OCTAVIE 2 77KW TDI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Bez nadpisu
Ozi:s toho si nic nedělej,já prožil v servisu taky peklo a to v NHCar,Praha6 tam jsem auto kupoval,bylo to tam kvůli tomu cukání 3x a pokaždé bez výsledku,navíc mi při poslední navštěvě zkurvily popelník kterej nešel zavírat,před navštěvou byl o.k.nechápu co a proč s tím tam někdo dělal,tak jsem jim tam řekl co si o nich myslim a jel pryč a začal jsem otravovat mého známeho přijím.technika u Klokočky,ten mi hned řekl že to vědí a že už to řešej s MB.
Oblastního technika jsem tam měl taky v NHCaru před 1,5měsícem,kterej se s tím svezl a oznámil mi že to je běžný jev TDI PD motorů a že třeba u Passatů to dělá ještrě výrazněji a tím byl hotov.
Dnes mi ten známí od klokočky volal(viz.to co jsem psal),takže už je na to aktuál.zdělení tak se nemůže žádnej servis vymlouvat.
Já abych řekl pravdu tak jsem auto kupoval 6.4.2006 a to cukání bylo výrazné a pravidelné tak do 10-15tis.km,nyní mám najeto přes 30000km a už to registruju jen velmi zhřídka.nechám přehrát tu jednotku a bude to o.k.
Podobný problém měl můj šef s novou Audi A6 3.0TDI,ten zas nadával že mu občas zabere turbo tak že ho to zamáčkne do sedadla a někdy je zas turbo efekt naprosto nevýrazný,tak mu taky po několika reklamací nakonec přehrali ŘJ motoru a bylo pro problému,tak věřím že to bude stejné i v našem případě. -
« Bez nadpisu
Roman5a9: já se snažím přinutit svůj autoservis aby mě výměnu sw v ŘJ provedl také - ale prý na to musí přijet oblastní technik ! člověk nasbírá zkušenosti (zde na fóru:), přinese problém umělcům do servisu vyřešený na zlatém tácku a ty vemena si ani nedokážou sehnat aktuální verzi.... A ŘEKNU TO, je to Autocentrum JSM Týniště nad Orlicí.
Titanus: 1.9PD 77kW 4x4 s cukatůrou = po prvním měsíci a po 5.000 km = 6,2lt/100 (a Climatronic běží stále) -
« cukání 1.9TDI 77kw
Tak mi nyní volal můj známí od Klokočky z Řep,Ph6 že jim přišel z MB software na přehrávání ŘJ motoru z aktuál.hlášením co způsobovalo to pocukávání při akceleraci 2000-2500ot.
Hned tam teda přehráli ŘJ motoru u předváděčky která jim taky pocukávala a už je to o.k,už to nedělá.
Prý to způsobovalo,špatný odchod výfuk plynů z motoru,kvůli zvýšeným nárokům na emisní limity to bylo přiškrcené.Vysvětlil mi to laicky,že v moment kdy sešlápnu plyn a jednotka vyhodnotí to že by emise byli vysoké tak vypustí část do výfuku a zbytek jde zpětným vedením výfuk.plynů zpátky do motoru a v tom byl problém,šlo tam víc než je max.hranice a tím se ten motor přidušoval.
Tak jsem se tam hned objednal na příšt.úterý,tak pak dám vědět. -
Diamant 21.07.06 19:44
« Re:
Napíš, čo ten PP u Fiat umožňuje nastaviť, resp. čo viacej ešte ukazuje? Inak pre kritikov PP u Škody - skúte niekedy Volvo, potom si začnete vážiť ten Škodovácky PP.
Myslím, že s nevypnutím svetiel nie je problém ani u OII. Pri automatickom svietení sa po vypnutí zapaľovania svetlá vypnú celkom. Ale ak ich vodič zapne ručne, tak ostanú svietiť len parkovačky a vodič bude zvukovo upozornený. Podľa mňa celkom rozumné riešenie. A u Škodoviek sa mnohé spotrebiče odpoja aj automaticky, ak ich človek zabudne vypnúť (napríklad svetlo v interiéri, v kufri, ...). -
« Bez nadpisu
na margo RJ-palubneho pocitaca.V rodine mame aj 3 rocne Fiat Stilo 1,6 benzin kombi,a nechcem hanit VW,ale Fiat ma urcite lepsie prepracovanu elektroniku,palubny pocitac umoznuje nastavit omnoho viacej veci ako moja Octavia,a adt, a navyse v porovnatelnej vybave je aspon 10-15% lacnejsi.ps. Fiat ma tak prepracovanu elektroniku, ze po vypnuti kluca v skrinke,cela elektrika v aute je odpojena!, takze neexistuje problem so zabudnutymi zapnutymi svetlami.. -
« Re: Re: Re: Re:
presne! vo firme mame 3 ks A8 (r.v.2003), vsetky maju teraz od 90 do 135 tkm a vsetky maju dookola rovnake problemy: riadiace jednotky vseho druhu!!! raz komfortna, potom bucnej brzdy, baterie, volantovej tyce... cena? za 3 roky ostalo v servise nieco okolo 600 tis SK a to par vymen bolo aj zarucnych... -
« Re: Re:
Je velmi mozne ze spravili flash RJ. V oblasti konstrukcie sp. motorov mam nejake vedomosti,ale bohuzial nepustili ma nikdy k tomu,aby som si to prezral sam...a casovo som tam nemohol s nimi byt...Tak ci onak,podstatne je,ze takych ako ja je zrejme viacej,a v konecnom je to vyriesene,a to je podstatne..ps. pre buducnost asi ale aj tak skodu nekupim...predrazena...Motor ide podstatne inaksie,je to citit...netreba sa dat odbit,inaksie to vzdy niekam zahraju do out-u co zdy asi skusaju... -
« Bez nadpisu
Dik, tak to je dobrá zpráva, zitra tam jedu, tak tu "hloubkovou analýzu" po nich budu chtít. Zároveň mi to ale nějak "neštymuje" - technicky si nedovedu představit, že by jakkoliv hloubková analýza dokázala napravit takovéto chyby v ŘJ. Mě to spíš připadá, že z Boleslavi dorazil aktualizovaný software/firmware pro ŘJ a oni to tam prostě naflashovali a to s tou hloubkovou analýzou bude jenom kouřová clona. Ostatně nestalo by se to poprvé co vezu nějakou škodu do škoda-servisu s popisem závady a při přebírání je tato odstraněna, na faktuře o ní není zmínka a technik mlží. Myslím, že to mají marketingově nařízeno - o závadě vědí, pokud to jde za nimi tak ji odstraní zdarma a její existenci popřou a značka má hnedle lepší renomé. Počítám, že na méně technicky erudované uživatele-řidiče to může platit. Ale třeba jen slyším trávu růst... -
« Bez nadpisu
Zdravim vsetkych...ako som nizsie uvadzal ohladom problemov s trhanim motora a naslednej ocakavanej diagnostike..Zaver: servis mi urobil kompletnu - zrejme hlbkovu diagnostiku s tym ze sa prepisali hodnoty, kt. polo potrebne a motor po odjazdeny cca 400km ide ok, bez trhania a je celkom pruzny...takze nakoniec spokojnost.., v dufani ze to bude i nadalej tak..V pripade zaujmu, kontakt kde mi to robili, Porsche slovakia Kosice, maju s tym uz po mne skusenost a mali by to vediet odstranit..vrele odporucam vsetkym, pretoze je to o niecom inom... -
« Re: Re: Škubání mezi 2000 ot. - 2500 ot.
Dobry den,tak dneska to riesia,uvidime s akym vysledkom.Po posledne diagnostike-som prave vcera-dneska absolvoval cca 900km a zistenie - motor nad 2500ot/min. ide uz celkom ok, ale urcote v oblasati 1700-2500 citit ubitok tociveho momentu cca 30%, co sa prejavu sposobom, pri zacati zaberania turba, motor ma tendenciu zacat tahat, avsak hned je akoby "priskrteny", typicka vykonova spiska nie je, naras je iba "linearny" az do 2500, kde motor uz pracuje celkom slusne... Sklbanie sa i nadalej objavuje, je to presne ako u Vas, a navyse sa to znacne prejavi-pre service, pod zatazou v kopci, vtedy to citit pomerne slusen a da sa to takto simulovat.
Som za koordinovany postup, ved preco nie?, my sme ti, kt. su zakaznikmi a za svoje peniaze chceme ISO qualitu.jl.ps. pristup service-ok,len cakam na vysledky.
Během jednoho roku užívání jsem si ověřil, že mi PP ukazuje o 0,5l méně, než je skutečnost.
Před 14 dny jsem se zmínil v servise a říkali něco o korekci PP.
Teď to vypadá reálněji. Tzn. 5,7l (najeto 33 tis.)