Alfa Romeo 147 1.6 16V TS r.v. 2003+
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
"-- skrytý --" 22.09.08 17:00
« Re: Alfa Romeo 147 1.6 16V TS r.v. 2003+
No tak pokud bych si koupil Alfičku tak by se u mě měla jako v peřince ;-) ale jaká by měla být přiměřená cena např. toho modelu co mám uvedený v názvu tématu? A ještě by mě zajímalo jak je to s těma tlumičema a silentblokama? Po kolika tisících se tak musí měnit? Jelikož jak jsem psal je mi 18 a ještě studuju tak si nemůžu dovolit často investovat velké částky na výměnu dílů. -
"-- skrytý --" 22.09.08 11:04
« Re: ....
No a ešte ti dám odporúčanie keby si chcel auto o ktoré sa netreba prehnane – ( tak ako o Alfu ) starať ta odporúčam Opel Astra G motor od 1,4 po 1,8 hociktorý ale vyhnúť sa nafťakom odchádza na nich čerpadlo BOSCH VP-44 ktoré je predražene ako prasa pod 23 000-sk je ho obrovský problém zohnať a v Opelu staré nevedia opraviť . Tak 1,7 TD od Isuzu je celkom spoľahliví kým mu nepraskne hlava valcov jj a je leniví jak krava . Keď kúpiš benzínovú bude to nenáročné auto na ktoré zoženieš všetko sa veľmi dobre ceny. -
"-- skrytý --" 22.09.08 10:52
Alfa v žiadnom prípade nie je zla voľba ale pre toho kto sa vie k autu prepychovo starať .
Pri Alfe platia zopár dôležitých zásad a to : 1- pravidelná údržba ( olej meniť aj častejšie ako predpisuje výrobca a hlavne kvalitný !!!
2-na vytočenie studeného motora ani nepomyslieť !!!