mohlo byť, tak sa im tu ospravedlním.
BTW minulé leto som najazdil s Mini Cooperom vyše 1000 míľ po severnom Škótsku (vrátane North Coast 500) a nemal som pocit, že by BMW predokolky nevedelo.
A pamatuj si, že ztráty se v tomto případě neřeší, protože kdybys je řešil, tak by sis tím jen pokazil radost.... ;-)