OCTAVIE 2 77KW TDI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Bez nadpisu
mám O2 TDI 77kw od listopadu a nemyslím si, že by hlučnost byla vyšší, než O1. Spotřeba je určitě nižší - mám 5,7l dlohodobý průměr v zimě a to je méně než na O1 - v tom je podle mě výhoda motoru PD - vyšší výkon při menší spotřebě a menších emisích. Jediné proti možná je, že spotřeba oleje, který nepaří k nejlevnějším je vyšší než u O1. -
« pumpe dúse
Jsem prostý laik,a vím že pokrok nelze zastavit,ale může někdo vysvětlit hlavní výhody motoru PD oproti klasickému TDI?O I jsem nevlastnil,ale z doslechu vím,že motor byl tišší a méně žíznivý.V čem tedy inženýři udělali takový progres?!Nejspíš šel nahoru výkon i krouťák,asi i emise jsou menší.
Z hlediska uživatele však vnímám hlavně větší hlučnost a spotřebu :( -
"-- skrytý --" 20.02.06 20:18
« Bez nadpisu
Hm,docela dobrý.Že by v Paříži?!?! Sponzorují Tour de France,sice se mnozí budou usmívat,ironizovat,jenže:sponzorovali už v roce 2004 a na stánku to jednak úročili a co se zájmu týče:asi se zase někdo rozžhaví doběla,jenže třeba Toyota,která byla v tom samém pavilonu šikmo naproti asi 30 m v pravo,tak zájem téměř nula(a to tam měli Priuse a naprosto fantastický 2,2 ropák do Avensisu...),podobně Seat(Toledo) nezájem.
Ptali jsme se černouška,který spolu s dalšími místními rozdával anketní lístky,jak francouzi Škodu hodnotí,resp. to bylo o pocitech,prvních dojmech, nemohl sice ukázat,ale tvrdil,že názory lidí výlučně pozitivní.Ono to dost odpovídalo zájmu a návštěvnosti u stánku.
Nevidím jediný důvod to zpochybnit,protože hoch to měl jako brigádu a auta mu byla docela ukradená.Spíš kočky... Nerad bych urazil majitele japonců(sám mám nového),ale ani jeden se zájmem neblížil-vůbec. Nechci natrvrdo říci,že nezájem,byla tam třeba ještě uzamčená Mazda5,naproti M6 MPS a nic.Lidé nevšímavě chodili.
Sice to ještě nic neznamená,ale občas se bavím,když se lidé nad Škodou vášní-svět je více dospělý,občas mi to tak připadá,ať to řeknu slušně.
Uvidíme,jestli a co chystají a vybalí v Paříži. Francie je příliš velký trh.
Je to jako s korejskými auty. Moc bych se nesmál a spíš je třeba bystřit. O Číně-zatím asi není konkurece schopné,ale za 10-15 let? :'-( -
"-- skrytý --" 20.02.06 16:13
« Bez nadpisu
Dle důvěryhodného zdroje se chystá Škoda okola května tohoto roku představit model Octavia II 4x4 s motorem 2,0 TDI 103 kW (140 k). Kombinace silnějšího nafťáku a pohonu všech postrádali mnozí zákazníci a Škodovka jim tak hodlá vyjít vstříc. Zároveň chystá i novou verzi Octavie, jakýsi allroad, který dostane zvýšený a upravený podvozek, oplastované boky a blatníky. Zda budou obě novinky představeny naráz nebo spolu budou nějak souviset (2,0 TDI pouze pro "allroad"?), zatím nevíme a realitu ukáže až čas. :D -
Pete75 20.02.06 07:46
« Silné TDI do 4x4
2 all: No, podle mne je to taky škoda, ale všechno je dáno obchodní politikou VW. Kdyby tam 2.0 TDI byť "jen" ve verzi 103kW, co by se stalo s prodejem Passat Syncro, nebo A4 Kombi quattro? Teď mě budou přiznivci Audi kamenovat, jak to můžu srovnávat... ale vemte si to tak, že současný elektronický systém 4x4 ve Octavii je už velmi vyspělý a spousta lidí nejsou skalní příznivci (Audi), takže kdyby se jim to nabídlo... -
"-- skrytý --" 19.02.06 18:09
« Bez nadpisu
To IT: on kamos ma ale 4x4 a ta je bud v nafte 77kw nebo benzin 2,0 110kw.On tu naftu bral schvalne uz tehdy vedel ze tam da chip.Bydli na horach a maji malou firmu takze se tam musi pohybovat i kdyz je tam dosti snehu.Vyuziva max.kufr a tedy i silu motoru 330Nm.Dal za ten chip asi necelejch 11000kc.Ma to v max.vybave a to dostal i slusnou slevu,ted si ale nepamatuji kolik presne ale mam pocit ze skoro 50000kc.Xenony,par.senzory a dalsi. ;-) -
"-- skrytý --" 19.02.06 15:50
« Re:
DavidK: V té cenové relaci se dá i 2,0 TDI-PD.Vyjel jsem zkušebně 2,0TID-PD a vyšlo asi 735tis,vč.ESP,všech vaků,akt.opěrky,zadního senzoru,metalízy,tovární rádio vč. MP3,litá 16" kola aj prkotiny...Kolik za to dal-za úpravu? 15 táců určitě a jsme na rozdílu 20 tis(jenže neznám jeho výbavu)+záruka k tomu. Ale doufám že za 700t už má Eleganci+relat.vše,co má v autě být.
Mám na to jiný názor: při výběru pečlivě vybírám motorizaci a pak už ji neřeším,seč netvrdím,že je ideální,ale už to nechávám být. Těch továrních 103kW snad i stačí (u 2 litru)...Ale jo,o nic nejde.Ať mu to jezdí a hotovka. Jen se připravil o záruku a v podstatě mohl mít relativně totéž přímo z továrny,protože 7 kW(110 proti 103) zase při té hmotnosti zázraky neudělá(nevím co Mk)-navíc ten výkon se měří v otáčkách,kterými se běžně nejezdí a v nižších budou rozdíly ne dramaticky odlišné-srovnávám s dvoulitrem. Třeba tehdy nebyl v nabídce,to netuším. -
"-- skrytý --" 19.02.06 14:35
« Bez nadpisu
reno: Jestli mohu svůj názor podložený praxí od kluků,kteří se živí opravami pal.systémů vznět. motorů-tak raději ne. Škoda v tom trochu kličkuje, VW nedoporučuje.Je to jeden původ,spíš bych věřil tomu VW,seč se jistě najde řada lidí,že najezdili 200 tis km v pohodě. Udělej jak myslíš,já na jasnou otázku říkám NE(riskuj)!
Jenom jednu malou drobnost: budeš ochoten řádově 1-2 x do roka odkalovat palivovou nádrž od vody?