OCTAVIE 2 77KW TDI

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.03.06  20:38

    « Re: Duni - neduni

    Tak to jsem rád že PD duní taky v Passatu.Není to škodolibost-jen konstatování.Tím pádem O II v tomto směru není vyjímkou k horšímu a to mě těší.Co z toho plyne?
    :arrow: chceš PD-smiř se s urč.nepříjemnými režimy motoru.
    :arrow: chceš benzín-smiř se s větší spotřebou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  19:45

    « Re: Dunění...

    Mas kvalitni pneu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.03.06  18:23

    « Duni - neduni

    Mam Passat TDI PD 96kW. Duni znatelne vic, nez OII, nejvice pri otackach okolo 1900 rpm a druhe uzke maximum pri 2450rpm. Je to ovsem slyset jen pri pomale jizde a castecne zatezi. OII je v techto rezimech o dost tissi. Naopak, v rychlostech pres 160-170kmph je tissi Passat.
    PDckove duneni je slyset v Passatu jen cca do 80kmph, potom ho jiz prekryvaji aerodynamicke hluky.
  • 00 Reagovat !

    foto Jabella

    Jabella 07.03.06  17:32

    « Dunění...

    Rádio poslouchám pořád..CD jen fakt někdy.
    Nedělají Ti to gumy?
    Já mám na zimu 15ky..195/65...Bridgestone...a na léto 205/55/16..taky Bridgestone.
    Fakticky jsem se na to zaměřil a nic se mi nezdá,že by dunělo..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.06  12:11

    « Bez nadpisu

    Tak si při 130 km/h zkus pustit rádio tak, aby neřvalo, ale aby bylo rozumně slyšet. A pak zkus s puštěným rádiem zastavit - poznáš že máš v autě za jízdy celkem slušný randál protože ve stojícím autě ti rádio bude pšěkně řvát.
    Ucho se sice hluku přizpůsobí a už ho na vědomé úrovni nevnímá, ale na podvědomí ti ten hluk působí a unavuje. Někomu to vadí víc, někomu míň. Mi ten hluk vadil celkem dost.
  • 00 Reagovat !

    foto Jabella

    Jabella 07.03.06  11:17

    « Dunění??

    Já nevím komu tady co duní..nebude to spíše psychické dunění?
    Dnes jsem schválně projel moji bývalou Octávku I ,1.6 75kW/koupil ji ode mě kolega/ a potom moji 1.9 TDI 77kW OII a nemůžu si pomoct.".dunění neduní".
    Hluchý taky nejsem..pravidelná zdravot.povinná prohlídka v ÚLZ Praha..
    Rozdíl je v odhlučnění obrovský..akorát při rozjezdu je slyšet,že motor je diesel..toť vše.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 07.03.06  08:31

    « Re: Re: Re: Re:

    Skúšal som Golfe a Octavii motor 1,6 FSI a v Octavii a Audi A3 zase 1,6 MPI a mám dojem, že ako Golf, tak aj A3 sú veľmi podobne odhlučnené. Octavia na tom zase nie je tak zle.
    Ale druhá vec je, že pred tým, než si niekto kúpi auto, bolo by dobré ho aj vyskúšať. A podľa možnosťí v najpoužívanejšom jazdnom režime. Ja napríklad jazdím skôr pokojne, tak vždy skúšam autá hlavne v nižších otáčkach a zaujíma ma ako hluk, tak aj zrýchlenie pri takomto režime. Samozrejme motor aj vytočím, že či pri predbiehaní nebude obťažovať. Ideálne je skúsiť niekde na okreske reálny predbiehací manéver.
    A priznávam, že práve dunenie je dôvod, prečo by som si TDI nevybral. Vibrovanie spojkového pedálu sa výrazne zlepšilo oproti predošlej generácii. Ale to dunenie pri rozbehu a v nízkych otáčkach (obzvlášť u 2,0 TDI) mi vadí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.03.06  08:12

    « Re: Re: Re:

    2Marios:
    Byl by z tebe dobrej herec;umíš krásně přehánět.Tady jde o to že PD je trošku hlučnější než např.common rail apod.Nevím jestli škodovka odhlučnila motor dobře nebo ne;každopádně by nebylo na škodu srovnání s Passatem či Jettou-jak to zvládli tam.Pakliže lépe což předpokládám-je nutno se smířit s tím že škoda je auto nižší stř.třídy.Asi nejlépe by bylo porovnat to s Golfem.Asi tady nebude moc jedinců kteří jeli s tím i s tím... :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.06  19:54

    « Re: Re:

    Já vás nechápu. Napřed si koupíte ropáka a potom tady teskníte nad tím jak to vibruje a duní vám s toho kefa! Přece musím vědět co chci od motoru! Buď benzínový motor a jsem v poho a nebo drncadlo s chrotachrochta zvukovou kulisou.
    A už vůbec bych nedokazal jako Brrr hlídat otáčky tak, aby náhodou nespadly pod 2000 za minutu a díky tomu mi nezačli neodpadávat plechy z auta!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.06  19:03

    « Re:

    shi: není asi dunění jako dunění.
    Titanus napsal dunění až s vibracema u akcelerace před 2000 ot/min. čož jedině potvrzuji a při jízdě se tomu vyhybám.
    U rychlostí 120-140 opravdu nic zvláštního nepozoruju (dneska jsem si na to dával extra pozor). Hudební sluch nemám, to řeknu rovnou. Navíc, jak jsem již poznamenal, nemám s diesely příliš mnoho zkušeností.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.06  17:16

    « Bez nadpisu

    Brrr: Po tom co jsi napsal, by si člověk myslel, že je OII odhlučněná skoro jako Lexus. Jel jsem s OII 77 kW asi 700 km v kuse a musím říct, že mi celkem duněla hlava - jsem zvyklý na vyoskootáčkový benzín a dunivý zvuk tohoto PD mi nesednul. Většinu času jsem jel 90 až 160 km/h a co se týče hluku je furt stejný - dunivý.
    Na OII nemohu říct jediné křivé slovo, ovšem s jednou vyjímkou a tou je právě odhlučnění - to auto by si zasloužilo lepší !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.06  16:32

    « Re:

    Olej Castrol Magnatec 5W40 není vhodný do TDI PD !! Nemá specifikaci 505.01 !
  • 00 Reagovat !

    foto Jabella

    Jabella 06.03.06  15:26

    « Bez nadpisu

    Spotřebu jsem dvakrát měřil tak,že jsem naplnil nádrž po okraj...najel 1000km a na stejné pumpě u stejného stojenu znova po okraj.
    Po druhé jsem zase naplnil po okraj a potom po 1000km doplnil manuálně bandaska+měrka...rozdíl computer+přesná měrka plus minus 0,3dl.
    Chce to i zhruba stejnou teplotu.
    Vyhrál jsem si s tím,protože se je tady i jinde hodně rozdílů.
    Ve městě to chce jezdit s pohledem více před sebe,semafor,provoz a pod.Je to o stylu.
    Je fakt,že u benzínu byl rozdíl u stejného typu podle stylu až 3l...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.06  15:06

    « Bez nadpisu

    Brrr: Spotřeba oleje je v pohodě.Asi je tam long life od Castrol a ten mizí,realita.Řešením je Castrol Magnatec 5W40 a je po problému.Interval výměny doporučuji 15 tis.vyzkoušeno,funguje.Po problémech.Tišší motor.Také specifikace aby byla stejná,to pozor.
    Spotřeba: je v relaci,seč mně měřil na O1 s odchylkou asi 0,1 l.
    Je zima a zvířátkům se pod kapotou líbí.Je nějaká plašička,ale účinek neznám.Třeba někdo hodí zkušenost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.03.06  14:21

    « zabeh noveho 77kw tdi

    jake jsou vase zkusenosti a doporuceni pro zabeh ? ceka me prevzeti za par dni, tak me zajima vic nazoru nez jen doporuceni vyrobce :)
  • « 00 Reagovat !

    foto jouda-AlkoholixXx-

    jouda(AlkoholixXx) 05.03.06  19:08

    « Re: been

    Tak dik za utvrzení mého názoru já už myslel že sem hluchej nebo ze me delaj blbce ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.03.06  16:40

    « Bez nadpisu

    to dunenie je vyrazne okolo rychlosti 130 km/h, niekto to mozno ani nepocuje, ale ak skusi presadnut do ineho auta, ktore nema TDI PD, ale napriklad CR,a ist po dialnici tou istou rychlostou, tak bude poznat ten rozdiel, teda ak nema problemy so sluchom.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.06  16:38

    « Moje zkušenosti s O2C 77kW

    1. Mám najetých 20tis.
    2. PP mi ukazuje průměrnou spotřebu o 0.5l nižší, než je skutečně.
    3. Skutečná průmeřná spotřeba je 5.7 až 6.0l.
    4. Při trasách delších než 150km s relativně lehkou nohou a mimo dálnici je to 4.6+0.5=5.1l/100km
    5. Už jsem dolil celkem 1,5l oleje (.. a to při 8tis, 12tis a 18tis vždy po pul litru)
    6. Dunění motoru se objevuje pouze v rozmezí otáček 1500-1900 a při plném sešlápnutí plynového pedálu.
    7. Už dvakrát jsem musel nechat vytáhnout kamínek, který uvízl mezi kotoučem a třmenem přední brzdy (stalo se to někomu taky?)
    8. Na kabeláž a hlukovou izolaci mají spedano nějací hlodavci. Vzhledem k tomu, že nemám garáž, musím řešit i tyto problémy.
    9. Dvěře řidiče se dovíraly až při zvýšené síle (opraveno v záruce).
    10. Nafta při mrazech -25°C nezamrzla, ale čerstvá nafta jde na zvuku motoru poznat (hlavně za studena). Od této doby používám aditiva.
    Jsou to pouze mé vlastní zkušenosti a vaše můžou být samozřejmě jiné.
    Je tu můj první diesel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.03.06  15:35

    « Bez nadpisu

    Brmol:
    S tou spotřebou jseš na tom nějak dobře. Pokud jedu OV OL tak mám při normálním stylu sám v létě 4,6 ale v zimě 5,2
    Jinak jezdím v zimě za průměr 6,3 (více město).
    Jinak odhlučnění u OII je dobré takže je tišší, ale zvuk PD je prostě "nezvučný".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.06  13:30

    « Re:

    to Brmbol: spotrebu pri OII udavas podla PP, alebo realne zmeranu?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…