tms.....mě taky RSQ3 moc neoslovilo. Svezení mě sice připomnělo mou ex X5, ale chybělo mě to X5 pohodlí a ride. Když jsem však přesedl do RS3, tak to ve mě hned probudilo vzpomínky na ITR a bylo vymalováno. Uvidím jak se budu potýkat s N/V, ale i kdyby sem ji měl mít jen chvíli, tak se na ni moc těším. Zapojím synovce, který se zná s majitelem, jestli by nešlo dodání "somewhat" uspíšit..... ;-)
Automat řadička....sorry, ale nějak postrádám smysl ručního řazení ve voze vybaveném automatem. Když chci ručně řadit, nebudu si přece kupovat automat? Právě k vůli tomu automatická převodovka vznikla. Aby se nemuselo ručně řadit a šlapat na spojku. V X5 jsem pádla měl, ale nikdy nepoužil a ani v Yarise, kde tuto možnost mám taky, jsem za celých 9 let necítil potřebu této možnosti využít a nevidím v tom žádný smysl. Jo, je tam tlačítko "sport" mode, který drží vyšší otáčky a ten občas v kopci použiju, ale to je tak vše. Ani v RS3 neplánuju si hrát s pádly nebo s + - řadičkou... :-! Tlačítko RS na volantě mě plně postačí.... ;-) Ale pokud to někdo používá jako náhražku za opravdový McCoy manuál a stačí mu to, tak proč ne..... ;-)