OCTAVIE 2 77KW TDI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 19.02.06 18:09
« Bez nadpisu
To IT: on kamos ma ale 4x4 a ta je bud v nafte 77kw nebo benzin 2,0 110kw.On tu naftu bral schvalne uz tehdy vedel ze tam da chip.Bydli na horach a maji malou firmu takze se tam musi pohybovat i kdyz je tam dosti snehu.Vyuziva max.kufr a tedy i silu motoru 330Nm.Dal za ten chip asi necelejch 11000kc.Ma to v max.vybave a to dostal i slusnou slevu,ted si ale nepamatuji kolik presne ale mam pocit ze skoro 50000kc.Xenony,par.senzory a dalsi. ;-) -
"-- skrytý --" 19.02.06 15:50
« Re:
DavidK: V té cenové relaci se dá i 2,0 TDI-PD.Vyjel jsem zkušebně 2,0TID-PD a vyšlo asi 735tis,vč.ESP,všech vaků,akt.opěrky,zadního senzoru,metalízy,tovární rádio vč. MP3,litá 16" kola aj prkotiny...Kolik za to dal-za úpravu? 15 táců určitě a jsme na rozdílu 20 tis(jenže neznám jeho výbavu)+záruka k tomu. Ale doufám že za 700t už má Eleganci+relat.vše,co má v autě být.
Mám na to jiný názor: při výběru pečlivě vybírám motorizaci a pak už ji neřeším,seč netvrdím,že je ideální,ale už to nechávám být. Těch továrních 103kW snad i stačí (u 2 litru)...Ale jo,o nic nejde.Ať mu to jezdí a hotovka. Jen se připravil o záruku a v podstatě mohl mít relativně totéž přímo z továrny,protože 7 kW(110 proti 103) zase při té hmotnosti zázraky neudělá(nevím co Mk)-navíc ten výkon se měří v otáčkách,kterými se běžně nejezdí a v nižších budou rozdíly ne dramaticky odlišné-srovnávám s dvoulitrem. Třeba tehdy nebyl v nabídce,to netuším. -
"-- skrytý --" 19.02.06 14:35
« Bez nadpisu
reno: Jestli mohu svůj názor podložený praxí od kluků,kteří se živí opravami pal.systémů vznět. motorů-tak raději ne. Škoda v tom trochu kličkuje, VW nedoporučuje.Je to jeden původ,spíš bych věřil tomu VW,seč se jistě najde řada lidí,že najezdili 200 tis km v pohodě. Udělej jak myslíš,já na jasnou otázku říkám NE(riskuj)!
Jenom jednu malou drobnost: budeš ochoten řádově 1-2 x do roka odkalovat palivovou nádrž od vody? -
"-- skrytý --" 19.02.06 13:40
« Bez nadpisu
David: To se dobrovolně vzdal záruky? K oleji-pokud je tam long-life,tak ta spotřeba oleje odpovídá. Osobně bych tohle neudělal,ale jsou to jeho peníze. Jsem skeptický ke snadným,rychlým a levným řešením zvyšování výkonu,seč se to zdánlivě dá,ale možná jej čekají problémy.Jenže to se tu už kdysi řešilo. Je to jeho volba. ;-) -
"-- skrytý --" 17.02.06 18:49
« Bez nadpisu
kamos ma O2 4x4 original 77kw a namerili mu tam 85kw dal tam chip od Bitpoweru na 110kw a zatim spokojenej.Ma ho tam uz 6mesicu najeto asi 15000km,spotreba stejna 6,2l ale po delsi jizde po dalnici to musi trochu ochlait pomalejsi jizdou.Zacal se mu stracet olej,doliva na 5000km-pul litru a pred chipem nic.Uz je to asi moc tech koniku. :'-( -
"-- skrytý --" 17.02.06 09:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
tak v zakladu octa 77kW ma o 10kW vic,je to dano marketingem,ze vozy od koncernu jezdi lip oproti konkurenci,ktere maji stejny vykon.
Takze narust vykonu i muze byt na tenhle vykon.
Hele bacha na zaruku,kdyz Ti nekdo bude cipovat pres diag.zasuvku novy octavky,protoze bys mohl prijit o zaruku.Kdyz prijedeš do servisu a pripoji Te na diagnostiku tak to muzou zjistit.
Jinak kamos si nechaval delat tu silnejsi octu 103kW u Xtuningu,hele kdyz jsem sedl ze svy lagunky do toho,byl jsem z toho nadesenej jak to jede!.o) -
Pete75 12.02.06 21:45
« Re: Re: Re: Re: Re:
To Rostam:
U Sportmotor mi přijde, že těch 110 kW je už moc, nemusí to dlouho vydržet ostatní komponenty auta. Nikdo mi totiž nevymluví, že do 77 kW dají ve Škodovce úplně to stejné (spojka, převodovka, podvozkové komponenty...) jako do 103 kW.
Osobně bych šel do menšího zvednutí výkonu. -
Pete75 12.02.06 21:38
« Chiptuning
Ahoj, přidám svůj názor.
Měl jsem O1 TDI 66 kW čipovanou na 87 kW u fitmy K+K s.r.o. (www.tuningcentrum.net). Naprostá spokojenost, dobrý přístup , auto jelo mnohem líp. Hlavně to bylo poznat v táhlém stoupání, tam byl rozdíl opravdu velký.
Teď mám O2 TDI 77 kW a jen co sleze sníh, jdu do čipu znovu. Budu vybírat mezi K+K, Cimbu a ABC tuning (www.abctuning.cz - známý má čiplou Audi A4 2,5 TDI a je spokojený) . Cena je u všech tří vyšší, ale je tam záruka kvality. Ještě bych doporučil i Bit power a MTM. U K+K je čiptuning možná maličko "konzervativní", proti konkurenci dávají nižší výkon, ale zase z vlastní zkušenosti mohu doporučit.
Jak mi řekli u K+K, potenciální nebezpečí je ve zničení turba, pokud budu jezdit na doraz a pak to nenechám vychladit pomalejší jízdou nebo volnoběhem, a že můžu zničit spojku, pokud budu jezdit stylem: jedu 50 km/h na 5. rych. stupeň a dám plný plyn bez podřazení....
Takže tak. :-) Přeju spoustu spokojených km s čiplou O2.