OCTAVIE 2 77KW TDI

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.08.06  20:16

    « Re: Re: Re: spotreba

    Já mám trošku jiné zkušenosti.
    Během jednoho roku užívání jsem si ověřil, že mi PP ukazuje o 0,5l méně, než je skutečnost.
    Před 14 dny jsem se zmínil v servise a říkali něco o korekci PP.
    Teď to vypadá reálněji. Tzn. 5,7l (najeto 33 tis.)
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 03.08.06  16:21

    « Re: Re: spotreba

    Ja teda zatiaľ len podľa PP. Predsa len tých 5 tankovaní je na nejaké presnejšia závery ešte priskoro. Ale zatiaľ to tak vychádza, že PP klame menej, než 0,2 L.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.08.06  14:04

    « Re: spotreba

    vsetci, co som pisete spotrebu, uvedte prosim aj info, ci je to podla palubneho pocitaca alebo realna... dik
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 03.08.06  13:59

    « Re:

    Pokiaľ mi spotreba po 15.000 km klesne o liter, tak to by bola paráda! Ale tomu ani neuverím! Kombinovaných 7 je z ríše snov! :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.08.06  09:14

    « Bez nadpisu

    K té spotřebě,auto mám necelé 4 měsíce,najeto přes 30.000km,nyní mám dlouhodobou spotřebu 5,3l ,půl Praha půl venek,(TDI77kw,16"kola,climoška taky stále v provozu).
    Odpovída to s bittner71,6,2l jsem měl taky do 15.000km,pak to už lezlo jen dolu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.06  00:03

    « Re: Re: cukání 1.9TDI 77kw

    Auto mám necelé dva měsíce, najeto cca 5.000 km, dlouhodobá spotřeba 6.2 l (1.9 TDI, 77 kW, 16’’ kola). Clima běží stále. Myslím, že po dalších pěti tisících si to sedne tak na 5.7 l.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.08.06  23:56

    « Bez nadpisu

    Ozi:s toho si nic nedělej,já prožil v servisu taky peklo a to v NHCar,Praha6 tam jsem auto kupoval,bylo to tam kvůli tomu cukání 3x a pokaždé bez výsledku,navíc mi při poslední navštěvě zkurvily popelník kterej nešel zavírat,před navštěvou byl o.k.nechápu co a proč s tím tam někdo dělal,tak jsem jim tam řekl co si o nich myslim a jel pryč a začal jsem otravovat mého známeho přijím.technika u Klokočky,ten mi hned řekl že to vědí a že už to řešej s MB.
    Oblastního technika jsem tam měl taky v NHCaru před 1,5měsícem,kterej se s tím svezl a oznámil mi že to je běžný jev TDI PD motorů a že třeba u Passatů to dělá ještrě výrazněji a tím byl hotov.
    Dnes mi ten známí od klokočky volal(viz.to co jsem psal),takže už je na to aktuál.zdělení tak se nemůže žádnej servis vymlouvat.
    Já abych řekl pravdu tak jsem auto kupoval 6.4.2006 a to cukání bylo výrazné a pravidelné tak do 10-15tis.km,nyní mám najeto přes 30000km a už to registruju jen velmi zhřídka.nechám přehrát tu jednotku a bude to o.k.
    Podobný problém měl můj šef s novou Audi A6 3.0TDI,ten zas nadával že mu občas zabere turbo tak že ho to zamáčkne do sedadla a někdy je zas turbo efekt naprosto nevýrazný,tak mu taky po několika reklamací nakonec přehrali ŘJ motoru a bylo pro problému,tak věřím že to bude stejné i v našem případě.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.08.06  17:59

    « Bez nadpisu

    Roman5a9: já se snažím přinutit svůj autoservis aby mě výměnu sw v ŘJ provedl také - ale prý na to musí přijet oblastní technik ! člověk nasbírá zkušenosti (zde na fóru:), přinese problém umělcům do servisu vyřešený na zlatém tácku a ty vemena si ani nedokážou sehnat aktuální verzi.... A ŘEKNU TO, je to Autocentrum JSM Týniště nad Orlicí.
    Titanus: 1.9PD 77kW 4x4 s cukatůrou = po prvním měsíci a po 5.000 km = 6,2lt/100 (a Climatronic běží stále)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.08.06  16:30

    « Re: cukání 1.9TDI 77kw

    Tak to dej vědět, už to sice skoro nevnímám, ale přeci. Ještě by mohli při tom zvednout výkon ;-)
    Kolik máte dlouhodobou spotřebu, majitelé 1,9 77kW?
    Umne se to drží na těch 5,9-6,2 Podle toho kudy jezdím.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.08.06  10:46

    « cukání 1.9TDI 77kw

    Tak mi nyní volal můj známí od Klokočky z Řep,Ph6 že jim přišel z MB software na přehrávání ŘJ motoru z aktuál.hlášením co způsobovalo to pocukávání při akceleraci 2000-2500ot.
    Hned tam teda přehráli ŘJ motoru u předváděčky která jim taky pocukávala a už je to o.k,už to nedělá.
    Prý to způsobovalo,špatný odchod výfuk plynů z motoru,kvůli zvýšeným nárokům na emisní limity to bylo přiškrcené.Vysvětlil mi to laicky,že v moment kdy sešlápnu plyn a jednotka vyhodnotí to že by emise byli vysoké tak vypustí část do výfuku a zbytek jde zpětným vedením výfuk.plynů zpátky do motoru a v tom byl problém,šlo tam víc než je max.hranice a tím se ten motor přidušoval.
    Tak jsem se tam hned objednal na příšt.úterý,tak pak dám vědět.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedygon79

    speedygon79 01.08.06  14:10

    « Re:

    2jan labosked je odpojena vsetky elektrika, tak ani radio, ani parkovacky, ani vystrazne svetla nejdu? skoda, mozno by sa niekedy zisli :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.07.06  16:37

    « Re: Re: Re:

    Já žádné trhání nepozoruji, ale možná proto, že mám přehraný SW na vyšší výkon a tudíž je asi opravdu problém v SW ŘJ-.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 21.07.06  19:44

    « Re:

    Napíš, čo ten PP u Fiat umožňuje nastaviť, resp. čo viacej ešte ukazuje? Inak pre kritikov PP u Škody - skúte niekedy Volvo, potom si začnete vážiť ten Škodovácky PP.
    Myslím, že s nevypnutím svetiel nie je problém ani u OII. Pri automatickom svietení sa po vypnutí zapaľovania svetlá vypnú celkom. Ale ak ich vodič zapne ručne, tak ostanú svietiť len parkovačky a vodič bude zvukovo upozornený. Podľa mňa celkom rozumné riešenie. A u Škodoviek sa mnohé spotrebiče odpoja aj automaticky, ak ich človek zabudne vypnúť (napríklad svetlo v interiéri, v kufri, ...).
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.07.06  12:17

    « Bez nadpisu

    na margo RJ-palubneho pocitaca.V rodine mame aj 3 rocne Fiat Stilo 1,6 benzin kombi,a nechcem hanit VW,ale Fiat ma urcite lepsie prepracovanu elektroniku,palubny pocitac umoznuje nastavit omnoho viacej veci ako moja Octavia,a adt, a navyse v porovnatelnej vybave je aspon 10-15% lacnejsi.ps. Fiat ma tak prepracovanu elektroniku, ze po vypnuti kluca v skrinke,cela elektrika v aute je odpojena!, takze neexistuje problem so zabudnutymi zapnutymi svetlami..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.07.06  10:49

    « Re: Re: Re: Re:

    presne! vo firme mame 3 ks A8 (r.v.2003), vsetky maju teraz od 90 do 135 tkm a vsetky maju dookola rovnake problemy: riadiace jednotky vseho druhu!!! raz komfortna, potom bucnej brzdy, baterie, volantovej tyce... cena? za 3 roky ostalo v servise nieco okolo 600 tis SK a to par vymen bolo aj zarucnych...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.07.06  07:41

    « Re: Re:

    Je velmi mozne ze spravili flash RJ. V oblasti konstrukcie sp. motorov mam nejake vedomosti,ale bohuzial nepustili ma nikdy k tomu,aby som si to prezral sam...a casovo som tam nemohol s nimi byt...Tak ci onak,podstatne je,ze takych ako ja je zrejme viacej,a v konecnom je to vyriesene,a to je podstatne..ps. pre buducnost asi ale aj tak skodu nekupim...predrazena...Motor ide podstatne inaksie,je to citit...netreba sa dat odbit,inaksie to vzdy niekam zahraju do out-u co zdy asi skusaju...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.07.06  22:13

    « Re:

    Áno, robí sa flash RJ motora. Problém s trhaním bol spôsobený dodržiavaním EU4, kedy RJ uprednostnila striktné dodržanie emisií na úkor aktuálneho výkonu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.07.06  21:32

    « Bez nadpisu

    Dik, tak to je dobrá zpráva, zitra tam jedu, tak tu "hloubkovou analýzu" po nich budu chtít. Zároveň mi to ale nějak "neštymuje" - technicky si nedovedu představit, že by jakkoliv hloubková analýza dokázala napravit takovéto chyby v ŘJ. Mě to spíš připadá, že z Boleslavi dorazil aktualizovaný software/firmware pro ŘJ a oni to tam prostě naflashovali a to s tou hloubkovou analýzou bude jenom kouřová clona. Ostatně nestalo by se to poprvé co vezu nějakou škodu do škoda-servisu s popisem závady a při přebírání je tato odstraněna, na faktuře o ní není zmínka a technik mlží. Myslím, že to mají marketingově nařízeno - o závadě vědí, pokud to jde za nimi tak ji odstraní zdarma a její existenci popřou a značka má hnedle lepší renomé. Počítám, že na méně technicky erudované uživatele-řidiče to může platit. Ale třeba jen slyším trávu růst...
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.07.06  20:45

    « Bez nadpisu

    Zdravim vsetkych...ako som nizsie uvadzal ohladom problemov s trhanim motora a naslednej ocakavanej diagnostike..Zaver: servis mi urobil kompletnu - zrejme hlbkovu diagnostiku s tym ze sa prepisali hodnoty, kt. polo potrebne a motor po odjazdeny cca 400km ide ok, bez trhania a je celkom pruzny...takze nakoniec spokojnost.., v dufani ze to bude i nadalej tak..V pripade zaujmu, kontakt kde mi to robili, Porsche slovakia Kosice, maju s tym uz po mne skusenost a mali by to vediet odstranit..vrele odporucam vsetkym, pretoze je to o niecom inom...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.06  12:12

    « Re: Re: Škubání mezi 2000 ot. - 2500 ot.

    Dobry den,tak dneska to riesia,uvidime s akym vysledkom.Po posledne diagnostike-som prave vcera-dneska absolvoval cca 900km a zistenie - motor nad 2500ot/min. ide uz celkom ok, ale urcote v oblasati 1700-2500 citit ubitok tociveho momentu cca 30%, co sa prejavu sposobom, pri zacati zaberania turba, motor ma tendenciu zacat tahat, avsak hned je akoby "priskrteny", typicka vykonova spiska nie je, naras je iba "linearny" az do 2500, kde motor uz pracuje celkom slusne... Sklbanie sa i nadalej objavuje, je to presne ako u Vas, a navyse sa to znacne prejavi-pre service, pod zatazou v kopci, vtedy to citit pomerne slusen a da sa to takto simulovat.
    Som za koordinovany postup, ved preco nie?, my sme ti, kt. su zakaznikmi a za svoje peniaze chceme ISO qualitu.jl.ps. pristup service-ok,len cakam na vysledky.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…