Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 30.11.21  14:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    Vůbec nechápu proč koukáš na nějaké barvy z konfigurátoru, které jsou vždy úplně mimo. Máš koukat na videa nebo obrázky, ale na živo je to stejně nejlepší. Hele už máš objednáno, nech to být a raději začni prodávat M140i. Nemá smysl mít v garáži 2 hodně podobná auta 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 30.11.21  11:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    Tož....ta červená se mě líbí čím dál tím víc.... ;-)
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 30.11.21  10:30

    « Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    Už toho s těma barvama nechte! >:-[] Zvláště když jde o nebarvy :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 30.11.21  09:14

    « Re: Re: Re: Muldix i30N

    wl....tož, pro mě je křída moc smutná.....když do této rodiny barev nebarev, tak bych raději volil tuto bílou Carraru...[odkaz]
    Křída...[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.11.21  18:48

    « Re: Re: Muldix i30N

    Leg
    S výběrem šedé na RS3 souhlas, ale za mě ne tu, co je v nabídce.
    Připlatil bych za individual (cenový rozdíl proti klasické metle tady není nějak drastický, +1.600,- euro) a šel do hodně světlé křídy od Porsche, čímž bych zachoval patřičný kontrast s černými doplňky. Velmi dobře by to vypadalo a jako bonus by to bylo i praktické.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.11.21  18:41

    « Porsche new color

    Článek pro nás colormaniaky! ;-)
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 29.11.21  18:35

    « Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    tms.....mě taky RSQ3 moc neoslovilo. Svezení mě sice připomnělo mou ex X5, ale chybělo mě to X5 pohodlí a ride. Když jsem však přesedl do RS3, tak to ve mě hned probudilo vzpomínky na ITR a bylo vymalováno. Uvidím jak se budu potýkat s N/V, ale i kdyby sem ji měl mít jen chvíli, tak se na ni moc těším. Zapojím synovce, který se zná s majitelem, jestli by nešlo dodání "somewhat" uspíšit..... ;-)
    Automat řadička....sorry, ale nějak postrádám smysl ručního řazení ve voze vybaveném automatem. Když chci ručně řadit, nebudu si přece kupovat automat? Právě k vůli tomu automatická převodovka vznikla. Aby se nemuselo ručně řadit a šlapat na spojku. V X5 jsem pádla měl, ale nikdy nepoužil a ani v Yarise, kde tuto možnost mám taky, jsem za celých 9 let necítil potřebu této možnosti využít a nevidím v tom žádný smysl. Jo, je tam tlačítko "sport" mode, který drží vyšší otáčky a ten občas v kopci použiju, ale to je tak vše. Ani v RS3 neplánuju si hrát s pádly nebo s + - řadičkou... :-! Tlačítko RS na volantě mě plně postačí.... ;-) Ale pokud to někdo používá jako náhražku za opravdový McCoy manuál a stačí mu to, tak proč ne..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 29.11.21  16:05

    « Re: Re: Re: Muldix i30N

    Martina Muldixe znám a sleduji, po telefonu jsem s ním před objednáním Tiguana R na konci září konzultoval nějaké věci, vč. názoru na druhou variantu a to RS Q3. Umí řídit, dobře to podává ve videu, pěkně udělaný ty videa. Za mě asi nejlepší český.
    Jinak na klitoris místo řadičky jsem si skoro zvykl, jen se ruka musí dávat níže než to bylo v Atece. Občas měním mezi režimy S a D kvůli otáčkám. V Déčku je drží moc nízko, pak do toho zasahuji pádly pod volantem, tam to po chvilce změní zase na automat. Ve Sport je zase drží až moc vysoko, ale tam se to nezmění na automat, tam pak drží manuální režim řazení stále! U VW hodně doposud nezvyklé! V Tigi-R bude klasická páka převodovky a k tomu vyššímu sezení to je asi lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.11.21  15:50

    « Re: Re: Re: Muldix i30N

    iudex
    Které auto s klitorisem nemá páčky/tlačítka pod volantem? To přece/snad mají všechny, ale stejně to klasickou páku voliče zcela nenahradí...
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 29.11.21  15:28

    « Re: Re: Muldix i30N

    Dany: tip na Muldixa od Teba bol výborný, odvtedy sledujem každé jeho video a je to fakt borec, vie predovšetkým parádne šoférovať, dokáže ísť plynulým driftom s RWD ako pán, ale vie si pekne rozhodiť aj predokolku, viď posledný test i30N. A má aj slušný jazykový prejav a dobre sa počúva (na rozdiel od takého Čabáka, ktorý ma svojím prejavom irituje, aj keď tiež vie jazdiť).
    wl: jj, ten klitoris je jedna z vecí, čo mi na interiéri nových Golfov (a ostatných koncernových súrodencov) vadí. Ja viem, že pri automate je polmetrová páka zbytočná, ale občas chcem do toho radenia zasiahnuť (a ak nemám pádla pod volantom, tak nemám ako). V tomto musím pochváliť vlastnú garáž, Mazda má klasickú páku s tým správnym spôsobom radenia, t.j. podradenie dopredu, od seba a radenie vyšších stupňov k sebe; plus prepnutie do manuálneho režimu len posunom páky doboku. A tiež páčky pod volantom, ktoré fungujú, sú dostatočne veľké (a sú bez príplatku). A keďže v normále je ten automat ospalý a treba mu pomáhať, tak radím ručne pomerne často.
    Leg: čo nové, málo sa ozývaš. Čo Tvoje "Duo Electric"? Webpaju si asi inšpiroval s Lexusom, minulý týždeň kúpil NX, akurát nie v plukovníckej zelenej, ale klasická strieborná.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.11.21  14:35

    « Re: Re: Muldix i30N

    pd7
    G8 GTI s dsg má problém se současným trendem (GR,S3/RS3,911/992 kromě GT3 atd.) , kdy se místo klasické páky voliče dává jen zakrnělý "klitoris", se kterým nelze za jízdy "řadit" (ani s ním pohodlně přepínat mezi D/S), pak ti zbývá jen klikat na volantu, bohužel...
    Kdežto poslední i30N/DCT na tento nešťastný trend (zatím) nenaskočil.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 29.11.21  12:42

    « Re: Muldix i30N


    wl.........Muldix video....z diskuze.... ;-)

    tofoj
    6 days ago
    @Dubasik určitě, mám 184cm a 70kg a sedačka je mi akorát. Bočním vedením tam trochu rezerva je, výškově bych řekl, že ne. Nejdřív bych jí vyzkoušel být Vámi. Mě nadchl manuál, protože rád řadím, rád sám dávám meziplyny a s karbonovými synchrony to řadí krásně, kulisa krátká přesná. I zpřevodování je dobré, na šestku točí ve 140 3tis ot, což na dvoulitr jde. Mám ještě GTi 8g s DSG a přestože ta převodovka auto hodně zrychlí, klikání na volantu mě baví o dost míň. Hyundai dvouspojka řadí krásně, takže je to spiš o prioritách...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 29.11.21  12:13

    « Re: Re: Muldix i30N

    Leg....ok...díky. Tož už jen pro Tebe....proč RS3? Byl jsem okolnostmi "přinucen" si RS3 otestovat. Bylo to současně s RSQ3. RS3 mě svými jízdními vlastnostmi okamžitě učarovalo a vše bylo rázem jinak. Ano, Macan byl v jednu chvíli hodně vysoko na Schindlerově listě, ale jako univerzál neprošel. RS3 na seznamu nebyl a prošel.... ;-) Ale jen s odřenýma ušima.... ;-)
    Ano, N/V nic moc, podobné jako u M140i, ale sedadla jsou pohodlnější a na popojíždění po městě má RS3 automat. Časem vyměním za nějaké menší SUV.
    Barva. Šedá Kemora se mě hned na konf. taky líbila, ale ve skutečnosti je spíš šedomodrá a to už není ono. Většina zájemců v Kyjově preferuje zelenou. Předváděčka je tu také zelená a první dojem je wow... :yes: Ale dlouhodobě bych z ní měl strach. Proto jsem zvolil tu červenou. Ve hře byla i bílá, ale RS3 si přece jen zaslouží nějakou živější barvu. Toť vše.... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 29.11.21  10:08

    « Re: Muldix i30N

    Mám radosť, že sa tu Muldix usídlil. Jazdí fakt parádne.

    Baví ma aj naďalej Rasťo vo svojich rally videách. Napr. tu škola šmyku v 20:30

    [odkaz]

    Narazil som na jedno video o brzdách, kde zaznelo dosť dobrých informácií. Možno to niekto ocení. Zvlášť tí, čo rozpaľujú svoje kotúče do ruda ;-) .
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 29.11.21  05:37

    « Re: Muldix i30N

    Dobré ráno,

    človek sem zavíta po dlhšej dobe a ... pradeda má objednané! A RS3!!! Tak to je špica, čo si pamätám naposledy, tak si sa rozhodoval medzi Jarmilou s krížom a Chá-er. Tak to si sa rozhodol dobre. >:D Síce podstatným parametrom NV si si moc nepolepšil, ale aspoň vidieť, že v sebe ten náboj stále máš. Gratulujem a zo srdca prajem. :yes:

    Chcel som si aj prečítať, ako si sa ku svojej voľbe dopracoval (fakt som bol presvedčený, že skončíš v Macane), ale posledných cca 10 stránok diskusie pojednáva o - surprise, surprise - farbe. >:-[] BTW ja by som zvolil tú sivú, v žiarivých, s čiernou kontrastných farbách mi ten predok pripadá príliš "bocanegra". Ale červená by bola asi voľba číslo dva. Ostro zelené som nedávno videl TT (na ruských ečv) a teda že by ma to očarilo nemôžem povedať, ale možno to bol iný odtieň.

    Inak vidím že všetko po starom. Ako sa dalo čakať, Thom má už zasa objednané (tipujem TichuanR) a potom si už dá určite s autami pokoj. Tak na pol roka. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.11.21  01:36

    « Muldix i30N

    [odkaz]
    Kdo neviděl, mrkněte na to parádní rozhození od 4:04! V komentech chválí i Ondra.
    A Muldix by do i30N bral dvojspojku! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 28.11.21  21:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    Jednak půl litru objem a taky má M2c o jedno turbíčko navíc >:-[] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.11.21  20:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    tms....v tom pružném zrychlení asi hraje dost podstatnou roli ta již dříve zmiňovaná turbo díra. Kdyby měl motor na RS3 ještě ten malý supercharger, který by tu díru eliminoval, tak by to vypadalo jinak. Ale mě osobně se ten skokový nástup výkonu líbí. Bylo to tak i s první MPS... :yes: U M140i žádný "schodek" není, ale kdyby měla dávat těch 400 koní, tak by se tomu schodku asi nevyhla. Ale nebyl by asi tak dramatický, protože těch extra 500 ccm taky hraje určitou roli.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 28.11.21  19:32

    « Re: Re: Re: Re: RS3

    Jsem čekal od té RS3 v tom pružném zrychlení teda o něco více >:-[] Překvapil mě ten Cayman bez turbíčka! :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 28.11.21  14:14

    « Re: Re: Re: Re: RS3

    Letmý štart: celkom ma zaujalo ako GTS začalo na konci míle ešte zrýchľovať.
    Štart z miesta tam to je jasnačka (4x4)=16, to je ale disciplína pre malé deti. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.11.21  13:34

    « Re: Re: Re: RS3

    Už je to tady....[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.11.21  13:30

    « Re: Re: Re: RS3

    wl....měl jsem v Austrálii nějakou dobu černý služební Starlet. Bylo to malé autíčko, 1.3 l manuál a na lítání po Melbourne bylo super. Jezdila s ním hodně moje starší dcera a nakonec si ho i koupila. [odkaz]
    Když byl naleštěný a na sluníčku, tak to byla paráda.....samozřejmě při používání nevydržel krásný moc dlouho.... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.11.21  12:52

    « Re: Re: RS3

    tms.....tož já měl také jiné plány...a kolik...Schindlerův seznam... ;-) Ale dopadlo to jinak. Místo 1x menšího hot SUV univerzálu budu mít 2x HH a 1x rohlíkového Yaryna. Bohužel moja soudružka nechce investovat do nového Yaryna X. (Yaryn je její auto). M140i se mě nechce prodávat, protože to zůstane jako jediný manuál v rodině. To bych se potom už nemohl na sebe ani podívat do zrcadla..... ;-) Ne že bych dnes vypadal v tom zrcadle jako filmová hvězda, ale pak by to zrcadlo mohlo ještě navíc rupnout.... ;-) ALE....dlouhodobě buď RS3 nebo M140i nebo obě, budu muset oželet.... ;-\
    V Násedlovicích se teď na podzim jede daleko bezpečněji, protože je dobře vidět do a za zatáčky.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 28.11.21  11:34

    « Re: Re: RS3

    Th
    Já to nekonfiguroval a černou taky nemusím...
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 27.11.21  20:57

    « Re: RS3

    WL - vždyť té RS3 zapomněli dát barvu !! 8-s 8-s :-O
    iudex - taky to tak vidím s tím, že si asi nechám M2 dlouho. Minulou neděli jsem si jel zablbnout na Násedlovický kopec ještě na letních (bylo 7st.), dal jsem si to asi 5x (Praděda ví proč) a jel do Slavkova za známým na kafe do cukrárny.. K tomu ještě za rok to vyšší rodinné a lehce nakoňované auto, aby byla záda v pohodě a bude vystaráno. Jinak jsem dnes zkouknul Marošův test M240i a M440i. Ta M240i xDrive je jen o kousek větší, je super že vůbec někdo ještě dělá malé kupátku se šestiválcem, ikdyž tady zatím jen 4x4, ale stále jde dozadu zase 70%. Co se mi líbí, že místo 225mm vpředu je už 245mm. Jen tam měl chybu, první M2 neměla 340 koní, ale 370 koní. Těch 340 koní měla předchozí M140i/M240i :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 27.11.21  01:26

    « Re: Re: Re: Re: Ceny hothečov

    pd7
    Podstatné je, co je primárně příčinou vyšších/vysokých cen a dlouhých dodacích lhůt, a tím (aktuálně) není dostatečná poptávka, ale nedostatečná nabídka (viz problém s čipy apod.). Pouze zaměňuješ příčinu a důsledek, nic více, nic méně... ;-)
    P.S. Dřív bývaly výrazně větší slevy na skladovky, než na auta do výroby, dnes je to naopak...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 26.11.21  20:24

    « Re: Re: Re: Ceny hothečov

    wl....píšu to jasně. Bez dostatečné poptávky...a poptávka je dostatečná.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 26.11.21  17:51

    « Re: Re: Ceny hothečov

    pd7
    Prodeje aut nestoupají, naopak, takže je to opačně, bez aktuální nedostatečné nabídky, by se ceny těžko mohly takto navyšovat (a slevy zmenšovat). ;-)
    Samozřejmě to nevýšení cen není jen aktuální nevyrovnanou nabídkou/poptávkou, ale i emisními pokutami.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 26.11.21  11:15

    « Re: Ceny hothečov

    iu....to zvyšování cen jen reflektuje kupní sílu zákazníků. Bez dostatečné poptávky, by se ceny těžko mohly navyšovat. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 26.11.21  09:30

    « Ceny hothečov

    Našiel som v PC svoju tabuľku s cenami HH v apríli 2016 a v rámci prokrastinácie som tam nahodil ceny aktuálnych modelov a porovnal ich. A výsledky sú tristné: ceny porovnávaných modelov narástli v priemere o 7783 eur (cca. 200t Kč). 8-s
    Najmenej zdraželo Audi S3, "iba" o 3470 eur, najviac zdražel Leon 300: o 10790 eur (oproti Leonu Cupra 290) a Megane RS Trophy o 10560 eur (oproti Meganu RS Cup).
    Je pravda, že v zdražení je väčšinou zahrnutý automat oproti manuálom a vyšší výkon, ale automat proste nechcem, ale musím ho priplatiť a ani ten výkon nie je vždy vyšší (napr. M135i išla výkonovo dole, rovnako základný Leon).
    Teda kým pred 5 rokmi stál priemerný hotheč (priemer z cien 11 modelov od Leonu 265 po RS3) 34.895 eur, dnes je to v priemere 42.679 eur. :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 26.11.21  08:31

    « Re: RS3

    wl......taky si to myslím. I když s těmi červenými akcenty v interiéru je to pěkné....
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 25.11.21  20:16

    « RS3

    RS3 SB black and alu
    V téhle konfiguraci (exterier!) těch RS3 určitě moc nebude...
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 25.11.21  13:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    iu....jako vždy video :yes: Scenery :yes: Až na turbo lag (který jsem okomentoval i já po první jízdě), a kromě ceny se opravdu nedá RS3 nic jiného vytknout. Jo, a ty kola v matném provedení nevypadají na videu s tou šedomodrou barvou vůbec špatně. Nevím ale jak by seděly s lesklou červenou... :-(
    Modrá na Mku ... :yes: Chtěl sem takovou na Capri GT v roce 1970. Měla oficiální název True Blue. Ale musel bych dlouho čekat, tak jsem vzal zlatou (Grecian Gold) skladovku. Ta se mě nakonec líbila ještě víc. Ale byla za nemalý příplatek. Asi měsíční plat.... 8-s [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 25.11.21  09:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    Dedo: pre Teba: Joe Achilles testuje RS3. Pekne ju prehnal po alpských zákrutách a hoci je Joe BMW-fan, RS3 naňho spravila celkom dojem: [odkaz]
    Btw. v rámci 50. výročia divízie M budú nové logá a farbičky: [odkaz] Taková blbost, ale poteší. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 24.11.21  12:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    iu....like your comment.....tú M2C by som si už nechal až do truhly.... :yes: Vidím, že s přibývajícím věkem začínáš přemýšlet racionálně.... ;-)
    Dnes jsem byl v Hovoranech dotankovat Vervu 100, aby měla 1er přes zimu plnou nádrž. Těšil jsem se, jak to cestou párkrát "rozbalím" a opravdu to bylo jen 2x. Všude neskutečný provoz, takže žádné "pumpování adrenalinu" se nekonalo. Zítra si vyzvednu s E výdejny Ježíška. Nový 230V mini kompresor. Přifouknu kola a 1er bude zazimovaná....
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 24.11.21  11:30

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    Ja som zvedavý na novú M2 (nie že by som bol kupec) pretože už 240i vypadá jazdne celkom fajn. A keď to bude aj s MT tak není o čom.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 24.11.21  08:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    Z debaty pod M3 informácia o aktuálnej možnej zľave na BMW M3: 12% (kolega MrBeranek). Čakal by som viac, ale keďže autá nie sú, niet dôvodu dávať zľavy ako voľakedy. Na M340i sa predsalen dá viac %, tak to ešte viac roztvára cenové nožnice medzi M-lite a M.
    Tom, tú M2C by som si už nechal až do truhly, tak dobre zdá sa už u BMW nikdy nekúpiš (platí aj pre mňa).
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 23.11.21  15:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    RS3 SB prezentace [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 22.11.21  10:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    iu
    Jeho testy jsou super po všech stránkách. Souhlasím s ním, že pro M3/M4 by byla vhodnější DS, než HDM, to by byla i za mě nejlepší volba. Škoda, že k tomu manuálu neřekl víc ve smyslu jak dobře funguje ve srovnání s MT v běžných aktuálních BMW.
    Z těch dvou bych bral určitě spíš tu šedou M3, a to zdaleka nejen k vůli barvě.

    Co se týče GT4 RS, tak jsem se dočetl, že Porsche ani žádný (případný) manuál vhodný pro GT4 RS nemá. Manuál z GT4 nezvládá vysoké otáčky (9 000 ot./min), nehledě na to, že je kritizován za své dlouhé převody.
    A manuál z GT3/992 je zase příliš dlouhý na to, aby se do GT4 RS vešel.
    Takže tady žádný GT4 RS "touring" (s MT) nehrozí.
    Jinak ten rozdíl -10PS (proti GT3) není způsoben nějakým úmyslným podladěním, ale prostým zvýšeným protitlakem delšího a složitějšího výfukového systému (jiné umístění motoru), který musí být (kvůli zadnímu difuzoru) dělený na 2x 3 do 1, kdežto GT3 má 6 do 1. Proto má taky GT4 RS o poznání jiný zvuk, než GT3, u kterého dominuje zvuk výfuku, kdežto u GT4 RS je naopak akusticky výraznější sání.
    Šéf oddělení GT tvrdí, že ten papírový rozdíl 10 PS je nadsazený a reálný rozdíl bude menší, podle jeho odhadu spíš jen něco do 5 PS.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 20.11.21  10:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    iu....video a komentář... :yes: řidič.... :yes: Tož svést se? Aj bych se svezl....ale hezky opatrně... ;-) Jinak hezké...i ty ledváče...by se daly zkousnout...no a hlavně kua MANUÁL.... :yes:
    Staropetrolheadské kecy...souhlas....sám jsem se "nachytal" ( i se k tomu přiznal), když jsem v roce 2008 koupil první turbo MPS.... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 19.11.21  14:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    Muldixov nový test M4 (s manuálom!) treba vidieť: [odkaz]
    Ten chalan fakt vie jazdiť, ako driftuje po úzkej ceste lemovanej stromami (v 47s), to som sa bál aj pozerať. Proste frajer. :yes: Ja som dnes mal obhliadku v jednej chatovej oblasti v lese, pekné kľukaté cesty, ale mokré slizké a nemal som odvahu pritlačiť na to ani so štvorkolkou.
    A tiež sa mi páči, že nemá tie staropetrolheadské kecy že eMká boli dakedy lepšie a božská E46 a atmosféra a podobne, ale vie si natvrdo povedať, že nové auto je proste lepšie a obháji si to.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 18.11.21  11:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    Freddie....nad tím nešťastným trendem už "pláču" řadu let. Každý nový model roste a silnice a parkovací místa nerostou a aut přibývá a přibývá i SUV....no není to dnes jednoduché a bude ještě chvíli hůř. Až zakáží jezdit spalovákům, tak teprve potom se situace zlepší. To ale bude ještě nějakých 20-30 let trvat.....
    Ano, F22 byla velikostně tak akorát. Menší už jako RWD s 6 válcem udělat nešla.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 18.11.21  11:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    iu....přesně! Kdyby byl ten motor v 2 GC,,,jenomže...FWD : RWD šasi, takže ničevó.... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 18.11.21  11:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    wl....dobré fotky... :yes: Jen ta se světlým lakováním myslím je trochu jiná než ta na RS3. [odkaz] (Tady na té fotce je ta červená moc hezká....plus ten lesk...)
    Také si myslím, že kdyby se ty matné stříkly bezbarvým lakem, aby získaly trochu víc lesku, tak by byly ok. Samozřejmě by se to muselo udělat profesionálně.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 18.11.21  08:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    240i v tej fialovej vypadá neskutočne parádne. To auto už ale znova moc nástlo, ako spomínal Maroš Č. tak je velké ako e92 :no: F22 čo som mal tak bola veľkostne tak akurát. Inak ja som podľa telemetrie Awron čo som mal v aute (235i) nameral 0-100 4,22s
    Cayman GT4 RS tak k tomu asi není čo napísať.V Porše sa hodne utrhli technici a vyrobili asi neskutočné auto. Klobúk dolu, no len tá cenofka....
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 18.11.21  08:30

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    pd7: jasné, to bolo len také podpichnutie, vymeniť M140i za M240i by jednak nemalo moc zmysel, jednak 2dv. kupé nebude zďaleka také praktické ako 5dv hatch. A napokon RS3 je výkonnejšia ako M240i. Ale RXD vs xdrive bude ohromný rozdiel, takže chovanie nebude rozhodne rovnaké. Ostatne som to tu obsiahlo riešil pri mojej kúpe 3er. RWD 1er bola moc divoká na mňa, kdežto xdrive je ideál. A xdrive vs to nové quattro bude asi veľmi podobné.
    Za mňa fakt škoda, že technika M240i nie je v niečom päťdverovom, ideálne v nejakom 2 Gran coupé (na rovnakej platforme ako 2 coupé, nie v tej súčasnej FWD verzii).
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 18.11.21  08:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    iu.....RS3 : M240i. U mě to rozhodování bylo jasné. FWD : RWD. V RS3 jsem se hned cítil "jako doma", protože RS3 vyšla z FWD designu. M240i se bude chovat jako moje M140i, protože obě mají RWD základ. I motoricky jsou na tom podobně. A já se v ní nikdy necítil jako doma. Zkrátka RWD není můj cup of tea. I když.....co se týče praktičnosti, jsem se vlastně nikam neposunul. Měním 5DR HB za další 5DR HB stejné velikosti. Ale kastla se mě na nové M240i líbí víc než na předešlé....to je fakt.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.11.21  18:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    iu
    GT4 RS už jsem se podrobněji čekoval dopoledne. Dle předpokladu jen PDK, ale s tím motorem mě překvapili, čekal jsem motor z GT4 vyladěný na cca 450 PS, ale oni tam prdli rovnou motor z GT3, podladěný jen o 10 PS. :yes:
    Ale ani ta cena už není moc Caymanovská...
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 17.11.21  17:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: RS3

    Jasné, docela jiný hřiště. Ale zhruba podobný princíp: zábavné, ale stále relatívne denne použiteľné auto. Btw. ak by bylo libo v tejto eľkostnej triede niečo hardcorové, Porsche práve predstavilo Cayman GT4 RS, 500-koňovú okruhovú beštiu: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.11.21  17:32

    « Re: Re: Re: Re: RS3

    iu
    Podle videa zatím nejlepší fialová, co jsem dosud na autě viděl...
    Myslím, že si ta auta nebudou úplně přímo konkurovat, pořád je to 5dv.hb/4dv.sedan vs coupé.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.11.21  17:21

    « Re: Re: Re: Re: RS3

    pd7
    Je to černý mat, to na tom tvém odkazu je to jen hra světla a stínu.
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 17.11.21  17:09

    « Re: Re: Re: Re: RS3

    Sú vonku prvé dojmy z novej 2er. A recenzie sú nadšené, konkrétne z M240i. Joe Achilles jej nameral zrýchlenie na 96 kmh za 3,79s, to je rýchlejšie, ako súčasná M2C. [odkaz]
    P.S. Na Automann TV povedali, že si objednali RS3. Ale po zvezení s M240i vraj uvažujú, či to nebola chyba. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 17.11.21  16:37

    « Re: Re: Re: RS3

    Nová M3 Comp xDrive...[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 17.11.21  12:41

    « Re: Re: Re: RS3

    wl....no vidíš, na to jsem zapomněl... ;-) Ale možná by mě to ani nevadilo. Ty lesklé světlé plošky na kolech mě teď nějak narušují celkový dojem. Na konfigurátoru to není tak znát, ale jinde na fotkách už je to o něčem jiném. Na té zelené předváděčce mě to nepřišlo jako problém, ale na červené na fotkách mě to už nesedí. Škoda, že ty kola v matu nejsou někde k vidění.... ;-\ Tož pokud je to v matu a na tom clear varnish, tak by to ani nevadilo, protože samotný varnish určitý lesk má. [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.11.21  11:18

    « Re: Re: RS3

    pd7
    Ale tím pádem nebudou v lesku, ale v matu.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.11.21  23:43

    « Re: RS3

    wl....no jo...ve VB mají problém....omezený výběr specifikace....to video je katastrofa....ještě teď se mě motá hlava.... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.11.21  23:36

    « Re: RS3

    Změním kola na čistě černá.....
    tady se světlým lakováním...[odkaz]
    ...a tady bez....[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.11.21  22:19

    « RS3

    pd7
    Bílý hb s kulatým volantem...
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.11.21  15:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyota GR86 se podle všeho hodně povedla!

    Carfection and RS3....[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.11.21  13:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyota GR86 se podle všeho hodně povedla!

    tms....souhlas s GR86. Ale M2 ? Aktuálně je M240i xDrive se sportovním automatem na konf. za 1.4 mil. No a když přihodíš těch 200k, tak seš na těch 1.6 za M2. ... :-! Jasný, byl by to holobyt v manuálu a ano, pak je třeba počítat s dalšími 200k na "hezké věcičky"..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 16.11.21  13:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyota GR86 se podle všeho hodně povedla!

    Ja som tiež pesimista ako Tom, tam bude značné navýšenie oproti doterajšej M2 (M2C bola ku koncu za 65000 eur), novú tipujem na 70000. V tomto kontexte sa M240i za 54300 eur* nezdá až taká drahá, keď dynamicky predčí pôvodnú M2.
    Mimochodom Joe Achilles porovnal svoju M2C s M140i. A vychválil pružnosť B58čky, keď v pružnom zrýchlení mala M140i navrch pred M2C: [odkaz]
    Ad Toyobaru: čítal som, vraj menežéri Toyoty tvrdili, že základná GR86 bude cenovo pod Yarisom GR (33200 eur alebo 899000 Kč). Tak uvidíme. Ale ak by to tak bolo, tak nejak cítim, že woody aj Emel budú mať veľkého chrobáka v hlave. :-)
    * kým som dopísal koment, už cena na stránkach BMW poskočila na 54660 eur (a zdraželi paušálne všetky modely). Tomu sa hovorí zdražovanie v reálnom čase. :->
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 16.11.21  12:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyota GR86 se podle všeho hodně povedla!

    Tak to Pradědo přidej tak 200 litrů >:-[] >:-[]
    Minulá se dala po slevě koupit v úsporném konfigu, ale s většíma brzdama a lepšíma sedačkama za 1,5 mega. Počítej s navýšením tak 15-20%.
    ToyoBaru bude podle mě těsně pod mega v základu, slušný konfig tak 1,1 míče.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 16.11.21  11:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyota GR86 se podle všeho hodně povedla!

    No za 1,6 by to asi nebolo zlé ale aby tak bolo.
    Caymannnn GTS je za koľko? 2,2 ?
    A čvô Tojobaru? 0,8 ?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.11.21  08:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Toyota GR86 se podle všeho hodně povedla!

    Nová M2 manuál....můj typ.....cca 1.6 mil...... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 15.11.21  22:39

    « Re: Re: Re: Re: Toyota GR86 se podle všeho hodně povedla!

    Nová M2 by asi ešte stála za hriech na konci éry spaľovákov. Som zvedavý akú cenu za RWD + MT dokážu napáliť.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 15.11.21  16:04

    « Re: Re: Re: Toyota GR86 se podle všeho hodně povedla!

    Tom: tak mne prišlo, že 2er ako malé kupé má najbližšie k GR86. Ale pozrel som teraz technické údaje a pohotovostná hmotnosť 220i je 1565 kg a 240i dokonca až 1765 kg (!). To by som na kompaktné kupé nikdy nepovedal a začínam mať pocit, že moja trojka je ešte štíhla a ľahká s jej 1675 kg. :-O
    To GR86 s avizovanými 1275 kilami bude fakt niekde inde.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 15.11.21  15:02

    « Re: Re: Toyota GR86 se podle všeho hodně povedla!

    Tak, tak, Subaru zatím do Evropy nepřijde, nemá na to průměrné emisní limity. Takže zatím jen GR86, ale to nevadí. Toyota do toho poslední dobou hodně šlape, což je super.
    Jinak 2-er 230i RWD sem má přijít snad příští rok v létě, to by bylo fajn, ale asi trochu jiné zaměření proti GR86, asi více daily. Škoda že M240i už je jen xDrive a stále jí nechali jen 225mm přední gumy, což mi přišlo prostě málo, na tu váhu auta. Když jsem dal 235mm a agresivnější desky, už to konečně trochu brzdilo >:-[]
    A další zajímavé info, AUDI kupuje McLaren !! Především jim jde o divizi F1. Ještě před pár dny to vypadalo, že BMW koupí sportovní auta a Audi tým F1, ale nakonec to podle všeho celé kupuje Audi. To bude příští rok jezdit tým McLaren AUDI s motory Mercedes ?? :-) Ale před lety to Lamborghini pomohlo, že ji koupilo Audi, spolehlivost šla výrazně nahoru, a McLaren to také potřebuje. [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 15.11.21  14:35

    « Re: Toyota GR86 se podle všeho hodně povedla!

    woody, Tom: jj, Toyobaru alebo teda po woodyovsky Subota vyzerá sľubne (aj keď to bude len Toyota, Subaru nepríde do EU). Takže ak malé hravé RWD kupé, v hre budú fakticky dvaja hráči: GR86 a BMW 2er: [odkaz]
    S 2er už všetci jazdili a čaká sa len na koniec embarga, ale tie náznaky sú veľmi sľubné, preniká tam pomerne veľké nadšenie. U nás je v predaji len 220i a M240i, 20i je zadokolka, ale pomerne slabá, 40i má silu, ale je už povinne štvorkolka. Ako ideál sa javí 230i, ktorá je zatiaľ iba v Amerike, ale verím, že príde aj k nám, tam je stále RWD, ale už dostatočný výkon. Je ale pravda, že cena bude niekde inde, ako zrejme bude stáť GR86; na tú cenu som tiež zvedavý.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 15.11.21  14:20

    « Re: Toyota GR86 se podle všeho hodně povedla!

    tms....GT86 jsem nejel i když jsem v ní ve Zlíně seděl a test drive by nebyl problém. Ale nějak mě to "netáhlo". Asi to bylo tím, že jsem předtím o ní četl spoustu ne příliš lichotivých recenzí. Ale tato nová GR86, potom co jsem teď o ní četl, mě rozhodně zajímá. Poslední CELICA, kterou jsem měl (ST162 MY86) dávala ze dvou litrů (3SGE DOHC) 102kW a 173 Nm (bezolovnatý benzin) a svezení s ní bylo na tehdejší dobu solidní. Těžko ale budu porovnával, protože je to už sakra dlouho.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 15.11.21  13:49

    « Toyota GR86 se podle všeho hodně povedla!

    Thom: Jj, zatím to vypadá slibně. Uvidíme jak s cenou. Něco takového mě hodně láká...Jinak ale osobně pro dvojčata BRZ/GR86 dlouhodobě prosazuju mnohem libozvučnější Subota. ;-) >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 15.11.21  12:05

    « Toyota GR86 se podle všeho hodně povedla!

    Podle prvních testů na Garáž.cz, nebo anglického Autocaru, či infa od Jakuba Rejlka na FB to vypadá, že se "nová" Toyota GR86 (ToyoBaru) povedla a především zmizel ten slabší krouťák urpostřed !!
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 15.11.21  11:02

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Najkrajšie BMW

    Tom: pekné fotky, najmä tie jazdné od toho Gajdošíka, jesenné cesty s opadaným lístím sú veľmi fotogenické.
    Ja som dal prvýkrát v živote auto navoskovať profíkom (vedľa má partia mladých chlapcov detailingovú dielňu), ale samozrejme auto bolo nablýskané iba v piatok večer cestou do garáže, dnes som mal pracovnú cestu a už tam je nejaká vrstva, ale stále vidieť, že sa tam niečo robilo a hlavne by to malo vydržať pol roka: [odkaz]
    Blbé na tom je, že pri takomto detailnom umytí človek vidí všetky škrkance a nedostatky, ktoré inak špina milosrdne skrýva. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 15.11.21  08:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Najkrajšie BMW

    wl....jasný...na moto je ta správná RS3 zelená. Skoro jako neonová. Kola? Mě se líbí ta co jsou na předváděčce. Design těch v základu mě přijde "too busy", možná by "sedly" na limuzínu, ale na HB nejsou pro mě dost agresivní....
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 14.11.21  17:36

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Najkrajšie BMW

    pd7
    Ne, ta na tom moto je více "centrofixová"...
    A tahle hezčí kola jsou také ještě ve hře? ;-)
    Vypadají totiž o dost líp, než na grafice konfigurátoru:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 14.11.21  10:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Najkrajšie BMW

    wl....ne není, je to krásně zelená motorka....ta zelená je stále ve hře.... ;-) >:D >:-[]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 14.11.21  01:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Najkrajšie BMW

    pd7
    Ne ne, to není moje žena a ani ta játrová paštika... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 13.11.21  22:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Najkrajšie BMW

    Myslím, že je to ONA......[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 13.11.21  19:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Najkrajšie BMW

    pd7
    Šak to je zabíjačková, ze zabíjačky kačen... >:D >:-[]

    P.S. Já ti můžu nabídnout játrovou paštiku od divokého Billa z náměstí! >:D
    Dělá ji moje žena a je lepší jak od řezníka... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 13.11.21  18:05

    « Re: Re: Re: Re: Najkrajšie BMW

    iu....paštétu od René Šika z Podlužan jsem už "načal", ale nějak mě neoslovila. Má to být kačení, ale chuťově je spíš jak nějaká zabijačková.....takže podruhé ji již nekoupím.... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 13.11.21  10:10

    « Re: Re: Re: Re: Najkrajšie BMW

    tms....fotky.... :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…