FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
DIM 21.03.12 15:13
« Re: Klimatizace Focus
Má to necelých 5 let. Klima se pouští málo, manželka si šetří dýchací cesty :-) Až si udělám čas, tak to nechám někde zkontrolovat. Každopádně smrad z výměníku při tom zapnutí a vypnutí se objevil, takže minimálně klapky klimatizace to přes ten klima výměník prohnaly. Ale zima se nekonala...... -
Dong1 20.03.12 19:49
« Re: Klimatizace Focus
Ja mel predloni to same...najednou nechladime. Klima uplne prazdna a po naplneni do 2 dnu znovu. Kondenzator byl v rohu cely "zeleny" (dali jsme tam barvivo), pry koroze. Nastesti to bylo jeste na prodlouzenou zaruku (stalo se to po 3,5 roce) jinak by to bylo za 5500 jen za vymenik ;-\ . -
jurkoboss 12.03.12 07:35
« Problemy pri prudkej akceleracii
Ahojte,
nove mondeo 2,0 TDCI, 103 kW, manualna prevodovka, najazdenych 125 000 km.
Posledny mesiac mi zacalo robit problemy pri prudkom zrychleni, vyuzitie overboostu.
Pri zaradenych rychlostiach 4,5,6 mi pri zrychlovani zacnu kolisat otacky. Najskor potiahne na 3000, potom klesu na 2600, potom zase vytiahne, zase klesne, potom zase taha dalej.
Je to take, ako ked na automate zrychluje a ten nevie co ma zaradit.
Na 2, 3-ke to nerobi. Taktiez to nerobi, ked zrychlujem postupne, pomaly, nie prudko
Co to moze byt?
Dakujem -
-
oleowr1 29.02.12 20:19
« kontrolka airbagů
začala mi svítit kontrolka airbagů (mám 4 airbagy), po nastartování zhasne na pár vteřin, pak 4x blikne na chvíli zhasne, 2x blikne ... to se opakuje asi 3x a pak se rozsvítí trvale. Nevíte co to může být? Je to asi signál konkrétního airbagu, nebo čidla, ale kterého?! -
superkutil 24.02.12 11:29
« Problém s nepravidelným startem a chodem motoru.
Tak hlásím, že vše funguje jak má. Stačil jeden přechod do nouzáku při startu a auto se zase chová jak za mlada. Žádné problémy se starty, žádný nepravidelný chod. A to i v teplotách pod 0°C. Copak se asi v ŘJ nebo motoru stalo? To se ale asi jako běžný smrtelník nedozvím. >:D -
RADEK1 20.02.12 18:24
« Re: výfuk
No vždiť jo . Já to tvrdím od začátku trysky na kapotě jsou na ...... cyklisty >:D .
Trysky na ramínkách stěračů jsou opravdu na ostřikování skla. Jejich funkce není absolutně ovlivněna rychlostí jízdy.Na mondeu jsem je měl seřízené tak ,aby jedna z trysek ostřikovače stříkala níž a druhá výš. Takže jsem pokryl větší část rychlosti auta , kdy byly ostřikovače k něčemu. Na nic lepšího jsem nepřišel. ;-\ -
DIM 20.02.12 11:25
« Re: výfuk
Wine !! Teď jsem prozřel !! Pamatuješ si, jak v Rychlých Šípech ten darebák s červeným kabrioletem srazil cyklistu, nezastavil, a pak " otevřel výfuk " , aby nebylo možné přečíst číslo !!! Tak on měl upravený EGR !! :-) Celý život jsem přemýšlel, jak se dá otevřít výfuk....... -
RADEK1 19.02.12 09:53
« Re: výfuk
K těm stěračům, Trysky ostřikovačů na stírátkách měl už můj stařičký ,,pežot 405"
a musím říct, že to bylo nedostižné řešení-úsporné a funkční (za jakýchkoliv rychlostí)
V jaguaru je to také tak řešené a opět na jedničku. Nechápu kostruktéry aut, že pořád používají ty debilní trysky na kapotě. Teda jednu výhodu mají . V létě jsem jimi trestal cyklisty jedoucí po silnici vedle sebe. Když se k ostřikovačům čelního skla přidaly ještě ostřikovače světel , byli takoví cyklisté celkem dobře osvěženi. A navoněni.... >:-[] >:-[] -
WinDiesel 17.02.12 19:30
« Re: zmrzlý VIF
Při minus 10 - 15 nefungují ostřikovače a stěrače na žádném autě. Tedy optimálně.
Ale BMW nebo Mercedes chystají nové typy stěračů - 1 typ jsou takzvané hybridní stěrače (už je používá Lexus a Ferrari), 2. typ jsou stěrače s ostřikovači přímo na liště stěrače. -
DIM 17.02.12 17:22
« Re: zmrzlý VIF
U nas v Ostravě to je Careffour už na vždycky :-) Toš tak....
Včera jsem dal plnou arktickou, a dnešní delší cesta mi konečně zase srazila tu průměrnou spotřebu osum a půl litru :-) Amarouni zřejmě tu naftu v nádrži žerou :-) V tom sněžení už jen občas senzory reagují asi i na poletující sníh....ale jinak v pohodě.
Jediné, co ještě soudruzi v NDR konstrukčně nezvládli, jsou ostřikovače předního skla. Sice nezamrzají a vyhřívání umožňuje jejich použití i při minus 23 stupních ( kapalina -40 ), ale nedají se skoro seřídit. Ve vetších rychlostech srazí proudění vzduchu kapalinu z trysek na spodní hranu skla, naopak když stojím tak to stříká skoro na střechu. -
-
superkutil 13.02.12 16:34
« Re: zmrzlý VIF
Odpověď od prodejce:
Dobrý den,
toto je zcela normální chemický jev. Na plechovce je uvedeno, že máte aditiv skladovat při pokojové teplotě. Tzn. nenechávat ho v noci v autě. V koncentraci, která je v plechovce aditiv ztuhne. Pokud jej dáte doma na topení opět "roztaje" a můžete jej normálně použít. Chemické složení je takové, že funguje při naředění s naftou.
Petra
-
DIM 13.02.12 14:59
« Re: zmrzlý VIF
Předpokládám, že nafta z stojanu , kterou jsem zalil ten sulc, měl více než -8 stupňů !!! :-) A 60 litrů by to snad mohlo promíchat......ale netvrdím, že to leží na dně nádrže jako chobotnice. Ale pro klid duše jsem udělal vše, co jsem mohl !! :-) Jen ať se to to nenatáhne do čerpadla .....
A do tepla to asi budu dávat a to proto , že to fakt hnusně smrdí v celém autě .... -
WinDiesel 13.02.12 14:12
« Re: zmrzlý VIF
DIM: to je Ti úplně naprd. Aby složka zmenšující krystaly parafínu fungovala, musí být takové aditivum dodáno V TEKUTÉM STAVU a do nafty, která není studenější, než je bod počátku mrznutí - což je -8 stupňů.
Což znamená, že si tam VIF dával vcelku zbytečně a že Tvoje nafta byla vcelku bezproblémů i bez VIFROSOLU. -
superkutil 13.02.12 14:03
« Re: Jak vám topí Mondeo s TDCI?
Nevím, ale podle Ford servisu se ručička odlepuje když má voda 60°C a ve vymezené zóně by měl mít 75-95°C. Mě ale ručička padá až na 60°C a v Alpách šel z ventilace opravdu studený vzduch. Nevíte zda nové Fordy s TDCI už mají přihřívání chladící kapaliny? Vím, že u některých Ford laboroval s elektrickým přihříváním, ale to nemá potřebný výkon.
Myslel jsem, že Superb jako ostatní VW mají přihřívání, které na 60°C ohřeje do 10minut od startu. ;-\ -
DIM 13.02.12 13:47
« Re: zmrzlý VIF
No, jak říkám, já jsem to tam dostával ve skupenství, které by se nejlépe dávkovalo lžičkou, no něco mezi medem a tlačenkou :-) Ale doufal jsme , že se to v nádrži při tankování rozehřeje a rozpustí.... a asi jo !
Malý postřeh : bez žhavení auto nenastartuje, alespoň ne napoprvé .....Když si počkám, takl naskočí hned a víceméně hladce....










