Z dnešního příspěvku na FB Driverswebu: Dneska jsem měl na odpoledne zapůjčené BMW M4 Competition (510 koní, automat, RWD), abych si udělal na oblíbených okreskách Jižní Moravy menší srovnání s mojí M2 Competiton (410 koní, automat, RWD), se kterou jsem jel stejnou trasu včera. M4 je o poznání větší auto, je také trochu znát vyšší hmotnost, stejně jako o 100 koní silnější motor. Podvozek v režimu Comfort je příjemnější na horších okreskách, než poměrně tvrdě naladěná M2, která adaptivní podvozek nemá (nemohla mít ani za příplatek). Rozdíl mezi naladěním podvozku v režimu Comfort a Sport není moc velký. Řízení je přesné, ikdyž mírně odtažité, což je oboje hodně podobné jako u M2. Aktuální M4 vnímám spíše jako ostřeji naladěné GéTéčko, zacílené na jiné zákazníky. Zvládne jak dlouhé přesuny, tak si občas užít zábavu, když taťka vysadí rodinku a má prostor pro trošku toho dovádění. M2 je proti tomu hravější, působí kompaktnějším dojmem a líbí se mi její vypouklejší blatníky, dodávající tu správnou agresivitu. Jsem hodně zvědavý, jak se BMW popasuje s novou M2, která se již pilně testuje
:-) Za zapůjčení děkujeme společnosti Renocar Brno.
Fokty zde (a další):
[odkaz]