FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 13.06.11  12:03

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Díky, nový software jsem také doporučoval.....předpokládám, že EGR nemá svůj vlastní prográmek......:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 10.06.11  19:01

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Tak to bude Euro 5, s Boschem, DW12. Motor úplně nový neodzkoušený, budou tam mouchy. Konkrétně bych podezříval EGR, stálo by za to jej PŘEPROGRAMOVAT. Ale nejspíše není zrovna dokonalá palivová mapa. Ptát se po novějším SW řídící jednotky. A, nakonec, mohl by to být i krátkodobý výpadek piezočlánku vstřikovače. Rozhodně prospěje takovému autu pár dlouhých jízd. ŘJ někdy potřebuje až 500 km ustálené jízdy ke správnému načtení dynamických dat, a taky se tu jedná o záběh všech součástek. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 10.06.11  14:43

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    To auto je asi měsíc staré, zadáno do výroby pokud vím, takže letošní.....
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 10.06.11  14:26

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Jaky je to rocnik? Dulezite. Velke rozdily v technice.
  • « 00 Reagovat !

    foto jurkoboss

    jurkoboss 10.06.11  12:52

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Ahoj, aj mne toto obcas robi na 2,0 TDCI.

    Taktiez pri rozbehu, ale uz sa mi to stalo aj na dialnici pri konstantnej rychlosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 10.06.11  11:46

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Co by , Wine, mohlo způsobit na úplně nové 2,2 , že občas motor při rozjezdu na cca 1500 ot na vteřinku zaváhá a jakoby vynechá ? Přesně to nevím, není to u mého auta.....
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 10.06.11  08:14

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Jarda by se měl zabývat EGRem,ty zlobí. Čištění moc nepomáhá.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 10.06.11  08:12

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Mno, potíže s turbem jsi ještě neměl tak je možná na čase. :-) Třeba ti to žere olej z turba a už brzy se Ti: 1 - podělá turbo 2 - přetočí se Ti a potká motor když to pořádně blafne na olej.
    Problémy s EGR jsi už měl, nevylučuji další problémy, hodně záleží na tom jakjezdíš a jaké trasy jezdíš, popiš.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 09.06.11  08:59

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    To opravdu ale opravdu netuším, co by to asi tak mohlo být :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 08.06.11  22:08

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    >:D To se mi ještě nepovedlo a doufám, že nepovede. Dnes to kouřilo už i na rovině. Takže to bude něčím jiným než náklonem.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 08.06.11  11:21

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Kutile , a jak to kouří, když je to střechou dolů ?
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 08.06.11  11:20

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Windiesel: já přeju Jardovi, ať prohraju já. I když dnes už by ta oprava zase nemusela být tak dramaticky nákladná.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 07.06.11  17:46

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Hele, čím může být, že když auto stojí lehce nakloněné, tak po nastartování nejde motor plynule a hodně bíle kouří? Mám chalupu v kopci a není tam zatím žádná rovinka pro auto a tak jsem zkoušel nakloněné na bok i čumákem dolů i nahoru a je to vždy stejné, start je nepravidelný a bíle to kouří. Když stojím na rovině, tak to po startu nekouří. ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 07.06.11  17:21

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Ještě nemáš vyhráno a jarda má pořád šanci. Tak, jak se o auto stará, my se mu skutečně nemělo nic stát, leda že by nabral párkrát naftu s vysokým podílem bia. To trysky commonrail vstřikovačů nemají rády, ani ty Tvoje, které jinak dost vydrží.....
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 07.06.11  15:15

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    na 2,0TDCi/96kW 2002, jsem vstřiky měnil po 150500km, ale to bylo najednou při předjíždění blikající žhavení a finito. Když to chvilku stálo, nešlo to už ani natočit, protože spadl tlak. Windiesel taky doporučil service a zatím jsem spokojený, ikdyž občas otáčky kolísají na volnoběh, ale jen při jízdě s vyřazenou rychlostí a toho jsem se prakticky nikdy nezbavil. Starty bez problémů, teda nepozoruju každý den hypochondricky jaké je při startu zbarvení obláčku u výfuku jak někteří naši drazí kolegové zde :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 07.06.11  15:09

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Jardo, tak dej vědět, jak jsi dopadl.

    Windiesel : že já jsem se nevsadil, mohl jsem na své spritz-paranoi ještě něco trhnout :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 07.06.11  11:01

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    ........že by fakt vstřik ? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.06.11  17:13

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Tak baterka kontrolovana, je cca pred rokem vymenena (jasne mohla by to delat i kdyz je "nova") tak baterkou to neni. Ve Ford servisu kontrolovali starter a ten je v poradku. Nevedi cim by to mohlo byt. Diagnostika mlci, zadne chyby to nehazi.
    Tak jsem volal do WinDieselem doporuceneho DELPHI servisu a tam znela odpoved jasne, "S velkou pravdepodobnosti vstrik!" Chteji to samozrejme videt na vlastni oci, tak uvidime.

    Aditivum leju horem dolem na kazdou nadrz, palivovy filtr menim original DELPHI vzdy s olejem kazdych v prumeru 14 - 17tkm.
    2,2TDCi Euro4 2005/10 cca 155tkm najeto od nova. Tak uvidime.
  • « 00 Reagovat !

    foto pepek79

    pepek79 04.06.11  23:48

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    S těma internetovejma obchodama se roztrh pytel.Ale je fakt, že je to výhodnější než v normálnim krámě nebo servisu.Souhlasim s kolegama, že Bosal stojí za starou bačkoru a některý ty polský taky.Já sázim už nějakou řádku let na osvědčenej Walker.Co jsem tak koukal na netu, tak jsou asi nejlevnější tady [odkaz] dávaj 4 roky záruku a to jsem nikde jinde nenašel.
  • 00 Reagovat !

    foto pepek79

    pepek79 04.06.11  23:47

    « levné díly

    S těma internetovejma obchodama se roztrh pytel.Ale je fakt, že je to výhodnější než v normálnim krámě nebo servisu.Souhlasim s kolegama, že Bosal stojí za starou bačkoru a některý ty polský taky.Já sázim už nějakou řádku let na osvědčenej Walker.Co jsem tak koukal na netu, tak jsou asi nejlevnější tady [odkaz] dávaj 4 roky záruku a to jsem nikde jinde nenašel.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 03.06.11  15:08

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Jo 66 kW se dělaly v TDDI pro rakouský a belgický trh. Zažil jsem Focus s 55 kW 1,8 TDDI. A dneska můžeš mít chudobku 85 kW. (Tam kde je max. 120 kW to není mnoho).
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 03.06.11  14:40

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Co je to za chcíplotinu? 66kW? To je TDDI? Dobrá je technická do roku 2170. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 03.06.11  14:32

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Tak za prvé, jezdím k Chuckovi na servis a proto se nic nemuselo demonovat, namontovat atd. Za druhé - jasně, Tvoje nynější Mondeo má řízení řešeno jinak, je v něm meší zpětná vazba a více elektro. U původního Mondea to bylo řešeno mechanicky a proto silná vazba k vozovce - včetně reakce na vyjeté koleje.
    Navíc i malý rozdíl v rozchodu a rozvoru může mít silný vliv na tento efekt "stahování" auta do kolejí.
    U starého Mondea to chtělo na řízení chlapa, volant byl fakt tuhý. Ale na dálnici auto jelo rovně samo. GLK může řídit každý i dítě, ale na dálnici ho musím udržovat, protže podvozek jemně reaguje na sklon vozovky - jede mi to doprava. V Anglii to jelo zase doleva, takže to není problém geometrie.
    Takže, akždé auto je v tomto individuál. Já jsem se snadno smířil s kolejemi a smířil jsem se i s lehkým stáčením doprava na dálnici u GLK.
  • « 00 Reagovat !

    foto Pene3

    Pene3 03.06.11  13:56

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 03.06.11  12:14

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Wine : jenže teď mi řízení už nic nestahuje ! Před tím to bylo opravdu citelné, a teď nic........
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 03.06.11  12:12

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Wine, tvoje vstřikování totiž montoval Chuck Noris :-)

    Ale Kutile , nechej si promazat tyč řízení !! Je tam tisícihran a protikus, je tam vstup pro mazničku a nechej to pořádně natlakovat vazelínou ! Takový ten ťuk v lehkých změnách směru nebo rychlosti jsme tam míval také, to navazelinování to řešilo solidně a na dlouho....
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 03.06.11  10:06

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Dime, to nebylo plavání, vyjeté koleje pouze stahovaly řízení. plavání vypadá jinak. Moje mondeo u nás stále pracuje jako služebák a ve 250 tisících je ve skvělé formě a s PŮVODNÍM VSTŘIKOVÁNÍM.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.06.11  15:50

    « Re: Kutilovy "problémy"

    Devil666: Ale tak jak to plave teď to ani dřív neplavalo. Navíc něco vpravo vpředu jako by u závěsu předních dveří cvakalo. Hlavně při změně zrychlování/zpomalování. A co je horší, tak je určitý mrtvý úhel volantu, kde to vůbec na řízení nereaguje. Takže když to táhne do strany, tak musím pootočit volantem až přes toto mrtvé pole a pak se teprve auto srovná. Ale vůle v řízení to není, to znám ze starších aut, to se projevovalo tak, že v rozsahu vůle šel volant zlehka. Ale takhle musím pořád kvedlat volantem který jde ztuha. Fakt má člověk za chvíli ruce vytahané a delší jízda je hodně únavná. Navíc mám pocit, že posilovač už přestává posilovat, protože i do zatáček musím vynaložit víc síly, abych zatočil. A nebo jsem zhýčkaný těmi "mizernými" elektrickými posilovači bez zpětné vazby. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Devil666

    Devil666 02.06.11  15:23

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    DIM: Jo u těch kolejí to je pravda. To se mi zdá někdy taky, že to zaplave. Ale jinak to sedí jak přišitý. A co se týče toho řízení tak se mě právě to jak je to u toho staršího typu tužší a komunikativní hrozně líbí. U toho novýho mi to přijde už trochu vyměklý, stejně tak i podvozek. Já mám limitovanou sérii Titanium X, kde je podvozek už z továrny ještě trochu sníženej. V každým případě jsem s jízdníma vlastnostma u toho Mondea co mám teď fakt hodně spokojenej a i proto si ho chci nechat co nejdýl.
  • 00 Reagovat !

    foto Devil666

    Devil666 02.06.11  14:59

    « Kutilovy "problémy"

    Já myslím, kutile že většině lidí, kteří si přečtou o tvých věčných problémech všude a se vším je jasno..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 02.06.11  14:55

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Musím se Kutila trochu zastat : starší Mondeo mně taky občas jakoby plavalo, hlavně na vyjetých kolejích, i když nebyly skoro ani okem znatelné...... U nového už jsem něco takového nikdy nezažil. Taky volant jde u staršího relativně ztuha, což ale bylo deklarováno jako výhoda a vzor nepřeposilovaného řízení. Pravdou je, že u nového Mondea jsem ze začátku měl problé´m s tím, že když jsem na chvíli spustil oči z vozovky ( třeba dozadu na dítě ) tak jsem neměl v ruce žádnou vazbu, informaci o směru nebo změně směru od volantu a byl jsem dost překvapen, kam si to mezitím auto namířilo a že jsem to z volantu nepoznal !! Ale už jsem si zvykl, je to jen o citu a zvyku. A novější faceliftované modely už jsou myslím zase o něco připosílené.....
  • « 00 Reagovat !

    foto Devil666

    Devil666 02.06.11  14:50

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Volant u Mondea jde jakoby ztuha - ano jde a je to super. Tomu se říká přesný komunikativní řízení, který už bylo oceněno i v řadě testů. Ale to nemá cenu vysvětlovat někomu, komu je příjemější elektrický posilovač..... Co se týče podvozku Mondea téo řady, je absolutně špičkovej a sedí i ve 200 km/h absolutně bez problémů, rozhodně neplave. Ale je samozřejmě taky dost tvrdej, což nemusí každýmu vyhovovat. Ale pokud je někdo řidič, který si řízení užívá tak mu to rozhodně sedí víc, než ty různý francouzský změklý žvejkačky.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.06.11  14:35

    « Re: Řidičské "umění" a problémy s autem

    Devil666: Můžeš mi prosím vysvětlit jak souvisí řidičské umění s konstrukční nebo výrobní vadou EGR, že se do něj během 60ti.tis.km dostane tolik vody, že se poničí odporová dráha. Myslíš, že jako moje jízda kolem 2000ot zničila odporovou dráhu? Myslíš to vážně? Kdyby odešel dvouhmoťák, tak neřeknu ani slovo, ale dráha EGRu, protože je plný vody? :-O

    A ekoralye se už nekonají. Jezdím v pohodě a spotřebu neřeším. Už jsem si zvykl na malý rozsah otáček s použitelným momentem. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.06.11  14:30

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Devil666: Tak speciálně pro tebe. Mondeo III má jinak zadní nápravu jak Mondeo II, Mondeo II bylo širší a nižší jak Mondeo III, mělo níž těžiště. Proto ty první problémy s Mondeem III. Ale jak jsem psal, zvykl jsem si. Volant u Mondeo jde opravdu více ztuha než u modernějších aut, většinou s elektrickým posilovačem. A Mondeo III při plném naložení opravdu více plave jak Mondeo II, má výš těžiště a jinak nápravu. A pokud ne, tak jsem měl Mondeo III vadné od koupě. Nikdy jsem neměl možnost řídit jiné, neznám nikoho, kdo by měl Mondeo.

    Měl jsem možnost se Svézt s Mondeem IV, S-MAXem, C-MAXem, Kugou a ty mi připadali, že sedí dost dobře. Ale to byla nová auta.
  • 00 Reagovat !

    foto Devil666

    Devil666 02.06.11  14:11

    « Řidičské "umění" a problémy s autem

    Ony také závady často souvisí s řidičským "uměním" majitele..... Myslím Kutile, že za řadu věcí si můžeš sám. Např EGR ventil. Tomu rozhodně tvé věčné "ekoralye" neprospívají...
  • « 00 Reagovat !

    foto Devil666

    Devil666 02.06.11  14:05

    « Re: EGR

    DIM: ta hláška o tom že nejlepší auto je to které si nekoupíš myslím na kutila sedí dokonale. :yes: >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 02.06.11  13:44

    « Re: EGR

    Že není připojena elektronika to ŘJ samozřejmě pozná, zacpanou díru nevím jak ...ale já jsem to samozřejmě myslel trochu s nadsázkou. Vzpomněl jsem si na " básníkovu" hlášku : nejlepší auto pro tebe je to, které si nekoupíš !
  • « 00 Reagovat !

    foto Devil666

    Devil666 02.06.11  13:34

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Jasně Kutile a když bylo nové tak jsi měl problémy ho udržet na silnici a trefit se na mostek... A volant jde ztuha a elektrický posilovač je příjemnější.... A Mondeo 2006 je méně stabilní než 1999... Jak říkám řidičský umělec a fajnšmekr... >:D ;-) >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.06.11  13:19

    « Re: EGR

    DIM: To nejde, ŘJ to pozná a dá motor do nouzáku. ;-) A bohužel pozná i to, že není připojena elektronika EGRu. Mě to padalo čistě na to, že byla špatná odporová dráha na snímači EGR. Jinak byl EGR mechanicky v pořádku (i motorek fungoval). Jen ten odporový snímač za pár stovek byl v háji a kvůli tomu jsem musel vyhodit skoro 10tis.Kč s tím, že Ford vadný EGR zrenovuje nákladem pár stovek (vymění díl odporového snímače) a prodá ho dalšímu chudákovi za 10tis.Kč. Slušná zlodějina.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.06.11  13:18

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Devil666: To jen znamená, že Mondeo nesedí, že mu něco je. To jsi nepochopil? To že Mondeo které je v pořádku sedí líp jak dodávka je asi jasné každému. Ale mohu to psát více polopaticky, pro pochopení všem.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…