OCTAVIE 2 77KW TDI

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  19:53

    « Re:

    Já nevim, mě se to moc nezdá, že by dali stejnej výkon do RS i 4x4.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  19:47

    « Bez nadpisu

    melo by to tam byt ale pockame jak se dohodnou panove z VW aby se jim nesnizil odbyt jejich milacku.Skodovka je prece jenom na druhem miste. :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  19:45

    « Bez nadpisu

    Bude i do 4x4? To by šlo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  19:42

    « Bez nadpisu

    Jo mas pravdu je to 125kw.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  19:39

    « Re:

    to:David K.
    O 112kw jsem nikdy neslyšel, ale prý má být 2.0TDI 125kw v RS.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  19:32

    « Bez nadpisu

    Ja jsem nekde cetl ze tam bude 2,0TDi ale ten silnejsi.Ted nevim presne kolik to ma byt kw ale neco mi rika 112kw.Ale fakt nevim.Maji tam byt celkem az 4 motory tak snad to bude pravda,nechame se prekvapit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  19:30

    « Re:

    Von i ten 2.0TDI má víc než 103kw, viděl jsem asi 110-115kw (bylo to v nějakým Světě Motorů), ale škoda, že ho nedávají do té 4x4, protože je to ideální motorizace.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  18:28

    « Bez nadpisu

    Tak to jo,to je jasné.Zajímalo by mne,proč ten silnější ropák do 4x4 nedávají,je to škoda.Nebo hlavně chyba.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  18:09

    « Bez nadpisu

    To IT: on kamos ma ale 4x4 a ta je bud v nafte 77kw nebo benzin 2,0 110kw.On tu naftu bral schvalne uz tehdy vedel ze tam da chip.Bydli na horach a maji malou firmu takze se tam musi pohybovat i kdyz je tam dosti snehu.Vyuziva max.kufr a tedy i silu motoru 330Nm.Dal za ten chip asi necelejch 11000kc.Ma to v max.vybave a to dostal i slusnou slevu,ted si ale nepamatuji kolik presne ale mam pocit ze skoro 50000kc.Xenony,par.senzory a dalsi. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  15:50

    « Re:

    DavidK: V té cenové relaci se dá i 2,0 TDI-PD.Vyjel jsem zkušebně 2,0TID-PD a vyšlo asi 735tis,vč.ESP,všech vaků,akt.opěrky,zadního senzoru,metalízy,tovární rádio vč. MP3,litá 16" kola aj prkotiny...Kolik za to dal-za úpravu? 15 táců určitě a jsme na rozdílu 20 tis(jenže neznám jeho výbavu)+záruka k tomu. Ale doufám že za 700t už má Eleganci+relat.vše,co má v autě být.
    Mám na to jiný názor: při výběru pečlivě vybírám motorizaci a pak už ji neřeším,seč netvrdím,že je ideální,ale už to nechávám být. Těch továrních 103kW snad i stačí (u 2 litru)...Ale jo,o nic nejde.Ať mu to jezdí a hotovka. Jen se připravil o záruku a v podstatě mohl mít relativně totéž přímo z továrny,protože 7 kW(110 proti 103) zase při té hmotnosti zázraky neudělá(nevím co Mk)-navíc ten výkon se měří v otáčkách,kterými se běžně nejezdí a v nižších budou rozdíly ne dramaticky odlišné-srovnávám s dvoulitrem. Třeba tehdy nebyl v nabídce,to netuším.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  14:37

    « Bez nadpisu

    To IT:vzadal se zaruky ale je spokojen.Ono je to bez chipu line tak se mu ani nedivim.Celkem dal za auto neco pres 700000kc a ten motor byl vazne slaboch.Podle mne stacilo tak kolem 100kw ale prej maji dobre zkusenosti tak to udelal.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  14:35

    « Bez nadpisu

    reno: Jestli mohu svůj názor podložený praxí od kluků,kteří se živí opravami pal.systémů vznět. motorů-tak raději ne. Škoda v tom trochu kličkuje, VW nedoporučuje.Je to jeden původ,spíš bych věřil tomu VW,seč se jistě najde řada lidí,že najezdili 200 tis km v pohodě. Udělej jak myslíš,já na jasnou otázku říkám NE(riskuj)!
    Jenom jednu malou drobnost: budeš ochoten řádově 1-2 x do roka odkalovat palivovou nádrž od vody?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  13:43

    « bionafta

    Dá se s motory TDI PD jezdit na bionaftu?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  13:40

    « Bez nadpisu

    David: To se dobrovolně vzdal záruky? K oleji-pokud je tam long-life,tak ta spotřeba oleje odpovídá. Osobně bych tohle neudělal,ale jsou to jeho peníze. Jsem skeptický ke snadným,rychlým a levným řešením zvyšování výkonu,seč se to zdánlivě dá,ale možná jej čekají problémy.Jenže to se tu už kdysi řešilo. Je to jeho volba. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.06  13:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Na brzde jsem nebyl ale asi na 100 kW
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.06  18:49

    « Bez nadpisu

    kamos ma O2 4x4 original 77kw a namerili mu tam 85kw dal tam chip od Bitpoweru na 110kw a zatim spokojenej.Ma ho tam uz 6mesicu najeto asi 15000km,spotreba stejna 6,2l ale po delsi jizde po dalnici to musi trochu ochlait pomalejsi jizdou.Zacal se mu stracet olej,doliva na 5000km-pul litru a pred chipem nic.Uz je to asi moc tech koniku. :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.06  09:43

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    tak v zakladu octa 77kW ma o 10kW vic,je to dano marketingem,ze vozy od koncernu jezdi lip oproti konkurenci,ktere maji stejny vykon.
    Takze narust vykonu i muze byt na tenhle vykon.
    Hele bacha na zaruku,kdyz Ti nekdo bude cipovat pres diag.zasuvku novy octavky,protoze bys mohl prijit o zaruku.Kdyz prijedeš do servisu a pripoji Te na diagnostiku tak to muzou zjistit.
    Jinak kamos si nechaval delat tu silnejsi octu 103kW u Xtuningu,hele kdyz jsem sedl ze svy lagunky do toho,byl jsem z toho nadesenej jak to jede!.o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.02.06  07:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    To Rostam:
    Nakolik máš načípovanou tu Krásku jménem OII?
  • « 00 Reagovat !

    foto Pete75

    Pete75 12.02.06  21:45

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    To Rostam:
    U Sportmotor mi přijde, že těch 110 kW je už moc, nemusí to dlouho vydržet ostatní komponenty auta. Nikdo mi totiž nevymluví, že do 77 kW dají ve Škodovce úplně to stejné (spojka, převodovka, podvozkové komponenty...) jako do 103 kW.
    Osobně bych šel do menšího zvednutí výkonu.
  • 00 Reagovat !

    foto Pete75

    Pete75 12.02.06  21:38

    « Chiptuning

    Ahoj, přidám svůj názor.
    Měl jsem O1 TDI 66 kW čipovanou na 87 kW u fitmy K+K s.r.o. (www.tuningcentrum.net). Naprostá spokojenost, dobrý přístup , auto jelo mnohem líp. Hlavně to bylo poznat v táhlém stoupání, tam byl rozdíl opravdu velký.
    Teď mám O2 TDI 77 kW a jen co sleze sníh, jdu do čipu znovu. Budu vybírat mezi K+K, Cimbu a ABC tuning (www.abctuning.cz - známý má čiplou Audi A4 2,5 TDI a je spokojený) . Cena je u všech tří vyšší, ale je tam záruka kvality. Ještě bych doporučil i Bit power a MTM. U K+K je čiptuning možná maličko "konzervativní", proti konkurenci dávají nižší výkon, ale zase z vlastní zkušenosti mohu doporučit.
    Jak mi řekli u K+K, potenciální nebezpečí je ve zničení turba, pokud budu jezdit na doraz a pak to nenechám vychladit pomalejší jízdou nebo volnoběhem, a že můžu zničit spojku, pokud budu jezdit stylem: jedu 50 km/h na 5. rych. stupeň a dám plný plyn bez podřazení....
    Takže tak. :-) Přeju spoustu spokojených km s čiplou O2.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…