OCTAVIE 2 77KW TDI

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • 00 Reagovat !

    foto

    28.02.06  19:41

    « Bez nadpisu

    mám O2 TDI 77kw od listopadu a nemyslím si, že by hlučnost byla vyšší, než O1. Spotřeba je určitě nižší - mám 5,7l dlohodobý průměr v zimě a to je méně než na O1 - v tom je podle mě výhoda motoru PD - vyšší výkon při menší spotřebě a menších emisích. Jediné proti možná je, že spotřeba oleje, který nepaří k nejlevnějším je vyšší než u O1.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.02.06  18:58

    « pumpe dúse

    Jsem prostý laik,a vím že pokrok nelze zastavit,ale může někdo vysvětlit hlavní výhody motoru PD oproti klasickému TDI?O I jsem nevlastnil,ale z doslechu vím,že motor byl tišší a méně žíznivý.V čem tedy inženýři udělali takový progres?!Nejspíš šel nahoru výkon i krouťák,asi i emise jsou menší.
    Z hlediska uživatele však vnímám hlavně větší hlučnost a spotřebu :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.02.06  20:18

    « Bez nadpisu

    Hm,docela dobrý.Že by v Paříži?!?! Sponzorují Tour de France,sice se mnozí budou usmívat,ironizovat,jenže:sponzorovali už v roce 2004 a na stánku to jednak úročili a co se zájmu týče:asi se zase někdo rozžhaví doběla,jenže třeba Toyota,která byla v tom samém pavilonu šikmo naproti asi 30 m v pravo,tak zájem téměř nula(a to tam měli Priuse a naprosto fantastický 2,2 ropák do Avensisu...),podobně Seat(Toledo) nezájem.
    Ptali jsme se černouška,který spolu s dalšími místními rozdával anketní lístky,jak francouzi Škodu hodnotí,resp. to bylo o pocitech,prvních dojmech, nemohl sice ukázat,ale tvrdil,že názory lidí výlučně pozitivní.Ono to dost odpovídalo zájmu a návštěvnosti u stánku.