FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
lordmystic 30.11.06 11:25
« Re: Re: Re: Re:
Vasik: v nádrži určitě nebude moc nafty, to je jasný. Pokud by tam bylo té vody víc, tak bys možná ani k čerpačce nedojel, je to prej to nejhorší co může tenhle motor potkat. A pokud o tom aute uvažuješ fakt vážně, vem si sebou rovnou aditivum a nalej si ho tam hned, případně i kanystr s naftou... -
Vasik1 30.11.06 11:22
« Re: Re: Re:
Jojojo, nebudu bojácný, eště mě třeba děsí ta představa, že Mondík bude stát někde dlouho v bazaru (i když ho budu mít přímo dovezeného na objednávku) ale i tak, vůbec nevím co kde potkal a co kde dělal. Pak ho v bazaru odzkoušíme vše bude OK, najedu 1000km a nafta co v nádrži stála doví jak dlouho, kondenzovala tam,vodnatěla, vstřiky do nejbližší čerpačky zničí :roll: ale zase tak o tom tak přemýšlím, že by tam ještě mohla být kvalitní naftička z Německa :D -
martin.z 30.11.06 11:17
« Bez nadpisu
to Vasik:
No nevim, myslim ze je dulezite nepanikarit. Pro me bylo tdci jasna volba a to ne z hlediska nakladu, ale chtel jsem automat a ten do benzinu krom 2,5 v6 davaj jen 4 stupnovej a bez moznosti primeho razeni.
4 stupnovej automat me prilis pripomina skodu 120 :-) a beru to jako ze to auto je diky prevodovce o tridu horsi
A dalsi vec, ze jsem chtel preplnovanej motor, protoze uz jsem si vyzkousel oboji(turbo i neturbo)a uz vim co chci...
Takze porad si sam :-) -
Vasik1 30.11.06 10:58
« Re:
Martine
Chystám se na jaro ke koupi Mondíka, původně to mělo být TDCI 2.0, ale nevím jestli nakonec nezvolím benzín 1,8, jenže nevím, k Mondíku mi prostě sedí TDCI, podotýkám že to bude stejné jako u tebe, tzn, ročně 15000km max, z práce do práce,z letiště na letiště(stavím modely, teď už relativně velké, takže proto mondík) v zimě na lyže, v létě na dovču. Teď jsem to počítal, kolik zaplatím ročně více za benzín, vychází to asi na 6000 ročně. Mondík bude bazarovej, už sem se bavil s Petrem T. říkal že mi kdyžtak pomůže, že má skleničkovou metodu, která odhalí problém. Ale i tak nevím nevím, najedu 1000km, šup rup, a 30000 za vstřiky jako Laďa, tak pak si říkám co je tedy výhodnější :roll: -
martin.z 30.11.06 08:36
« Bez nadpisu
Petr T:
Petre to s tim malym najezdem je dalsi rana. Hele nemam se toho auta urychlene a pod cenou zbavit dokud to jezdi? :-) Taky najedu tak do 15 kkm rocne a ted v zime to vidim na velke procento kratkych, studenych jizd.
Z toho vseho co tu ctu to vypada jako, ze kdybych s tim nemel mit problemy tak by to byla velka nahoda, vykladam si to spravne???
Cerpadlo mam z toho tveho seznamu cos tu kdysi psal to predposledni-resp. to pred tim nejlepsim, vstriky nevim. -
"-- skrytý --" 29.11.06 19:28
« Re: Blahopřání
Pro pobavení-předchozím majitelem byl FordMotorcomp. předpokládám tedy nějací kravaťáci od Forda-kdyby tu garanci neuznali pak přiznají, že nějaká guma z jejich podniku lila močůvku do novýho motoru. No zkusím Standu obnádrž do V-P diesel, pak párkrát jen V-P, a pak Diesel extra+ Standa a hin sa hukáže.
Jinak je to 2.2 TDCi tři eura.
To auto je stejně fajn, já ho hejčkám, tak snad to bude dobrý. -
"-- skrytý --" 29.11.06 19:16
« Blahopřání
mrňous:
vivat !!!
Jsi v záruce??? Asi ano. Ale pomůže Ti to pouze tehdy, když palivo nevalí do přepadu.
Souhlasím, první majitel se asi podepsal.
Common Rail obecně nesnáší malé a často přerušované nájezdy kilometrů a 12 tisíc je fakt málo za rok.
Špatné palivo pokud je rychle zhltnuto a nahrazeno dobrým neuškodí, ale pokud jej nechá někdo ležet v nádrži a systému, bůh s ním !!!
Já do VP aditivum nedávám. Otázka zní: kde mají skutečně dobré VP? Co když nás tahají za nos? Dovedu si představit situaci v některých regionech kdy platíš extrémně vysokou cenu za vodou naředěnou naftu...
Já beru v Praze na Stodůlkách a vždy se motor ztiší tak, jako když přidáš dvojnásobnou dávku Standy. -
"-- skrytý --" 29.11.06 18:44
« A zase ty vstřikovače
Stal jsem se členem klubu.
Zpráva z Hale: 2 vadné vstřikovače. Najeto 24 tis km!!!
Poslední rok na V-P diesel! Pouze!
Petře T., vzhledem k předchozím příspěvkům předpokládám, že přidám-li Stanadyne do Shell V-P dieselu mohu jedině naftě prospět, ale ublížit ne. Ty jsi psal, že do V-P nic nepřidáváš, že?
Auto jsem koupil jako roční v 12 tis.km-chyba se stala asi tady-jen mě udivuje, to začalo zlobit při tom V-P dieselu-asi už to bylo načlý a ani zázrak od Shellu nepomoh. -
lordmystic 29.11.06 15:58
« auto diesel
Tak mi přišli první dvě loňskí čísla časáku auto diesel a musím uznat, že je to opravdu špičkovej časák. V každém čísle se tam píše o problémech se vstřikovači CR hlavně ve spojitosti s Fordem.
Z rozhovorů s odborníky opravdu plyne to co tady bylo již stokrát řečeno. Vstřikovací ústrojí je opravdu testováno na velkou životnost, ale s normovanou naftou. Stačí i troška vody a máte po úplně zdravých vstřikovačích. Při horší naftě která špatně maže chvíli čerpadlo vydrží, ale rychle se snižuje jeho životnost. Takže opravdu je 99% problémů s CR spojeno s nekvalitní naftou.
Když jsem sám měnil nedavno vstřik, začal jsem litovat že jsem Mondeo s TDCi koupil. Dnes když jsem přečetl odbornější články a dostal se hlouběji k jádru problému, tak bych si Ford koupil znova. Mělo by fakt stačit pouze pořádné aditivum a kvalitní nafta. -
« Re:
To kouření mě někdy zaskočilo .-) Naposledy když jsem nastartoval ale ještě asi 5 min jsem jen stál a pak se začal valit takový dým, že jsem mysle, že hořím :-)) A při sešlápnutí plynu jsem nechal stopu jak raketa země - země :-) Ještě že mě nikdo neviděl, snad...... :-) -
"-- skrytý --" 29.11.06 12:23
« Bez nadpisu
DIMe,
EGR přepouští-reguluje množství spalin zpět do nasávaného vzduchu tak, aby se potlačilo množství vznikajících oxidů dusíku (proč to množné číslo? N - dusík se rád vyskytuje jako oxid dusný, dusnatý, dusitý, dusičitý i dusičný, je to prostě směs oxidů dusíku, poměr jednotlivých oxidů kolísá).
V praxi se může stát (to se stalo mojí osobě), že se ventil zasekne a nepouští spaliny vůbec a systém má nedostatek vzduchu a ukrutně to kouří. Jindy to může všelijak cukat, když je ventil přiucpaný nebo přizaseklý, někdy to chybu do ŘJ vyhodí, někdy ano, u Fordu je tento ventil myslím mechanický.
Po výměně ventilu v 10000 km nemám nejmenší problém.
Čím lepší nebo lépe aditivovaná nafta, tím menší riziko zanesení/zadření ventilu EGR... >:D -
« Sterace, motor, vsechno...
Panove,
jel jsem v pondeli v noci cez Makovo, Cadcu a Novu Bystricu do Namestova... Doporucuji vsem... silena cesta, motor slape bez problemu, sterace taky... Asi jsem tankoval S W P na shcell, docela to ujde... Ale, stale plati utirat okna, desnej maglajz, bez dukladneho ocisteni se neda jet... Preju Mondeakum vydrzzz... P.S." Hmla to je svina" -
"-- skrytý --" 28.11.06 19:51
« Práce
Máš pravdu Martine, zapomněl jsem na práci.
Pokud vím, obvykle se vyndání čerpadla z auta normuje 4 hodinami a repas čerpadla asi 2 hodinami, j. 6 hodin a cca 400 Kš je 2400 bez DPH.
Solidní servis by mohl tuto cenu práce zahrnout do ceny dílů...
Zdravím. -
martin.z 28.11.06 14:47
« Bez nadpisu
to Petr T, Jenyk:
Mozna mi reknete, ze jsem vecny pesimista, ale ja mam takovou zkusenost, ze ve znackovem servisu cena dilu zrovna nebyva treba 90% kompletni ceny s praci...
Jinymi slovy chci rict, ze vyjmenovat si ceny materialu je hezke, ale cena neni konecna a cena za praci muze byt nekdy delat slusny podil z ceny dilu.. -
"-- skrytý --" 28.11.06 13:51
« Re: Re: Vstřiky a čerpadlo 2,0TDCi
Jenyk:
U R Č I T Ě ANO.
Ale ne u prasat, v dobrém servise, např. Hale, Kladno, Frýdek-Místek, Brno
Rozpočet je cca:
3900 za zesílenou vačkovou hřídel
550 za úpravu tlaku dopravní pumpy
4x 950 za válečky tlakových elementů
1100 za sadu těsnění
Jak jsem to sečetl 11126,- včetně DPH. Celé nové čerpadlo stojí 26000 Kč, je to ke zvážení, je to na Tobě. Není to málo.
Třeba vytlačíš nějakou slevu...
Zdravím. -
"-- skrytý --" 27.11.06 19:10
« Vstřiky a čerpadlo 2,0TDCi
Mám nějaké novinky ke vstřikování DELPHI:
Existují díly, kterými se dají vylepšit čerpadla CR z Euro 3 verze na Euro 4 verzi.
Ve svém důsledku jsou takto vylepšená čerpadla odolnější a mají rezervu paliva v případě vstřikovačů "tekoucích příliš do přepadu".
Výkonnost čerpadla se zvýší o 30%.
Takto vylepšená čerpadla jsou shodná s čerpadly nyní montovanými v prvovýrobě.
Takže po vylepšení se prodlužuje životnost vstřikovačů, protože čerpadlo je schopné dodávat palivo i v případě vstřikovačů, které ztrácejí palivo do přepadu a vyprazdňují tím vysokotlaké vedení. Toto čerpadlo je nyní schopné dodat chybějící palivo, dříve toho nebylo schopné a tak když vstřikovače "kradly" palivo z vysokotlakého zásobníku, ŘJ to vyhodntotila jako závadu a byl tu náhradní režim. A vstřikovače ven.
Nyní budou potřeba vyměnit pouze vstřikovače poškozené opravdu hodně.
Navíc materiál čerpadel je nyní jiný a vydření čerpadel již nehrozí.
Zdravím všechny. -
impaler 27.11.06 13:51
« Pískání
PetrT. a DIM:
Předpokládám originál, jezdím samozřejmě jen do origo, tam, kde jsem koupil (Brusel).
Na druhé garanci po 40 tkm jsem si postěžoval na sjeté kotouče vpředu. Bez řečí vyměnili za nové na záruku, dali nové destičky, které jsem zaplatil. Předpokládám, že za sadu destiček na přední nápravu je 70 euro bez daně kurnik za originál.
Protože to začalo hvízdat, ale musel jsem jet do ČR, řešil jsem až tam. Hvízdalo nadále, projevuje s v nízkých rychlostech bez brždění (přibrzdit pomůže). Technik v Novém Jičíně slyšel, potvrdil, převzal na opravu. Nic nenašli, auto nicméně přestalo na čas hvízdat.
Po návratu sem šlo auto do téhož bruselského servisu na výměnu letních za zimní sadu na plecháčích. Origo z loňské akce belgického Forda, plecháče a Conti TS810. Loni nepísklo ani náznakem, ujelo tisíce kilometrů dálnicí i sněhem v Orlických horách. Na výslovné upozornění, ať vyřeší pískání, když už budou mít kola dole, přikývli. Nenašli nic a smáli se nevěřícně.
Kromě starého hvízdání HNED při odjezdu (do pár set metrů) - a to mě pánové dost nasralo, že se s tím ani nesvezli, když to reklamuju už potřetí a začalo to po jejich zásahu do auta na garanční prohlídce - se objevilo dunění při rozjezdu s volantem v krajní poloze, nalevo i napravo. Mazal jsem zpět, jízda s majitelem, potvrzeno, objendáno na opravu, výsledek znáte. Už to neduní, píská to dál stejně. Tím myslím hodně, slyším to přes zavřená okna i s rádiem. Periodicky, jako by tam něco dřelo, když přibrzdím, buď to dopískne víc, nebo přestane. Chlap tvrdil, že to teda bude spíš řízení, ale na převzetí auta mi to dávala jeho manželka a nevěděla ani prd. Ona tam jenom štrikuje (fakt) a vystavuje faktury.
Já to auto jinak miluju, žádný strachy. Ale tohle mě sere. Pojedu na vánoce dom a zkusím borce v NJ, jestli přes svátky dělají. Do teďka se chovali skvěle, když jsem s něčím záručním přijel (ještě loni spojka, kolegyně mi ji trochu připekla - ale bylo to nakonec OK). -
"-- skrytý --" 27.11.06 10:35
« Brzdy
impaler:
nechci být opruz, ale ty brzdy máš originál??? Já ano a chovaj se skvěle a bezhlučně. Ve 140 tisících mám druhé kotouče a třetí destičky (rozuměj 1. kotouče a 1. desky byly z výroby).
Někdy se stane, že ti na auto podstrčej noname desky ale tvrdí Ti, že jsou originál...
To asi u Tebe neplatí??? -
impaler 27.11.06 10:26
« Analog only
Ano, volíme konzervativní interiér, kde je vše, jak má být. Proto jsme zde. :)
Jinak jsem nasraný jak jetel, protože jsem ve středu vyzved spravený auto, který mělo přestat hvízdat. Spravili po sobě to nové dunění, dnes jsem ovšem zpět u periodického pískotu v malých rychlostech.
Jako by byl kamínek v brzdě, ale není, protože to by tam musel vydržet asi 6 tisíc kilometrů a tři kontroly ve dvou servisech, přičemž ta poslední byla snad už pořádná.
Dotaz zní - mám se na to vybodnout? (ale dělám ostudu na cestě) Přejde to časem, až se obrousí přední kotouče staré uvedený počet kilometrů (z toho významná část po dálnici bez brždění)? Mám se něčemu divit? -
"-- skrytý --" 27.11.06 09:03
« Digitální hodiny v Bondeu NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Plně podporuji frontu ( >:D ) za očištění pověsti analogových hodin.
Od samého začátku co mám své Bondeo, se mi ukrutně líbí, i když kolikrát moc nevidím, kolik je hodin. ( :shock: )
Ale digitálky patří do Citrónu, ne do Bondea !!! -
jack007 25.11.06 22:29
« Re: Re: analogove hodiny uprostred
impaler tak si snad zvyknu, jen se mi zda, ze v noci na ne cumim tak 10 sekund nez vim kolik je :-) Abych pravdu rekl, tak ty hodiny jsou i pro neslabsi cast interieru :-) Tvar je ok, jen ty rucicky uvnitr.. fuj fuj >:D Jak hezky tam mohly vypadat svitici digitalni hodiny. -
martin.z 25.11.06 22:28
« Bez nadpisu
jo to me taky, prave za tmy mam tezke problemy se zorientovat a treba set se hleda dost spatne, vim ze je veprostred takze odshora nebo odspoda po hmatu prejet pres jedno tlacitko-na jak slepec na brejlove pismu..
dnes jsem prave jel s jednim autem ktere to podsvicene ma a to s emi moc libilo -
impaler 24.11.06 22:10
« Re: analogove hodiny uprostred
Jack007: Správná otázka! >:D
A čím vyšší výbava, tím hůř. :-) Aspoň Ghia teda podle mě dost špatná viditelnost...
Na tvoji otázku - trvá to zhruba půl roku (vymýšlím si - prostě dýl). Přiznávám stejný dojem ze začátku, teď už pohoda, fakt se na ně dívám, fakt tam tu informaci nacházím a fakt se mi to líbí, i když každý jouda, který chce mít názor na mondeo a nejlíp jeho design, neopomene zesměšnit právě tento klenot. :)
Kámošova přítelkyně je ovšem pochválila tak pěkně, že mi každý jouda může... -
"-- skrytý --" 23.11.06 22:34
« Re: Re: Re: Hm
impaler:prodejce nejsem, to fakt ne. Jenom 4 roky vlastním TDCi jezdím pracovně každý den, každej rok se stavím v Srba servisu na brzdu na přeměření výkonu po čipu a tak si to různě testuju co to vydrží.
Zatím sem prošel Opel Calibra 2.0 16V - 350 000 km, Nissan Primera 1,6 16V 410 000 Km.Mondeo TDCi zatím jen 245 000 Km.
Dvakrát do roka to pohoním v Brně po okruhu a v létě 3600km x2 Algarve 34 hod (2+2h spánek). Je to můj první diesel a už se těším na 2,7 TDCi. : :D
Musel jsem se zapojit, protože jak tak koukám mám jeden z nejstarších kousků a mám ho od 0km a hlášky typu ford-mord atd. mě štvou. :roll:
PS:jen tak pro orientaci mám 4 grafy výkonu a zatím to roste o cca 1 kw a 5 NM ročně. Jeďině co mě trápí je životnost pneu 225/40/18 cca 25 000 Km, ale to už je do plátna.Už jsem vyzkoušel všechny značky a furt stejná písnička asi zkusím Barumky. :( -
impaler 23.11.06 16:12
« Re: Re: Hm
vica: poslyš, nic ve zlém, ale nejsi ty náhodou nějaký prodejce, co se snaží vylepšit pověst TDCi?
Ne že bych ti nevěřil, co píšeš o svém autě, ale začíná mi to být trochu podezřelé. ;-)
Jinak takový blbosti, jako je tlačení nafty po víko, rozhodně nedělám. Jednak nevidím důvod (dojedu i tak dost daleko), druhak se nepobryndám, třeťak se tu psalo, že volný prostor nad hladinou má svůj význam. A taky si namlouvám, že do prvního cvaknutí a dost znamená přesnější měření spotřeby. Tankuju jenom na Shellkách a naivně věřím tomu, že mají stejně dlouhé ty choboty, resp. jejich konce a zakřivení... -
impaler 23.11.06 14:37
« Hm
Myslím na to už dlouho, je to taková blbost...neměla by se spojka jmenovat radši rozpojka? ;-)
Přece když se na to šlápne, tak se to rozpojí, ne...a plyn je taky blbost, ne...aspoň že brzda se nejmenuje urychlovač.
Jinak vrzání nějak pořešili, ale neřekla mi paní, co dělali. Budu to muset vytáhnout ze systému u někoho v ČR asi. Ráno to nevrzalo, ale to byla krátká testovací jízda do práce. Uvidíme.
Prej na tom dělal sám "její manžel" = šéf. Co to znamená, neuměla říct. Asi fakt změním firmu. -
martin.z 23.11.06 13:41
« Bez nadpisu
Ja to beru s humorem a jsem s autem spokojenej, jen me to proste pripada zvlastni protoze pred tim jsem jezdil s temer 7 let starym passatem-byl to teda benzin ale zase preplnovanej-coz je primo etalon vsech cilu nadavek a pomluv ruznejch kritiku, a nemel jsem s nim problemy zadne... -
"-- skrytý --" 23.11.06 13:40
« Re:
Taky nemohu souhlasit:
st?ra?e stírají, brzdy brzdí, spojka spojuje, motor jezdí ...
Je fakt, že si auto ráno odfrkne bílý kou? a když je +6C je prvních pár vte?in opravdu dieselových, ale jinak je to OK
My máme v rodin? t?i Mondea a zatím nikdo z nás nem?l d?vod k nespokojenosti. Tak jenom sedíme a ?teme a nep?ispíváme ... -
"-- skrytý --" 23.11.06 12:28
« Re:
MARTINE,
lidi tady ?eší problémy, to ale neznamená že neexistuje horda lidí, která sem nep?ispívá a nemá problémy žádné.
Já problémy nemám, akorát jsem nacouval do zdi a poškrábal zadek, to? vše. To se ale na Ford dá t?žko svést. >:D
EGR mi vym?nili v záruce a vše co jsem zaplatil byl n?jaký senzor za 1500. Jinak nic... -
martin.z 23.11.06 11:36
« Bez nadpisu
Kdyz tady posloucham ty postrehy vsech okolo plus sve dojmy tak myslim ze mondeo je vlastne takova limuzina vrcholove urovne-dejme tomu ze sveho kombika srovnam treba s novym volvem v70 (ktere mame v rodine)a mozna i s octavii II, jen s tim rozdilem ze proti volvu to ma spousty drobnych chyb a nedodelku, napr.:
spatne stirajici stirace(v kombinaci s dest. automatikou=pruser), na volnobehu nekultivovany a rezonujici chod, opravdu neprijemne tupe brzdy, zvuk a dovreni dveri podobne s vikem popelnice, odchazejici vstriky a cerpadla, spatne a na zvyk narocne ovladatelna spojka, problemy s egr ventily a kourivosti...
mate jeste nekdo neco? :-) Mozna by bylo zajimave udelat kompletni soupis..
Me osobne tece byt po kapkach do auta zrcatkem-normalne to vyteka tou krytkou pres diru pro sroub na uchyceni a jinak mi nekdy minuly tyden odelso jedno ze dvou zadnich osvetleni spz tim ze tam uhnil kontakt-je to takova plastova kosticka-v servisu za to chtej 430,-kc!
Vzhledem k tomu ze mi to uhnilo i u passata na kteryho to ale stalo pulku predpokladam ze ta druha strana odejde co nevidet a mam chut tam tu zarovku napajet natvrdo.. -
« Re: Re: Re: ?erpadlo 2,2TDCi
Dám v?d?t a na tu vým?nu už se t?ším. Podle m? ale vane vítr odjinud. Auto i zah?áté v tom pásmu volnob?h až 1500 ?ahtá jak Zetor ....... a podle m? jen jeden válec podle zvuku, takže asi ne všem nad?azený EGR...............Te? jsme jel p?es Prahu, kde je to Hale ? :-) -
"-- skrytý --" 22.11.06 23:36
« sterace a filmecek
Musim priznat, ze kdyz sem ted po kradezi tech Valeo dal provizorne stary klasicky, nepozuruju moc velky rozdil v kvalite stirani, i firemni Ochcavky II ci Superby s novejma steracema stiraj o tridu lip... Mam jeste jednu fungl sadu v kufru, jen bez tech uchytnejch zacvakavatek, protoze jsem druhou koupil pote, co me nakej z***d obratil sterace gumickou vzhuru, nacez ty zacvakavaci drzatka popraskaly a pritlak byl ta tam... tak premyslim, jestli opet koupit uz tretit sadu za litr, nebo se na to proste vybodnout, nemam v umyslu zivit svejma steracema mistni zlodejskou pakaz...
Na Mondeo spojku si vzdy po delsi ceste s jinym autem chvilku zvykam, pokud uz musim jet manualem, tak se snazim o auto s 1.8T, ktere tak nejak zabira podobne ... ale kdyz presednu napriklad z 2.8 V6, pripadam si jak v autoskole :-) -
impaler 22.11.06 21:11
« Re: Rezonance
Spojka podl? m? zabírá tak n?jak normáln?, ale plynu to chce víc, než je zvykem jinde. Je to zvyk, te? už mi to chcípne jenom n?kdy. :)
Jinak na st?ra?e si st?žuju od za?átku, vidím to podobn?. Nepomohly origo/Valeo (ty tenký za tisíc korun pár) oproti p?vodním klasickým ramenatým, te? sem nalevo nacpal to levný z pumpy, taky nic moc, ale lepší než p?lro?ní Valeo. Nechává ?áry-oblouky po set?ení, ale je to lepší než mapy po celé ploše p?edtím.
Podle m? to má slabý p?ítlak a hotovo, žádná gumi?ka to nenapraví. Nebo nevím. V my?ce už tak rok žádám jen vodu, ne p?ípravky na lešt?ní, a liju do toho na otcovu radu jen jarovou vodu (te? budu muset n?co nemrznoucího). Ta je fakt nejlepší a všichni prodejci barevných bublin a? se jdou bodnout. -
jack007 22.11.06 21:08
« Rezonance
Cago, tak tu "plastovou rezonanci" pri volnobehu mam i ja, ale zatim jsem to neresim. Pripada mi to jako kdyby se tam klepal nejaky plast, na druhou stranu si rikam jakej asi :-) Pockam s tim na prohlidku po novem roce, uvidime na co se prijde.
Auto nemam dlouho cca 2mesice, ale kdyz jsem si ho kupoval rozhodla srdcova zalezitost, proste je to krasavec. :-) Na rady Petra T jsem do toho zatim nedal nic jineho nez Shell V-Power, tak snad to hned neodejde. Jinak na co jsem si dlouho zvykal byla spojka (silenej zaber), trosku se mi nelibi predni sterace (i blba fabia je ma podle me lepsi) a v noci mi trosku vadi pruhovane predni okno :-) Jinak zatim parada, ale po 5ti tisic asi nemuzu jeste moc hodnotit. Jo jeste, zadny oblacky pri startu zatim neresim, nechci aby me odvezli do nemocnice s diagnozou "paranoik" :P -
oleowr1 22.11.06 15:11
« Ford Mondeo 2.0TDCi 96kW
Mám problém s motorem:
- studený motor chytá bez problému
- po zastavení na 15min až 2hod nejde nastartovat - bliká p?i startování kontrolka žhavení, pokud nastartuje, do 10minut jízdy motor zhasne (jako by byl bez paliva) a op?t bliká kontrolka žhavení. Pokud nastartuju a ujedu bez zastávek t?eba 300km, problém se nevyskytne.
- když nechce startovat, po?kám 5-10min. a pak jako by se nic ned?lo, chytne a šlape t?eba 2hod.
?ím to m?že být, umí n?kdo poradit? -
"-- skrytý --" 22.11.06 15:04
« Re: Re: Re: Re: ?erpadlo 2,2TDCi
Petr T:
Tak jsem si myslel že ten motor musí dát 500 000 Km. Závisí n?jak limit zdvih? jehly vst?ikova?? na otá?kách motoru? Mám k?ivku výkonu posunutou na 2500 NM a 4500 KW ot/min a b?žn? to?ím po omezova? 4800. Zahrani?í d?lám jenom na dovolenou cca 10 000 Km ze 60 ti ro?n?.
a to si ješt? vozím naší kvalitu v kufru naposled 400 litr?.
Furt m? všichni ujiš?ujou že to p?jde do kytet. T?eba Praha-Olomouc v noci 1.22 hod spot?eba 11 litr?.
Jako mnozi jini jsem pochopil, ze Petr T. je zde nejpovolanejsi k odpovedim na vsetecne dotazy :)
Takze:
Pokud odchazeji vstriky jeden po druhem a nebylo vymeneno cerpadlo, bude to pokracovat nebo cerpadlo nebude mit az takovy vliv. Tedy nebylo rozumne uz vymenit i cerpadlo?
Nekde v poslednich prispecich se nekdo zminil o "repasi" vstrikovacu za "babku"? Je to vubec mozne a v jake kvlaite je vysledek a kdo to u nas nabizi?
Diky diky diky .... :)
Mondeo 2.0 TDCI 96 kW / 2001