RAV 4 100kw nebo 130kw
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
Josef123456789 25.02.15 10:16
« Už nikdy Toyotu.
Když v Toyotě auto prodávají,tak toho naslibují - prý záruka na prorezivění 12 roků. Po 9 létech mi prorezl na karoserii úchyt předního pravého tlumiče. Auto má všechny servisní kontroly a přesto mi po dlouhých jednáních nebyla závada uznána. Prý podle manuálu výrobce se to jen natře nějakým odrezovačem a nastříká - ovšem za to chtějí (zloději) 7.500,- Kč. Zlatá Škodovka, tam svému slovu dostojí a prorezlý kus vymění. Proto radím nekupujte si TOYOTY. -
"-- skrytý --" 03.12.09 10:05
« Re: Re: Re: Re: Re: motor
na co? vzdyt dneska ma 150k skoro leckterá dodávka....a zkus si jí pak předjet, když jedeš plně naloženej na hory a ona před tebou jede prázdná....já nevim, ale moji rodiče do Evropy nesměli, ale na předjetí 1203 ti šáde stačí...to je pravda. -
"-- skrytý --" 02.12.09 15:11
« Re: Re: Re: RAV 4 100kw nebo 130kw od roku 2007
Zdravim
s tym obsahom siry som si nie celkom isty,lebo pokial viem tak niektore nafty su priamo oznacovane ako bezsirne ( je pravda ze vo vecsine pripadov meju aj vecsia cetanove cislo jediny co vie robit naftu s cet cis nad 60 a je oznacovana ako nafta so standartnym mnozstvom siry je ARAL ),ale samozrejme nebol som v ziadnej rafinerke aby som sa mohol presvedcit na vlastne oci ako sa co robi. Z mojich skusenosti a zo spravania sa D-CAT motoru mi ale vychadza ze tam daky rozdiel bude lebo zvysena spotreba jesposobena ovela castejsim vypalovanim filtra pri pouziti klasickej nafty -
"-- skrytý --" 01.12.09 18:24
« Re: RAV 4 100kw nebo 130kw od roku 2007
Zdravim k polemike pri RAVke ci 100kw alebo 130kw diesel ti poviem len tolko ze ak nechces RaVku pouzivat ako tazne vozidlo na 2000 kg prives tak ber urcite 100 kw. Ja mam 130 kw RAVku a pokial by som za nou netahal asi 30 krat do roka lod s cca 1800 kg tak by som bral 2.0 benzin( neznasam diezle ) ale s tou lodkou sa trapil pri skus jazde aj ten 100 kw diezel. Podstatnou nevihodou pri 130 kw D-CAT motore jeaj nutnost tankovat bezsirnu naftu ktora je o cca 2 kcs drahsia ako normalna. ale ak ju nepouzivas tak sa dost zasiera filter co ma za nasledok zvisenie spotreby o cca 1,5l/100km -
kolmar 18.11.09 16:16
« Re: Re: motor
tak lesnik nema redukciu pri boxer dieseli?? to uz nevim a nemam cas to zistovat... musim bezat.
Skor som myslel ako teren, nejaky ten kopec a tak... kde ten krutak pomana naozaj lepsie... ale bez redukcie sa ta spojka bude katovat proste vzdy...a krutak pomaha aj v blate, kde potrebujes sili viac... -
Marikovec 18.11.09 13:07
« Re: motor
Ja som rad ze zakladne nezazivne veci ako byvanie uz mam poriesene a mozem sa venovat uz takej uslachtilej a bohumilej cinnosti ako je kupa noveho auta :-)
Inak osobne si myslim ze pri jazde v terene a staci aj polna cesta na ktorej su popadane kamene a vacsie konare ktore musis prekonavat Ti nestaci ani ten krutak dieselu, tam sa pyta vyslovene redukcia. Bez redukcie tam musis aj tak stale namahat spojku, alebo ist prilis rychlo a riskovat ze si dodrbes podvozok. Skusal som to napr aj s Foresterom, ktory v nafte nema redukciu a musel som tam riesit spojku, aj ked zrejme menej ako by to bolo pri benzine. -
kolmar 18.11.09 12:18
« Re: motor
Tak aby bolo jasne, Outika som nekupil...fakt nie...zatial riesim ine problemy a auto najskor o 2 roky, no vsetko zalezi od prace/podnikania...
Ten motor v Ignise/Swifte je fakt dobry :yes: no nieco podobne ako mojich 74 kW vo fabe. Od spodu nic az ked krutis tak ide - casto pri predbiehani tocim cez 6000 ot/min. Mam rad vysokootackove bendziny...do osobakov :yes: , len do SUV viac sklulim po viac poruchovej nafte... nielen pre spotrebu , ale aj pre krutak. Ak ty neplanujes jazdu v terene, ani sem-tam tahat prives (dnes ma caka drevo :-) tak myslim, ze bendzin lacnejsi o 120 tis. je super volba... ale ak ta pribrzdi kamion v stupani, tak rataj s tym, ze to HDI bude na vrchole prvy... ale o to ti asi vobec neide...
Ked pojdes okolo tak sa skus zastavit inde...len z * co ti povedia!
[odkaz] -
Marikovec 18.11.09 09:26
« Re: motor
Tak aspon sa mi potvrdzuje ze ten predajca trepal kraviny. Bol som v Blave, tam sa v niektorych showroomoch spravaju trochu divne, hlavne ak nemas vyholenu hlavu a na krku Ti nevisi 10 kilova zlata retaz. Ja osobne si myslim narozdiel od debka predajcu ze benzinovy motor od Mitsu (ma objem 2,4, nie 2,5) v kombinacii s tou CVT nie je vobec zla volba, ma celkom fajn parametre aj spotrebu. Naviac o benzinovych JP motoroch sa vseobecne vie ze su velmi dobre a spolahlive. Podla mna ten kec ze je to onicom motor prameni s klasickej vlastnosti predajcov v poslednej dobe ze za kazdu cenu chcu kazdemu nanutit naftu a kecaju tie kydy o tom aky je naftak uuuuzasny lebo ma nizku spotrebu a hlavne obrovskyyyy krutaaaaak. A mam take podozrenie ze o tom benzinaku ani moc nevedia aspon ten v mitsu sa teda moc nechytal. Trepal tam o tom, ze rozdiel v spotrebe je aj 3-4 litre, ale ked som tabulkovo porovnal spotrebu pri benzine a nafte automate tak rozdiel je 1,5 litra/100 km z coho bol ocividne prekvapeny. Cenový rozdiel je 120.000,- Sk takze nech mi nikto nehovori ze sa ta nafta az tak super oplati. Krutak je sice pekna vec, ale v podstate je dobry hlavne na to aby auto dobre tahalo aj v nizsich otackach a nemusel si podradovat, cim zase hlavne setris palivo. Nie som si taky isty ci je az tak dolezity pri predbiehani. Ja napr. zatial jazdim na Ignise, ktory ma motor 1,3 VVT a krutak skoro ziadny hehe. Napriek tomu sa s nim predbieha fantasticky, staci si iba podradit aby motor isiel do otacok a zrychlenie je naozaj vyborne. Ja proste ten maly krutak vnimam hlavne v tom ze musim castejsie podradovat a pri pomalej jazde do kopca ma zase nuti viac namahat spojku, co vsak pri automate clovek neriesi, preto mi nevadi ze napr. ta Ravka v benzine a automate ma mensi krutak ako nafta.
Ale zas teraz som si precital tvoju poslednu vetu ze s tym chces tahavat prives, tak tam je asi fakt vhodnejsi ten naftak. Ja budem max vozit bicykle, vozik fakt iba vynimocne.Inak ten automat u naftaku nevyzera zle a podobne ako CVT ma tiez pod volantom packy sekvencneho radenia. Len ta cena je strasna.
Ty jazdis na Fabke? sak som si myslel ze si toho Outlandera kupil, to som potom nejak zle pochopil.
Cico, je pravda ze nasi otcovia behali v skodovkach no ale to bolo preto lebo nic ine sa proste nedalo kupit. A aj na ne sa cakalo neskutocne dlho. Ale to ti uz nepovedia ako casto sa stavalo, ze na ceste do Juhosky alebo Bulharska/Rumunska (to je totiz ta cela europa o ktorej pises) sa im dojebabrali a museli s nalozenou rodinou to riesit niekde v horach balkanu bez pomoci. Na 120 L som jazdil od 1994 do 2001 a podla mna to je jedno z najhorsich aut na svete. Chvala bohu ze uz odchadzaju do vecnych lovist tieto hnusne popolnice. -
kolmar 18.11.09 00:34
« Re: Re: Re: Re: Re: motor
Diky... to mi hovori aj otec... to si mozes fakt odpustit. Ja jazdim na Fabii, co ma 100 k a ide 180... myslis, ze do SUV by som bral nieco co ma 120?? jazdil som Ravku a diky... pre mna malo, proste chcem dostatok vykonu a krutaku na obehovanie... mne sa napr. novy i-DTEC v Accorde co ma 150 k zdal malo... no novy 180 konovy som zatial neskusal...a v blizkej dobe nehrozi ;-\
Proste ak mam plne auto a prives vzadu tak nerad som ak ma kamiony obehuju...to je dalsi dovod... -
Čičo 17.11.09 23:47
« Re: Re: motor
Žabožrúti nerobia polku Ouťasa - bol kompltne navrhnutý a vyrábaný je by Mitsu. Ale zatiaľ nemajú vlastný dieselový motor, takže 2,0 je klasické TDI od VW, 2,2 je HDI od PSA, s ktorým spolupracuje a vyrába pre nich súrodencov Outlandera - P4007 a C-Crosser. Ale v dohľadnej dobe sa pripravuje vlastný 1,8 DI-D.
A Outlander je kus väčší ako Ravka - +11 cm rázvor, +30 cm na dĺžku... -
kolmar 17.11.09 23:43
« Re: Re: motor
Madonna... mozes mi prezradit v ktorom showroome si bol? Ja bol este pred rokom v PO a hoci som mlady chalan hned som skoncil v aute a jazdil... a ziadne neda sa... neviem a o nicom som od neho nepocul.
Prave naopak, ten motor ja osobne nepoznam, no napr. jeden pan diskuter (naozaj) co dlhe roky ma nieco s Mitsu a dost sa v tom rozumie hovoril, ze ak skusal Outika s tym Mivecom tak to vraj islo naozaj paradne... tak teraz neviem komu verit...
Ja sa chystam "pretiahnut" CX-7 s dieselom... tak som zvedavi, no cena je tam brutus - 33 tis!