OCTAVIE 2 77KW TDI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 03.04.06 07:22
« Bez nadpisu
To Brmbol : Reagoval jsem na jiné příspěvky v tomto fóru, pokud sis nevšiml, proti tobě to nebylo. Ty jsi v pohodě, koupil sis ropáka a jsi spokojený, nemáš proti svému autu a motoru výhrady a tak to má být, ale nechápu lidi co si koupí auto a pak si tady na fóru stěžují že to duní, vibruje a musí si hlídat otáčky motoru. Takoví lidi prostě nechápu, že uvalí velký prachy za něco (v tomto připadě auto) a ani neví jak jim to bude vyhovovat a pak si stěžují. Jinak stejně jako Diamant taky si myslím, že nejsem špatný řídič a jezdím moooc rád a vždy se těším, když můžu řídit a zakomplexovaný nejsem. -
Jabella 02.04.06 19:36
« Neuvěřitelné
Marios
Jezdil jsem s mnoha auty na benzín,ale nedávno jsem si koupil Tebou nazvaného ropáka.
Neduní,nevibruje,jezdí supr,má 114kW.s chipem,zatím jezdí kolem 5litrů.
V létě opět jedu jako už mnoho let autem na dovču po Evropě,najezdím za měsíc zase kolem 8oookm.Potom napíšu víc.
.vždy jsem tvrdil kolegům ropákům v práci,že nafta patří do traktoru.Teď se jim omlouvám.
A tady hlupákům se směju...připomíná mi to tu diskuse na Seznamu k nějakému problému.
Víc k tomu tady psát nebudu a ani reagovat na nic.Nejsem hlupák!!!
Správným řidičům a opravdovým majitelům OII,hodně kilometrů bez problémů. -
"-- skrytý --" 17.03.06 09:29
« Re: Re: svetla
rosta: presne tak som to chcel vyriesit na svojom novom focuse, ale nestaci kupit len originalne xenonove svetlomety, musis tam dorobit aj ostrekovace svetiel a automaticku regulaciu vysky, aby to splnalo normy. inak sa moze poistovna vyvliect z poistneho plnenia ak sa nieco stane. Ja dokonca mam od vyroby ostrekovace tak som si myslel, ze to bude jednoduche. Ale treba dorobit riadiace jednotky, vymenit cast elektroinstalacie, vymenit SW v existujucich riadiacich jednotkach, proste okrem ceny za svetla mi v servise povedali, ze by to bolo navyse dalsich 1200 EUR, takze aj keby som na ebay.de kupil svetla za 300, tak ma to dohromady bude stat 1500 EUR, co je akosi vela. -
Diamant 16.03.06 12:37
« Re: svetla
Problemy so svetlami registrujem aj v inych diskusiach o OII. Nechcel som tomu ale verit. Nedalo mi to, tak som vyskusal kamosovu OII s Xenonmi. Zaver je ten, ze tlmene svietia dostatocne a k nim vyhrady nemam. Ale dialkove boli dost otrasne. Problem je v tom, ze na ceste su tmave neosvetlene oblasti. Ale chvilu som ten priestor od dialkovych svetiel pozoroval a dospel som k nazoru, ze by stacilo dialkove svetla nastelovat nizsie (vraj sa to da). Svetla by zbytocne neosvetlovali koruny stromov a ta tmava oblast by sa vlastne spojila s oblastou osvetlenou od tlmenych svetiel. Druha otazka je farebne spektrum Xenonov a halogenov. Tu navrhujem zakupenie nejakych halogeniek viac do modra, aby medzi farbou tlmenych a dialkovych nebol tak vyrazny rozdiel. Po tychto upravach si myslim, ze by nemal mat k svetlam Octavie niekto vazne vyhrady. Dokonca ani ja, co som zvyknuty na natacaci bixenon (to je ine kafe). -
« svetla
pridavam sa k blasiovi. dialkove v pohode, stretavacky halogenove o nicom. vytvara mi to tmave neosvetlene miesta, celkovo je to svetlo dost nerovnomerne. skusim tam v najblizsich dnoch dat nove ziarovky - bud pojdu Silverstary alebo Vision Plus od philipsu. potom dam vediet -
« Re:
Právě kvůli tomu že jsou koncovky zahnuté dolů jsem si neobjednával chromovanou koncovku, protože (i když nemám zkušenosti s naftou) myslím že by se víc špinil zadní nárazník a samotné koncovky by byly taky za chvíli od sazí což u těch origo není vidět a nevadí to. -
« Bez nadpisu
S těma světlama se to moc nepovedlo.Mě se naopak nelíbí potkávačky-s dálkovýma jsem spokojenej.Taky jsem přemýšlel o lepších žárovkách;bojím se do toho ale jít kvůli vyšším teplotám.Kdo ví co by to mohlo při letních 30-kách udělat s parabolou?
Když už jsme u toho "tuningu"-máte někdo zkušenost s chrom koncovkami výfuku od škodovky u 1.9tdi? Ty fajfky zahnuté dolů co tam jsou standartně mají asi význam kvůli sazím-když tam budou rovné-n ebude se to usazovat na zadku auta :?: -
"-- skrytý --" 15.03.06 17:51
« Re:
Chip u úplně novýho auta bych určitě nedělal, raději počkej až ujedeš 10-20 tis.km. Stejně ten vyšší výkon nemůžeš pořádně využít, protože motor se má v záběhu šetřit a ne mu nákládat. Ale jestli ten chip chceš mít co nejdřív tak počkej aspoň do 2 tis.km ;-) -
matuS 13.03.06 23:11
« Bez nadpisu
na skusobnej jazde som isiel s versom 1.8vvti a vzapati s oII 1.9tdi 77kw. Isiel som aj po meste, aj pomaly aj 130 po dialnicnom obchovate.
Mne to prislo, ze obe auta su hlucne rovnako, samozrejme kazdy ten hluk bol ineho charakteru.
To ze dizel duni je iba zalezitost zvyku.
Pamatam si, ked som si kupil do auta subwoofer, tak prvy mesiac ma z neho bolela hlava. Proste dunel.
Potom som si na to zvykol.
Myslim ze tento pripad je s oII taky isty. Netrufam si objektivne porovnat, ci je oII 1.9tdi v ramci svojej triedy hlucna alebo ticha
Moj nazor je, ze v cene do 600tis Sk (v zakladnej vybave) je to auto tiche, v plnej vybave cene 1mil sk je to hlucne
Kazdopadne ide o zvyk. Myslim ze za tu spotrebu sa oplati si zvyknut. -
« Bez nadpisu
...mam Touran 2,0 TDI , samozrejme duni pri rychlostiach nad 120 km/h, aerodynamicky hluk tam nie je az taky, ale to dunenie ma kazdy motor so systemom PD, ved to tu uz bolo napisane, je to nieco za nieco, lepsia dynamika oprot CR, dovodom su vyssie vstrekovacie tlaky, CR ma postupne davkovanie, preto je motor kultivovanejsi...
...najlepsie je odhlucneny GOLF PLUS, ak porovnavam ten isty motor, cize 2,0 TDI....