Peugeot 207 SW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 01.10.09 22:33
« mám ho :)
Tak pánové, musím se pochlubit, že dnes jsem přijel svým novým vozem :). Je to tedy nakonec benzinák 1,4 95k a stříbrný. Zatím stojí u kamaráda v garáži a čekám až svou drahou polovičku odvezu do porodnice ještě ve starém a přijedu pro ně v novém :-) O to vic se na toho prcka tesim. -
Ma007 27.09.09 20:20
« Re: Re: Re: Re: Peugeot 207 SW
To ale nie je prípad 207. Podvozok znesie ďaleko viac, myslím až 128kW (175k) v 207 RC (aj kombík robia).
Jediné negatívum, ktoré som postrehol je že predná náprava (skôr volant) "ťahá" za ruky pri ostrých výjazdoch zo zákrut - to ale robí 90% áut. Napríklad pri P407 to ani zďaleka nie tak výrazné. -
"-- skrytý --" 27.09.09 16:06
« Re: Peugeot 207 SW
Takže kdybys volil nyní, byla by to ta 1.6 VTi (120 k)...? V autosalonu, kdyz jsem jim rikal, na co to chci, tak taky doporucovali benzin, ale ze pry 1.4VTi (95) stačí, tak nějak nevím. Ale souhlasím jak píšeš s tou rezervou, že se vždycky hodí... -
Ma007 26.09.09 08:41
« Re: Re: Peugeot 207 SW
Ja ročne najazdím takmer 30000 km a mám benzín 1,4VTi. Tiež jazdím veľa po meste, a keď sa vyberiem na služobku urobím 200-300km za deň. Mimo mesta nieje problém jazdiť so spotrebou 5-5,5 l/100km, v meste je to za 7-7,5. Priemer potom závisí od toho kde viac jazdí. Na celú nádrž sa hýbe od 5,8 do 7,4 - to sú krajné hodnoty, priemer podľa tankovania za 18000 km mám 6,69.
Teraz by som uvažoval nad 1,6VTi, nie že by 95 koní nestačilo, ale istá rezerva výkonu sa vždy zíde.
A ešte jeden subjektívny názor: Do mesta sa diesel nehodí. Dlhšie trvá kým sa zohreje, zložitejší systém vstrekovania, turbo, drahší servis,... Mám názor, že keď už diesel naštartujem má ísť aspoň 20km, a nie štartovať ho 10x za hodinu.