OCTAVIE 2 77KW TDI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 21.12.06 07:28
« Re: Re: Re:Re: Spojka
Na brzdě dávají tyhle motory bez úprav kolem 84 kW.Ono je to na větší diskuzi, já teď nemít drobné pazvuky kolem spojky, tak bych možná byl
s chipováním i spokojený.Ostatně teď proskočila zpráva, že tento motor tuším do Superbu bude mít 86 KW(asi, nechce se mi to hledat),ale těžko říct,zda je to programem v ŘJ nebo tam dají jiné turbo. Největší problém kolem chipování je, pokud chce majitel ušetřit a vybere některou z levnějších firem.Jakousi záruku spolehlivosti bych viděl ve firmách,které současně upravují závodní auta.Ono totiž někdy není až tak důležité číslo výkonu, ale průběh výkonové křivky.A hlavně kroutícího momentu.A to bez odladění na brzdě nejde.Až zjistím,co způsobuje problémky se spojkou tak budu mít zase v tuningu jasno. teď bych ho přes všechny výhody nedoporučil. -
« Re: Re: Re: Spojka
No,já jsem jistou dobu o tuningu hodně uvažoval-nakonec sem ježděním přišel k závěru,že mě papírových a kultivovaných 77kW-v praxi je to víc (i když na brzdě jsem nebyl) bohatě postačuje.Vzhledem k tomu že si auto chci nechat delší dobu se bojím právě rizik,které můžou přijít s věkem a kilometry. -
"-- skrytý --" 20.12.06 12:52
« Re: Re: Spojka
To Blasio.
Díky za informace.V předvánočním shonu jsem přehlédl odpověď.
Budu se muset podíval do servisu a vyloudit na kouknutí nějakou dílenskou příručku, abych zjistil, jak to ovládání spojky vlastně funguje.
Hydraulické ovládání spojky měla už Š 100MB, ale hydraulika jen ovládala páku,která teprve vypínala spojku.Jinak mám 5ti kvalt.A prosím výkon nekomentovat, teď jsem zase v období,že bych čipovat nenechal. -
« Re: Re: Spojka
To žanek:
Dneska jsem si vyzvednul auto.Bohužel za ty 3dny co jsem nechal auto v servisu se cukání spojky nijak neprojevilo tak aspoň preventivně odvzdušnili hydr. spojkový okruh.Uvidím jestli se to bude dál projevovat či ne.Do servisu to bylo víceméně náhodně.Když někomu spojka cuká pravidelně ještě se mění váleček(blíže nespec.).
Ještě jedna věc: prý má 6-ti kvalt u Octavie jemné dolaďování sevření spojky(ovládáno elektrohydraulicky),ale že by to tak "brutálně" dolaďovalo jak se mi občas podařilo zpozorovat se mi nezdá.A ty máš zdá se mi 5kvalt 1.9 natúněný na 105kW..Ono vůbec když se podívám na motorizaci tak co motor to jiný typ spojky..konkrétně 1.9 a 2.0TDI má tuto 2osou vícelamelku-nejspíše kvůli většímu přenášenému krouťáku. -
"-- skrytý --" 10.12.06 21:40
« Re: Hurá, máte víc koní !!!!
Tak mnoho šťastných kilometrů, mám rovněž OII Combi a jsem v pohodě, už mám i přetěsněné konečně dveře na pravé straně a tudíž mi do auta už neteče, o firmy Cimbu jsem byl, výkon šel fakt vzhůru, má to stále sílu a žene se to vpřed. Za ten rok, co auto mám, teď mám na tachometru 59 tis., je spotřeba okolo 5-ti litrů na 100 km, ale s přelomem 50 tis. mám pocit, že to jede lépe a spotřeba na dálkách " spadla " na 4,4 - 4,7 / 100 km v závislosti na tempu jízdy, obec tak jak se má, mimo těch 100 - 110. Jsme spokojen jen ty značkové servisy, ale to je odlišné téma. -
-
"-- skrytý --" 01.12.06 07:24
« Re: Spojka
Já už jsem bohužel téměř půl roku po záruce, proto mě to trápí víc.Ale po zjištění,že to dělá i novějším vozům, to spojka opravdu nemusí být.Samotný pedál bych netipoval,ten slabě vrzavý zvuk při rychlém sešlápnutí jde z motorového prostoru.Vypínání spojky je hydraulické,tak snad nějaký vypínací mechanizmus u kotouče je špatně mazaný a než se k němu dostane olej tak vrže a slabě se zadírá ??? -
« Re: Spojka
Žanku,mě to cukání při studeném motoru dělá taky -bez toho vrzání pedálu.Když jsem s tím byl v servisu-spojka byla OK,protože při zahřátém autě se to neprojevuje.Nicméně se dívali na spojkový setrvačník,prý občas zlobí a dokonce nějaká série s tím musela na výměnu.Ten byl OK.Za týden tam jdu znovu.Mrknou na spojkový kotouč-snad tam něco objeví ;doufám- než skončí za půl roku záruka.Mám najeto jen 23kkm. -
"-- skrytý --" 29.11.06 14:07
« Spojka
Zdravím všechny.Potřeboval bych poradit.Asi měsíc u studeného auta prvních pár minut slabě vrže nebo skřípe pedál spojky při sešlápnutí.Hlavně při rychlejším řazení nahoru. A teď poslední týden opět při studeném motoru spojka při rozjíždění auta nemá plynulý záběr ale jakoby asi 2x až 3x pocukne. I když už mám hodně kilometrů spojku jsem zatím nikdy v žádném autě neměnil. Asi šlo auto z domu dřív. Na popisovaném autě najeto cca 70 tis.Moje diagnóza je, že dochází spojka, uvažuju správně ?? -
"-- skrytý --" 12.11.06 21:27
« Re: Re: Re: problémy s MR2007
AUX: Konektor jakýkoliv který bude pasovat - na 99% je to jen audiosignál, tedy jsou tam tři signály Left, Right a GND, tedy dva zvukové kanály a zem. ID tagy tím pádem asi tahat nepůjdou.
AUX jsem měl na autorádiu před 10 lety a tam to bylo takhle a konektor byl normální - na sluchátkový jack 3,5 mm. Jak to má oktávka samozřejmě netuším, ale pochybuji, že by vymýšleli něco světoborného. -
« Re:
Dobrý den,
problém zkřivení kotoučů jsme řešili v rámci celé fy neboť na cca 15 autech octavia I se přesně dle níže uvedeného křivily kotouče. Do cca 80-100tis naprosto v pořádku, následná výměna, pak cca 4tis a problém je znovu. Někeří z nás si je nechali vyměnit cca 3x.
Řešení bylo nakonec nalezeno ve sportovních kotoučích. Zítra zjistím výrobce. Není to díl, který je povolen od Mladé Boleslavi, ale již jsem s tím od výměny najel cca 40tis a naprosto bez problémů.
Výrobce těchto brzd dává doživotní záruku.
Nejprve se namontuje nový kotouč a nechá se staré brzdové obložení, po cca 300km se vymění za starý původní kotouč a dá se nové obložení. Po dalších cca 300km se zkompletuje nový kotouč s novým obložením.
Kotouče jsou vrtané a vypadají opravdu krásně. Jen je to celé jaksi tvrdší a tak to občas píská :)
Cenu jsme v rámci reklamace dohodli tak, že servis v rámci reklamací zaplatí nové sportovný brzdy do výše ceny standartních a naše fy uhradí navýšení. -
Jozef0351 27.10.06 09:28
« Re:
Skrútene kotúče. Mne sa to stalo tiež. Spôsobili mi to nesprávne namontované elektróny. V pneuservise mi nedali dolu zo skrutiek čo držia disk take miniatúrne podložky ( originál diskom nevadia lebo tie majú skosené hrany ) a tým koleso nerovnomerne pritláčalo na kotúč. Po cca. 5 tis. km mi začalo triasť volantom pri brzdení. Musel som na novom aute meniť komplet brzdy. Servis mi reklamáciu samozrejme neuznal. -
« Bez nadpisu
prosím o radu mám octávii 1.9TDI. Při rychlosti asi 80-100km v hodině
při slabém brždění se mi rozklepe volant.podotýkám,že mám už druhé kotouče a auto bylo v servisu,kde nebyla shledána závada,když mi je
vyměnily(kotouče)bylo vše v pořádku ujel jsem asi tak 4000km a závada se opět vrátila.Díky za radu -
« Bez nadpisu
Mam modelovy rok 2007 i kdyz jsem nepocital, ze ho uz dostanu. Kdyz jsem objednaval, jeste jsem o nem nevedel. Pak jsem cekal na auto a po cca. mesici vysla informace, ze bude skodovka delat zmeny a zrovna co jsem chtel, radio stream s mp3 a audio zdirku. Nastesti jsem tohle vsechno uz dostal, ale mozna i prave s tim cukanim :)
Jinak všem Octáviánům příjemný prožití svátků Vánočních a nového roku(malý n protože přeji vše super po celý rok 07) a mnoho super zážitků s embéčky.
gepy