Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 30.09.21 11:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
pd7
Kolik stály ty kamery na X5?
Teď to stojí na MGTS 35.500,-, a na RSQ3 23.500,- Kč
Podle mě je to dobrá věc, pokud na to máš prachy.
Nosníky bych nechal buď bez příplatku, nebo komplet black paket, platit jen za černé nosníky mi přijde nejhorší řešení, drahé a vypadá to divně.
Dřív to bývalo naopak, černé v základu, hliníkové za příplatek, nebo až ve vyšší výbavě. -
pradeda777 30.09.21 11:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
wl...Black paket... :yes:
360° kamery jsem měl na X5 a mám i na M140i. Při manévrování v garáži jsou mě užitečné...ale jinak? Možná, kdyby člověk používal vůz jako univerzál....? -
white label 30.09.21 10:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
Th
Ty kamery 360 st. jsou za tašku hrušek, když si vzpomenu kolik to stálo na MGTS... 8-s
Když už bereš ty černé střešní nosníky, tak už rovnou celý black paket (rozdíl jen 5.700,-), ne? -
pradeda777 30.09.21 10:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
tms....bacha...el. otvírání kufru na dálkovém ovladači je "zákeřná sviňa"....měl jsem špatnou zkušenost s X5. Jednou, ještě ve staré garáži (se zavřenými ocelovými vraty), jsem náhodně zmáčkl čudlík na ovladači a bylo vymalováno. "Tailgate" se otevřela a o vrata se "lehce" poškodila (bourala do vrat... >:-[] )....kurwy tenkrát lítaly aj mimo garáž.... ;-) >:-[] >:-[]
Když se tak na ten TR dívám, tak vidím, že je z profilu na moji bejvalku F15 X5 dost podobný...trochu kratší, ale asi tak akorát. X5 byla zbytečně dlouhá.... -
Thomasino 29.09.21 23:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
IUDEX - v konfigu Tigouše ti ale pár věcí chybí :-)
Elektr. otevírání kufru po zkušenosti s Atecou asi už chci, tažné sice nepotřebuji ale kvůli dalšímu prodeji a možnosti nosiče na kola raději ano, lepší audio Harman,, kamery kolem auta asi taky... Můj konfig ;-)
[odkaz]
Tady TIGI R na 20" kolech, ale v nudné šedé: [odkaz] -
Thomasino 29.09.21 22:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
iudex - Tiguan R ?? Taky jsem ho před 2 týdny viděl na živo v modré a za mě moc dobrý. Už po něm mlsně pokukuji od jara, viděl jsem ho v černé, konečně i v modré. A na 20" kolech (což stačí), které jsou v sérii. Stejně jako spousta jiné výbavy. Ty 21" kola jsou zbytečné, ikdyž design je pěkný a stejný jako mám 19" na GTI CS. Jako Q3 RS Sportback je hezčí, oba mají stejný zadní aktivní diferák který jim moc pomohl. A pěknej test na Tigouše R je od Muldixe. Dnes jsem to s ním probíral i po telefonu, dobrej týpek! >:-[] :yes: [odkaz]
Pradědo, kurnik už něco kup. Než ty něco koupíš, já už budu mít zase další auto! ;-) >:D
Jo ale bacha, od pátku celý koncern citelně znovu zdražuje a ruší podnikatelské bonusy :-O -
white label 29.09.21 19:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
pd7
Si to běž poslechnout naživo, když to máš za chalupou...
Na to, že to má filtr pevných částic, to má (se sport. výfukem) dost dobrý zvuk, Akřapu netřeba. -
pradeda777 29.09.21 17:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
wl....tož na to že je ten výfuk s GPF není ten zvuk R5 marný. (I když ten zvukový záznam mohl být kvalitnější). Škoda, že Akrap nenabízí výfuk pro RSQ3. Mohlo by to být ještě lepší... -
white label 29.09.21 11:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
Já bych u RSQ3 jako první zaškrtl ta bronzová hvězdicovitá 21" kola, stojí sice +900 euro, ale 700 euro bych ušetřil za červenou metlu Tango a šel bych do bezpříplatkové Nardo Grey, která na konfigurátoru vypadá mnohem hůř, než v reálu,i když Křída od Porsche je (za mě) naživo ještě o level lépe trefená. -
pradeda777 29.09.21 11:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
iu....tož s tím podvozkem si nejsu úplně jistý. U té položky je uvedeno: RS sportovní podvozek plus
28 800,- Kč
s kontrolou tlumičů pro elektronicky řízené přizpůsobení různým jízdním situacím
ovládaný pomocí Audi drive select
přední náprava se vzpěrami MacPherson
čtyřprvková zadní náprava se samostatným uspořádáním pružiny a tlumiče
....já měl za to, že se jedná o adaptivní podvozek.
V základní výbavě je totiž uveden pouze "RS sportovní podvozek" bez bližšího popisu.
Prodloužená záruka o 3 roky za 12 900 není špatná investice s přihlédnutím k tomu, že se vůz vyrábí v Maďarsku.... >:-[] ;-)
"Kermit Green" je wow barva. Tady u přírodního hlediště občas parkuje Citigo v této barvě a vždy se rád na něj podívám. Ale mám obavy, že kdyby mě mělo stát v garáži, tak bych s toho byl brzy nemocný..... Nevím, žlutou bych snesl spíš, ale zelenou? (Vysloužilí vojáci mají totiž k zelené barvě všeobecně averzi.... ;-) >:-[] ) [odkaz]
U TR bych určitě chtěl paket "Black style". Chrom kolem oken nesnáším.... -
iudex 29.09.21 08:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
Tak ten rozdiel pri rovnakej výbave by bol omnoho väčší. Inak z môjho pohľadu tam máš úplne zbytočné príplatky; napr. predĺžené záruky sú pre Teba s Tvojím minimálnym nájazdom vyhodené peniaze, to má zmysel pre niekoho, kto nabehá veľa km. Pritvrdený podvozok je pre Teba, ktorý bazíruje na komforte, tiež zbytočný, až kontraproduktívny príplatok. Atp.
Ja som to nakonfiguroval takto: Tigi R: 1687800 Kč: [odkaz]
RS Q3: 1945500 Kč: [odkaz]
Teda rozdiel 257t. Dal by som to? Neviem, ale asi áno, prémia s famóznym päťvalcom oproti mainstreamu so štvorvalcom, to asi stojí za ten príplatok.
wl: potom áno, nehľadiac na cenu, RS5SB v tejto konfigurácii je presne auto podľa môjho gusta. :-) Inak aj M4GC ako priamy konkurent RS5SB by kľudne mohlo byť, technicky tomu nič nebráni, ale asi si v BMW povedali, že Mko v 3 typoch karosérie je v danej triede dosť (najmä keď prvýkrát pribudne kombi). A M3 kombi bude určite znamenať významnejšie rozšírenie trhu ako by bolo M4GC.
Pre Danyho: Rasťo testoval Tvoj Versys, ešte aj v rovnakej zelenej: [odkaz] -
white label 28.09.21 21:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
iu
Já to nemyslel jako nejlepší nákup v poměru cena/výkon, ale že je to konfigurace přesně podle tvého gusta, hodně rychlé zelené auto s pětidveřovou karoserií (fastback/liftback), se kterou se (mimochodem) ani ta M3 nenabízí. ;-) -
iudex 28.09.21 13:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
wl: áno, takto vyzerá RS5 parádne a hneď by som ju takto bral, Sonoma green pekná, tie zlato-bronzové disky k zelenej pekne ladia. Za mňa najkrajšia Audina a ešte posledná s klasickým interiérom.
Každopádne BY som v tejto kategórii skôr bral M3, jednak má možnosť manuálu, s ktorým je naviac o hodne lacnejšia, jednak v prípade štvorkolky je o hodne výkonnejšia a rýchlejšia. Nehovoriac o potrebe príplatkov za veci, ktoré sú u BMW v cene, napr. metalíza Isle of Man green pre M3/4 je bez príplatku, rovnako sú v cene červené strmene, pri Audi sa to všetko pripláca; tie bronzové disky stoja 4800 eur (!), to je šialená cena. Takže vybavená RS5 by vyšla o dosť drahšie ako M3, a to je M3C o hodne výkonnejšie auto (a novinka).
P.S. dedo, ako sa môžeš dostať s cenou Tiguanu R na cenu Audi RS Q3? To zaklikáš bezhlavo všetky príplatkové položky? A ak si priplácaš u VW, o to viac (a drahšie) si budeš priplácať u Audi, takže sa nieže cenovo priblížiš, ale vzdiališ. -
pradeda777 28.09.21 12:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
Ano, tato zelená na RS5 opravdu sedí. Já bych ji ale pojmenoval "Colonel Bogey Green" ... ;-) >:-[]
[odkaz]
[odkaz]
RS5 SB je opravdu sexy auto. Kdybych měl pro něj využití, tak bych neváhal.
Perlička. Karbon krytky na ext. zrcátka za příplatek 35700.-
Já za ně platil v roce 2014 na X5 5000.-
Kruci to je inflace...:-D -
pradeda777 27.09.21 19:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
iu...ano, Tiguan R je stále na "širším listě". Cenově s výbavou na přání je ale na tom skoro stejně jako rozumně vybavený RSQ3 SB. (cca 1.9 mil) Dával bych proto přednost Audi.
Ano, 21" kola na Tiguánu jsou "přes hranu"...barvu bych bral stříbrnou.
A ano, zamluvím si test drive s tou předváděčkou brzy....promise.... ;-) -
iudex 27.09.21 14:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
pradeda: ja som dnes naživo videl Tiguan R (jedného z Tvojich potenciálnych favoritov na nové auto, ktoré nikdy nekúpiš) a nevyzerá to zle. Kým obyčajný Tiguan je pre mňa prototyp nudnej krabice, tak v Rku je to podstatne lepšie, typická modrá metla, veľké disky, modré brzdové strmene, štvorica výfukov, proste na pohľad iný ako štandard. Akurát paradoxne mi prišli tie disky až moc nízkoprofilové, tie príplatkové 21" Estorily už na SUV pôsobili neprimerane, len také šlupky s nizučkým profilom (35%) ako Lamborghini, s tým by som sa bál prejsť aj malý výtlk (a súčasne opticky zmenšovali tie brzdy, keď tam je veľa prázdnoty medzi kotúčom a diskom). Tam by som nechal základné 20ky. Ale inak ako píšem vizuálne prekvapivo dobré.
Inak si nejak prehliadol, čo wl píše a to že máš u vás v meste predvádzačku RS Q3, minule si hovoril, že nie je dostupná a do Prahy sa Ti ísť nechce. Tak teraz ju máš pod nosom; neváhaj a vyskúšaj. -
pradeda777 26.09.21 11:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
wl....tož dlouho jsem tam nebyl. Když jsme se vrátili z Austrálie, tak tam tenkrát dělal vedoucího prodeje bráchův dobrý kámoš a chtěl mě prodat A3 nebo A4, ale nic z toho nakonec nebylo a já koupil MMPS gen I.
Pak jsme tam byli ještě jednou si "šáhnout" na novou Q3 SB, to už byl bráchův kámoš v důchodu. Dostal jsem ale od nich tak zoufalou nabídku na protiúčet za moji druhou MMPS gen. II, že jsem se na ně nasr...naštval a šel o dům dál..... >:-[]
RSQ3 SB je stále v Nardo v základu, což je dobře. Ano, vím, že "přihořívá" a pokud ještě chci koupit nějaký nový rychlý benzin, tak budu muset "pohnout kostrou".
Macan....bílá..? Tak mě se bílá líbí. Podle toho kolik jich vidím na mobile.de, tak je to pořád po černé nejpopulárnější barva. Jasný, jsou bez příplatku a bude to hrát určitou roli, ale v této cenové kategorii asi ne zas tak podstatnou.
Mám v Praze "agenta", který příští týden omrkne toho "červeno-červenýho" Macana a dál uvidíme. Možná to nakonec bude "celý" červený.... ;-) :-! >:-[] -
white label 24.09.21 19:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
pd7
Tak vidíš, půl mega, to už je slušný rozdíl.
Šedá Nardo je u Audi hodně populární a dosud bývala bez příplatku, což se Audi logicky moc nelíbilo, už vzhledem k tomu, kolik si třeba naopak u Porsche účtují za šedou křídu.
Takže u nové RS3 už bohužel Nardo není vůbec v nabídce a u nějakého e-tronu už jsem ji dokonce viděl jako exkluzivní barvu s vysokým příplatkem.
Njn, co se dobře prodává, nemůže být dlouho zadarmo...
Za mě Macan v bílé! - absolutně ne.
Ale hlavně se běž s tou RS Q3 svézt, když to máš za chalupou, prkenný podvozek nemá ani náhodou, naopak, i na 21" v režimu RS s přehledem polykala zaplátovanou okresku.
Byl jsem tam i dole v těch podzemních garážích a samé zajímavé kousky. Nejlepší dealer/sklad Audi v České i Slovenské republice. :yes: -
white label 24.09.21 16:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
pd7
Dnešní MGTS v naší výbavě by dnes stál 2.9 milionu. RS Q3 začíná o milion níž.
V Kyjově mají 3x RSQ3 + 1x RSQ3 SB. Jedna RSQ3 v bílé je předváděčka.
Nakonfigurovat si můžeš RSQ3 jak chceš, klidně v Nardo a za podstatně nižší cenu, než to tam mají oni, mají tam plno zbytečností, např. příplatkovou nevětranou kůži, přitom v základu je alcantara! -
white label 24.09.21 15:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
iudex
Ale já se ptal na jeden jediný odstín, který by sis nakonec vybral? Takže verde, nebo java?
Verde mi přijde vhodnější spíš na větší auta, než je kompaktní hh. Java spíš..., tak to se ti asi líbí i ta zelená Kyalami, ve které Audi prezentuje novou RS3 sedan.
allroad je v perfekní kondici, nájezd 100 tis., ale jen na delší trasy, takže vlastně jako když byl nový. Nástupce by potřeboval spíš G5GTI, který slouží už čtvrtý rok (celoročně) jako daily (na bazén). ;-)
Všechno rychle zdražuje, navíc jsou dlouhé čekačky a některá auta nejsou vůbec.
Kvóty na RS3 už jsou na celý příští rok rozebrané!
Mně přijde relativně nejdražší ta S3, která (za ty háky) nemá ani R5 ani ten haldexový sport. "diferák".
U nové RS3 se nemůžeš dívat jen na max. výkon, podívej se co se jim podařilo udělat z jeho rozsahem, od kolika otáček už je k dispozici, to samé krouťák, sice "jen" o 20Nm vyšší (proti předchozí RS3), ale v úžasném rozsahu, "turbodieselový" spodek/benzínový vrch. AMG A45S má sice o pár koní víc, ale jen úplně nahoře, kam se dostaneš jen občas a na chvilku, spodek a střed má proti RS3 "mrtvý", je to hodně poznat i při jízdě, a je to i důvod toho, proč měla problém už s G8R, který má o 100 koní méně.
Při pružném zrychlení s ním RS3 vytře podlahu, a vsadím se klidně o boty, že ani v drag race ho AMG A45S neporazí. Na to ty papírové koně navíc stačit nebudou... -
pradeda777 24.09.21 15:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
Tož RS3 by byla fajn. Ale jaksi nevidím rozdíl mezi M140i a RS3 co se týče velikosti, výkonu i praktikality. Navíc RS3 nemá manuál....což by ale později až by se z něj stal univerzál, byla výhoda. Stále tu ale zůstává požadavek na N/V a ten by určitě splňovalo lépe RSQ3 SB. V Kyjově mají jednu bílou skladovku "ready to drive", ale barva a výbava nejsou to pravé ořechové. Když už, tak bych chtěl šedou Nardo a střešní okno.
[odkaz]
Ale bacha....za ty samé peníze se dá pořídit MGTS i s pár cinkrlátkama..... :-!
-
iudex 24.09.21 14:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
Jj, teraz som pozrel nové RS3 a to prelomilo ďalšiu cenovú hranicu (60t eur) a je za 61750 eur (hatch), resp. 63310 eur )sedan). Šialené ceny za nižšiu strednú triedu. Pritom minulá RS3, rovnako 400-koňová, začínala na 54600 eur. Teda zdraženie medzigeneračne o 7150 eur (a to nie je ani symbolické zvýšenie výkonu ako pri Golfe R).
Inak mohol by si sem dať pár slov k RSQ3, čo si skúšal, nech si aspoň pradeda prečíta, čo si... nekúpi. >:-[]
Ad individual lakovanie: u BMW som to už spomínal, zelenú verde ermes, alebo java green. U Audi rovnako java green [odkaz] , ale tiež oranžové a červené: coral orange, samoa orange a catalunya red.
Btw. prečo sa zrazu pýtaš na farby Audi? Naposledy keď si sa tu takto pýtal, akú farbu by sme vybrali na Porsche 911, práve si jedno kupoval. ;-) Žeby sa vyberal nástupca Allroada? -
white label 23.09.21 12:35
« Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi
Tak nám ty ceny aut "hezky" rostou, včetně koncernowvých awd hh:
GR od 1.201.900,-
S3 od 1.309.900,-
RS3 od 1.552.900,-
Anketní otázky:
1.Kolik budou stát za rok, dva, tři..., a budou ještě vůbec v nabídce?
2. Bude mít příští RS3 (pokud nějaká bude) ještě R5?
3. Představte si, že si kupujete prémiový hh a nevyberete si žádnou barvu ze standardní nabídky. Připlatíte si za individuální lakování..., a prodejce po vás chce kód vybrané barvy/odstínu laku.
Jakou barvu/odstín byste si (v režimu individuálního lakování) zvolili? -
pradeda777 17.09.21 18:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c
tms.....ok. Jestli váha nevadí, tak proč jsou formule a lehké sporťáky v závodech do vrchu nejrychlejší z vozů? Ano, není to jen vahou, ale je to podstatná veličina... :-!
-
Thomasino 17.09.21 17:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c
Ta váha nevadí, pokud tomu odpovídají brzdy. Což u M140i/M240i prostě z mého pohledu neodpovídají. Když tě svezu s M2c, která je ještě o něco těžší jako tvé M140i, uvidíš jak je to na ostrých brzdách v Násedlovických zatáčkách krásně stabilní a dá se pracovat s přenosem váhy :-) Podobně pěkně pak funguje na brzdách G8 GTI CS... -
pradeda777 17.09.21 10:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c
tms....rozložení váhy 50/50 je fajn, ale fyziku neošálíš. Ten kvicht tam zkrátka je a je to sakra znát. Já byl při sportování zvyklý na auta, která byla o 300-400 kg lehčí. Brzdy neřeším. Ty bych řešil až kdybych se vydal na okruh....a to s M140i nehrozí. Kdybych to měl někdy s něčím v úmyslu, tak bych investoval do karbónů.... :-! -
Thomasino 16.09.21 20:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c
M140i je tam taky fajn, to rozložení 50/50 je příjemné, jediný problém jsou ty brzdy, které prostě nejsou nic moc. Aspoň z mého pohledu. Fakt je, že mám vnímání brzd "překalibrované" od doby s Meggie, která s pořádnýma deskama brzdila skvěle. Až M2 s lepšíma deskama brzdila vpředu i vzadu dobře, M240i s lepšíma deskama průměrně, a teď teda nejlepší je M2c s těma velkýma brzdama 400mm. GTI CS taky hodně slušný, ale nyní už je na tom o něco hůře po těch dvou stintech na okruhu 8-s :'-( -
pradeda777 16.09.21 18:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c
tms....Násedlovické zatáčky jsou prakticky "rodinné stříbro"..... ;-) >:D >:-[] Závody do vrchu se také jezdily svého času i na výjezdu ze Slavkova směr Rousínov. Párkrát sem tam s bráchou byl. Násedlovice jsem si nedávno projel na cestě do a z Bořetic, kde mám u benzinky Shell nového kámoše, co dělá do folií/polepů a ručního čištění interiéru aut.
M140i se necítilo v těch zatáčkách zrovna nejlépe. Ten kvicht 6 válce vpředu je pro mě novota na kterou bych si musel asi dlouho zvykat. (Tak snad až v příštím životě >:-[] ). CTR by mě tam určitě vyhovovala víc a nedávno na ACZ zmíněná Fiesta ST s 1.5 l tříválcem by asi taky byla vhodná zbraň... ;-) >:D >:-[] -
pradeda777 16.09.21 18:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c
iu...jasný, že na mojí babyM adaptivní podvozek mám. (Měl jsem ho i na X5 a tam ten rozdíl v nastavení byl markantní). A že ty malé rozdíly v nastavení u M140i tak vnímám..... .....tak už to zkrátka je. I tms potvrzuje, že u 240i byl rozdíl mezi v nastavení malý. I když tam mohlo být nastavení odlišné od M140i už v designu. Řekl bych, že v nastavení sport se dá jezdit prakticky všude, krom náměstí v Kyjově, kde je historická dlažba z kočičích hlav.... >:-[] Problém pro moje (i soudružčina) záda je design (anatomie ?) předních sedadel. Podvozek je fajn.... :-! -
Thomasino 16.09.21 14:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c
M140i a M240i mohla mít adaptivní tlumiče, ale M2 a M2 Competition je mít nemohla (až M2 CS). Ale rozdíl u M240i byl malý a proto jsem do toho nešel :-!
M4 má ten rozdíl taky malý. Nechápu, že neumí větší. Moje G8 GTI CS proti tomu jede jako eSkový Medvěd na vzduchovím podvozku !!
Praděda - jasně, oblíbené Násedlovické zatáčky :yes:
Trasa Slavkov, Násedlovice, Čejč, Čejkovice, Velké Bílovice, Velké Pavlovice, Bořetice. Pak oběd v hotelu Kraví hora a stejnou cestou zpátky. Nebo zkráceně Bořetice, Kobylí, Terezín, Čejč, Násedlovice... Tak jsem jel s M4 :-) -
iudex 16.09.21 13:41
« Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c
pd: OK, uznávam svoju chybu, bol som v tom, že 1er a 2er minulej generácie adaptívne tlmiče mať nemohli.
Btw. ty ich na M140i máš? Lebo Tvoje závery o malom rozdiele medzi sportom a comfortom sa nezhodujú s mojimi skúsenosťami, ale ani s testom, na ktorý odkazuješ. -
pradeda777 16.09.21 12:42
« Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c
Do soutěže mám pouze toto foto...(již dříve zveřejněné v jednom příspěvku)
z mobilu...Samsung Galaxy S9
[odkaz]
Sorry, ale focení mě na stará kolena už moc nebaví....ale ještě tu mám foto našeho "dálničního křižníku" Yarise po obdržení "očisty" po dalším úspěšném cestování v sousedních Čechách. Po 9 letech pořád fešák.... [odkaz] Ten samý foťák. -
iudex 16.09.21 12:27
« Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c
ad: Na mé 1er taky není v nastavení podvozku comfort a sport velký rozdíl.
To preto, že bez adaptívnych tlmičov (ktoré 1er F20 nemala) nie je (a ani nemôže byť) v nastavení podvozku comfort a sport vôbec žiaden rozdiel. ;-)
Naopak na mojom aute s adaptívnymi tlmičmi ten rozdiel v podvozku je pomerne citeľný.
P.S. fotosúťaž, anyone??? -
pradeda777 16.09.21 12:15
« Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c
tms....4er je moc povedený design až na ty "ledviny". Ty mě stále vadí. No a pak ta velikost.... >:-[] Podvozek..:yes: Na mé 1er taky není v nastavení podvozku comfort a sport velký rozdíl. Na fotkách tak nějak vidím i Slovácký kopec.....??? ;-) Report... :yes: -
iudex 16.09.21 09:24
« Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c
Tom: presne podľa očakávania: väčšie, ťažšie a preto komfortnejšie auto, rýchlejšie a výkonnejšie, ale nie tak agilné.
Inak čo tá fotosúťaž? Máme tu dve fotky od Toma a wl, ja skúsim niečo nájsť, niekde by som za posledný mesiac mohol mať aj auto na fotke. Kto ešte sa pridá? -
ThomasinoSmith 14.09.21 23:27
« Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c
Z dnešního příspěvku na FB Driverswebu: Dneska jsem měl na odpoledne zapůjčené BMW M4 Competition (510 koní, automat, RWD), abych si udělal na oblíbených okreskách Jižní Moravy menší srovnání s mojí M2 Competiton (410 koní, automat, RWD), se kterou jsem jel stejnou trasu včera. M4 je o poznání větší auto, je také trochu znát vyšší hmotnost, stejně jako o 100 koní silnější motor. Podvozek v režimu Comfort je příjemnější na horších okreskách, než poměrně tvrdě naladěná M2, která adaptivní podvozek nemá (nemohla mít ani za příplatek). Rozdíl mezi naladěním podvozku v režimu Comfort a Sport není moc velký. Řízení je přesné, ikdyž mírně odtažité, což je oboje hodně podobné jako u M2. Aktuální M4 vnímám spíše jako ostřeji naladěné GéTéčko, zacílené na jiné zákazníky. Zvládne jak dlouhé přesuny, tak si občas užít zábavu, když taťka vysadí rodinku a má prostor pro trošku toho dovádění. M2 je proti tomu hravější, působí kompaktnějším dojmem a líbí se mi její vypouklejší blatníky, dodávající tu správnou agresivitu. Jsem hodně zvědavý, jak se BMW popasuje s novou M2, která se již pilně testuje :-) Za zapůjčení děkujeme společnosti Renocar Brno.
Fokty zde (a další): [odkaz] -
pradeda777 12.09.21 12:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
Freddie...co blázníš? Ty chceš "obludu" do roka zavraždit? >:D >:-[] Baby em je v pohodě. Pojedu s ní brzy na další servisní prohlídku po 5 letech. Budu jim muset v Renocaru říct, aby mě na tachu "přitočili" pár tisíc km aby to nevypadalo blbě a měli na autě vůbec co dělat... >:D >:-[]
[odkaz] -
pradeda777 12.09.21 11:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
wa....tož chtěl bych se areseho trochu zastat. Tempomat a hillholder nejsou zařízení, která by mu bránila v tom aby auto primárně ovládal sám. Naopak A/T určitě je. Já tempomat nepoužívám vůbec (zatím... ;-) ). Snad až na tom budu jednou tak špatně s nohama že budu nucen.... ;-) A pak si budu muset dávat sakra bacha, abych za jízdy neusnul.... >:D >:-[]
-
woody-alien 11.09.21 21:15
« Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
iudex, Dany: Pardon pánové, samozřejmě že tady u Karoqa se jedná o ruční brzdu a "moje" Areseho hůlka byla o řazení. Nějak jsem se do toho zamotal.
U Areseho je obzvláště vtipné, že zarytě trvá na mechanické ručce (protože propojení řidiče s autem a auto si bude ovládat sám a bla bla bla) ale zato chválí tempomat a hillholder. No tak to pardon. Člověk, který si podle svých slov chce užít toho, jak SÁM ovládá auto, něco takového opravdu nepotřebuje a vlastně by mu to mělo vadit.
My se třeba s iudexem úplně neshodneme v názorech na automat, ale i on umí ocenit přítomnost automatu v určitých autech a já naopak přítomnost manuálu v určitých autech. A myslím, že obecně se shodneme, že nejlepší je možnost volby - každému co jeho jest. Bohužel doba tomu už moc nepřeje a ani já (mnohem vstřícnější k automatům) nevidím rád, když ty možnosti volby aktuálně mizí v nenávratnu. -
pradeda777 11.09.21 19:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
wl....ve 120 se Yaris cítí nejlíp a kravál v interiéru je v normě. Tož kdybych jel tach. 140, tak bych tam byl o něco dřiv, ale na D1 je to pořád samá 80 a na 6 do KV se to nějak kalit taky nedá. Takže pohoda.
Ještě k tomu dortu Pavlova. V Austrálii nebylo pochyb o tom, že Pavlova je Australian cake. Korpus se dal koupit i v supermaketech a ve dvou velikostech. Nedaleko našeho byl supermarket Safeway se svojí pekárnou a tam pekli i korpusy na Pavlovu. Čerstvá Pavlova nemá chybu. Ta KV nebyla letos nic moc, protože (myslím?), že doprodávali zásoby z film. festivalu a korpus byl už suchý/tvrdý. Taky ho tu dělají jinak. Jsou to spíš placičky ve dvou i více vrstvách nad sebou. Kežto v Austrálii to byl vysoký korpus s s křupavými okraji, vrch i spodek a uprostřed byl měkký sníh zvaný (marshmallow). Peklo se to ve speciální plechové formě s otvíráním. Podobnou formu jsem viděl i tady.
Pavlova is a meringue-based dessert named after the Russian ballerina Anna Pavlova.[1] It has a crisp crust and soft, light inside, usually topped with fruit and whipped cream.[2] The name is pronounced /pćvČloŠvY/, or like the name of the dancer, which was /ČpQĐvlYvY/.[3][4][5]
The dessert is believed to have been created in honour of the dancer either during or after one of her tours to Australia and New Zealand in the 1920s.[2] The nationality of its creator has been a source of argument between the two nations for many years.[6]
'The pav' is a popular dish and an important part of the national cuisine of both Australia and New Zealand, and with its simple recipe, is frequently served during celebratory and holiday meals. It is a dessert most identified with the summer time, and popularly eaten during that period, including at Christmas time; however, it is also eaten all year round in many Australian and New Zealand homes.[2] -
white label 11.09.21 16:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
pd7
"The dessert is believed to have been created in honour of the dancer either during or after one of her tours to Australia and New Zealand in the 1920s. The nationality of its creator has been a source of argument between the two nations for many years."
Pokud ti ta "vůně novotou" stojí za 800 km (tam a zpěz) v Yarisu s CVT, je to jen a jen tvoje volba. ;-)
Na druhou stranu, ve tvém věku už je takový výkon skoro na medaili. -
pradeda777 11.09.21 14:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
tms....co nechápeš? Do KV jsme s 1er jeli dvakrát a dvakrát nás boleli záda. Zkoušel jsem nastavit sedadla podle rad na babybmw, ale nic nezabralo. V Yarise nás záda nebolí ani po 5 hodinách a při 120 na dálnici pohoda. Takže letos nebylo co řešit. :-! -
pradeda777 11.09.21 10:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
wl.....Pupp dort byl ok. Nic víc a nic míň. Chutnal jsem i lepší. Ale za 82 Kč klínek....no, nekup to... ;-) O par kroků dál nabízí v kšeftě australský dort Pavlova....klínek za 155 Kč. I ten měl k australskému originálu dost daleko.... ;-) [odkaz]
Ano, Grand hotel Pupp procházel po 89 těžkou periodou. Na jedné straně se zbudovalo krásné wellness, ale na vybavení pokojů, podlahy, okna a řada dalších věcí se už nedostalo. Výnosy byly chabé, měnili se majitelé a to se logicky odrazilo na celém chodu hotelu.
M140i. Je pořád krásné a voní novotou...chci aby to tak ještě dlouho zůstalo.. ;-) >:D >:-[]
[odkaz] -
Thomasino 10.09.21 19:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
Iudexova sedadla v 3-er jsou stejné jako Pradědovi v 1-er. Měl jsem je v první M2 (jen v kůži, což je horší), pak v M240i. Tvarem ujdou, možnost rozsahu nastavení super, jen mají menší boční vedení než by se na sportovní auto slušelo. Ale taky nechápu, proč do KV nejedeš emkem, když se tam dá jet po okreskách a cestu si užít. Souhlas s WL, prodej to, k ničemu to stejně nemáš :-) Aby to nedopadlo tak, že než se rozkejveš po 2 letech, nebo 3 letech, bude ten Macan či Q3 ještě o kus draží. Koncern letos zdražoval už 2x, od října mají zdražovat prý znovu. Po novém roce pak ještě jednou >:-[] -
pradeda777 10.09.21 15:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
iu ...nejsou to jen naše zkušenosti. Na babybmw si ztěžovali i lidé, co se zády žádný problém nikdy neměli. Nevím, jaká sedadla jsou v 3er a nikdy jsem je nezkoušel. Ale na krátkou vzdálenost by mě toho moc neřekli, stejně jako když jsem testoval M135i xDrive. A to sem ji měl na celý víkend. Ale žádná jízda nebyla delší než 1 hodina. Záda se ozvou až tak po 2 hodinách. -
white label 10.09.21 15:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
pd7
Na co máš v garáží M140i (hlavně, že má manuál!), když pak stejně jedeš 400 km trasu Yarisem (s CVT)?
Nevyhovuje ti, nejezdíš s ním, tak ho prodej a kup něco vyššího s pořádnými sedačkami. Jedno jestli MGTS, RS Q3, nebo něco s usRaným R4.
Zrovna v Macanu můžeš mít jedny z nejlepších sedaček (vpředu) vůbec.
Yarise nech na rohlíky a netrap se sním přes celou republiku. ;-) -
white label 10.09.21 14:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
pd7
Otec tam byl teď i v kuchyni, dlouho mluvil i se šéfkuchařem. Podle něj to tam hrozně upadlo. Říkal jim, že ten jejich aktuální dort si tu jmenovku PUPP nezaslouží.
Stejně tak servis, za něj se tam vše servírovalo na stříbře, překládalo, flambovalo...
Dneska je to tam proti tomu jen hotelová jídelna. Chtěli po něm recept na tehdejší suflé, ale nemají tam k tomu už ani nádobí. -
iudex 10.09.21 10:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
Takže tvrdíš, že sedadlá v malom mestskom autíčku sú na cezrepublikové prelety vhodnejšie, ako sedadlá v o triedu väčšom bavoráku (naviac športové emkové)? To sa mi nejak nechce veriť.
Neviem, či sú sedadlá v 140i zhodné s tými v 340i, ale ak áno, tak potom rozhodne nesúhlasím, že nie sú vhodné na dlhé štreky. Treba s nimi hodne laborovať, kým si ich človek nastaví do vhodnej polohy a nastavenie na dlhé štreky musí byť iné ako na krátke trasy s častým vystupovaním, ale pre mňa s mojimi pokazenými platničkami tie sedadlá vyhovujú aj na cestu cez pol republiky.
Ale svoje môže hrať aj výška, s mojimi 193 cm mám asi iné požiadavky na tvar sedadiel ako Ty. -
pradeda777 10.09.21 10:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
wl...MGTS se před Pupp moc hodí.... ;-) S parkováním to byl opravdu masakr, ale za to jsme byli odměněni těmi akcemi...[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Tyto akce tam jsou ve stejnou dobu každý rok. Můžeš booknout Vašim na příští rok....určitě by se jim to líbilo....parkování nebude problém, protože konání filmového festivalu se vrátí na originální termín na začátek července.
Zmínil ses, že otec se učil v Puppu cukrářem....tady něco málo z historie. Dort Pupp jsem měl 2x.... ;-) [odkaz] -
Dany 10.09.21 09:32
« Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
Hrubisa sledujem tiež, ale viac vyberám. Aj keď má iskru, tak je pomerne rozsiahly. Muldix to berie viac jazdecky a vie vypichnúť podstatu.
Ja tých starých pardov aj chápem. Robiť testy stále rovnako musí byť nuda a chcú sa niekam posúvať. Len ten posun nie je vždy správnym smerom.
Rasťo sa snaží vždy vytvoriť nejaký nový scenár, len tá informačná podstata sa stále zužuje. -
iudex 10.09.21 08:56
« Re: Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
Dany: aj ja mám pocit, že starí bardi autovideí nejak stagnujú či upadajú, garáž cz už dávno nesledujem, tí upadli najviac, ale aj klasik Rasťo Chvála nejak išiel kvalitou dole. Vyzerá to tak, že lepšia už je tá mladá garda, napr. Hrubis sa výrazne zlepšil oproti minulosti, je vidieť, že má oveľa viac najazdené, má už skúsenosti, ale stále ho neopustilo to začiatočnícke nadšenie a zápal pre vec. Zrejme tak to bude aj pri tom Muldixovi, začnem sledovať.
woody: areseho húlka (radiaca páka) Ti navždy patrí, ja som ale narážal na ručnú brzdu, ktorú Arese forsíroval pod každým testom. A potom si kúpi koncern s elektronickou ručnou. Proste obrat ako u Toppera s Kórejcami.
deda: opäť si na cestu cez celú republiku zobral síce menšie, ale zato slabšie auto? To má logiku. >:-[] -
Dany 10.09.21 08:10
« Re: Re: Fotosoutěž přihlášení
Na Muldixovi sa mi páči, že vie jazdiť, vie pochytať aj jemné povahové črty a vie to podať. Dnes keď už sa Rasťo viac venuje divadlu a Ondro s Kubom viac kecajú ako jazdia je to príjemné osvieženie.
WL: ty sa stretávaš s Ondrom. Nemajú v pláne nejaký "nový" projekt, kde by to bolo viac o tom jazdení? Plácajú sa z programu do programu a ide to od 10 k 5. Alebo mi niečo uniklo?
Woody, tak nakoniec to bolo celé o radení :-)