FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Devil666 11.09.12 11:10
« Kutil si koupil "nový" auto!
Tak jsem sem zavítal po delší době a vidím že došlo k převratný akci. Kutil si konečně po letech licitací koupil "nový" auto. Super káru Kia Sportage z r.2007 a je strašně spokojen. Tak sláva konečně se toho strašně nepovedenýho Mondea zbavil a koupil si super auto......... ;-) >:D -
WinDiesel 08.09.12 16:26
« Re: Německo
Hm........ kdo to ale byl kdo se se mnou před cca 2 lety (to se o tom ofiko ještě nevědělo, jen se mezi lidmi povídalo) hádal že ta dálnice je ok a struska, na které je to postaveno je ok a používá se na Ostravsku ............. prostě všude.
Tos nebyl ty, Brrrute? -
DIM 08.09.12 13:45
« Re: Německo
Hmh, odstavenému mostu úspěšně konkurujeme tou muldami a rozpadající se konstrukcí na našich mostech :-) Ale co se týče nerovností přímo v jízdních pásech, tak je to fakt rozdíl.....
Co se týče těch rychlostí : samozřejmě , že pokud vidím před sebou kamion a za ním osobák , tak k té situaci si nedovolím se přibližovat dvousetkilometrovou rychlostí. To už ale je o předvídavosti .... a zkušenostech.... -
jurkoboss 07.09.12 20:28
« Re: Německo
Ten pocit je veľmi klamlivý. Ideš 200 kmh a myslíš, že sa nič nedeje. Potom si ale niekto, kto sa vláči za kamionom zmyslí, že ho pôjde obiehať a to tesne pred tebou. A z tých 200 pribrzdiť na 100 máš fakt problém. Toto sa mi raz stalo, riadne preťaženie, adrenalín vyskočený na maximum, chvílkové zatočenie hlavy, zahmlenie pred očami, ...
Taktiež sa mi stalo, že som sa ponáhľal a valil, čo to dalo, a zrazu za mnou žltá Corvetta. Mám na tachometri nejakých 220, poobieham všetko v pravom pruhu, potom sa tam zaradím, a ten borec na tom žltom diabli okolo mňa preletel, ako keby som stál na semaforoch na červenej. -
DIM 07.09.12 15:29
« Re: Německo
Tak opravdu, tempomat nad 180 km/h se sice zapne, ale pomalu rychlost klesne až na těch 180 km/h. Musím ale říct, že si člověk rychle zvykne na ty rychlosti a především na 3 proudových úsecích ( kolem Drážďan např. ) už jsem vůbec rychlost kolem 200 km/h nevnímal jako něco mimořádného. Plyn na podlaze rozhodně nebyl potřeba, auto by ještě pořád zrychlovalo.....spotřeba celkem nebyla přes 7,3 litrů.... pohoda, tady se fakt naplno ukáže, co to je dobrý podvozek a celkově dobré jízdní vlastnosti.
Jen tak na okraj : bylo mi smutno z toho, jak mají i Poláci dálnice se skvělým povrchem....a pak člověk přejede na tú naší, novou v Bohumíně a nestačí se divit........:-( -
-
oleowr1 28.08.12 15:56
« Re: vibrace při zátěži nad cca. 80km/h
teoreticky možná, ale myslím, že vibrace od spojky by byly zavíslé na otáčkách motoru než na rychlosti, ono to vibruje při zrychlování na 3, 4, 5-ku mezi 80 až 100km/h..., pokud je prudký kopec tak to dělá i při ustálené rychlostiv mezích 80-100km/h -
oleowr1 28.08.12 09:23
« Re: vibrace při zátěži nad cca. 80km/h
kola znovu vyvážena a vibrace se nezměnily. Je to docelá drsné při trocjhu prudší akceleraci mezi 80-100 začne skákat celý předek. Napadly mně ještě přední tlumiče, ale pneu jsou ojeté rovnoměrně, bez plošek, tak nevím... pak možná hnací hřídel, u některých aut (Favorit) se kvůli vibracím na ně dávalo závaží. -
sTiLL 08.08.12 12:08
« rozvody
cauko,
vlastnim Mondeo 2.2 mk4. rv.2008/05. mam najazdenych 167 000km (mam ho od 145 000km) a zatial bez problemov.
chcem sa spytat ako je to s rozvodmi, Ford odporuca servis az pri 200 000km co sa mi zda vela. planujem ich urcite vymenit pri 180 000km ale mozno aj skor, preto sa chcem poradit. vdaka za rady.
viac info o aute tu: [odkaz] -
superkutil 07.08.12 22:28
« Re: cube field
Moje Mondeo před pár lety udělalo kolečko Skandinávií, cca 6500km. Jelo z Prahy do Rostoku, do Kodaně, celým Švédskem do Kiruny, Narviku, na Lofoty, celým Norskem až do Osla a zpět do Prahy. Za celou dobu padl do "nouzáku" jen asi 14krát. To ale byla blbost servisu Ford, že nediagnostikoval vadný EGR z výroby. Jinak pohodovka se spotřebou 5,3 litru. -
WinDiesel 07.08.12 17:47
« Re: cube field
Nu což, Mondeo dojelo až na Loch Ness, dalo Apulii, Barcelonu. Kaškaj dal "jen" Saint Tropez... Mercedes dal rekord, bylo to cca 2900 km jedna cesta - ale krása.... Kdo neviděl León, Madrid, Granadu a Alhambru, Gibraltar, Sevillu, Málagu a její maurskou pevnost, Sierra Nevadu, španělské pouště (kde se točila řada westernů včetně Tenkrát na Západě, ano, část se točila ve Španělsku) - viděl málo. K čemu letadlo když jsi přikován na místo nebo závisíš na nabídce lokálního průvodce?
V Skotsku jsme se bavili, když na Loch Ness dorazil autobus s českými turisty - my lážo plážo, oni měli "hodinu na to" aby pobyli na Loch Ness a potom dál. -
superkutil 24.07.12 15:38
« Re: Nový software x kalibrace
Pánové, všude je to stejné. Čím složitější technologie, tím větší problémy. Piezo Bosch jsou problémové a automobilky se vracejí k elmag. Pokud jde o moderní diesel, je to průšvih. Je tam moc dílů, které brzo odchází: vstřiky, filtr pevných částic, dvojhmotový setrvačník, EGR, spojka, rozvody. A každá z těchto položek je investice za desítky tisíc. A pokud se rozšíří přímý vstřik benzínu a ještě v turbu, tak to s benzínovými motory bude podobné. ;-\ -
DIM 24.07.12 11:41
« Re: Nový software x kalibrace
Díky, Wine, předám to dál....ale nezdá se mi, že by po roce měly být vstřikovače špatné. Já jsem s tím nejel, důvodem měl být kolísavý volnoběh, podle mě to mohlo být třeba i klimou ............. když teď byly ty teploty nízko tak si myslí, že se možná i kompresor odpojoval.... -
WinDiesel 24.07.12 08:34
« Re: Nový software x kalibrace
Tak to je BOSCH. V každém případě by bylo dobré zavézt auto do Bosch diesel centra a požádat je o vyndání vstřikovačů, vyčištění na speciální stanici a poté kontrolu na kalibrační stanici - pokud vstřikovače splní specifikace, provede se následná nová kalibrace, kterou SAMOZŘEJMĚ MUSÍ BÝT MOŽNO zadat do řídící jednotky, nový SW to musí umožnit stejně jako starý.
Používány jsou neopravitelné piezovstřikovače, ale pokud je vozidlo v záruce, mohlo by to znamenat výměnu 1-2 vstřikovačů. Výměnu by měl hradit Bosch přes své zastoupení v autorizovaném diesel centru. Ford by to taky mohl řešit ale má v ruce méně diagnostických nástrojů a taky se snaží většinou z garancí vykroutit. -
DIM 23.07.12 16:01
« Re: Nový software x kalibrace
Jedná se o rok staré mondeo 2,2 , když bylo nové tak mělo občas nepravidelný chod, radil jsi kalibraci vstřiků a zlepšilo se to, teď ale údajně zase občas zazlobí, servis řekl, že nová kalibrace není možná, protože už je v autě nejnovější verze software.......... -
WinDiesel 23.07.12 13:29
« Re: Nový software x kalibrace
Ahoj Dime, o jakém vozidle mluvíš?
Obvykle nejde nahrát kalibrace vstřikovačů u načipovaných řídících jednotek - tuningový software přemaže důležité registry a nejde to.
Pokud je někdo spokojen se svým čipem, musí jít zpět do originálního SW, nahrát kalibrace vstřikovačů a potom znovu čipovat.
U některých vozidel je to ještě složitější - kdysi se vstřikovače nekalibrovaly a ŘJ tuto funkci neobsahovaly - potom třeba v rámci faceliftu přišly kódované vstřiky s upravenými ŘJ - tady může trochu vznikat zmatek. (To si pamatuji u Mazdy se systémy DENSO). -
oleowr1 21.07.12 12:42
« Re: vibrace při zátěži nad cca. 80km/h
windiesel:upadlé závažíčko jsem nenašel, ale tím, že si zimní/letní diskyměním sám bez vyvažování neuškodí to nechat v pneuservisu vyvážit a pak se uvidí....Kmitá to jen po delší jízdě, to by mohlo být vyvážení, kola se zahřejí, pneu mají vyšší tlak a jsou tvrdší -
Fowcus 21.07.12 11:19
« Re: Tak jsem po 4 Fordech vsadil na KIA.
Zdravim ale ja s timto tvrzenim ze Ford ma malou zivotnost a vysoke provozni naklady nemohu souhlasit mam Ford Focus Mk1 1,8tddi combi delany
v Nemecku od WOLFa a maximalni spolehlivost treba mam zrovna dobrej kus ale co jsem cetl recenze tak vic nadavaji na Mondea to je pravda. A za vetsinu oprav jsem si mohl sam -
Fowcus 21.07.12 11:19
« Re: Tak jsem po 4 Fordech vsadil na KIA.
Zdravim ale ja s timto tvrzenim ze Ford ma malou zivotnost a vysoke provozni naklady nemohu souhlasit mam Ford Focus Mk1 1,8tddi combi delany
v Nemecku od WOLFa a maximalni spolehlivost treba mam zrovna dobrej kus ale co jsem cetl recenze tak vic nadavaji na Mondea to je pravda. A za vetsinu oprav jsem si mohl sam ze jsem o tom vedel ale nic jsem s tim nedelal -
Fowcus 21.07.12 11:18
« Re: Tak jsem po 4 Fordech vsadil na KIA.
Zdravim ale ja s timto tvrzenim ze Ford ma malou zivotnost a vysoke provozni naklady nemohu souhlasit mam Ford Focus Mk1 1,8tddi combi delany
v Nemecku od WOLFa a maximalni spolehlivost treba mam zrovna dobrej kus ale co jsem cetl recenze tak vic nadavaji na Mondea to je pravda. A za vetsinu oprav jsem si mohl sam ze jsem o tom vedel ale nic jsem s tim nedelal ;-\ Tak slava Fordu ;-)











