Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Dany 28.06.22 12:52
« Pár fotek z Grossglockneru
Thom, pekné fotky. Keď si ho už poriadne zabehol/prevetral daj vedieť dojmy napr. aj proti GTI. Pozeral som test od Rasťa, kde mal všetky Rká pokope a nakoniec sa vyjadril nejak v zmysle, že kvôli R by do Tigiho nešiel. Zrejme to netreba chápať, že by bol zlý, ale asi najmenej zábavný, ťažší... proti čipernejším súrodencom -
Thomasino 28.06.22 12:12
« Re: Re: Pár fotek z Grossglockneru
No a nejlepší bylo u těch dvou 911 GT3, že pak přišel pán s paní, oba velmi pěkně oblečeni, ona nasedla do té novější žluté GT3, on nasedl do modré předchozí GT3 a společně odjeli dále. Hned jsem si vzpomněl na Mojita s Fefe, kteří takto jezdí do Alp se dvěma Jaguáry F-Type, on s kabriem, ona s kupé. Aby se nehádali kdo bude řídit. A ke všemu si objednávají 2 pokoje, protože Mojito hodně chrápe >:-[] >:D -
-
Dany 28.06.22 09:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
Keď už ste s tými autami praštili, tak mám pár zážitkov z iného súdka :-!
V piatok som bol skúsiť električku. Nie že by ma to nejak extra lákalo, ale keď sa vnucovali...
Bol som si pojazdiť Megane E a skúsil som krátko aj Arkanu hybrid.
Nebudem sa venovať designu ani spotrebe, primárne ma zaujímali jazdné vlastnosti a jazdné emócie. Ako prvé ma dostal komfort na dvadsiatkach. Na väčších ostrých nerovnostiach už podvozok nedokázal ťažké 20tky krotiť, ale stále bol komfort v znesiteľnej forme. Myslím, že s týmto má problém aj väčšina ostatných. Všetko ostatné zvládal "prémiovo". Celý Megan je nastavený veľmi komfortne. Výkon a zrýchlenie by mohlo napovedať, že prejav sa bude podobať GT, ale je to veľmi vzdialené. Aj v športovom režime reaguje veľmi pozvoľne a elektronika tlmí prenos výkonu. Aj keď som na tom stál ako na rýli, tak sa nič dramatické nedialo. V rýchlosti je potom cítiť väčšiu váhu, ale dá sa s tým trochu pracovať, dokonca sa mi podarilo aj hodiť *. Chce to však viac námahy a primárne je to celé vláčne a nedotáčavé. Na to že to má 400kg ťažkú baterku, tak váha 1700 nie je celkom zlá. Spracovanie, materiály asi odpovedajú cenovke. Vnímal som to na podobnej úrovni ako Volvo. Cenovka za silnejší E vplnke je 52t €.
Arkana ma tiež prekvapila naladením podvozku. Na to že celá koncepcia vychádza z Clia, tak to jazdilo veľmi príjemne. Ani som nejak neskúmal techniku, má to vraj dve prevodovky, 4st pre spalovák, 2st pre ele a keby sa to správalo konzistentne, tak by som s tým nemal problém. Miestami sa dostavovali prepady výkonu, podobné čakaniu na nafúkanie turba, len trochu dlhšie a nepravidelne.
Na predvádzačke som stretol Maroša Čabáka a celkom slušne sme pokecali, až ma museli naháňať na jazdu. Elektro zhodnotil ako veľmi vydarené, v rámci konkurencie nadpriemerné, vyniká vraj vynikajúcim infotainmentom (čo som neskúmal). Nakoniec sme sa zhodli, že by sme sa poobzerali po RS >:-[]
[odkaz] -
Thomasino 28.06.22 00:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
Iudex - já teda doufám, že už si dám pár let pauzu s objednáváním auta pro mě ;-)
Jinak to vypadá, že mám kupce na GTI CS300. Příští týden po svátcích si má převzít. Ale abych nevyšel ze cviku s vybíráním auta, tak hledáme teď třetí auto do rodiny, protože drahá polovička už měla 5 kondičních jízd v autoškole a bude šestá. Asi 28 let neřídila. Chce něco malého s automatem, něco staršího tak do 150-250 tisíc, aby mě to nebolelo až to odře. Než se trochu rozjezdí >:-[]
Praděda, furt neprodáváte toho Yariska?? Z fleku kupuji, za rozumnou cenu. Myslim to vážně. Potřebujete tu bílou RS Q3 ;-)
Nebo ideálně kdybychom našli předchozí Polo 1.2 TSI DSG, ideálně 3-dvířko! -
woody-alien 27.06.22 23:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
iudex: Je mi jasný, že mluvíš o autech... >:-[] ale pokud tu úroveň snížíme na přibližovadla, tak alespoň já se teda toho novýho dožaduju už 8 měsíců. A mám čerstvou zprávu z dneška, že "Váš vůz je již zařazen do výroby a měl by být dodán v průběhu září".
To je v podstatě na hranici termínu, kdy bych mohl bez sankce vypovědět smlouvu. Skutečnost je dnes ovšem taková, že za tu dobu tenhle konkrétní model podražil o nějakých 75t a člověk si tak ani nemůže dovolit vyhrožovat odstoupením od smlouvy, protože by snad ještě byli rádi. Za této zcela absurdní situace mi prolétla hlavou i myšlenka na řešení problémů á la Thomasino, tedy auto hned za čerstva se ziskem prodat (a na rozdíl od Thoma si nechat osvědčenou ojetinu), což ovšem také nemohu, neb mi to zapovídá podmínka fleetové slevy. A kruh sa uzatvára. >:-[]
Ale máš vlastně pravdu. Po této zkušenosti a s vědomím aktuální situace na automobilovém trhu (groteska s GR86) mě přešla chuť se auty nadále zabývat. -
iudex 27.06.22 13:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
Už je k dispozícii slovenský cenník a konfigurátor novej 3er. Cena išla hore tak, že 330ix s M paketom je na úrovni 60000 eur. To je viac, ako cenníkovka mojej 340ix. [odkaz]
Tak to vyzerá, že vôľa kupovať nové autá tu značne poklesla, ja, fred, deda, len Tom tu drží vlajku, aj to uvidíme, dokedy. ;-\ -
pradeda777 24.06.22 15:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
Dany....tož žádná....měla to být Gletscher White, ale objednávku jsem před pár týdny zrušil. Dnes jsem tady u nás viděl projet jednu RS3 SB v Daytona Grey a vypadala moc dobře. Byl to originálně můj první choice, ale soudružka žena byla proti. Pro zachování klidu a míru v baráku, jsem jako "správný chlap" přešel nejdřív k bílé.....pak k červenému Tango.....a pak zpět k bílé. No a teď na mě prodejce útočí s bílou RSQ3, kterou měli problém prodat a je z ní teď předváděčka. Zrovna tak jim vypadla i jedna zelená RS3 SB a je z ní také předváděčka. Obě zrušené objednávky. Teď jsem se díval a už tam mají 2 zelené RS3 SB, takže další zrušená objednávka..... :-( To nevypadá dobře..... >:-[] -
pradeda777 20.06.22 14:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
iu....chápu....ale mě jako člověka, který roky působil v QCE, detaily takové failure zajímají. Byl jsem občas členem skupiny lidí s National Service a QCE, kteří do detailu investigovali různé "in the field" failures a doporučovali protiopatření. Tuším, že plynový pedál assembly patřil do skupiny parts pod názvem "safety items" a takové součástky byly garantované "for model life". Nechci Tě v žádném případě navádět, aby jsi podnikal v tomto směru nějaké další kroky. Jen mě zajímalo, jak takovou závadu BMW řešilo. :-! -
iudex 20.06.22 10:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
Fred: ako mám chápať, že už máš zainvestované? Niečo si objednal a nepochválil si sa? Alebo si tým myslel motorku?
Dedo: normálne v ohybe zlomený plast, takže asi únava materiálu. Ale je mi to jedno, pretože je to po záruke a platil som to sám. S poukazom na tie ceny, čo som písal nižšie, to aj tak zrejme je moje prvé aj posledné BMW. >:-[] ;-\ -
Thomasino 18.06.22 21:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
Praděda, já myslím že bys měl investovat do jednoho červeného GTI Clubsport >:-[]
Právě jsme se vrátili z dovolené v Jižních Čechách a pak na 3 dny v Rakousku, spali jsme 2 noci kousek od vjezdu na Grossglockner :-) Pak dám nějaké foto.. -
pradeda777 17.06.22 15:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
iu....re-zlomený plyn. pedál. Kde byla chyba? Chybná montáž nebo vada materiálu? Bude to dealer zkoumat nebo to předá ke zkoumání do Mnichova? S pouhým kroucení hlavou bych se určitě nespokojil..... >:-[] -
iudex 17.06.22 14:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
Dnes mi v BMW menili ten zlomený plynový pedál (zase nad tým všetci krútili hlavou >:-[] ) a tak som si pri tej príležitosti nechal naceniť ako M340i, tak i M240i. No a podľa očakávania to neboli moc potešujúce správy.
Moja 340i vs nová M340i spec to spec je navýšenie 11600 eur. Sakra dosť, ale OK, nový model, vyšší výkon, automat v cene. Horšie ale vyzerá konečná cena kvôli nízkej zľave. Tá je dnes len 8% (pre porovnanie s 31% na moje auto), čo v končenom efekte znamená cenu 65800 eur, teda reálne zdraženie o 24800 eur! (inak vyjadrené navýšenie o 60%) 8-s ;-\
A ani pri M240i to nie je inak, rovnakých 8% a konečná cena 54300 eur. ;-\
A to vraj môžem byť rád, že nejaká zľava ešte stále je, na elektroautá majú vraj nariadené z Mníchova nulové zľavy.
A celkovo tomu zodpovedal prístup predajcu, bez nejakého záujmu vyjsť v ústrety, len v štýle: keď to naozaj chceš, zaplatíš si a postavíš sa do radu čakajúcich na výrobu. -
woody-alien 14.06.22 22:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
iudex: CNN Prima News - Agresor v BMW vytrestal sám sebe. Při nebezpečném předjížděcím manévru v rychlosti atakující šílených 75 km/h zacházel řidič vozu BMW natolik necitlivě s pedálem akcelerátoru, že ho doslova zlomil. Přivolaná silniční hlídka následně zjistila, že je řidič pod vlivem omamných látek, vycházejících ze zavazadlového prostoru, a zcela dezorientovaný. V technickém průkazu jeho vozidla byla navíc zjištěna nepovolená úprava spočívající v přepisu kategorie vozidla z M1 na M2. >:D ;-) -
iudex 14.06.22 17:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
wl: jo, ja som typický agresor na cestách, všetko podo mnou horí. >:D
Ako som tak sedel v tej 2er, tak si myslím, že na také kompaktné auto musí byť aj tých 275 kW sakra dosť a myslím, že to bude pocitovo hodne silnejšie, ako mojich 240 kW vo väčšej trojke. Ono by iste stačilo aj 30i, ale ten je ešte o 10 kW slabší, ako v 330i a nemá zvuk. Naviac ten cenový rozdiel medzi 230i a 240i je viac ako prijateľný, 5t eur, za čo dostaneš okrem M Performance výbavy najmä 130 koní naviac a hlavne charakter a zvuk R6 (ak teda porovnávam RWD, xdrive je +2t).
Btw. v konfigurátore je už nová 2er s digitálnym interiérom. ;-\ A tiež pribudla možnosť 240i len ako zadokolka.
Ad M2: to by bol pre mňa asi overkill, nie ani tak výkonom samotným, ako skôr tým RWD. Ak by som chcel RWD, myslím, že 240i by bola zábavná a rýchla až-až. -
pradeda777 14.06.22 15:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
iu.....re-nová dvojka. Myslím, že 230i (180kW 0-100/5.9) by bohatě stačila. A lehký 4 vál. v předu by určitě byl výhodou. No a cenový rozdíl cca 1 mil Kč mezi 230i a M2....to se nedá je tak přejít mávnutím ruky.... :-! Excellent Turbo-Four Torque Paired With Great Gearing
The 2022 230i might be overshadowed in horsepower and displacement by its more muscular sibling the 2022 M240i xDrive, but that doesn't make its torquey 2.0-liter B48 inline-4 the lesser engine. It's still a lot of fun and makes a great noise to boot.7. 3. 2022
And yes, there´s no manual...... -
Thomasino 14.06.22 10:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
Takže omámen výpary jsi ztratil cit v noze a šlapal na plyn jako zběsilý!! Pěkně!! >:-[] >:D
Na novou M240i ve fialové jsem se na tom srazu díval, pomalu si zvykám, v těch tmavších barvách to není špatný. Kup si ji, nebo novou M2, nebo M340i, jsou to poslední slušná auta bez elektrifikace.. -
iudex 14.06.22 08:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
Malý offtopic: zlomil sa mi plynový pedál na 3er. A nie, nedupal som na plyn ako na rýľ >:-[] Zastavil som sa ráno v servise a pozerali na mňa, že s takým sa ešte nestretli.
A aby som zbytočných komplikácií nemal dosť, tak mi (zrejme v dôsledku tepla) vytiekol v kufri sprej na defekty. Takže mám v aute parádnu acetónovú arómu. >:-[] 8-s
Btw. aspoň som si v predajni osahal novú dvojku. A fakt sa mi to autíčko páči, vôbec nie je veľké, ako píšu, ale také akurát kompaktné zvonku aj zvnútra. Ten interiér je dokonalý, fakt škoda, že onedlho prejde na dotykáč. -
Thomasino 13.06.22 13:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
Já jen chtěl aby si zkusila přetáčivé smyky na kyvné desce a laborování na hraně nedotáčivosti a přetáčivosti a dovedla vnímat auto >:-[] >:D
Jinak tam bylo i pár Drag Race, tady je vidět, že když má člověk dobře vycvičené reakce z mládí ze sportu, dá se o kus porazit i M5 ;-) A další fotky od fotografa pak za tím...
[odkaz]
- ale nová M340i s xDrive a skoro stejným výkonem mi to pak samozřejmě o kousek nandala :-) -
Thomasino 11.06.22 20:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
Dneska jsme byli na BMW ///M srazu od Renocaru na brněnském Polygonu. A protože moje drahá polovička se po 25-ti letech zase učí řídit (má za sebou zatím 2 kondiční jízdy v autoškole), tak jsem jí pod dozorem půjčil eMko aby si zkusila řešení přetáčivých smyků na kyvné desce (5x) a pak nedotáčivé smyky na kluzné kruhové fólii. Následné pokusy o driftíky jí teda moc nešly, ale aspoň si zkusila hodiny >:-[] Mě se driftíky celkem dařily, dokonce jsem dal celé jedno kolečkě hezky bokem >:-[] Tréninky v Hradci zřejmě přináší své výsledky ;-) Tady nějaké foto. A taky jsme viděli pěkný sraz Astonů u hotelu Grid, kteří měli Polygon pak po nás odpoledne. [odkaz] -
Thomasino 09.06.22 20:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
Díky. Jo sedák je asi nejslabší část auta, zbytečně krátký a skoro plochý. Ikdyž třeba při nedělním výletu do Kyjova, kdy jsme se potkali s Pradědou na kafe a sedal si do toho, tak díky tomu že je o dost menší, mu to přišlo v pohodě.
Dneska dlouhý výlet do Ostravy, Frenštátu a Valašského Meziříčí, pak zase přes Frenštát kolem Nového Jičína zpátky po dálnici do Brna. Auto funguje dobře, po prudkém lijáku zaplavený Val.Mez jsme díky vyšší světlé výšce taky projeli. Na dálnici v pohodě. Spotřeba 9,2 litru :-) -
pradeda777 05.06.22 10:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
tms.....je dobře že se tu konečně začala objevovat australská Pavlova. Samozřejmě zatím jde jen o pokusy, ale i tak palec :yes: První "pokus" jsem ochutnal před 5 lety ve Varech. Nebyla špatná. Klínek (klín) 290 Kč. Lakotný prodejce pak přešel na vlastní výrobu (před tím mu ji dodávala spec. firma) a vizuálně mu to docela vyšlo. Bohužel korpus už vůbec ne (bílkový korpus je základ) a su zvědavý jestli se od loňska vylepšil a nebudu si muset stěžovat... >:D Teď jsem měl jednu v Luhačovicích a opět velké zklamání... ;-\ Australská Pavlova asi takto: [odkaz] [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
V Melbourne se korpus prodával v supermarketech v několika velikostech a ženský si ho pak doma zdobily podle svého.
A TRMILKU nech napokoji! Do podvozku nedrbej, jinak to špatně dopadne... >:-[] >:-[] >:-[]
Kdy se objevíš v Kyjově? -
Thomasino 04.06.22 21:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
Tady jsem naštěstí nechal rovnou základní 20" kola s rozumným profilem 255/40, protože se s možným snížením počítalo od začátku, po tom testování na podzim >:-[] >:D Ono u toho Tigouše jde hodně o velikost prostoru od spodu u prahu až nahoru po rám dveří a vnitřní prostor. Je to vyšší auto..
Dneska malý výlet do Rožnova po okreskách, až cestou zpátky jsme to v Kroměříži vzali po dálnici a střídali různé rychlosti :-) Kupodivu se s tou krabicí dá jezdit při středně klidné jízdě i pod 9 litrů. Jinak zmrzlina stále skvělá, kafe také výborné a objednaná Pavlova pro moji drahou polovičku prý excelentní ;-) [odkaz] (plus další fotky cestou) / Trasa: [odkaz]
-
white label 04.06.22 19:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
Th
Tvoje snižování/přitvrzování C-Maxe si tu pamatuje snad každý, na to se nedá zapomenout. Koupíš vyšší auto, pak (překvapivě) zjistíš, že se víc naklání, takže dáš tvrdší nižší podvozek, který je (překvapivě) nedostatečně komfortní..., tak k němu dáš menší kola.
Ve finále to pak jezdí +- stejně, akorát vyhozené prachy, za které to jako bonus hůř vypadá (protože menší kola)... >:D
Ale to by nebylo úplně tvoje auto, kdyby sis ho nějak svépomocí sám "ne(p)odepsal" a nemusel ho pak co nejdřív vyměnit.
GTICS bylo málo komfortní a "TiRák" teď bude pro změnu zase málo sportovní..., prostě důvod na další (a další...) změnu, se u tebe najde vždycky. >:-[] -
Thomasino 03.06.22 16:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
Speedfred - jenže ono není jiné auto podobné velikosti a výkonu + výbavy, mírně sportovní, co by bylo o pár centimetrů nižší :-O :'-( Jako zvažoval jsem třeba A4 Allroad s 2,0 TSI, ale to má obyčejné brzdy, navíc ty kola tam vypadají dost malé, ke všemu v kufru roletka co pak štěrchá, to nemám rád, raději pevnější plato. Formentor je uvnitř o hodně menší, to nebylo proti Golfu moc řešení... Volvo V60 CrossCountry zase neumí ve verzi Country lepší sportovnější sedačky s bočním vedením... ATD :-!
[odkaz] -
Thomasino 03.06.22 10:00
« Re: Re: Re: Re: MILKA je doma
Díky všem :-) :yes: Bohužel dneska dodání auta rok až 1,5 roku je celkem běžné, u některých modelů se to začíná blížit i 2 letům. Je třeba přejít na můj model, sotva si převezmeš nové auto, do půl roku objednáváš nové a za rok až dva ti možná přijde >:-[] >:-[] >:D
Já teda doufám, že si dám ale nyní pokoj, max. mě bude vadit, že sedím až moc vysoko a dám tam zase nějaký podvozek nebo kratší pružiny, naštěstí na těch 20" kolech 255/40 a v režimu Comfort je to stále příjemné a snese to i přitvrzení :-) -
iudex 03.06.22 09:01
« Re: Re: Re: MILKA je doma
Tom: ešte raz blahoželám, Milka vyzerá najlepšie, ako Tigoš môže vyzerať. Som zvedavý na Tvoje dojmy a porovnanie s GTI. Tigi R má vyšší výkon a clever dif, ale GTI je ľahšie, nižšie a obratnejšie, tak to môže byť celkom vyrovnané.
Inak teraz je asi najhoršia doba na kúpu auta, známy si objednal pred mesiacom Passata a dodanie má vo februári/únoru 2023. Úplne bežný konzumný Passat TDI a 10 mesiacov čakačka. 8-s Ale teraz nie je dobrá doba ani na kúpu nehnuteľnosti, stavebného materiálu, tuším ničoho. Divná to doba. :-O -
woody-alien 02.06.22 21:31
« Re: Re: MILKA je doma
Sf: Sám jsem se chtěl zeptat na totéž....upřímně na to, kdy Thom objednával bych si nevzpomněl. To já na svou ještě větší krávu >:-[] čekám sedm měsíců a ještě nemám ani potvrzení o datu výroby. Ať jdou do pr....e.
Thom: Gratulace :yes: -
Thomasino 02.06.22 20:45
« Re: Re: MILKA je doma
8 měsíců a týden do převzetí :-)
...a popisek co jsem dával na FB ;-)
Konečně jsme si dneska převzali eRko, hned dostalo jméno MILKA podle toho že mu drahá polovička říká "velká kráva" a podle barvy :-) Nové daily kvůli snadnějšímu nastupování a vystupování. TIGUAN R 2,0 TSI 320 hp, 4x4 s novým diferákem vzadu, technika převzatá z Golfu R, jen toho Golfa trošku zvětšili ;-) Délka 451 cm, stovka sice pod 5 sekund, ale váha 1670 kg. Takže spíše MILFKA ?? Na driftíky v zimě asi dobrý! >:D -
Thomasino 28.05.22 20:05
« Re: Re: Bulvární okénko
Dneska jsem si udělal malou projížďku na Vysočinu do Sněžného na sraz FB skupiny Club Golf GTI, GTD a R :-) Takových min. 40 rychlých Golfů pohromadě. Potkal jsem se s dalšími dvěma GTI Clubsport, obě s balíčkem Edition 45 s Akrapem. V té bílé to taky není špatné, ale v červené je hezčí ;-) >:-[] [odkaz]
-
pradeda777 28.05.22 12:42
« Re: Bulvární okénko
Odjinud......Zas a znovu tak lze zopakovat, že jakýkoli evropský rozmach elektromobilů je dán v prvé řadě politickými tlaky a jejich nepřímým nařizováním či alespoň vnucováním za peníze jiných, ne poptávkou. Docela rádi bychom viděli elektrická auta konkurovat těm spalovacím na skutečně otevřeném trhu, kde vítězí lepší, ne protežovanější řešení. Toho se ale v uskupení jménem EU dočkáme jen stěží.
Ok. Pravda....ALE? Tlak je zdrcující a já osobně nevidím že spalováky tento "elektrocovid" přežijí. Ani plicní ventilace je už nezachrání.... ;-\ Spalovací motory jsou dnes sice nejčistší v historii, přesto jsou momentálně druhem na vymření. Podmínka zakomponovaná do nových limitů emisí je může učinit nehomologovatelnými bez ohledu na cokoli.
Evropská unie je expertem na to, jak něco přímo nezakázat a přesto to učinit dále neživotaschopným. V hledáčku teď má spalovací motory a pokud její záměr projde, skončí už za 5 let. Vlak jménem Euro 7 ale už vyjel ze stanice a zastavit jej může zřejmě jen evropský parlament. Nevíme ale o tom, že by na jeho půdě kdy reálně probíhala jakákoli reálná demokratická diskuze.
-
pradeda777 25.05.22 09:43
« Re: Re: Re: Golf R20YE 333HP
Barevné disky vidím i tady u nás v zapadákově čím dál častěji. Nový trend? :-!
245kW ze dvou litrů je velmi slušný výkon. Řekl bych, že kdyby chtěli z toho motoru "vydolovat" ještě víc HP, tak by bylo třeba investovat hooodně peněz do "vnitřností". Jestli by to dávalo "ekonomicky" smysl? Asi těžko... -
iudex 25.05.22 08:10
« Re: Re: Golf R20YE 333HP
Tom: tak mohli k tomu pristúpiť ako pri GTI CS Edition 45, keď nepridali ani kilowatt, len nálepku. Takže 245 kW je fajn . Druhá vec je, že limitka vyženie už tak vysokú cenu Rka tak, že to nebude dávať zmysel.
A tieto modré disky sú už trošku gýč: [odkaz] -
-
woody-alien 23.05.22 23:15
« Re: Re: Re: Re: Výstižně napsaný test Golf GTI Clubsport 300
Ron: :yes:
Dovolím si v této souvislosti citovat z jednoho profláklého dysneyovského blockbusteru.
Kapitán Barbossa: Všiml sis, jak se celej svět za poslední dobu strašně zmenšil ?
Jack Sparrow : Ba ne,svět je pořád stejnej. Jen je toho v něm nějak čím dál míň.
A do toho mamrdi jako petrumr, xxc, Don Vito a podobní, co slepě a s mávátky v ruce vítají konec starých časů. A nevidí si při tom ani na špičku nosu. -
Ronault. 23.05.22 21:22
« Re: Re: Re: Výstižně napsaný test Golf GTI Clubsport 300
iudex: vidíš a dle duševního mrzáka Petrmura má takové auto stát ve stodole. Jak jsem psal níže, kolegu vezmu ba nějaký z našich srazů, jestli bude a určitě se nebude bránit svezení. Letos už byl i v Insbrucku na kurzu a v Břeclavi na stáži, takže se jistě nechá přesvědčit.
Úplně mě to nalomilo, jestli k fandovi časem nepořídit něco podobného. Nevím, jestli zrovna 911, ale možná nějaký starý Mercedes cabrio nebo nějaké skromnější cabrio pro vítr ve vlasech...
WL: špičatý při pohledu z boku -
Ronault. 23.05.22 00:08
« Re: Výstižně napsaný test Golf GTI Clubsport 300
Jak tak čtu poslední příspěvky o tom, jak si praděda nechal své 140i a iudex užívá s 3-er, poddělím se překopírováním svého příspěvků v diskuzi pod elektromeganem, že vlastně nechat si auto, když má charakter, je určitě dobrý nápad a čím jsem se teď svezl.
Tak tedy:
"Po přečtení článku na motoristickém webu o cestě v elektro"autě, kde největší emoce autora vzbuzuje "Olomouc", si Vás dovolím pozvat na krátký výlet.
Vyrazili jsme v pátek kolem poledne ze severní části Prahy poté, co kolega složil do kufru plátěnou střechu jeho krásného bílého Porsche 911 Targa z roku 1976 s motorem z verze SC. Spolucestujícího jsem mu dělal já s angínou a nachlazením, bez šály, jen v tričku. Na konci cesty jsem byl i připuštěn za volant tohoto krasného stroje pro opravdové řidiče a tak Vám můžu sdělit i několik řidičských dojmů.
Už jen startování vzduchem chlazeného motoru v podzemní garáži způsobuje erekci ochlupení na předloktích motorheada. Opatrný pohyb v úzkých prostorech s opravdu tuhou spojkou a bez posilovače řízení vyžaduje sílu rukou, nohou a přesný cit a hbitou práci s plynem (tady lze opravdu hovořit o plynovém pedálu, u elektroauta stěží) aby motor nezhasl. Každé zastavení auta provází příjemná vůně spáleného benzínu linoucí se zadní části vozu.
Vytáhli jsme si manuálně anténu a naladili rádio a vydali se směrem na D11, ve stylových sedačkách, které i po letech dodaly dostatek komfortu i držení v zatáčkách jsme se díky našemu stroji stali častým středem pozornosti, obdivných pohledů a úsměvu na rtech. Nevím kolik majitelů elektroaut obdrží tolik zvednutých palců od okolních předjížděných i předjíždějících řidičů a osádek aut.
V rychlostech nad 90 km/h již je proudění vzduchu a hluk natolik velký, že posádka ke komunikaci potřebuje po sobě spíše pořvávat, příjemná cestovní rychlost je do těch 120 km/h, ale nic nebrání a motor vyloženě vybízí k překonávání dálničního limitu v rychlostech, které se již občas objeví v médiích s příslovcem "pirát". Z pohledu 45 let starého auta při srovnání s tehdejším vozovým parkem jsou to dechberoucí výkony. Samozřejmě chce to pevné ruce, držet volant a soustředit se, žádní asistenti vám při problému nepomůžou.
Do 2000 ot. se motor ke svému výkonu cca 240k nehlásí, ale následně plynule ožívá, táhne a graduje graduje až k 5000 ot, kdy už jeho zvuk vede nejen k erekci ochlupení na předloktí, ale i v ohambí. Převody pětistupňové převodovky se dají řadit i bez meziplynu, celkem hladce, ale v ne zrovna nejpřesnější kulise, nicméně nic, co by nezvládl každý, kdo někdy řídil třeba Favorita.
Z D11 směřujeme na Pardubice a následně si děláme malou odbočku ke Kunětické Hoře. Tímto zdravím řidiče Passatu TDI jehož snaha na nás čoudit dým co největším tempem byla marná.
Po návratu již na silnici č. 35 provoz houstne, my se kocháme okolí, vítr nám čechrá vlasy, k nozdrám nám jde zápach řepky, pylu, T5 TDI... a vjíždíme do kolony u Vysokého Mýta. V něm jsme vítání máváním sličné slečny, vyměňujeme si úsměvy a pozdravy i směrem k jejímu příteli, který nás až tolik nevítá, respektive jistě se smíšenými pocity při pohledu na naše auto, ale závistí, že nesedí v něm. Alespoň i na tu vzdálenost to z jeho obličeje lze bezpečně vyčíst.
V motorestu U Tety u tunelu Hřebeč dáváme obědovou pauzu a následně pokračujeme pro mnohé nostalgickou silnicí č.35 se všemi atrakcemi směrem k Olomouci a dále až k domovu.
Pro zajímavost uvedu, že na cestu Praha a zpět o délce cca 800 km nám vystačila 80 litrová nádrž, tedy spotřeba byla kolem 10 litrů benzínu na 100 km, tankovali jsme pár litrů ke konci cesty, přece jen palubní počítač moc přesný dojezd neukazuje, respektive žádný a je nutné se spolehnout na ručičku palivoměru, která se podezřele kymácí dle nálady a pohybu karoserie.
Do cíle řidič dorazil unavený, posádka opálená od sluníčka, spolujezdec zbaven nachlazení a hlavně s úsměvem na rtech, protože život je veselejší a svět zase v pořádku, když se na něj díváš přes špičatou kapotu s dvěma vypouklými světly po stranách, větrem ve vlasech a za zády ti duní plochý vzduchem chlazený atmosférický šestiválec."
Jinak kolegu někdy dotáhnu na některý ze srazů, jestli bude, minimálně se snad dostaneme ke srovnání s WL 911 :-) -
Thomasino 22.05.22 14:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výstižně napsaný test Golf GTI Clubsport 300
Očekávám každým dnem telefon od tebe, že si GTI koupíš na daily a Báwo pošetříš na víkendy ;-) Zatím nic moc, ale mám na to ještě 2-3 měsíce, pak mě to začne více trápit..
S vybíráním auta u Pradědy to není podle mě rok, ale spíše dva >:-[] >:-[]
P.S.: dnes se mi povedlo vyfotit GTI CS společně s cizím Tiguanem R a je dobře vidět 7cm rozdíl šířky :-) [odkaz] -
iudex 22.05.22 14:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výstižně napsaný test Golf GTI Clubsport 300
deda: tak to je smutné zavŕšenie ročného vyberania nového auta. Škoda. :-O Aj keď sčasti chápem, ako som hovoril, moc by si sa neposunul oproti súčasnosti a keď má stáť len v garáži, tak to je lepšie tie 2 milióny ušetriť. Ja som sa dnes tiež pekne previezol na záhorských okreskách a keď som dal dvojku a trojku do 7000 (=165 kmh), tak som si povedal, že takýto spev len tak niečo nenahradí.
Tom: tak Tvoja červená je rozhodne krajšia, ako tá Tangorot. Aj keď v reále viem, že nie je taká malinová, ako na Tvojej fotke. Inak ak mám povedať, ktorý HH sa mi spredu najviac páči, tak poviem asi Hyundai. Už sú nejakí záujemcovia o GTI? -
pradeda777 22.05.22 09:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výstižně napsaný test Golf GTI Clubsport 300
tms.....z tohoto úhlu nevypadá RS3 nejhůř. Ale ta červená Tango je spíš na rtěnku než na auto... ;-) Milka styling mě dost připomíná moji bývalou F15 X5 jen v poněkud zmenšené podobě.... ;-) -
Thomasino 21.05.22 19:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výstižně napsaný test Golf GTI Clubsport 300
MILKA na prvních fotkách, ještě s přepravními fóliemi, plus jedno zajímavé super-mini >:-[]
[odkaz]
A dnešní HotHatch minisraz s červenou RS3 a šedým i30N Fastback po fejsu. Na živo ta RS3 nevypadá špatně, určitě lépe jako zelená. Ale odstín červené je teda zajímavější na GTI, ta červená Tango je taková nijaká. A to nepíši proto, že ji mám já. Navíc GTI CS je na prodej. [odkaz] -
Thomasino 21.05.22 16:13
« Re: Re: Re: Re: Výstižně napsaný test Golf GTI Clubsport 300
Iudex - kdybys chtěl vidět GTI Clubsport, musel by ses stavit do Brna. Už s tím nikde výletovat nebudu, nechci najíždět kilometry, už tam mám 16.500 km. A včera přijel k Dealerovi Tigoušek, alias modrá Milka. Nebo Milfka? Moje drahá tomu říká velká kráva, barva je modrofialová, takže dostala jméno Milka :-) -
Thomasino 21.05.22 15:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Výstižně napsaný test Golf GTI Clubsport 300
To si děláš kozy !! Po 2 letech vybírání auta a 2 měsících řešení barvy a lištiček to zrušíš?? A to jsem dneska viděl RS3 Hatch v cervene Tango a celkem dobrý, dám pak foto.
Ale je fakt, že by ti asi stačilo na svižné projížďky moje GTI Clubsport ;-) Nechám ti ho za 1.025 plus zimni gumy, co?? ;-) -
pradeda777 21.05.22 12:31
« Re: Re: Re: Re: Výstižně napsaný test Golf GTI Clubsport 300
iu....no právě, proto jsem objednávku tento týden zrušil a budu si dál užívat manuál v M140i. Párkrát jsem se teď s ní svezl (i soudružko komentovala, jak se v ní dobře cítí) a v srdéčku mě zabolelo....." a je to tak, jak jsi kdysi napsal, že bych vlastně měnil podobná auta, nic moc bych nezískal a ještě bych přišel o manuál a o jeden válec. Ano, měl bych nové auto, které by se mě lépe řídilo a snad bylo i trochu pohodlnější. Ale to je málo. Plus, RS3 SB není zrovna krasavec (M140i taky ne... >:-[] ) a když už člověk vycáluje za auto 2 mega, tak by měl být na 100% happy. :-! -
iudex 20.05.22 13:57
« Re: Re: Re: Výstižně napsaný test Golf GTI Clubsport 300
deda: jo, vyzerá to tak, že ma manuál v normálnych BMW má úplne utrum. Po facelifte trojky zmizli úplne všetky manuály (318i, 316d, 318d, 320d), všade už je automat. Takže jediná verzia s manuálom je M3, aj to iba tá základná, non-competition.
Inak na hlavnej máš test Tvojho budúceho povozu. -
pradeda777 20.05.22 12:32
« Re: Re: Výstižně napsaný test Golf GTI Clubsport 300
iu....M4 CSL vypadá VG. V této barvě i ten kontraverzní předek se dá spolknout. Ale stejně tak jako M240i, které se mě líbí moc...bez manuálu je pro mě kupátko "useless".... >:-[]
tms....šmýká Ti to dobre.... :yes:, ale já su stará škola a v tom šmýkání vidím jen poničené gumy.... ;-) >:D >:-[]