OCTAVIE 2 77KW TDI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
Diamant 21.08.06 08:57
« Re: Re: Re:Lak
MartinV - no tie kameňe, ktoré oproti tebe vymrštia protiidúce autá sú obvykle z lomového štrku, teda pomerne ostré. A keď letia nejakou rýchlosťou, ty ideš nejakou rýchlosťou, tak ten náraz je ako náraz nejakého slebého projektylu. A keď to neraz nevydrí ani sklo, tak čo chceš od toho laku? Ten to nemá šancu vydržať tiež.
Žanek - kúp si Tempo pastu a určite tým tie škrabance zaleštíš perfektne. Len to chce trochu trpazlivosti a fyzickej námahy. -
"-- skrytý --" 21.08.06 08:34
« Re: Re:Lak
Díky za odpověď, ale s tím lakem jsi mě moc nepotěšil. Než jsme tohle koupili tak jsme měli Hyundai Lantru a tam jsem takové problémy neměl. To jsem docela zklamaný, ale každopádně to stejně asi zkusím. Na jiném foru jsem četl, že někdo taky reklamoval odprýskaný lak a jemu dokonce auto vyměnili. Bohužel byl jako anonym, tak nevím kdo to byl. Tak daleko bych nezacházel, ale stejně bych to nechtěl nechat jen tak. Po prvním nadšení z Oktávky mě začínají naštvávat takovéto věci , které jsou sice asi nepodstatné, ale i tak to u takhle drahého vozu, docela vadí. Pokud máte někdo ještě další zkušenosti s lakem tak prosím napište.Díky -
"-- skrytý --" 21.08.06 08:14
« Re:Lak
Protože mám na OII zkušenost s reklamací laku,zkusím se vyjádřit.
Netvrdím,že to je jediné správné.
Reklamace na řadicí páku a další chromované díly bych se nebál, mám taky odzkoušené, uznávají cokoliv odloupnutého, s poškrabáním
může být problém.
Reklamace na lak.
Řešil jsem odlouplý kousek laku na LP blatníku (LP dveře se při plném
otevření bodově dotýkaly blatníku, až odpadl kousek laku.)
V servisu nafotili a odeslali do Škodovky s tím,že k reklamacím na lak
se musí vyjádřit centrála, aby se vyloučilo ,že lak odpadl mechanickým
podnětem - kamínky, klíče závistivého souseda apod.
Po uznání reklamace lakují. Takže tam asi neuspěješ.
Kapotu od kamínků mám také .
Jinak k pevnosti laku moje zkušenost : Někdy koncem zimy jsem objevil
na autě čerstvý pozdrav od nějakého ptáka.Právě jsem nesl odpadky
do popelnice a věděl jsem,že nahoře je vlhká houbička na nádobí.Oboustraná, všichni ji znáte. Neměl jsem blbější nápad, než houbičku vzít a tou hrubší stranou ten ptačí pozdrav setřít. Dodnes se mi nepovedlo ty jemné rýhy po houbičce zaleštit. Stále je tam vidím.
Ale tyto šrámy má většina aut, jen na vlastním si jich víc všímáme. -
"-- skrytý --" 21.08.06 07:21
« Lak
Ahoj omlouvám se.Tohle sem moc nepatří,ale protože na fóru o OII se delší dobu nic neděje tak jdu s prosbou i sem, přece většina z Vás má taky OII, sice asi v naftě, ale má. Tak doufám, že mi někdo poradí i když mám benzíňáka.
Takže: "Dnes jsem si všiml malých odprýsknutých ran na laku na přední části vozu. Je to až na plech. Vím že je to od kamínků, ale neměl by lak aspoň neco vydržet?Sakra není to auto za 2OO tisíc ale za víc jak půl mega. OII máme necelý rok a najeto teprve cca 16 tis. Prohoha jak to bude vypadat za rok a dalších 15 tis. To bude auto samá díra? Potřeboval bych poradit zda se to dá uplatnit jako reklamace a jak případně postupovat. A taky na co přesně se vztahuje záruka na lak. A taky bych se chtěl zeptat zda má někdo zkušenost s reklamací hlavice řadící páky. Chrom je pěkně poškrábaný a to nenosím žádné prsteny a taky se nám sloupává chrom na kličce u dveří u spolujezdce. Dá se toto uplatnit jako reklamace. Rád bych měl nějaké informace aby mě servis neodbyl že je to běžné opotřebení a záruka se na to nevztahuje." -
« Bez nadpisu
All cukani: po delším boji se servisem (viz dole) mam tyden přehraný SW ŘJ. Přijel na to oblastní technik z Ml.Boleslavi. Od té doby se cukání neprojevuje, ostatní "pozitiva" (spotřeba, kultivovanost chodu) jak psal Roman5a9 se neprojevují.
All V-Power Diesel: Při přechodu z obyčejné nafty na V-PD jsem pozoroval pouze výrazné ztišení, ale bylo to na poměrně syrovém motoru, při přechodu zpět jsem žádné zvýšení hlučnosti nepozoroval (chorvatská INA Dieselpower). Vliv na spotřebu a výkon je subjektivně nepozorovatelný.
All Spotřeba: spotřebu mám jak prase, podle skutečnosti 7,0-7,5, podle PP zhruba o půl litru méně, poslední měřící základna asi 2500 km (rakousko-chorvatrsko dálnice + popojíždění po ostrově a zpět). Počítám, že na zvýšení se nemalou měrou podílí upgrade na 225/45R17. Uvádí se, že spotřeba vzroste na 1cm šířky jedné gumy o 0,1 l/100 - což by docela odpovídalo - na šířce pneumatik mi přibylo 8 cm a spotřeba o litr nahoru. -
« RE: Novy SW - Result
Jeste s tema oslavama pockam az jak dopadnu v praglu. Pokud dobre, budu jen rad ale nic se tim nezmeni. Pouze bych pak doporucil Mobilparku v Moste aby si zavolali do praglu a popovidali si. Ovsem na to je jeste brzo, treba vse dopadne jinak. Pokazde kdyz se na neco tesim, jsem zklamany, radeji nebudu ocekavat, ze se to tak snadno vyresi. -
« Novy SW - Result
Dostal jsem vyjadreni, ze je to zcela normalni jev, ze "... projev je zpusoben nastupem regulace tlaku". Takze bez vysledku.
Volal jsem ted do Porsche Praha a pan po tel. mi hned rekl, ze to bezne odstranuji prehranim ridici jednotky pri cemz se vynuluji nejake ty hodnoty a je vymalovano. Jsem objednany na pristi patek rano cestou do prace a udelaji to na pockani to prej kdyz jde vsechno jak ma.
Tak tedy pristi tyden dam vedet co a jak. -
« Novy SW
Ahoj, tak prave jsem dal auto do Mobilparku v Moste s tim cukanim. Nevypadali, ze o nejakem SW vedi a bylo mi receno, ze mam zavolat ve ctyri odpoledne jestli to maji a prej to tam muze zustat mnohem dele, coz rezolutne odmitam. Mluvil jsem, ze zde na netu se to popisuje jako zavada v SW ridici jednotky, nic mi na to nerekli.
Vecer budu informovat jak jsem dopadl, pokud negativne, doufam, ze mi to jinde prehraji na pockani jak tu jiz bylo zmineno. -
"-- skrytý --" 15.08.06 16:33
« novy soft do 77kW TDI na Slovensku?
Zdar... dnes som bol na garancke po 60tis km, pozadoval som aj nahratie tu uz spominaneho novsieho softu do riadicej jednotky, no v nemenovanom servise Skoda v BB o tom zatial nic nepoculi :-( Ma niekto skuseniosti s prehranim toho novsieho sw na SK? Pozadu je cele Slovensko, alebo len ten moj servis? -
« Bez nadpisu
Výborně,dělali mi to min.pondělí,od té doby jsem absolvoval cestu Praha-Amsterodam-Brusel-Praha a perfektní.I když mi to v poslední době dělalo už málo tak když jsem chtěl tak jsem to uměl vyvolat,nyní už to ani malinko necukne.Celkový výkon motoru se očekávaně nezvýšil,ale co mě mile překvapilo je jak se po přehrání chod motoru zjemnil,jde to odspoda jakoby lehce(svižně) do otáček a ne jako před tím hrubě a nic,nic,zaškubání a po té zátah,ted už tam žádný kopance nejsou,jsem doopravdy max.spokojen.A ještě něco,sice spotřebu moc nesleduji,ale před přehráním jsem měl dlohodobou 5,4-5,6l nyní mě po týdnu napadlo se mrknout a byl jsem překvapen když to na mě ukazovalo 5,1l.
Ten známí od klokočky mi řikal že u jejich služebáku po přehrání šla spotřeba taky dolu.
Každopádně to musejí dělat všechny servisy,kolega s práce byl v pátek v InterPorsche a okamžitě věděli o co jde a udělali mu to na počkání a taky je max.spokojen. -
Diamant 15.08.06 13:00
« Re: Re: Re: V-Power Diesel
No mne kedysi nepomáhal ani Shell V-power, a ten sa má prejaviť ešte viacej, keďže som vtedy ešte nemal priame vstrekovanie benzínu. Malo to vyčistiť tie otrasné usadeniny a tak. Nič. Ani maximálka po dlhodobom užívaní nestúpla, ani spotreba neklesla. Testoval som to asi 25.000 km a nič. Tak u tej nafty by som bol rovnako skeptický. Nanajvýš môže byť nepatrne nižšia hlučnosť a možno menej síry v palive. -
« Re: Re: V-Power Diesel
Já taky beru naftu u GLobusu v ČB(když jsem v ČR),tam mi přijde kvalita nafty docela v poho,hustý to je v severniích čechách,např adršpach,tam maj naftu že bych to nenalil dobrovolně ani do zetoru,natož do octavky :D
co ty víš třeba u Globusu maj taky V-Power Diesel,akorat nam to zapoměli říct :?: -
« V-Power Diesel
Zdarec chlapci,chtěl jsem se vás zeptat,jestli má nějakej význam tankovat V-Power Diesel.Chtěl bych věděz jestli s tím máte někdo zkušenosti,nechci takový ty jejich reklamní kecy jak je to dokonalý palivo atd.Údajně se po tom má snížit spotřeba(o tu mi zas tolik nejde),vyrovnat běh motoru , snížit hlučnost atd. tak pls pište vaše zkušenost -
Diamant 10.08.06 22:42
« Re: nulování údajů paměti 2
Ja plánujem ísť na servis aj napriek longlife po 15.000 km a nechám tam dať už nie longlife olej. Aj podľa mňa je pre ten olej tých 30.000 km viac než dosť. Interval 50.000 km už neexistuje, lebo ho aj u TDI motorov skrátili na 30.000. Asi vedia prečo. Ale inak tá výmena môže nastať od 15.000 do 50.000 (aj je tam ešte interval 50.000), nie od 30 do 50.