OCTAVIE 2 77KW TDI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 19.02.06 13:40
« Bez nadpisu
David: To se dobrovolně vzdal záruky? K oleji-pokud je tam long-life,tak ta spotřeba oleje odpovídá. Osobně bych tohle neudělal,ale jsou to jeho peníze. Jsem skeptický ke snadným,rychlým a levným řešením zvyšování výkonu,seč se to zdánlivě dá,ale možná jej čekají problémy.Jenže to se tu už kdysi řešilo. Je to jeho volba. ;-) -
"-- skrytý --" 17.02.06 18:49
« Bez nadpisu
kamos ma O2 4x4 original 77kw a namerili mu tam 85kw dal tam chip od Bitpoweru na 110kw a zatim spokojenej.Ma ho tam uz 6mesicu najeto asi 15000km,spotreba stejna 6,2l ale po delsi jizde po dalnici to musi trochu ochlait pomalejsi jizdou.Zacal se mu stracet olej,doliva na 5000km-pul litru a pred chipem nic.Uz je to asi moc tech koniku. :'-( -
"-- skrytý --" 17.02.06 09:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
tak v zakladu octa 77kW ma o 10kW vic,je to dano marketingem,ze vozy od koncernu jezdi lip oproti konkurenci,ktere maji stejny vykon.
Takze narust vykonu i muze byt na tenhle vykon.
Hele bacha na zaruku,kdyz Ti nekdo bude cipovat pres diag.zasuvku novy octavky,protoze bys mohl prijit o zaruku.Kdyz prijedeš do servisu a pripoji Te na diagnostiku tak to muzou zjistit.
Jinak kamos si nechaval delat tu silnejsi octu 103kW u Xtuningu,hele kdyz jsem sedl ze svy lagunky do toho,byl jsem z toho nadesenej jak to jede!.o) -
Pete75 12.02.06 21:45
« Re: Re: Re: Re: Re:
To Rostam:
U Sportmotor mi přijde, že těch 110 kW je už moc, nemusí to dlouho vydržet ostatní komponenty auta. Nikdo mi totiž nevymluví, že do 77 kW dají ve Škodovce úplně to stejné (spojka, převodovka, podvozkové komponenty...) jako do 103 kW.
Osobně bych šel do menšího zvednutí výkonu. -
Pete75 12.02.06 21:38
« Chiptuning
Ahoj, přidám svůj názor.
Měl jsem O1 TDI 66 kW čipovanou na 87 kW u fitmy K+K s.r.o. (www.tuningcentrum.net). Naprostá spokojenost, dobrý přístup , auto jelo mnohem líp. Hlavně to bylo poznat v táhlém stoupání, tam byl rozdíl opravdu velký.
Teď mám O2 TDI 77 kW a jen co sleze sníh, jdu do čipu znovu. Budu vybírat mezi K+K, Cimbu a ABC tuning (www.abctuning.cz - známý má čiplou Audi A4 2,5 TDI a je spokojený) . Cena je u všech tří vyšší, ale je tam záruka kvality. Ještě bych doporučil i Bit power a MTM. U K+K je čiptuning možná maličko "konzervativní", proti konkurenci dávají nižší výkon, ale zase z vlastní zkušenosti mohu doporučit.
Jak mi řekli u K+K, potenciální nebezpečí je ve zničení turba, pokud budu jezdit na doraz a pak to nenechám vychladit pomalejší jízdou nebo volnoběhem, a že můžu zničit spojku, pokud budu jezdit stylem: jedu 50 km/h na 5. rych. stupeň a dám plný plyn bez podřazení....
Takže tak. :-) Přeju spoustu spokojených km s čiplou O2. -
« Re: Re: Re: Re: Re:
Kontakt ? Mrkněte do zlatých stránek - Bosch Frýdek Místek. NA Karla Sobka mám mobil a nejsem si jistý jestli to není soukromý, takho tady dávat nebudu.
Nevím podle webu se kvalita těžko odhaduje, spíš bych šel do cimbu.
Sportmotor, nevím ? Dle webu ? 1.9tdi pd 77Kw doporučují jako další úpravu použití oleje 0W40 ? Nevím nevím co tím myslí ? Přejít na klasické výměny, nebo jen kopírují doporučení u všech motorů ? -
« Re: Re: Re: Re:
To Rostem:
Děkuji ti za info. Sleduji firmy na netu, zatím bych si vybral buď www.cimbu.cz , nebo www.sportmotor.cz , kdyžtak se na tyto link mrkni a napiš, jestli by jsi do toho šel, co se týče ceny a jména firmy. Já jsem od Mládé Boleslavi a od tud to je do Frýdku docela zruky. -
« Re: Re:
To fans :
Zatím vše co jsem si nechával čipovat mi dělal Karel Sobek z Bosch Frýdek-Místek. Jsou to odborníci na diesel motory a vždy perfektní přístup, profesionalita a hlavně dobře odvedená práce.
A zkušenosti ? Když do toho auta pak sedneš, tak si myslíš, že ti museli vyměnit motor. Je to jiné auto, jede skvěle, má slušný tah, spotřeba samozřejmě záleží na stylujízdy ale to je jasné, když budeš jezdit jako předtím, lišit by se neměla. Ale je jasné, že pokud tomu budeš šlapat po krku a využívat max. výkonu, tak nebudeš za 5,5 litrů jezdit, tak jak tady na forech někdo dělá fory.
Jen jsem musel měnit lamelu spojky, ale to připisujutomu, že ve škodovce měli špatnou várku a ze záruky automaticky vyměnili. Takže jdi do toho ! Ale čip jen od odborníků, ne za pár šupů od někoho ve stodole !!! -
"-- skrytý --" 01.02.06 15:22
« Bez nadpisu
Výkonově tam moc rozdíl není, alespoň mě se se to tak jeví. Ale souhlas s tím, že ten motor 1.9 TDi/77kW je hlučný. To, že je to opravdu jako traktor po nastartování, to možná člověk pomine, ale ono je to dost hlučné i po zahřátí. Skoro se mi zdá, že nejhlučnější je to v pásmu kolem 120-140km/h při zařazeném 5. rychlostním stupni. Na dálnici je to znát nejvíc. Je to hlučnější než předešlá verze Octavie. Jinak je to super auto, nemůžu si na něj stěžovat.
Je ale s podivem, že subjektivně mám jako řidič víc místa ve svém soukromém autě, které je minimálně o jednu třídu níž, než ve služební Octavii II. A taky ten malej prcek od Suzuki daleko líp svítí než OII. Možná OII s xenony bude lepší. Klasické halogeny svítí mizerně, před autem je tmavý flek, možná pomohou lepší žárovky. -
Arnold Hackel 31.01.06 16:20
« Bez nadpisu
Ta nová je pohodlnější, ale Tebe zajímá spíš ten motor: Dynamika je stejná-možná malilinko horší než u 81kw a to navzdory většímu kroutícímu momentu.Je ale výrazně hlučnější.Ani ne tak intenzita hluku, jako jeho chraplavější tón. Po ránu to prokleješ :shock: . Spotřeba je asi o půl litru větší. Odpružení je lepší než u předchůdce.