Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 16.08.21  13:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    wl: tak prémia vie zjavne poskytnúť aj prémiové služby vrátane tej predvádzačky, notabene keď si od nich už jedno Porsche kúpil. Ale Japonci sú v tomto špecifickí. A hlavne tu bol ten faktor limitky, kde tých pár áut by predali hocijako, nemuseli preto nikomu vychádzať v ústrety predvádzacou jazdou. Teraz sa to možno zmení.
    Ale inak súhlasím s Tebou, že na letnú víkendovku sú omnoho vhodnejšie autá. Naopak TYGRa by som bral ako absolútny daily car, do každého počasia a na každý povrch, práve tam vidím jeho konkurenčnú výhodu a tak by som ho ja používal.
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 16.08.21  12:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    iu:
    A kupili to nielen bez skusobnej jazdy, oni tu kupili bez akejkolvek zlavy, lebo limitka..
    A nakoniec z toho bude konfekcia :-(

    pd:
    Na folie som uz objednany zaciatkom septembra.
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 16.08.21  12:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    WL:
    No momentalne mam vikendovky dve, kde na leto a sucho je Cupra urcite lepsia volba.
    Ak Cupru predam, tak Yarisek mi aj ako letna vikendovka miesto Cupry s prizmurenim oka vykonovo postaci. A ak sa na nom osetri podvozok voskom, tak bude aj na zimu a sneh.
    A mozno o 2 roky predam aj Yariska a kupim novu M2 s manualom, ktoru zase nebude kde vyskusat. :-)
    Proste, promiskuita. Clovek hlada dokonale auto, ale take neexistuje.

    P.S. Idealny stav by bol nasledovny (vsetko manual):
    Cupra + TYGeR + M2 (alebo Cyman GTS) :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.08.21  12:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    iu
    Jasně, že jsem měl zkušební jízdu s GTS, než jsem ho koupil. A to bylo v zimě! (na přelomu roku) a stejně to nakonec šlo i přes to, a bylo to bez zálohy a bez závazku...
    A jel jsem i poslední atmo GTS (991.1), takže jsem měl i srovnání, i když ne najednou.
    Kdyby tu Market napsal, že to chce koupit a nemá žádnou možnost se projet, mohl přijet třeba o tom víkendu kdy tady s Ondrou TYGR byl. Vždycky nějaká možnost existuje, třeba i v zahraničí jak sám píšeš. Domluvíš se třeba s importérem na svezení, klidně i s novinářským autem, ale musíš pro to něco udělat. Woodymu jsem taky domluvil předváděčku s G7 GTI Perf. až přes import VW. Kde je vůle je i naděje.
    Připadá mi, že pro Marketa bylo hlavní, že to je limitka a dál to až tak neřešil, to by třeba mě určitě nestačilo k tomu, abych si ho koupil.
    Jak jsem psal, pokud to má být auto jako letní víkendovka (viz jeho CupRa), tak na to jsou vhodná jiná auta, než TYGR.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.08.21  10:47

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    mkt....píšeš...A ak dobehnem nejake auto na Yariskovi, tak 90% soferov nema ani potuchy, co je to za auto a zacinaju sa pretekat. Ved sa predsa nedaju predbehnut "zenskym autom do mesta"
    Mám s naším Yariskem ty samé zkušenosti..... >:D >:D >:D
    Dobrá rada. Jestli Yariska používáš, tak s folií dlouho neotálej, protože náhoda je sviňa. Já v roce 2010 plánoval folii na mé nové MPS a dostal jsem "krátce" po převzetí vozu spršku štěrkem a bylo vystaráno....
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.08.21  10:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    iu...nevíme podrobnosti o té předváděčce na Babě. Ale asi neměla lehký život.... >:-[] Já o zadřeném motoru u ITR DC2 (1800 cc) v Austrálii nikdy neslyšel. A moje dostávala na okruzích zabrat fest "and never missed the beat".... :-! [odkaz]
    V článku je jedna chyba. U sériáku omezovač zasahoval na 8500 ot/min, ne 9200 jak je uváděno. Aby mohl motor točit bezpečně dál, bylo potřeba dalších úprav. Já tím prošel, tak vím. Možná ta testovaná ITR byla také upravená, ale o tom se tam nezmiňují. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 16.08.21  09:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    iu:
    No zatial predaj TYGRa neplanujem, stale predavam CUPRU.
    Ale ako sa vravi, vsetko je na predaj (je to iba otazka ceny) a ak by niekto TYGRa chcel, tak by som ho predal. Na Yariska pojde troch folie a vazne zvazujem vosk na podvozok.

    inak zaujimave porovnanie spravania sa soferov ku roznym autam:
    Ak som niekoho dobehol na BMW, tak sa zvacsa posunul na kraj a nechal ma, aby som ho predbehol. Proste respekt.
    Ak niekoho dobehnem na CUPRE, tak ma ma 50% soferov na haku, ziaden respekt. Dokonca niektori robia naschal a pridavaju.
    A ak dobehnem nejake auto na Yariskovi, tak 90% soferov nema ani potuchy, co je to za auto a zacinaju sa pretekat. Ved sa predsa nedaju predbehnut "zenskym autom do mesta" :-)

  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 16.08.21  08:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    wl: a Ty si mal skúšobnú jazdu práve s 911 GTS? Ale inak áno, ak to berieš tak, že si môžeš zariadiť skúšobnú jazdu v susednom štáte, potom sa to zrejme dá, to môžeš povedať, že si viem skúsiť pred kúpou Lamborghini, veď hoci na Slovensku sa nepredáva, Viedeň nemám ďaleko. >:D Ale pri Toyote s desiatkami dílerov v krajine aby človek cestoval do zahraničia? A príbuzný model: to mohlo fungovať u Teba, namiesto GTS to mohla byť 911S a predstavu by si si spravil; ale Yaris GR nemá nič spoločné s inými Yarismi a zvezenie s bežnou 1,5kou Ti o GR nepovie zhola nič. Takže nie, tam skutočne muselo ísť o kúpu naslepo a som presvedčený, že takto objednávalo 99% majiteľov TYGRa na Slovensku.
    Ale inak sám som zvedavý, či si Market TYGRa nechá, alebo ho predá (ešte predtým, ako prídu do predaja tie novovyrobené kusy).
    dedo: ja si spomínam, že na Slovensku bola jedna predvádzačka Integry type R a skončila so zadretým motorom, keď ju redakcia (tuším Auto motor Sportu?) zobrala na Pezinskú babu. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 15.08.21  20:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    [odkaz]

    Zrovna takovou jsem měl, upravenou a jezdil s ní v Austrálii okruhy.... :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 15.08.21  17:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    mkt....rozumím ti dobře. Také jsem kupoval M140i manuála naslepo. Před tím jsem měl objednanou M3 v manuálu a s jednou se i svezl. Měl sem tenkrát velkou kliku, že borec jednu zrovna dal do bazaru na protiúčet na další M3, tentokrát v A/T. Svezl se s ní brzy po koupi v Brně na okruhu a manuál mu nesedl. Ale M140i v manuálu se ještě neprodávala a ani M135i v manuálu nebyla jako předváděčka k máni. Dostal jsem na víkend M135 xDrive A/T na testování a i to byla klika, že ji vůbec ještě měli. Ano, v Česku je to s předváděčkami dost složité, obzvlášť když jde o okrajové specifikace. Ale i to mi tenkrát stačilo abych si mohl udělat o M140i obrázek a rozhodnutí o koupi. Ty jsi to měl o dost složitější, protože Yarise GR nešlo s ničím ani porovnat.
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 15.08.21  15:44

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    WL:
    Tygra som objednaval vo februari (bol som rad, ze sa mi vobec nejaky kus usiel) a vtedy sa skusobne jazdy nekonali.
    A skusim zopakovat este raz to, co som pisal:
    Ono to nie je zle auto, ale nie je to ziaden extra upgrade. Upgrage to je na zimu na sneh, alebo minimalne na mokru okresku. Na suchej ceste teraz v lete Yarisek nema ziadnu pridanu hodnotu.
    Alebo ako som pisal tu:
    Ale pozor, ja som nepovedal, ze to auto je zle... Ono je dobre, zabavne. Ale v lete a na suchej ceste je CUPRA proste lepsia volba. Situacia sa meni na vode a v zime.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 15.08.21  14:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    iudex
    Skoro vždycky se najde nějaká možnost svezení (někdy aspoň s něčím příbuzným), je to hlavně o vůli a o trpělivosti...
    Zrovna to svezení s TYGRem bych mu uměl zařídit.
    Říct, že něco nejde, to umí každý hned... ;-)
    Pokud bude Market provozovat TYGRa v podobném režimu, jako CupRu (se kterou nejezdil ani za deště, natož v zimě), tak mi to auto (za ta háky) prostě nedává smyls.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 15.08.21  12:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    wl: ľahko sa od klávesnice povie, že bez testovania by si auto nekúpil, ale ako píše Market, mnohé autá u nás (asi väčšina okrajových či výkonných áut) na testovanie jednoducho nie sú. Takže so striktnou požiadavkou osobného testovania by si možno nekúpil nič.
    Osobne si myslím, že Market to bude mať s TYGRom ako ja s 3er, zo začiatku tam nadšenie nie je, ale časom mu príde na chuť, notabene ak sa dostane k zvezeniu vo vhodných podmienkach pre to auto. Presne ako píše, v lete na suchom asfalte nemôže objaviť výhody "rallye štvorkolky", tam žiadne 4x4 nemá prínos. Ale príde jeseň, zima a ono sa čaro TYGRa prejaví, hlavne keď to nebude o čistom výkone, ale o využiteľnosti toho dostupného. Aj keď kompromisy tam budú vždy a tie sú dané veľkosťou a kategóriou auta. Ale dynamicky a pocitovo to bude určite lepšie.
    Ja čím viac jazdím 340kou, tým som s ňou spokojnejší, je to fakt dokonalý univerzál pre množstvo situácií. Je to elegantné a reprezentatívne auto v práci, berú ho aj kolegovia s Ečkovými a Skovými Mercedesmi. Je to rýchla diaľničná strela, skutočne máločo je na diaľnici rýchlejšie (* k tomu nižšie) a zároveň je to výborné na okresky a zábavu a zvládne aj závodný okruh. V podstate všetky režimy som si vyskúšal v piatok, išiel som pracovne do Žiaru nad Hronom, sedan pôsobí reprezentatívne a dôstojne. Na diaľnici som si dal malú naháňačku a po pracovných povinnostiach som sa prezliekol do športového a vybehol na ferratu na Skalke, kde ide krásna zákrutovitá okreska do kopca, ktorú som si vychutnal na vytočenej dvojke, občas trojke. A pri parkovaní na rozbitom parkovisku pri vlekoch som sa nemusel báť, že škrknem podvozok.
    Inak keď spomínam tú diaľnicu, išiel som v ľavom štandardnou 140kou (obvykle viac nejdem), keď sa prirútila za mnou X7 a vyblikuje ma. Ty ma ideš vyblikávať s tou veľkou almarou? Ja ti ukážem, čo mám pod kapotou. Tak som to dal na podlahu, ale X7 prekvapivo stíhala, stále na mňa nalepená. Až pri 200vke v tiahlej zákrute to vzdal. Následne sme sa stretli na pumpe, tak som sa prihovoril. A bola to M50d, teda štvorturbový dízel so 400k, čo vysvetlilo tú pružnosť a dynamiku. Ale chalan priznal, že v zákrute už zvolnil, lebo sa to dosť nakláňalo a nemal odvahu to držať.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 13.08.21  18:29

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    [odkaz]
    Pamatuji všechny modely i ten z roku 1966, Některé jsem nějakou dobu i řídil. Nejzajímavější pro mě byla Corolla GTI 16 Hatchback, 1600cc DOHC 16 valve s elektronickým vstřikováním. Točila jak blázen.... ;-) Ta se u nás ve fabrice v Melbourne i vyráběla. :yes: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 13.08.21  13:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    mkt......tož nevím jak funguje řazení v M2C, podle článku ok...ale asi podobně jako v mojí M140i, takže řazení ok....což znamená nic moc. Typický BMW manuál pro silný šestiválec. Testoval jsem i M3 v manuálu a řazení bylo + - to samé.
    Silná zadokolka. Je pravda, že kompakt zadokolka (M140i) v manuálu s 300+ koníky není nic pro "slabé povahy", jak poznal svého času i iudex a proto se raději rozhodl, když už šestiválec v manuálu, tak pro 3er s xDrive. Já jel i M135i xDrive v automatu, ale to bylo s rozumem, takže chování vozu "na hraně" jsem nemohl posoudit. Před dvěma lety jsem investoval do M samosvoru a možná, kdyby ho měl iudex v testované M140i, tak by se rozhodl jinak.

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 13.08.21  12:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    Mrkt
    Recenze jsou jedna věc, jiná, jak to auto sedne tobě. Já bych to auto bez svezení nekoupil. Ale teď ty auta nejsou, tak jestli tě to nepřesvědčilo, prodal bych to co nejdřív.
    U nás na menším městě jezdí už tři (všechny v uni bílé). To auto je geniální na sněhu (ideálně bez posypu), ale na suchém hladkém asfaltu je logicky sotva poloviční...
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 13.08.21  09:30

    « Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    WL:
    Skusobnu jazdu som nemal, bol som rad, ze sa mi ho vobec podarilo objednat, lebo ich bolo malo a mala to byt limitka (a zrazu nie je). Dealer v mojom meste sa na mna vyprdol, chovali sa ako majstri svetla, tak som objednal v inom meste.
    Spolahol som sa na nadsene recenzie na YT. Ale pozor, ja som nepovedal, ze to auto je zle... Ono je dobre, zabavne. Ale v lete a na suchej ceste je CUPRA proste lepsia volba. Situacia sa meni na vode a v zime.

    Co sa tyka M2C, bal som sa kvality manualu a silnej zadokolky.
    Navyse ja nie som platca DPH, cize cim drahsie auto tym sa potom tazsie predava.
    A cena by bola zhruba +20.000 eur (polovica TYGRa) a registracny poplatok 3.900 eur.
    Na TYGRa som platil registracny poplatok "iba" 1.900 Eur.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 12.08.21  21:58

    « Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    Mrkt
    Měl si možnost TYGRa projet, než si ho objednal?
    Na základě čeho jsi mu dal vlastně přednost, před M2C, o které si tu také uvažoval?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.08.21  15:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    A ono hlavne Cupra R nie je štandard, je to oproti základnej Cupre upravená ostrejšia limitka, takže proste čakať, že ju o triedu menší hotheč s menším výkonom nejak citeľne prekoná, sa ani nedá.
    A o tom to je. Ani jednu z nich jsem nejel, ale já, kdybych chtěl jednu nebo druhou, tak bych je takto neporovnával. Když ale člověk má oba dva stroje po ruce, tak "for the sake of comparison" je to ok. Je také třeba si pamatovat, že Yaris GR byl postaven na "dirt" a tak porovnání by se mělo ideálně konat v terénu.... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 12.08.21  13:39

    « Re: Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    Iudex: citis to spravne. Ziaden zazrak sa TYGRom nekona. Ono to nie je zle auto, ale nie je to ziaden extra upgrade. Upgrage to je na zimu na sneh, alebo minimalne na mokru okresku. Na suchej ceste teraz v lete Yarisek nema ziadnu pridanu hodnotu.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 12.08.21  13:27

    « Re: Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    Market: zaujímavé dojmy, díky. :yes: Tak nejak ale cítim, že až také nadšenie tam nie je a Cupra asi nebola tak prekonaná ako si očakával; či vnímam to zle?
    Každopádne si viem i takto od stola predstaviť, že ten triedny rozdiel tam proste je, čo sa prejaví práve v tých dospelejších jazdných vlastnostiach a hlavne celkovej univerzálnosti Cupry. A ono hlavne Cupra R nie je štandard, je to oproti základnej Cupre upravená ostrejšia limitka, takže proste čakať, že ju o triedu menší hotheč s menším výkonom nejak citeľne prekoná, sa ani nedá.
    Takto od stola sa mi javí, že TYGR musí byť super autíčko, zábava, divočina a všetko, ale prednosť pred Cuprou R ako plnohodnotným kompaktom, ostrým, ale stále univerzálnym, by som asi nedal. Ale len mudrujem od klávesnice ako čistý BYSOMár. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 12.08.21  12:38

    « Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    Porovnanie bezprostrednych dojmov Cupra R vs TyGeR:
    V utorok 100 km mojich oblubenych okresiek na Cupre a dnes to iste na TYGRovi.
    Pocasie slnecno a sucho.
    - spotreba 12L/100 km TYGeR a 11L/100 km CUPRA
    - zvuk motora jednoznacne lepsia CUPRA
    - prdenie do vyfuku jednoznacne lepsia CUPRA
    - trakcia jednoznacne lepsi TYGeR
    - stabilita auta pri prudkom brzdeni lepsia CUPRA
    - zrychlenie do 100 km/h lepsi TYGeR, zrychlenie nad 100 km/h vyhrava CUPRA
    - pata spicka sa mi lepsie robi na Cupre (asi zatial vec zvyku)
    - manual vseobecne troska lepsi TYGeR, ale z 3 do 2 je lepsia CUPRA
    - v zatackach sa tych 100 kg mensej vahy na TYGRovi nejak extra neprejavuje, ale nesiel som uplnu hranu
    - hluk od podvozku jenoznacne lepsia CUPRA
    - zatial si neviem zvyknut na ten pocit, ked sa TYGeR v zatacke zrazu stane mierne pretacavy. V zadku to citim, akoby zadok auta vybocil par centi von, pritom kolesa drzia pekne svoju stopu. (v rezime NORMAL to citit viac, v rezime TRACK mam pocit trocha menej). Riesenie bude pravdepodobne vymena zadneho stabilizatora za pevnejsi CUSCO, alebo WHITELINE a vymena unibalov CUSCO na spevnenie zadnej napravy vid. video: [odkaz]

  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 08.08.21  15:47

    « Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    Thom:
    Dakujem, dnes som nahodil Rallyflapz a v septembri dam na kapotu a vsetky blatniky foliu. Rozmyslam o vosku na podvozok, lebo Toyota tam nema ziadnu ochranu...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 08.08.21  12:34

    « Re: Re: : Re: Re: TYGeR

    tms.....píšeš....."A ikdyž jsem měl pak pocit, že jsem jel už čistčí kola a lepší stopu".... hahaha.....tak ten pocit znám....to samé jsem kdysi (kurwa hodně dávno), tlumočil na club meetingu kolegům z Celica car clubu a dostalo se mě té samé odpovědí....."ten pocit máš jen proto, že jsi jel pomalu".... >:D >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 07.08.21  16:51

    « Re: : Re: Re: TYGeR

    Nazdar bando ! Po delší době se taky ozývám :-) Gratulace Marketovi k zábavnému autíčku, 3 moji známí ho mají a jsou spokojeni (prej bude asi ještě ostřejší verze!). Zvláště když se to prý hodí do Sportu a dozadu jde 70% (jako jsem měl u M240 iXdrive). Gratulace taky Speedfredovi k náklaďáku a Iudexovi s výběrem auta >:-[] Po příští generaci Hondy Type R taky s napětím pokukuji ;-) Jinak u GTI jsme dali fólii na přední kapotu a na zbytek auta keramiku a díky předchozímu přeleštění ta barva vypadá o dost lépe. Pak jsme byli týden v Jižních Čechách na dovolené. CéeSko je na delší trasy super, ten podvozek nemá chybu, převážně to mám na ten special režim Nurburgring kdy je to příjemně tuhé a hezky prdí do výfuku, také díky brzkému podřazování automatu >:D A když najedeme na nějakou rozbitou silnici (nebo po městě), přepnu na Individual s měkčím podvozkem a je to měkčí jak kolegova trojková Oktávka 2,0 TDI na 17" kolech !! Před pár dny jsem byl nechat vyměnit olej po necelých 5000 km, taky brzdovku a nahodili jsme ty nové kola BBS CH-R. A včera vzali GTI na okruh, protože bylo celé odpoledne volné jízdy pro veřejnost a bylo dost prázdno. Ty rádoby-semislicky GoodYear F1 SuperSport R budou asi dobré na okresky, ale na okruhu se po 2 kolech přehřály a nic moc. A to jsem jezdil na střdačku jedno ostré kolo a jedno chladící. Ve druhé jízdě jsem ještě snížil tlaky a zase nejrychlejší kolo hned to první ostré, po předchozím prvním zahřívacím kole. A ikdyž jsem měl pak pocit, že jsem jel už čistčí kola a lepší stopu, byl jsem pomalejší, gumy už klouzaly. Trochu zklamání z času 2:36,5 (optimal čas seskládaný z nejlepších sektorů 2:35,5), ikdyž to bylo vč. předjíždění starší Mazdy 3 MPS a taky Nisma 370Z. Čekal jsem tak kolem 2:32-33, ale taky je pravda, že tam byla spousta chyb, přece jen jsem rok na okruhu nebyl a s autem se teprve sžívám. Ale přiznám se, že mě to už ani tak moc nebavilo, jako kdysi dříve s Meggie. Nicméně čas kolem 2:36 se seriovými deskami je stejný jako jsem měl s mírně upraveným MRS3 Cup a také s Cuprou Leon ST 300 (desky Ferodo 2500). Takže ono to s lepšíma deskama a lépe naladěným řidičem pak půjde někam k těm 2:32-33 >:-[]
    Nahodil jsem tam zase nějaké fotky (tady první a pak ty následné):
    [odkaz]
    Jo a známej s tím šedým TT-RS, trochu poladěným na 540 koní a podvozek KW V3, brzdy REVO 6-ti pístky, gumy "jen" Michelin PS 4s, zajel krásných 2:23. To tam jezdím upravené M2 Competition kolem 25-28 :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 06.08.21  00:53

    « : Re: Re: TYGeR

    No zdrarec chlapci.
    Dovolenka žiadna, oddych žiadny iba kopec stresu, takže tak nejako si žijem. Fakt že strašne moc práce je, neviem čo sa deje , žeby koniec sveta? Čo vy na to ostatný?

    Giu je v servise (klasický už 63t km) a vyfasoval som Tipo 1.6 v automate. Celkom podarené a príjemné auto fakt, akurát to nejde s tou atmo 1.6. Až sa divím prečo ich je ale tak málo na cestách.
    Ako už naznači IU tak poctivé železo je doma po niekoľkých urgenciach predajcu či ho ešte chcem alebo ho majú predať pretože ľudí hladných po takýchto autách je napočudovanie viac než dosť.Vôbec som nemal čas zájsť po nové auto a aj keď je tak radosť žiadna (som už hodne zo vsetkého unavený-práca, súkromie a tak podobne).
    RAM 5.7L V8 asi 400PS + 8st ZF. Výbava nie úplne top ale taký jemný nadštandart (chýbajú vetrané zadné sedačky :-! ). Zatial najazdené niečo cez 200km a nejako tak trochu to ide ale je to fakt skôr na "US hájvéj".Mám ale pocit že v zákrutách je presnejšie aj Ducato ale chce to asi trochu zvyk a auto ošahať. Zrovna v deň príjazdu bol v Jihlave celkom silný lejak s krúpami tak som aspoň zistil na okreskách ako je to auto kurewsky nedotáčavé. Až ma to v jednej ostrej celkom vystrašilo a ani nie v nejakej rýchlosti. Asi kombinácia fakt chladneho mokrého asfaltu a nejakých univerzálnych pneu. Pohodlie na palube fajn, ale filtácia od kolies mohla byť aj lepšia. Čo však čakať od 22 kolies.Najradšej by som tam videl 18, uvidím čo bude na zimu.
    Spotreba bola 13.7 podľa PP, cca 70% km po dialnici (120-145) a zbytok Praha.
    Takže asi tak.
    Mám aj niečo k tým dvom kohútom WL/Pd (AT/MT) ale to asi nabudúce.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.08.21  10:04

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TYGeR

    CVT je ok? [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.08.21  08:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TYGeR

    Náhodou jsou "narazil" na docela pěknou fotku F20 M140i a nemohl jsem odolat, abych ji sem nedal...[odkaz] [odkaz] [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.08.21  21:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TYGeR

    mkt....není nad to mít info z první ruky....díkec..... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 04.08.21  18:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TYGeR

    dedo:
    No vyfuk znie nijak, neprdi, nestriela, nuda...
    Radicka je celkom fan, som spokojny, je to trocha lepsie ako v Cupre, ale s CTR to neviem porovnat, lebo tam som to skusal iba v salone a nie na ceste.
    A radicku v mazde MPS som neskusal nikdy.
    Ale ak chces vediet viac, na nete je o TYGRovi kopec videi, tak pogoogli...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.08.21  12:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TYGeR

    mkt....píšeš...ono to zní divně, že do 6000....mě by ale zajímalo, jak Jarinek doopravdy zní, když je vytočený do 6000? Myslím výfuk.... ;-) A co řadička? V pohodě? Dráhy dostatečně krátké? A přesné? Na úrovni CTR nebo blízko? S toyoťáckýma řadičkama mám dlouholeté(30 roků) zkušenosti, ale žádná se CTR/ITR a ani Mazdě MPS nepřiblížila...
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 04.08.21  10:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TYGeR

    Tak ono to znie divne, ze do 6000. To samozreme nie pravidelne. To bolo len par krat, pri predbiehani. Inak cervene pole zacina na 7000 otacok a myslim, ze limiter je na 7300...
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 04.08.21  10:02

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TYGeR

    Market: tak to je fajn, že zabiehaš a točíš "len" do 6000. >:D Tak Ti rozhodne nezlenivie.
    Ono s tým prenosom výkonu bude iste treba sa zžiť, naviac pri tak krátkom a mrštnom autíčku. Každopádne by to mala byť zábava.
    Inak k výzve pre Thomasina na zverejnenie jazdných dojmov pripájam aj výzvu pre Speddfreda s jeho novým "drobným" osemvalcom. :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.08.21  08:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TYGeR

    wl.....mě se líbí, že Ty nikdy nezklames...... :-! :-! :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.08.21  00:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TYGeR

    pd7
    Kdyby to (na)psal třeba Speedfred O.K., ale ten by to nikdy nenapsal, i když zrovna on by mohl...
    Víš co je mnohem horší, než jen "vyměknout"?
    Vyměknout a nepřiznat to tzv. za každou cenu..., hrát si na tvrďáka a marně o tom donekonečna přesvědčovat sebe i ostatní, ... a přitom realita - už ti "stojí" jen to rychlé auto (s manuálem!) v garáži, věčný tvrďáku... :*) >:-[]

    P.S. Nemít Yarunu s CVT, tak chodíš pro rohlíky pěšky a do Prahy jezdíš vlakem. >:D ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.08.21  17:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TYGeR

    Iu....i30N je dnes už skoro čestná výjimka, která nabizi možnost obou světů. Takový label to má jednodušší. Ten už vymekl dávno...... >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 03.08.21  16:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TYGeR

    No prve dojmy ani poriadne nemam.
    Momentalne najazdene necelych 500 km v zasade vsetko v normal rezime, motor zabieham, takze tocim max 5 az 6 tis. otacok. Motor pekne oziva v 4000 a potom celkom slusne taha...
    Jediny prvy dojem je taky, ze som sa v prvej rychlejsej zatacke v rezime normal az zlakol, lebo auto sa po zatoceni sprava tak, ze do zatacky zatoci normalne a zhruba po sekunde nastane taka mala pretacavost, az ma to vylakalo (je to asi tym, ze posle nejaky vykon dozadu). Je to podobny pocit, ako ked na CUPRE v zatacke uberem plyn a odlahcim tym zadok a auto sa stane z neutralneho troska pretacave.
    Dokupil som si rozsirenie zaruky z 3 na 5 rokov.
    Rozmyslam o nalepeni folii, koli kamienkom, takze nejazdim. Teraz sa budem chvilu vozit na CUPRE...
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 03.08.21  15:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TYGeR

    Presne, i30N má na výber, tak nemá zmysel filozofovať nad automatom; ak ho odmietam, mám v Nku vydarený manuál. Ja len poukazujem na fakt, že tá 8° dvojspojka v Nku sa zjavne vydarila a auto zrýchlila, čo je tiež devíza. A ak automat, asi by som radšej bral takúto podarenú a rýchlu dvojspojku od Hyundai, ako nie extra rýchly automat Aisin v BMW 128ti.
    Mimochodom dnes som bol so spolužiačkou, čo si na môj podnet kúpila 3er (320i) a je nadšená tak nejak všeobecne, ale okrem motora (OK, 20i nie je trhač asfaltu, ale po prechode z atmo 1,6ky sa jej tak javí) najviac práve z automatu.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.08.21  14:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TYGeR

    iu
    Hlavně to nemá smysl řešit u auta, kde si lze vybrat.
    Ale děda to řeší neustále, zjevně má čím dál větší pochybnosti o své dosavadní "orientaci"...
    :*) >:D >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.08.21  11:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TYGeR

    Iu.....ok...ale pořád mě nějak nesedí ty komenty ohledně rychlosti dvojspojky...copak na tom záleží...? Mě jde zásadně o zážitek z řazení. Jestli dvojspojka přeradi o neco rychleji je fajn, ale pro mě to neni vůbec důležité. Kdybych jezdil seriózně okruhy, pak bych o dvojspojce uvažoval.....
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 03.08.21  09:36

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: TYGeR

    dedo: tak tiež by som volil i30N s manuálom, ale faktom je, že tá dvojspojka je o hodne rýchlejšia ako manuál, ako udávané zrýchlenie, tak skutočne namerané; tu namerali stovku za 5,38s, čo je na predokolku špičkový výsledok: [odkaz]
    Inak nejak je tu mŕtvo, čo všetci dovolenkujete? Market, daj nejaké prvé dojmy z TYGRa, určite už si niečo nabehal. Detto Thomasino, kde je nejaká recenzia Clubsportu? Porovnanie s Tvojimi predošlými HH?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 30.07.21  20:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: TYGeR

    ew Hyundai i30 N Performance DCT 2021 review
    Can the addition of an automatic gearbox turn the Hyundai i30 N DCT into a hot hatch champion?

    by: Sean Carson
    28 Jul 2021
    Hyundai i30 N Performance DCT - front tracking20

    OVERALL AUTO EXPRESS RATING
    4.0 out of 5

    Verdict
    Offering a dual-clutch transmission on the i30 N has undoubtedly broadened the car’s appeal, so it’s a smart move from Hyundai. However, the manual is the more involving and rewarding car, which is key to a hot hatch. The DCT-equipped model is feisty and fun, with a strong engine, lots of chassis tech and grippy handling. But a manual gearbox unlocks more of what’s on offer, even if this is a well-executed first effort at an auto hot hatch from Hyundai for Europe.
    Manual for ever.... :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 30.07.21  16:15

    « Re: Re: Re: Re: TYGeR

    Dik. Nakoniec som na znacku napis TYGER nedal, nechcel som provokovat. Dal som tam neutralnejsi napis, ktory vystihuje ucel a pouzitie tejto hracky...
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 30.07.21  16:09

    « Re: Re: Re: Re: TYGeR

    Cupru stale mam, inzerujem ju aj na mobile de. Zaparkovalo si ju uz 17 ludi, ale zatial ziaden ozaj vazny zaujemca.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 30.07.21  14:29

    « Aktuálne nákupy

    Aktuálne som radil dvom známym s nákupom nového auta, tak sa podelím o informácie, aká je súčasná nákupná a cenová situácia.
    Prvý známy kupoval BMW X7. Chcel auto hneď, teda skladovku, motor klasika 3.0d. Po obsiahlom zisťovaní od Bratislavy po Košice nakoniec najlepšie pochodil v Trenčíne, kde skladovku v cene 112t kúpil za 90700 (cca. 2,31M Kč). Teda zľava 21500, čo je niečo cez 19%. Po mojich skúsenostiach tiež trochu dúfal v zľavu cez 20%, ale esúvečka celkom dobre idú, áut je nedostatok a teda tých 19% je stále super zľava v súčasnej dobe a danej triede. Pre ilustráciu pozeral aj GLS, ale v Mercedese ho s požiadavkou na zľavu doslova vysmiali a ponúkli mu úžasné 1% (a to už jeden Mercedes kupoval).
    Druhý známy si vyberal služobák, badžet 30t eur (cca. 770t Kč), v podstate bez obmedzení, ale chcel (logicky) čo najviac muziky, aby auto mohlo slúžiť aj ako súkromné rodinné. Požiadavky boli aspoň 150 koní a automat, slušná výbava a ťažné. SUV musel rovno vyradiť, tam sú ceny úplne inde. A s nemilým prekvapením zistil, že ani kombi strednej triedy už s danými parametrami nedostane. Dokonca ani v nižšej strednej si nemohol moc vyskakovať, Octavia kombi bola len v takej striedmej výbave. Ale chcel strednú triedu, tak nakoniec našiel Mondeo kombi 2,0TDCi 110 kW A/T za 29800 so všetkým, vrátane ťažného. Cenníková cena 41t, takže zľava 11t, cca. 27%. Na môj podnet ešte pozrel Insigniu kombi a aj tam po zjednávaní dosiahol hranicu 30t (2,0CDTi 128 kW A/T), cenníkovka cez 38t, teda zľava 8t, cca. 21%. Ale ťažné a iné drobnosti už by musel z vlastného, čo sa mu nechcelo. Takže zvíťazilo Mondeo. Každopádne 27% zľava je parádna a hlavne to bolo jediné kombi v triede, ktoré tú hranicu 30t podliezlo aj so všetkou doplnkovou výbavou.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.07.21  10:13

    « Re: Re: Re: TYGeR

    Mrkt
    A CupRu už nemáš...?
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 30.07.21  08:28

    « Re: Re: Re: TYGeR

    Market: tak blahoželám k novému garážovému prírastku. Užívaj. :yes:
    A na nejakú exkluzivitu sa vys_r, auto nebude jazdiť ani lepšie, ani horšie, ak sa ich vyrobí viac. A na príklade Cupry R si sa mohol poučiť, že nejaká malosériová výroba Ti nezaručí nič, ani väčšiu hodnotu auta, ani lepšiu predajnosť, takže to nerieš. Ako píše woody, ani tak ich na cestách nebude veľa a výnimočný bude TYGeR aj naďalej.
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 29.07.21  16:27

    « Re: Re: TYGeR

    Ano, chladnickova biela...
    Uz som najazdil cca 250 km a mozem povedat, ze v zrychleniach nad 100 je Cupra zivsia. V zatackach si na to este zvykam, lebo sa to chova inak ako Cupra.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.07.21  15:13

    « Re: TYGeR

    Mrkt
    A máš nakonec tu bezpříplatkovou bílou?
    Těch jezdí nejvíc...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.07.21  14:42

    « Re: TYGeR

    Špatná zpráva hlavně pro spekulanty...
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 29.07.21  09:12

    « Re: Re: TYGeR

    W-A:
    Tak malo tych aut byt 25000 a bude ich bohvie kollko. Cize samozrejme stratia exkluzivitu.
    "Keby" som toto informaciu vedel o den skôr, tak si pravdepodobne toho mojho Tygra nepreberiem a zrusim objednavku...
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 29.07.21  08:52

    « Re: TYGeR

    Market: A proč ? Jako že (možná) přijdeš o exkluzivitu ? Já třeba osobně TYGRa v provozu ještě nepotkal....a i při pokračujícím prodeji počítám, že to stejně budou vzácná setkání.

    A pro mě je to dobrá zpráva. TYGRa sice nemám úplně v plánu, ale jsem rád, že s ním jako eventualitou můžu ještě dva roky počítat.
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 29.07.21  08:28

    « TYGeR

    Moja je uz od vcera doma. A tato informacia ma velmi nepotesila :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.07.21  14:29

    « Re: Re: Re: Re: CtR

    To se dalo čekat.....[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 26.07.21  12:46

    « Re: Re: Re: Re: CtR

    Tož nevím, ale ten sedan je mě nějak víc sympatický...a není to jen barvou...
    >:-[] :-! [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 23.07.21  15:35

    « Re: Re: Re: CtR

    iu
    Taky proti křídlu nic nemám, naopak dobře se u něho/na něm chlastá, ideálně s nápisem SUvBARU!
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 23.07.21  13:26

    « Re: Re: Re: CtR

    Díval jsem se pozorně na tý fotky a specificky na ty zadní spoilery a zdá se, že se jedná o dvě různá CTR s různými spoilery. Polepy na zadní části jsou také rozdílné.
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 23.07.21  12:36

    « Re: Re: CtR

    Ja v zásade proti peknému krídlu nič nemám, ostatne mojím prvým autom snov bola Impreza WRX, kde to krídlo tvorilo súčasť imidžu. A ani pri predošlom CtR krídlo samotné nebolo problémom, to sa podľa mňa ukázalo práve pri verzii Sport bez krídla, ktorá pôsobí snáď ešte horšie, než verzia s krídlom, proste problém dizajnu minulého CtR boli iné veci (prekombinovaný zadný nárazník s fejkovými otvormi, tie "fúzy" na streche a pod.). Presne rovnako to vidia aj v Evo: "v reále je však Sport Line v mnohých ohľadoch najmenej vizuálne vyriešená zo všetkých Type R, pretože nové nízke krídlo neladí so superagresívnou karosériou a odhaľuje hrbatú siluetu modelu Civic, ktorá je inak maskovaná štandardným krídlom."
    Každopádne o Civicu samotnom píšu v superlatívoch, dokonca ho označujú za športiak: "V skutočnosti sa označenie hothatch javí ako medvedia služba, pretože Civic Type R nie je ani tak hothečom, ako skôr brilantným športovým automobilom, ktorý má náhodou pohon predných kolies." Ak by to platilo aj pre nástupcu, pričom bude ešte vyzerať prijatešne, tak si ho viem predstaviť v garáži.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 23.07.21  12:01

    « Re: CtR

    iu
    A pořádné "barové" křídlo vzadu musí být...
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 23.07.21  11:37

    « CtR

    Tak sa nový Civic type R začína rysovať: [odkaz]
    Pôjde zrejme o jedno z úplne posledných športovo ladených áut a možno úplne posledný hotheč s manuálnou prevodovkou. A keďže ten dizajn nového Civicu je oproti predchodcovi citeľne umiernenejší a dospelý, predpokladám, že aj dizajn nového type R bude prijateľný. Možno teda CtR bude budúci kandidát na nový povoz; ak budem chcieť iba manuál, tak určite. Lebo na jedinú 3er s manuálom, t.j. M3 (ktorá je len RWD) nebudem mať odvahu a hlavne prachy. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 22.07.21  14:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    Nový Macan GTS je už na konfigurátoru.....2.368.000Kč v základu, což není nějaké zásadní cenové navýšení ...[odkaz]
    Moje konfigurace 2.652.130Kč (Bez torque vectoring) [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 22.07.21  12:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    >:D nejednému, len to nemôže byť nikto z Vás >:D

    Na motorkách im tiež bolo darmo, že mali o 40 - 60k navrch. GSkár bol vyslovene frustrovaný, že mu dávam aj v dlhom tiahlom.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 22.07.21  11:04

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    Dany: ale základ je to, čo ťa drží na ceste, teda gumy a brzdy. Gumy máš výborné (Pilot Sport 4) a teraz budú aj brzdy, takže s takou výbavou pri Tvojom štýle jazdy ešte na okreske zatopíš nejednému rýchlejšiemu/výkonnejšiemu autu. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 22.07.21  10:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    Fred: áno na Megane. Ja viem, brzdy lepšie ako plechovka, ale čo už. Marketingové keci hovoria, že by nemali hučať a pískať ako športové brzdy, ale mali by lepšie brzdiť. Ako slepý povedal, uvidíme...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 21.07.21  22:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    Looks good.....[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 21.07.21  20:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    Dany, to na aké auto máš tie brzdy? Megane GT ?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 21.07.21  15:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    Stávající Macan GTS předek, sice taky ne zrovna super, ale pořád povedenější.......[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 20.07.21  14:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    Mat Watson 2021 Audi RS3 video [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 20.07.21  11:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    Nejak si musím zdôvodniť, že ho nechcem ;-\
    Reálna fotka GTS vyzerá o poznanie horšie ako štúdiovka
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 20.07.21  11:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    Dany
    Ta změna předního nárazníku se vyloženě nepovedla! Ani u toho GTS to moc nevyšlo:
    [odkaz]
    Zelenou (Phyton) můžeš mít taky, aby ti to ladilo v garáži s jednou stopou. ;-)
    [odkaz]
    Jinak je Macan mimořádně úspěšný, sedm let a pořád bez výrazných změn nejprodávanější model značky. I když je to logicky do značné míry způsobeno relativně dostupnou cenou (v rámci značky).
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 20.07.21  11:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    Macan S s tým predkom vyzerá, ako keby chceli v Porsche vrátiť Fordu kopírovanie a tak trochu im obšlahli Pumu. Už len zelená farba tomu chýba. GTS bez "zubov" vyzerá podstatne lepšie.

    iudex: hranice v pohode. Na oboch stranách stáli pomáhači a občas niekoho zastavili a kontrolovali. Nás nie, boli sme v presile. Akurát sme vypisovali formulár o návrate z inej krajiny. Brzdy ešte nemám nahodené, ale už sa teším. Vyzerajú parádne, dík za tip ;-)

    WL: ak by sa to nepodarilo na prízemí, tak v poschodí ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 20.07.21  10:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    iu
    Ano, teď je v eSku motor/verze z předface GTS a v GTS zase verze z Turba.
    A Turbo už se (s 2.9) nemělo kam výkonově výrazněji posunout, tak ho zatím odpískali.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 20.07.21  10:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    Dany
    Tak určitěěě... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 20.07.21  10:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    wl: presne, teraz spravili z Ska oveľa atraktívnejšiu voľbu a kým doteraz by som tiež pozeral po GTS, teraz by kľudne stačilo Sko. Jednak výkonovo, tých 280 kW dorovnalo GTS (a pôvodné GTS predčilo), ale hlavne to má ten dvojturbový 2,9 V6 namiesto jednoturbového 3,0, pričom 2,9ka je lepšie hodnotená čo do prejavu a charakteru. V podstate by som sa nečudoval, keby v Sku bol motor z doterajšieho GTS, parametrovo to úplne sedí.
    dany: do Čiech v pohode? My sme práve pre komplikácie s cezhraničným cestovaním (testovanie detí a pod.) odpískali dovolenku v Turecku.
    A ako tie brzdy? Už si to nahodil? Ako sa to správa? Tie kotúče vyzerajú husté. :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 20.07.21  10:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    WL: nejak by sme sa doBilli >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 20.07.21  10:30

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    Dany
    My máme stejně v neděli zavřeno, bývá teď jen okno podle počasí + bouda na koupáku.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 20.07.21  10:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    WL: prišli sme v sobotu na večer, ale to už bolo treba riešiť ubytko a smäd a aj pred búrkou sme to stihli ltt. V nedeľu sme odchádzali a plánoval som volať, ale takto nejak to vyšlo/nevyšlo no. Snáď nabudúce.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 20.07.21  10:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    Dany
    Škoda, byli jste tu v sobotu, nebo v neděli?
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 20.07.21  10:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    iu
    eSko dostalo 2.9 biturbo z GTS (protože 3.0 monoturbo končí), což je pro eSko paráda.
    Turbo teď nebude vůbec, takže GTS je vrcholem řady i výkonově a eSko se posune na pozici druhého nejsilnějšího. Posílí o něco i R4, ale nechápu kdo si ho teď koupí, když už eSko má skvělé V6 2.9 biturbo.
    Na německých stránkách už je Macan po posledním faceliftu, na českých ještě ne.
    V interiéru jsem čekal trochu větší revoluci, víceméně hlavně klasická tlačítka nahradil dotyk. Zvenku hlavně nový design kol, GTS má teď už základu 21", a zadní nárazník s výraznějším difuzorem.
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 20.07.21  09:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C-HR

    iu....Macan FL....tož ten přední nárazník se mě vůbec nelíbí...myslím, že to překombinovali... :no: Jinak navýšení výkonu je vítané.
    Včera jsem znovu nalepil M PERFORMANCE decal, takže teď už je vše v naprostém pořádku.... ;-) :-! Cestou jsem si projel trať "Slovácký kopec" a potvrdil si, že je M140i v porovnání s ITR příliš "těžká na předek". Nechtěl bych s ní "bojovat" v opravdovém závodě.[odkaz]
    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…