OCTAVIE 2 77KW TDI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« RE: Novy SW - Result
Tak to se mas, ja se toho asi nedockam :(
Napred jsem to zkousel v Mobilparku v Moste, tam mi rekli, ze je to normalni, ze to je projev toho motoru, pak jsem se objednal do Porsche Praha kde to neslo prehrat a v Autoplusu v Moste mi rekli, ze to neni tak jednoduche, ze tam chteji auto na den az dva dny a, ze prehrani softu je az posledni vec co delaji po odsouhlaseni od vyrobce. Mam prej zavolat koncem tydne.
Tak mi to pripada, ze ja mam opravdu smulu na vsechno. -
"-- skrytý --" 07.09.06 15:54
« RE: Novy SW - Result
Zdar chlapi! Tak software je přehrán - první poznatky (snad si to jen nenamlouvám) jsou tyto: plynulejší zátah, cukání samozřejmě zmizelo, možná trochu tišší chod a taky klidnější volnoběh. Navíc bych řekl, že zátah začíná o 200 až 300 ot/min dřív.
OT - zároveň mi sami od sebe, na základě obecného pokynu z Boleslavi, přehráli SW v rádiu STREAM, údajně kvůli odstranění "lupanců" v repro (což jsem ale nepozoroval) a zároveň vyšší citlivosti přijímače - potvrzuji, v Mostě NYNÍ chytám v pohodě stanice z Ústí nad Labem - cca 45 km. Tak jsem zvědav, jestli se to třeba neprojeví ještě na spotřebě. Celá akce v servisu trvala cca 25 min, za mé přítomnosti.
P.S. Opakuji informaci, že se tato akce týká pouze motorů s kódem BXE (dle slov přejímacího technika). Čus -
Diamant 06.09.06 21:43
« Re:
Existuje niekoľko vecí, ktoré by som robil inak.
1) Na bodky od asfaltu perfektne funguje tecnický benzín, ktorý asfalt ľahko rozpúšťa, laku neublíži. Ale odmastí povrch laku a odstráni zbytky vosku, preto asfalt čistím vždy pred voskovaním laku.
2) Tempo pasta je BRÚSNA pasta. Je určená na renováciu zvetralých starých lakov. Takže s tým leštením by som to rozhodne nepreháňal. Tak 1x za dva roky. Brúsením sa odstraňuje poškodená vrchná vrstva laku. Ja Tempo používam len na preleštenie miest - jamiek od kameňov, ktoré som zakvapol farbou a prebrúsil jemným vodným brúsnym papierom). Miesto bolo rovné, ale matné, Tempo to vyleští. A potom na škrabance pod kľučkami.
- Ale Tempom sa dá perfektne vyleštiť a zbaviť škrabancov napríklad poškrabané sklíčko mobilu či hodiniek. Tak vám je asi všetkým jasné, ako sa ten škrabanec odstráni. Určite sa nezaplní hmotou...
3) Tempo neposkytuje laku ochranu. Na tento účel existujú vosky, ktoré sa ľahko nanášajú a po rozleštení poskytujú laku jednak ochranu (pred UV žiarením, pred chemikáliami a nečistotami či vtáčím trusom) a jednak je lak perfektne lesklý. -
« Bez nadpisu
Ahoj,
s tím poškrábaným lakem jsem to jednou udělal taky. Přijeli jsme z dovolené a po umytí auta jsem našel na laku takové černé tečky, od asfaltu. Vzal jsem houbičku a nešlo to, tak jsem to zkusil ostrou stranou, šlo to. Byl jsem nadšeny, ale když to začalo schnout, tak jsem začal mlátit hlavou o zem. Koupil jsem tempo a leštil 2x do roka. Jednak je to fajn ochrana před deštěm a všlijakou špínou a za druhé při prodeji nepoznal nic ani profesionál v bazaru.
Taky si hodne posílíte ruce, ale hlavně musíte dělat krouživé pohyby. Auto se vám bude lesknout jako psí k-lky. -
"-- skrytý --" 06.09.06 15:46
« Re: RE: Novy SW - Result
Zdarec, chlapci! Tak jsem se taky zařadil mezi Vás, kdo bombardujete servis ohledně flešnutí nového softwaru řídící jednotky Octa II. 1,9TDI-PD.Nejprve mé dosavadní poznatky: u nového vozu se "cukání" projevovalo dost často, ale pouze při mírné akceleraci, 1800 až 2000 ot/min. Při prudké akceleraci byl klid, ale já spíš jezdím piánko. S větším počtem km se jev už neprojevoval tak často, ale taky možná tím, že jsem se tomu snažil vyhnout volbou jiného okamžiku řazení... Nakonec jsem tedy zajel do servisu a zítra jedu na přehrání, tak jsem zvědav a pak dám vědět, jak se to projevilo. Jsem z Mostu, auto jsem kupoval v Autoplusu II., a tam mi to taky budou dělat. Činil jsem dotaz i v Mobilparku, ale tam prý zatím ten soft ještě nemají. V Autoplusu mi navíc řekli, že se to týká jen motorů s kódem BXE, což je můj případ (auto kupováno 03/2006). Tak zatím a uvidíme... -
« Re: Re: Re: kryt kapoty
pěkný,Oktávka-aspoň ta moje to má už z výroby v oblasti před zadníma blatníkama.
V USA jezdily auta s černou koženkou na kapotě a bylo to udělané dost festovně-myslím že obavy o "šmirgl" mezi tímto a kapotou by nebyly na místě..to by se to tam tolik nerozšířilo.Myslím že jsou to spíš obavy z něčeho nového-nevyzkoušeného co tu ještě nebylo.Nesrovnávejte to prosím s dečkama na chladiče u starých škodovek,žiguli, apod! :roll: -
« kryt kapoty
Chlapi,já jsem ty koženkové kryty viděl v USA už před 7lety (Colorado)a řekl bych že už to tam nějaký pátek má tradici a velice se to osvědčilo.Vyjímkou spíše bylo když to osobák neměl(jako ten náš z autopůjčovny).Nemáte někdo link na někoho kdo to na OII vyrábí?Docela bych měl zájem.. :!: -
Diamant 22.08.06 16:42
« Re: Re: Re:
Najhoršie sú aj tak kamene od protivozov, keďže ty ideš jedným smerom a tie kamene letia obvykle proti tebe.
Čo sa týka laku, tak pod žltou mám biely plnič, takže to nebude až taká tragédia. Napríklad na červenej Rallye na Felicii som mal biely plnič a bolo to dosť vidieť, ale na Fabii som mal nejaký bordový a nebolo to až také zlé. -
"-- skrytý --" 22.08.06 08:00
« Re: Re:
to Diamant: Tak ten návlek jsem ještě na žádném autě neviděl, nedovedu si představit jak auto potom vypadá. A tý reklamě jsem samozřejmě nevěřil , jen jsem doufal že nějaký vosk dokáže trochu zmírnit následky. Je mi jasné, že nic ten kámen asi nezastaví no asi mi nezbude nic jiného než si držet hodně veliký odstup. Jenže ve městech se to nedá a i když jedeš v koloně a pomalu tak je to stejně rána. Ach jo. Tak aspoň že to není na tý béžový tak vidět. Včera jsem pro jistotu zkontroloval služební ve Flamengo metalíze a má to taky pěkně postřílený. Ale protože to má skoro pořád špinavý tak to není tak vidět. -
Diamant 21.08.06 22:12
« Re:
Presne tak, myslel som ten čierny návlek na čumák. Myslím, že už som to videl aj na OII.
martinV - bludom z TV reklamy sa určite nedá veriť. A ohľadom tej strely zo vzduchovky. Strela je na rozdiel od kameňa z olova a to olovo je na rozdiel od kameňa výrazne mäkšie. Strela nemá tak ostré hrany. Takže pri kontakte s povrchom kapoty (mimochodom v reklame veľmi šikmom) sa len zmení dráha letu a čiastočky olova sa otrú o povrch laku. Oni to potom efektne začistia a povedia, aké je to super! Ale žiadny vosk nedokáže zvýšiť mechanickú pevnosť laku. To je fakt a s tým sa nedá nič urobiť. Jedine, že by toho vosku bolo niekoľko mm a pri náraze kamienka by tá vrstva vosku pohltila energiu toho kamienka. Navyše ak by z tej vzduchovky strieľali pod rovnakým uhlom lomové kamienky, tak by sa ľahko mohlo stať, že by mali na povrchu laku nepekné škrabance s smere dopadu kamienka. A nezabránilo by tomu ani keby tam nejako chemicky naniesli vrstvu tefĺonu. -
"-- skrytý --" 21.08.06 11:54
« Re: Re: Lak
to Diamant: Co myslíš tím "návlekem" ? Jako nějaký ochranný vosk nebo něco takového. To si vzpomínám, že na to kdysi běžela reklama v TV shopu. Bylo to WS Platinum. Odolalo do ohni i střele ze vzduchovky, ale nevím jestli se tomu dá věřit. Existuje něco podobného v normálním prodeji?? Myslím jako něco od spolehlivé firmy. TV Shopu se asi nedá moc věřit. -
« Lak
S tím lakem poškozením od kamínků.to je snad úplně normální u každého auta,já na mé OII staré 4 měsíce s najet.35000km už mám na kapotě taky pár pěkných záseků od ostrých kamínků,na firmě máme služeb.auta cizích značek a tam to je jakbysmet,zrovna nedávno to řešil kolega u Audi A6,to auto jezdí pouze po dálnici,je staré rok a předek auta vypadá jak pihovatej,na té černé metal.co je to audi jsou ty bílé tečky podklad.laku hrozně viditelné,v audi servisu mu oznámily že konkrétně toto podléhá běžnému opotřebení a oprava laku na záruku proto není možná.