FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Jozef0351 13.12.06 19:51
« Re: Re: Re: Re: destovy senzor
Škoda. Ale dobre vedieť že to nenaskočí automaticky. Ford na to ide nejako komplikovane. Mitsubishi toho vedelo už pred 8 rokmi o dosť viac. Dokonca vtedy nebolo bežné ani to aby sa okná zatvárali tým jedným dotykom alebo aby mali ochranu proti privretiu. Npr. Octavia I.
Neviem aký je problém aby si konštruktéri preliezli konkurenčné autá a brali do úvahy aj spätnú reakciu od zákazníkov. Na každom novom aute sa nájde nejaka prkotina ktorá znepríjemňuje život ale pritom je dávno vymyslená.Neviem či to robia naschvál alebo čo. -
"-- skrytý --" 13.12.06 19:46
« Re: Kalibrace
Jasne.... Pokud delali kalibraci na aute ktere ma najeto 20tis. km, prvni servisni prohlidka, co to znamena:
- pokud by v zaruce menili vstriky, tak bych to nasel na servisnim liste.
- kalibraci provadeli z duvodu nejakeho problemu (ten mi neprozradili) jen tak to asi nebylo
- zhorseni vlastnosti vstrikovacu (nizsi ucinnost - co ja vim), jinak podle vas kalibrace neni potreba
- zmena verze software v ridici jednotce
Co si o tom myslite? -
eda.nezbeda 13.12.06 19:23
« Re: Re: Re: destovy senzor
Tady jde jenom o to, ze kdyz vytahnes nebo jen odpojis baterku, tak se vypne automaticke zavirani na jeden stisk tl. nahoru!
Tohle je postup z navodu, jak to znovu naprogramovat!
Ze se nezavrou okna samy od sebe je holt smula, ale zaplat panbu :-) za to, ze to jde aspon z dalkace... napr. u Oktavky musis tocit prave klicem ... -
Jozef0351 13.12.06 19:01
« Re: Re: destovy senzor
Stisknout nahoru, dokud se oknu uplne nezavre a drzet po dobu nekolika sekund. Uvolnit a znovu stisknout 2-3 krat na dobu jedne nebo vice sekund.
Potom sa budú zatvárať automaticky pri zamknutí alebo tak ako to mám teraz že budem musieť chvíľu podržať tlačítko na diaľkovom?
Je to lepšie ako nič ale nič moc :x . Na starej Carisme som bol naučený že sa mi zavreli automaticky. Teraz keď si to nevšimnem tak ostanú otvorené. Má to jedinú výhodu že ich môžem zavrieť na diaľku a nemusím pchať kľúč do zapalovania. Nato že Modeo je podstatne novšie auto "soudruzi v NDR nekde udelali chybu". Mohli by sa trošku poučiť od japoncov. -
eda.nezbeda 13.12.06 18:47
« Re: destovy senzor
to martin.z
Tak ty okna:
Stisknout nahoru, dokud se oknu uplne nezavre a drzet po dobu nekolika sekund. Uvolnit a znovu stisknout 2-3 krat na dobu jedne nebo vice sekund.
Tot vse :)
Musi provest pro kazde okno zvlast.
Tak sem zvedav, jestli to bude fungovat, aspon me to posledne slo .. dej vedet. -
martin.z 13.12.06 16:49
« destovy senzor
to EdaNezbeda:
me v urcitych situacich pripada hur nez na nic, nemas tam totiz vubec polohu pomaleho cyklovace, je tam napred automat a za nim hned ryhcle cyklovace takze z asituace ze se zblazni a zacne stirat jak o zivot tak tam pomale stirani nejde docilit vubec-jen rucne.. -
eda.nezbeda 13.12.06 16:34
« Re: To je dobrá otázka...
Mozna, jak rikas muze dojit ke "zblazneni" jednotky (je to prece jen pocitac) a kalibrace nejsou spravne nebo pouziva najednou nejake defaultni, to by mohl byt pripad jardy.suchyho1 ... teda pokud mu nevymenovali vstrik?
Me tuhle kalibraci delali jak v Nemecku u prvni vymeny tak v CARentu v pripade druhem, a presne jak to popisujes sem to take chapal.
Jo a k tem steracum :-) ... ja nemam detekrot, ja mam to kolecko jen na cyklovani >:D Nejak sem asi minul zacatek ...
Ale musim rict, ze ten detektor mi pripada na nic, jak sem psal, pouzivam flash off a stiram prakticky velmi sporadicky ve meste a jenom kdyz jezdim pomalu... Navic cca nad 120 mi pripada ucinost setreni tak mizerna, ze nad tuhle rychlost je nepouzivam vubec .. -
"-- skrytý --" 13.12.06 15:02
« Kalibrace
... už jsem zase tady!!! >:D
Vzhledem k náročnosti výroby se nechá vyrobit co vstřik to originál a na speciálním zařízení se změří jeho individuální charakteristika - tomu se pak říká kalibrace.
Přišlo s tím Delphi, říká se tomu C2I kód. Potom to převzali všichni (Denso QR kód - Toyota) až na Siemense (vyrábí vstřikovače ve dvou třídách přesnosti, tzv. class 4 a class 5), ten tvrdí, že nákladům se nedá vyhnout, buď se udělá nepřesný vstřikovač a chytrá jednotka ECU (dražší), nebo se udělá přesný nákladnější vstřikovač a normální levnější ECU.
Po výměně vstřikovačů se MUSÍ zadat individuální charakteristiky do ECU, jinak může nastat řada problémů. Dokonce se dají kalibrace i ztratit v průběhu provozování vozidla, potom je třeba je tam znovu nahrát.
A to není vše: u dnešních aut jsou chytré systémy zpětné vazby, které dávají ECU data o kvalitě vstřikování a spalovacího procesu - na té bázi se průběžně MĚNÍ kalibrace vstřikovačů. Když se jim dává záhul, špatná nafta atd., vstřikovače zestárnou a kalibrace vyletí mimo zkousnutelné hodnoty. Tehdy je třeba vyměnit trysku a provést novou kalibraci.
A ještě něco, obvykle je na 3 válci (Mondeo) senzor APC (senzor klepání), ten dává informaci ECU o hlučnosti spalovacího procesu, nato ECU upravuje velikost pilotního vstřiku a jeho postavení oproti hlavnímu vstřiku paliva. ECU se učí a neustále upravuje vstřikování tak, aby byl motor ve všech režimech co nejtišší. Toto má Delphi spolu s filtem paliva skutečně vymakané (se systémy Delphi Vám nemůže zamrznout nafta!!!). Totiž okamžitě po startu jde přebytek již ohřátého paliva z vysokotlakého zásobníku a čerpadla malým okruhem zpět do filtru a okamžitě jej ohřívá. Po ohřátí filtru se palivo přepne a jde do nádrže. -
"-- skrytý --" 13.12.06 14:25
« Re: Re: kalibrace 2,2 TDCi
V AutoDiesel jsem se docetl, ze nove moderni generace vstrikovacich systemu - zminovali to v souvislosti s TOYOTOU - maji prave nutnost kalibrace jednotlivych vstriku (treba i po vymene) k danemu motoru v zavislosti na vyrobnich tolerancich. Ridici jednotka ma na zaklade jedinecnych seriovych cislech prehled o jednotlivych kusech vstriku ktere ovlada a vi, ze treba vstrik c.1 je na spodni tlakove toleranci a vic do ni proste nepusti. -
Vasik1 13.12.06 12:30
« Nafta+benzin
Kuciii, omlouvám se že vám přetrhávám vlákno, ale musím se stím svěřit. Díval se včera někdo na zprávy?Konkrétně na Nově?Možná to bylo i někde jinde nebo v novinách. Pojednávalo to o tom jak omylem smíchali naftu s benzínem, prej vlivem nedovření ventilu. No a pak tam ukazovali kde se všude tenhle benzín dostal, a to mě dostalo >:D , cisterna to rozvážela pěkně postupně po benzinkách. Přitom to vzala přes Agip, Schell, i makrovskou benzinu, tak si tak říkám jestli to nemám jedno kde budu tankovat, a kde budu a nebudu lít aditiva :shock: to já jen tak že mě to zaujalo -
martin.z 13.12.06 12:07
« Re: Re: Re: vibrace pri volnobehu
to Jatypc:
me to menili vcera! mel jsem sice syndrom jen a jen pri volnobehu, kazdopadne, ale zamrzi ty penize(pokud to na rozdil ode me nemas v zaruce)
Taky doufam, ze mi tam nezkurvili neco jineho, protoze se mi ted subjektivne zdalo, ze je to hlucnejsi za jizdy a vic to kouri -
martin.z 13.12.06 11:21
« Bez nadpisu
to Fangio:
nemuzes to kolecko vyfotit? Hrozne by me zajimalo :-)
to DIM:
zkusim to, dik za snahu, mimochodem taky je to urcita ukazka kultury servisu, kdyz ti to vratej takhle nefunkci a starej se...
radio bylo samozrejme zakodovane a rekli mi, ze pro ne je to moc prace shanet ten kod ntakze jsme domu jel s radiem ktere chtelo kod a trcelo z nej vysunute cd ktere neslo zasunout-ale takove nuance asi clovek od servisu chtit nemuze -
« Re: stírače
Kolečko fakt žádné nemám a jsem s tím senzorem teď už víceméně spokojený, mám to zapnuté a ani o tom v deštivém počasí nevím...... V minulém autě to bylo horší. Takže je to možná kus od kusu.
OKNA : Zapni klíček, dojeď a ž nahoru, pusť tlačítko, pak to ještě jednou znovu podrž - ono se to ještě o kousek posune, a pak vypni klíček.a zapni......snad to mám ještě v hlavě dobře. -
martin.z 13.12.06 09:39
« stírače
to Fangio, Eda Nezbeda:
ja kolecko nemam a mam ghiu 2004. Vcera jsem to na tu automatiku zkousel zapnout v garazi a tam to pravda nestira vubec-mysleno v dobrem, neprsi-nestira.
Ale venku za realneho deste-zvlast mirneho to dela docela paseku(bud to stira moc rychle a smrdla to temer nasucho, pak to zase ma chvili kdy to nesetre dlouho, ze uz skoro neni videt...) Nejlip to funguje ve vetsim desti ale to cyklovac taky :-)
Citlivost tomu nejde nastavit-nebo nevim jak a v navodu o tom neni zminka -
martin.z 13.12.06 09:36
« vymena kladky
to DIM, Petr T:
Po te vymene to uz nedrnci nicmene motor ma stejne pri volnobehu takovy dunivy syndrom, asi tech 750jsou nejake rezonancni otacky.
Zda se mi ale, ze to nejak vic kouri-zkousel jsem to tedy jen z a studena a navic v garazi takze to asi nebude moc objektivni.
Jen doufam, ze mi tam neco nevymenili-napr. vstriky :-) -
martin.z 13.12.06 08:06
« Re: stahovani oken
to Eda Nezbdeda:
tenhle postup nefunguje, prosim prosim nemohl bys kouknout do navodu a soupnout to sem nebo do SZ? Ja mam nemeckej a musel bych se slovnikem prekladat vsechno u ceho jsou na obrazku okna protoze jinak ani nepoznam kde konkretne to je... :-) -
eda.nezbeda 13.12.06 00:24
« Predni sterace
Pro ujasneni .... ja tam kolecko na cyklovani mam :)) je to model 2001, tak predpokladam, ze u novejsich je to proste jinak ...
Mam ale problem se strzenym ozubenim od motorku ke steracum nebo kde. A to "kde" je prave muj problem. V servisu mi uz drive rikali, ze se to brzo posere, ale tvrdi mi, ze to musim vymenit komplet a ze to bude cca 10k ?? Tak patram po tom, z ceho je ten mechanismus slozeny a ze bych si to koupil sam, a pak se nejak postaral prip. i o vymenu. Motor sem nasel na eBayi za cca 140 Euro ...
Jestli by nekdo vedel co se da delat tak prosim o nejakou radu ...
Pri spusteni steracu je slyset protacejici se ozubeni a kdyz se steracema pri tom pohnu, tak zhruba v tretine normalniho chodu se uz chyti a dojedou jedno setreni, pak to ale vypovi znova...
A pro ty co maji "problem" s dostatecnou ucinnosti steracu, doporucuju nejaky "Flash off" .. ja pouzivam neco od Sheronu a napriklad o tomto vikendu pres dest a sracky sem jel bez funkcnich steracu (nouzove samozrejme) Bremy - Brno a zpet ...
Okno nastrikam vzdy pred jizdou a od cca 60 km/h je okno zcela ciste, kdyz prsi. "Sracky" od ostatnich aut sou samozrejme problem! -
martin.z 12.12.06 21:40
« Re: Re: vibrace pri volnobehu
Petr T:
Petre nekdy mam pocit ze to forum je prilis uzky kanal na sdeleni vseho. Ja mel problem vylozene jen na volnobehu pri 750 ot/min. jakmile jsem trochu pridal nebo se rozjel tak to zmizelo.
Ted je to klidne s tim, ze bych mel mit zaruku na 2 roky...
Mam ale dve dalsi veci, napisu do SZ s cimz se omlouvam, protoze sam posledni dobou citim unavu z toho, ze neustale musim reagovat na nejake veci v okoli a nerad tim padem otravuju tebe.. -
"-- skrytý --" 12.12.06 21:14
« Re: vibrace pri volnobehu
Martine, na téma vibrace.
Já mám vibrace při 1200 a 1450 ot. Což se dá změnit (posunout) např. spuštěním klimatizace.
Už jsem se s tím smíříl, pouštím si rejdiou (na doporučení Ford dealera). >:D >:D
Dokud jsem ještě nebyl smířen, jsem s tím blbnul. Výměna a přitažení kladek, perfect. Ověem 10 000 km. Chargeable, not FOC. Potom hrozné skřípění a kladky v čudu. Od té doby kladky 2x a rezignoval jsem. A skřípění se nekoná už asi 60 000 km, vše ok.
Průběh:
- volnoběh - velice mírné vibrace
- malinko přidám - super
- 1200 ot - motor přechází do brumenda asi po dobu 70-100 ot.
- do 1450 ot - absolutní zklidnění
- 1450 ot až 1520 ot - motor znouvu bručí, něco jako když hluboce rezonuje
- nad 1550 ot krásný hladký zvuk motoru
... prostě se snažím držet otáčky nad 1500, dříve mne to svádělo podtáčet motor, teď to nedělám.
Ano, toto je MOUCHA bbbbzzzzzz, ale za vše ostatní to svému Mondeu odpouštím !!! ;-) -
martin.z 12.12.06 19:08
« vibrace pri volnobehu
takze kladka, remenice a remen vymenen-ty vibrace uz to nechyta. Chteli za to neco pres 8 kkc, ten jen jak dlouho to tedy vydrzi..
vratili mi to samozrejme s vyresetovanym radiem a s okynky ktere si nepamatuji dorazy takze nefunguje automaticke zavirani oken.
Prosim nemate nekdo v hlave jak se to zavirani-horni doraz okna naucej??
Ja na to za zivyho boha nemohl prijit a ted jsem celkem v presu a nemam moc casu to tady v diskuzi hledat.. -
« Re: Re: Re: Re:
Viděl jsem ten můj filtr, bylo na něm napsáno DELPHI, jinak jsem nic nenašel, byl tak ze dvou třetin plochy černý, ale nevypadal jako že by to měl mít za sebou, ale do vnitřních záhybů vidět není. Hučení zůstalo , bohužel, i po výměně toho ložiska na poloose, přestože bylo údajně evidentně vadné. Asi bude následovat kontrola převodovky.ale já to nevzdám :-) -
"-- skrytý --" 12.12.06 11:04
« Re: Jasně
petr Blaha:
takže v tom máš HDF939, označení Ford by mohlo být HDF939.FD. Tento filtr se montuje na všech dieselových 1,6kách PSA/FORD, tedy:
Volvo 1,6D
Peugeot 1,6HDI
Ford 1,6TDCi
Citroën 1,6HDI
Mazda 1,6MZRCD
Santana (španělská licence Suzuki) 1,6l -
martin.z 12.12.06 09:00
« vibrace pri volnobehu
to DIM:
byl jsem v charouzovi, rekli mi, ze tohle byla notoricka vec drive, pry v podstate vyrobni vada-ten remen byl nejaky prepnuty nebo co, pry prepracovali remen, kladku i remenici takze ted uz to prej nedela-byl na to prej oficialni obeznik.
Cili pokud to ted vymenej tak uz by to melo byt bez problemu. Stoji to ale cca 9kkc s praci -
impaler 11.12.06 20:37
« Re:
Ja bych se hlasil o cislo palivoveho filtru na sve Mondeo 2.0 96 kW. Ze stejnych duvodu. :)
Nebot mam 45000 a podle faktur, ja osel duverivy, jezdim na prvni filtr. Cukani se nekona, volnobeh drzi, ale nervozni bych dal uz byl. Takze belgicka nadrz, pak jedna dve ceske jako vzdy u Shellu a sup pro filtr. Predpokladam, ze to je prace na pockani (po objednani), nebo ne? -
"-- skrytý --" 11.12.06 19:59
« Bez nadpisu
to DIM:Ze by tvoje Mondeo melo zadymovani jako tank? :D
to PetrT:Prosim te, nemate u vas v T.A.D. nejakou databaz/katalog ze ktere bys vycetl nejake cislo palivoveho filtru Delphi na tu moji 1.6TDCI?Nebo by ti to mozna mohli rict kolegove v Hale, ty je tam znas.Chtel bych mit nejake cislo filtru v ruce, az to budu tady davat do servisu a mohl si ty zabozrouty >:D ohlidat co mi tam cpou.Diky Petr -
martin.z 11.12.06 17:45
« Re: aut. stirace
to Jarda Suchy:
nevim jak to myslis, ze zklame. Jako ze nesetre? Me zklamava opacne, ze stira skoro porad hodne rychle bez paus a na to nepotrebuju zadnej senzor- staci cyklovac.
U me se to proste da pouzit jen pri vetsim desti, kdy ti to proste funguje jak cyklovac a nestira to zbytecne na sucho.
Jinak jsem si temer jisty, ze tam zadne kolecko nemam a to uz z toho duvodu, ze packa je hranata a tim padem kdyby melo byt neco po obvodu tak by to musel byt ctverecek :-))
S pakou se da nahoru(1polha je aut., dale pevne polohy cyklovace), dolu-jednorazove setreni, k sobe-myslim stirani zadniho skla, a pak se tam da zmacknout spicka te packy ve smeru doleva-to dela ostriknuti zadniho skla a setreni.
Nic dalsiho jsem tam nenasel -
"-- skrytý --" 11.12.06 16:49
« Re: Re: Re: Re: Re: vibrace - oblacek dymu
To DIM: ...mrkni prosim na toto video (viz. odkaz - Honzeek - 23.11.2006 [odkaz] ktere sem dal minuly mesic Honzeek. To je asi standardni stav oblacku, ktery se objevuje u vsech me dostupnych 2,2TDCi. Jeste upresnim - pokud si myslis, ze oblacek uvidis kdyz startujes - tak tomu tak vzdy neni - musi ti nekdo auto nastartovat a ty se divat na strane vyfuku!!!
To Honzeek: mimo jine, jak jsi dopadl u Darylu s reklamaci prave toho oblacku - nepochlubyl jsi se :-).
To automaticke stirace: ano na pacce ovladajici sterace je otocne kolecko kolem celeho obvodu packy s sesti aretacemi - opravdu funguje - problem je ovsem s vodni tristi od predemnou jednoucich aut a cakance od protijedoucich nebo predjizdenych aut, tam automatika vetsinou zklame. -
"-- skrytý --" 11.12.06 15:06
« Re: Re: Re: vibrace
To DIM: ...hmmm tak to je divne, to bych mel asi nacnute vstriky od prvni nadrze a to se mi nechce verit ! Auto jsem porizoval v 10 mesici 2005 - bylo na objednavku a z linky slo primo me do rukou. Uz pri prvnich startech me prave udivil ten maly oblacek co vychazel pri startu z vyfuku.
Nechce se mi verit tomu, ze ti nevyjde z vyfuku u studeneho motoru ani ten oblacek! Mel jsem moznost jiz videt ctyri 2,2TDCi, jak 2ks Euro 4 vcetne meho, tak 2ks Euro 3 a vsechny u studeneho motoru oblacek! -
martin.z 11.12.06 14:58
« Re: Re: Re: vibrace
to DIM:
hm, jinymi slovy senzor funguje na * a je tam spis proto aby tam byl a proto ze ho konkurence dela taky-mimochodem u vsech aut kde jsem to videl k tomu maji stelovaci citlivost...
S tema vibracema je taky otazka jeslti ti tam pri te vymene neco neudelali lajdacky-nedotahli to apod-co ja vim.
Jednak jsem uz videl mondea co to nedelaj a druhak se v servisu rozhodne netvarili jako, ze to dela kazdy auto..
A u koncernovejch(opet mi to neda nesrovnat) jsem neco tkaoveho neslysel nikdy.
Jako jeslti mi chces rict ze dam 8kkc nebo kolik to chtej z akladku s praci aby to pomohlo na 2 mesice tak to je dost sileny.. -
« Re: Re: vibrace
Výrobní vada to asi je, ale pokud to nebrání v používání.....Mně to ale v garanci vyměnili, to jo, ale je to opravdu jenom na chvíli, pak je to tam znovu. Možná že s menší intenzitou, ale je.
Ten senzor to nemá jednoduché. Při normálním dešti se chová standartně docela dobře, protože on "počítá" optické změny = kapky. Jenže když je jenom takový ten rozptýlený mokrý oblak od aut přede mnou a nebo mrholení a pod., tak se nemá čeho chytit a občas jakoby si řekl že raději bude stírat než ne.:-) -
martin.z 11.12.06 14:31
« Re: vibrace
to DIM:
To nemyslis vazne, ze to pomuze na par tydnu? Vzdyt na volnobehu tp uvnitr v kabine dela malem ultrazvuk-to proste neni standartni aby to hle ty auta bezne delaly? To je potom vyrobni vada.
ja predpokladam, ze kdyz to servis odstrani vymenou kladky tak by mela byt zaruka jak na praci tak na material(kladku), ne??
Co mi DIMe povis k tomu destovemu senzoru? Funguje ti korektne? Nema to nekde jeste zasity nastavovani citlivosti?
Ma cenu sverovat ten destovej senzor servisu? Mam pocit ze by t asi chtelo to zrcatko uplne sundat, umejt jak sklo zevnit tak i senzor a potom to tam znovu a poradne nalepit.. -
« Re: Re: vibrace
Ty vibrace dělají napínací kladky , že se ten zvuk mění se zapnutými spotřebiči ) xenony, klima apod. ) je způsobeno tím, že se změní zátěž na tu řemenici ............... Výměna kladek to odstraní na pár týdnů :-(
Co se týče toho obláčku : já teď po výměně vstřiků nemám po startu z výfuku vůbec nic, podle mě je to teď už jasné : načaté vstřiky = kouřivost po nastartování. Servisy většinou diagnostiku motoru nedělají automaticky při garančkách a nebo nemají dostatečně přesnou technologii. Mně se to postupně změnilo z obláčku na neuvěřitelný hustý bílý dým. Za pár minut ale bylo vše O.K. a auto šlapalo jak hodinky, dokonce se mi zdálo, že má menší spotřebu :-) Asi toho paliva přes ty přicpané trysky protékalo míń :-)
Filtr nakonec rozřezal sám servis, vizuálně prý vypadal v pořádku, bez trhlin a pod. Už nepřepínám a neřeším, jezdím a snad dlouho budu, všechno v garanci............ -
martin.z 10.12.06 07:54
« Re: vibrace
co reknou zatim nevim, ale standartni to rozhodne neni a ani mi to netvrdili, taky to dela prerusovane a kdyz jsem jim to predvadel tak me prekvapilo ze venku to ani neni tak hrozny, uvnitr v aute ale, pri popojizdeni v kolone to uvnitr je celkem neprijemny.
Jinak ta automatika stiracu je tedy divna-pokud ti to opravdu dobre stira a nenechava pres ten senzor nejake smouhy.
Me jeste napadlo, ze u me to muze byt tim, ze je asi bud to zrcatko se senzorem nebo celni sklo menene-kdyz to totiz kouknu na ten senzor zvenku tak je videt ze je to lepene jinak nez z vyroby, je tam toho gelu vic a je nacpanej az dovnitr byt nezasahuje az pred ty diody nebo co to je.
Takze jestli se to tam kvuli tomu nejak hur odrazi nebo jestli se tam pri te vymene dostal prach nebo necistota...ale stale je divne, ze to chvili jde mravne a chvili ne -
jack007 09.12.06 23:55
« Re: vibrace na volnobehu
no presne takhle se chova i moje automatika steracu, prsi hodne a oni jedou s pauzou a kdyz prestane tak jedou porad.
Jsem zvedavej co ti reknou na vibrace, protoze ja mam tokovy "plastovy" drnceni pri volnobehu taky. Ale jen v urcitych otackach, takze chvili drcni chvili ne. Staci rozsvitit treba svetla a prestane to na chvilku. Tak nevim jestli by to mohla byt kladka. Zatim to resim pridanim volume na radiu :) -
martin.z 09.12.06 16:01
« vibrace na volnobehu
na utery jsem objednany do servisu k charouzovi z duvodu vibraci z motoroveho prostoru pri volnobehu-volnobeh ma stale otacky ale neco tam nekde drnci. Jakmile clovek prida plyn nebo se rozjede tak to zmizi. Nejakou dobu jsem myslel, ze to nebudu resit, ale v kolonach je to opravdu neprijemne.
Dnes jsem jim to ukazoval a objednali si me, ze o vikendu tam nemaji mistra. Pry pokud to neni nejaka banalita tak to bude kladka od klinoveho remene takze uz si otravene pripravuju par tisic.. :-(
Taky me nefunguje destovy senzor-resp. funguje v cyklech-vzdy cca 10s funguje a pak cca 10s stira rychle a to i kdyz neprsi i pres to, ze jsem dal nove stirace a stiraji opravdu bezvadne takze senzor zustava cisty-tohle si ani servisu netroufam sverovat protoze neverim ze by ne neco prisli..
mate nekdo radu k te automatice steracu? -
« Muj stav
Zdravim vsechny menice vstriku. Moje auto se sice chova neklidne za uplneho studena (treba pri mirnejsi akceleraci cuka, pri rovnomerne jizde malounko taky), ale v servise zatim na nic neprisli. Tak mi alespon vymeni na zaruku remen a kladky pro pohon vetraku atp., protoze jsou opotrebovane a po chvili jizdy hodne skripaly (to se mi zda po 60 tkm trochu brzo, ale co uz). Uvidime, co se casem najde, zatim jim mam nechat na pozorovani studene auto (asi si mysli, ze si to vymyslim, ci co). Pekny vikend. -
jack007 08.12.06 23:52
« cerny dym
Tak konecne se mi podarilo opravit xenon, nakonec to nebyla vybojka ale starter cena u forda 2300,- (vybojka D2S u autokelly 3950,-). Me to nastesti stalo 1600 s univerzalnim menicem a starterem, takze jsem si to propojil mimo fordi elektroniku svetla a svitim. No a pri testu jsem si vsimnul pekneho cmoudiku pri studenem motoru. Auto jede porad dobre, tak doufam, ze to bude jen EGR ventil. -
"-- skrytý --" 08.12.06 16:46
« Re: Palivový filtr
mrnous:
Co říci na přístup Ford dealera...
Veď si pečlivě záznamy aby jsi případně s nima mohl cokoli vyhádat. Co se týče filtru, když už ho musíš kupovat, kup si jej raději od Delphi. Jedině tak máš zaručen správný 2 mikronový filtr (existuje i 5 mikronová verze a Fordi vůbec nevědí co prodávají). -
"-- skrytý --" 08.12.06 16:06
« Palivový filtr
Pánové!
Po cca 3 týdnech denního telefonování si jedu pro opravené auto. (čekalo se na vstřikovače a kdybych denně neotravoval asi bych do vánoc auto neměl.)
V rámci garance vyměněny 2 vstřikovače, na můj dotaz co vstřikovačům bylo( rozuměj proč odešly) odpověď, že se nezjišťovalo, čerpadlo prý OK. Palivový filtr, o němž mi říkali, že se automaticky mění při všech opravách vstřiků bude vyměněn až na mou výslovnou žádost a musím si ho zacvakat. -
« Bez nadpisu
martin.z aditivum bych nedavat pokazde, staci jednou za cas. Ja osobne nedavam, spise dodrzuji to ostatni, pokud jde o pal.filtr intervalove doporuceni jsou jedna vec a praxe druha, urcite je dobre verit jedine sobe a proste si u te vymneny stat , stary pozadovat sebou. Je lepsi menit casteji jakekoliv naplne a filtry. Pak je jistota. -
"-- skrytý --" 08.12.06 10:15
« Re: filtr
Servis v Olomouci sám navrhl výměnu filtru po 40 000 Km.Zdálo se mi moc brzo, ale teď su rád. Mám tam už 6-tej origo kousek a je to vklidu.Píšou to i do servisky a je jedna z věcí co si hlídaj. Jinak je musím do všeho spíš nutit. Např. výměna vnějších řemenů se uvádí po 160 000 Km a hoši usoudili že to 220 tis vydrží.(no vyšlo jim to,ale už byl fakt jetej, zadní kotouče se jim taky zdály po 200 tis dobré a tlumiče mám furt origo 240 tis.)
Ještě mě při prodeji důsledně nabádali na tankování v JZD. :x
diky za navod, zkusim to zitra..