OCTAVIE 2 77KW TDI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
Diamant 05.01.07 20:47
« Re: Re: Přehrání software ŘJ na Severní Moravě
Konečne som našiel značku, ktorá robí rozumný chiptuning. Priamo z fabriky sa dá kúpiť zvýšenie výkonu zo 100 kW na 124 (ale je to Mitsubishi) a zvýšený výkon sa prejaví len keď je motor zahriaty na prevádzkovú teplotu a pokiaľ sa motor prehrieva, tak to tiež začne pracovať s nezvýšeným výkonom. To už áno! -
« Bez nadpisu
hm....je to otazka ceny samozrejme....je koniec roka a dealeri maju dost vela skladoviek....mam taku ambiciu vytrieskat 10% zlavu z cennikovej ceny...neviem ci je to moc alebo mozem aj viac ? >:D beriem to tak ze dealer bude mozno ochotnejsi teraz posledne dni v roku, zeby si este trocha vylepsil rocnu statistiku. -
"-- skrytý --" 21.12.06 23:14
« 4X4 tdi
Nazdar všichni.Mám navrkaných prvních 1500 km (zvukově jsem raději poslouchal benzín 2,0 138 HP, Peugeot 307) ale snad je to O.K.Zdá se mi lehce hlučnější při nutnosti podat vyšší výkon a zrychlení ale projedu jěště kámošovu a pak budu mít jistotu.Trošku hlučnější řidičovy dveře při cca.140 km/h (snad průvan přes těsnění) ale jinak asi dobrý.Pátý dveře jsou špinavý stejně jako u Fiata Tipo.Tzn že moc. No a vnitřní prostor je hodně mínus.Pro lidi i věci.Mitfárova schránka se škodováckým manuálem již nepojme nic moc a prostor pod sedačkou mi přišel k smíchu ještě víc.Mám malej atlas ale asi si budu muset koupit navigaci.Ta se dává jinam a snad nebude zavazet.
Jinak všem Octáviánům příjemný prožití svátků Vánočních a nového roku(malý n protože přeji vše super po celý rok 07) a mnoho super zážitků s embéčky.
gepy -
"-- skrytý --" 21.12.06 07:28
« Re: Re: Re:Re: Spojka
Na brzdě dávají tyhle motory bez úprav kolem 84 kW.Ono je to na větší diskuzi, já teď nemít drobné pazvuky kolem spojky, tak bych možná byl
s chipováním i spokojený.Ostatně teď proskočila zpráva, že tento motor tuším do Superbu bude mít 86 KW(asi, nechce se mi to hledat),ale těžko říct,zda je to programem v ŘJ nebo tam dají jiné turbo. Největší problém kolem chipování je, pokud chce majitel ušetřit a vybere některou z levnějších firem.Jakousi záruku spolehlivosti bych viděl ve firmách,které současně upravují závodní auta.Ono totiž někdy není až tak důležité číslo výkonu, ale průběh výkonové křivky.A hlavně kroutícího momentu.A to bez odladění na brzdě nejde.Až zjistím,co způsobuje problémky se spojkou tak budu mít zase v tuningu jasno. teď bych ho přes všechny výhody nedoporučil. -
« Re: Re: Re: Spojka
No,já jsem jistou dobu o tuningu hodně uvažoval-nakonec sem ježděním přišel k závěru,že mě papírových a kultivovaných 77kW-v praxi je to víc (i když na brzdě jsem nebyl) bohatě postačuje.Vzhledem k tomu že si auto chci nechat delší dobu se bojím právě rizik,které můžou přijít s věkem a kilometry. -
"-- skrytý --" 20.12.06 12:52
« Re: Re: Spojka
To Blasio.
Díky za informace.V předvánočním shonu jsem přehlédl odpověď.
Budu se muset podíval do servisu a vyloudit na kouknutí nějakou dílenskou příručku, abych zjistil, jak to ovládání spojky vlastně funguje.
Hydraulické ovládání spojky měla už Š 100MB, ale hydraulika jen ovládala páku,která teprve vypínala spojku.Jinak mám 5ti kvalt.A prosím výkon nekomentovat, teď jsem zase v období,že bych čipovat nenechal. -
« Re: Re: Spojka
To žanek:
Dneska jsem si vyzvednul auto.Bohužel za ty 3dny co jsem nechal auto v servisu se cukání spojky nijak neprojevilo tak aspoň preventivně odvzdušnili hydr. spojkový okruh.Uvidím jestli se to bude dál projevovat či ne.Do servisu to bylo víceméně náhodně.Když někomu spojka cuká pravidelně ještě se mění váleček(blíže nespec.).
Ještě jedna věc: prý má 6-ti kvalt u Octavie jemné dolaďování sevření spojky(ovládáno elektrohydraulicky),ale že by to tak "brutálně" dolaďovalo jak se mi občas podařilo zpozorovat se mi nezdá.A ty máš zdá se mi 5kvalt 1.9 natúněný na 105kW..Ono vůbec když se podívám na motorizaci tak co motor to jiný typ spojky..konkrétně 1.9 a 2.0TDI má tuto 2osou vícelamelku-nejspíše kvůli většímu přenášenému krouťáku. -
"-- skrytý --" 10.12.06 21:40
« Re: Hurá, máte víc koní !!!!
Tak mnoho šťastných kilometrů, mám rovněž OII Combi a jsem v pohodě, už mám i přetěsněné konečně dveře na pravé straně a tudíž mi do auta už neteče, o firmy Cimbu jsem byl, výkon šel fakt vzhůru, má to stále sílu a žene se to vpřed. Za ten rok, co auto mám, teď mám na tachometru 59 tis., je spotřeba okolo 5-ti litrů na 100 km, ale s přelomem 50 tis. mám pocit, že to jede lépe a spotřeba na dálkách " spadla " na 4,4 - 4,7 / 100 km v závislosti na tempu jízdy, obec tak jak se má, mimo těch 100 - 110. Jsme spokojen jen ty značkové servisy, ale to je odlišné téma. -
-
"-- skrytý --" 01.12.06 07:24
« Re: Spojka
Já už jsem bohužel téměř půl roku po záruce, proto mě to trápí víc.Ale po zjištění,že to dělá i novějším vozům, to spojka opravdu nemusí být.Samotný pedál bych netipoval,ten slabě vrzavý zvuk při rychlém sešlápnutí jde z motorového prostoru.Vypínání spojky je hydraulické,tak snad nějaký vypínací mechanizmus u kotouče je špatně mazaný a než se k němu dostane olej tak vrže a slabě se zadírá ??? -
« Re: Spojka
Žanku,mě to cukání při studeném motoru dělá taky -bez toho vrzání pedálu.Když jsem s tím byl v servisu-spojka byla OK,protože při zahřátém autě se to neprojevuje.Nicméně se dívali na spojkový setrvačník,prý občas zlobí a dokonce nějaká série s tím musela na výměnu.Ten byl OK.Za týden tam jdu znovu.Mrknou na spojkový kotouč-snad tam něco objeví ;doufám- než skončí za půl roku záruka.Mám najeto jen 23kkm. -
"-- skrytý --" 29.11.06 14:07
« Spojka
Zdravím všechny.Potřeboval bych poradit.Asi měsíc u studeného auta prvních pár minut slabě vrže nebo skřípe pedál spojky při sešlápnutí.Hlavně při rychlejším řazení nahoru. A teď poslední týden opět při studeném motoru spojka při rozjíždění auta nemá plynulý záběr ale jakoby asi 2x až 3x pocukne. I když už mám hodně kilometrů spojku jsem zatím nikdy v žádném autě neměnil. Asi šlo auto z domu dřív. Na popisovaném autě najeto cca 70 tis.Moje diagnóza je, že dochází spojka, uvažuju správně ??