OCTAVIE 2 77KW TDI

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • 00 Reagovat !

    foto

    28.02.06  19:41

    « Bez nadpisu

    mám O2 TDI 77kw od listopadu a nemyslím si, že by hlučnost byla vyšší, než O1. Spotřeba je určitě nižší - mám 5,7l dlohodobý průměr v zimě a to je méně než na O1 - v tom je podle mě výhoda motoru PD - vyšší výkon při menší spotřebě a menších emisích. Jediné proti možná je, že spotřeba oleje, který nepaří k nejlevnějším je vyšší než u O1.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.02.06  18:58

    « pumpe dúse

    Jsem prostý laik,a vím že pokrok nelze zastavit,ale může někdo vysvětlit hlavní výhody motoru PD oproti klasickému TDI?O I jsem nevlastnil,ale z doslechu vím,že motor byl tišší a méně žíznivý.V čem tedy inženýři udělali takový progres?!Nejspíš šel nahoru výkon i krouťák,asi i emise jsou menší.
    Z hlediska uživatele však vnímám hlavně větší hlučnost a spotřebu :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.02.06  20:18

    « Bez nadpisu

    Hm,docela dobrý.Že by v Paříži?!?! Sponzorují Tour de France,sice se mnozí budou usmívat,ironizovat,jenže:sponzorovali už v roce 2004 a na stánku to jednak úročili a co se zájmu týče:asi se zase někdo rozžhaví doběla,jenže třeba Toyota,která byla v tom samém pavilonu šikmo naproti asi 30 m v pravo,tak zájem téměř nula(a to tam měli Priuse a naprosto fantastický 2,2 ropák do Avensisu...),podobně Seat(Toledo) nezájem.
    Ptali jsme se černouška,který spolu s dalšími místními rozdával anketní lístky,jak francouzi Škodu hodnotí,resp. to bylo o pocitech,prvních dojmech, nemohl sice ukázat,ale tvrdil,že názory lidí výlučně pozitivní.Ono to dost odpovídalo zájmu a návštěvnosti u stánku.
    Nevidím jediný důvod to zpochybnit,protože hoch to měl jako brigádu a auta mu byla docela ukradená.Spíš kočky... Nerad bych urazil majitele japonců(sám mám nového),ale ani jeden se zájmem neblížil-vůbec. Nechci natrvrdo říci,že nezájem,byla tam třeba ještě uzamčená Mazda5,naproti M6 MPS a nic.Lidé nevšímavě chodili.
    Sice to ještě nic neznamená,ale občas se bavím,když se lidé nad Škodou vášní-svět je více dospělý,občas mi to tak připadá,ať to řeknu slušně.
    Uvidíme,jestli a co chystají a vybalí v Paříži. Francie je příliš velký trh.
    Je to jako s korejskými auty. Moc bych se nesmál a spíš je třeba bystřit. O Číně-zatím asi není konkurece schopné,ale za 10-15 let? :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.02.06  19:31

    « Re:

    No jestli chtějí nějak více odlišit ten Allroad od 4x4, tak by tam měli určitě dát ten 2.0 TDI 103kw.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.02.06  16:13

    « Bez nadpisu

    Dle důvěryhodného zdroje se chystá Škoda okola května tohoto roku představit model Octavia II 4x4 s motorem 2,0 TDI 103 kW (140 k). Kombinace silnějšího nafťáku a pohonu všech postrádali mnozí zákazníci a Škodovka jim tak hodlá vyjít vstříc. Zároveň chystá i novou verzi Octavie, jakýsi allroad, který dostane zvýšený a upravený podvozek, oplastované boky a blatníky. Zda budou obě novinky představeny naráz nebo spolu budou nějak souviset (2,0 TDI pouze pro "allroad"?), zatím nevíme a realitu ukáže až čas. :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.02.06  12:09

    « Spam

    První video na světě Škoda Roomster na [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Pete75

    Pete75 20.02.06  07:46

    « Silné TDI do 4x4

    2 all: No, podle mne je to taky škoda, ale všechno je dáno obchodní politikou VW. Kdyby tam 2.0 TDI byť "jen" ve verzi 103kW, co by se stalo s prodejem Passat Syncro, nebo A4 Kombi quattro? Teď mě budou přiznivci Audi kamenovat, jak to můžu srovnávat... ale vemte si to tak, že současný elektronický systém 4x4 ve Octavii je už velmi vyspělý a spousta lidí nejsou skalní příznivci (Audi), takže kdyby se jim to nabídlo...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  19:53

    « Re:

    Já nevim, mě se to moc nezdá, že by dali stejnej výkon do RS i 4x4.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  19:47

    « Bez nadpisu

    melo by to tam byt ale pockame jak se dohodnou panove z VW aby se jim nesnizil odbyt jejich milacku.Skodovka je prece jenom na druhem miste. :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  19:45

    « Bez nadpisu

    Bude i do 4x4? To by šlo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  19:42

    « Bez nadpisu

    Jo mas pravdu je to 125kw.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  19:39

    « Re:

    to:David K.
    O 112kw jsem nikdy neslyšel, ale prý má být 2.0TDI 125kw v RS.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  19:32

    « Bez nadpisu

    Ja jsem nekde cetl ze tam bude 2,0TDi ale ten silnejsi.Ted nevim presne kolik to ma byt kw ale neco mi rika 112kw.Ale fakt nevim.Maji tam byt celkem az 4 motory tak snad to bude pravda,nechame se prekvapit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  19:30

    « Re:

    Von i ten 2.0TDI má víc než 103kw, viděl jsem asi 110-115kw (bylo to v nějakým Světě Motorů), ale škoda, že ho nedávají do té 4x4, protože je to ideální motorizace.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  18:28

    « Bez nadpisu

    Tak to jo,to je jasné.Zajímalo by mne,proč ten silnější ropák do 4x4 nedávají,je to škoda.Nebo hlavně chyba.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  18:09

    « Bez nadpisu

    To IT: on kamos ma ale 4x4 a ta je bud v nafte 77kw nebo benzin 2,0 110kw.On tu naftu bral schvalne uz tehdy vedel ze tam da chip.Bydli na horach a maji malou firmu takze se tam musi pohybovat i kdyz je tam dosti snehu.Vyuziva max.kufr a tedy i silu motoru 330Nm.Dal za ten chip asi necelejch 11000kc.Ma to v max.vybave a to dostal i slusnou slevu,ted si ale nepamatuji kolik presne ale mam pocit ze skoro 50000kc.Xenony,par.senzory a dalsi. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  15:50

    « Re:

    DavidK: V té cenové relaci se dá i 2,0 TDI-PD.Vyjel jsem zkušebně 2,0TID-PD a vyšlo asi 735tis,vč.ESP,všech vaků,akt.opěrky,zadního senzoru,metalízy,tovární rádio vč. MP3,litá 16" kola aj prkotiny...Kolik za to dal-za úpravu? 15 táců určitě a jsme na rozdílu 20 tis(jenže neznám jeho výbavu)+záruka k tomu. Ale doufám že za 700t už má Eleganci+relat.vše,co má v autě být.
    Mám na to jiný názor: při výběru pečlivě vybírám motorizaci a pak už ji neřeším,seč netvrdím,že je ideální,ale už to nechávám být. Těch továrních 103kW snad i stačí (u 2 litru)...Ale jo,o nic nejde.Ať mu to jezdí a hotovka. Jen se připravil o záruku a v podstatě mohl mít relativně totéž přímo z továrny,protože 7 kW(110 proti 103) zase při té hmotnosti zázraky neudělá(nevím co Mk)-navíc ten výkon se měří v otáčkách,kterými se běžně nejezdí a v nižších budou rozdíly ne dramaticky odlišné-srovnávám s dvoulitrem. Třeba tehdy nebyl v nabídce,to netuším.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  14:37

    « Bez nadpisu

    To IT:vzadal se zaruky ale je spokojen.Ono je to bez chipu line tak se mu ani nedivim.Celkem dal za auto neco pres 700000kc a ten motor byl vazne slaboch.Podle mne stacilo tak kolem 100kw ale prej maji dobre zkusenosti tak to udelal.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  14:35

    « Bez nadpisu

    reno: Jestli mohu svůj názor podložený praxí od kluků,kteří se živí opravami pal.systémů vznět. motorů-tak raději ne. Škoda v tom trochu kličkuje, VW nedoporučuje.Je to jeden původ,spíš bych věřil tomu VW,seč se jistě najde řada lidí,že najezdili 200 tis km v pohodě. Udělej jak myslíš,já na jasnou otázku říkám NE(riskuj)!
    Jenom jednu malou drobnost: budeš ochoten řádově 1-2 x do roka odkalovat palivovou nádrž od vody?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.06  13:43

    « bionafta

    Dá se s motory TDI PD jezdit na bionaftu?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…