FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Zpřevodování.
Ahoj, mám dost specifický dotaz. Můžete někdo kdo máte 2.2TDCI napsat, kolik motor točí v 90ti, 130ti a 160km/h? Nikde jsem to v dokumentaci k Mondeu nenašel.
Měl jsem Mondeo 1.8 benzín z roku 2000 a to točilo ve 160km/h na 5ku 4000ot. Kamarád měl Lagunu a ta mu točila na 5ku 4000ot už ve 135km/h. Teď má Scenic Grand s 6ti kvaltem a ta 6ka točí 4000ot už ve 150km/h. Je to úplně nesmyslně zpřevodované. Čekal bych, že 6ka bude točit 4000ot. tak ve 170-180km/h aby při 130km/h točila tak 2500ot. a zbytečně to neřvalo a nežralo. -
"-- skrytý --" 04.02.07 14:47
« Bez nadpisu
Focus:
Ano, momentalne pouziva PSA i FORD DW10B 100 kW (jakmile 96 kW, je to ještě motor Puma od Fordu).
Tento rok bude k dispozici novy motor DW10C (evoluce DW10B) se 110 kW, bude to velmi oblíbený motor, nejprodávanější u Mondea myslím (u nového)
Takže to shrnu:
1,4 TDCi a HDI 40 kW, 50 kW a 66 kW PSA-FORD rodiny DV4 a DV5
dále použito v Mazdě a Suzuki
1,6 TDCi 66 a 80 kW motor PSA-FORD rodina DW6
1,6 HDI stejné výkony
dále použito i ve Volvu a v Mazdě
1,8 TDCi 74, 85 a 92 kW motor FORD rodina Lynx
2,0 TDCi 100 kW a 110 kW rodina DW10B/C PSA-FORD
dále použito ve Volvu
2,0 HDI 88 kW, 100 kW a 110 kW rodina DW10B/C PSA-FORD
2,0 TDCi 66 kW, 85 kW, 96kW rodina Puma Ford
dále použito v Jaguáru
2,2 TDCi 114 kW rodina Puma Ford
dále použito v Jaguáru
2,2 TDCi a HDI 118 kW a 125 kW PSA-FORD rodina DW12
dále použito v Land Roveru
2,7 TDCi a HDI V6 motor FORD-PSA
použito dále v Land Roveru a Jaguáru
3,6 TDCi V8 motor FORD, zatím ve Fordu ani PSA nepoužito
používáno v Jagu a Land Roveru, Range Roveru, exportováno ve velkém množství do USA -
"-- skrytý --" 03.02.07 20:04
« Re: Re: Nové motory pro Nové Mondeo
Sorry, Jenyk:
K benzínům nemám přímý přístup, ale pokusím se.
Momentálně, při 90% prodejích dieselů jsou benzíny trochu zanedbávány.
Ale zkusím.
Ta paleta nebude asi uplatňována v každé zemi stejně, ale Ford to myslí smrtelně vážně se všemi novými modely. Také se nezačne s kompletní paletou, mtory budou nabíhat postupně.
8) -
"-- skrytý --" 03.02.07 19:28
« Nové motory pro Nové Mondeo
Tak sjem pánové vyzjistil něco víc o motorové paletě pro nové Mondeo.
Jenom diesely, benzíny mne nezajímají.
1,6 TDCi (DW6) = 80kW (vstřikování Bosch) 240-260 Nm
1,8 TDCi (Lynx) = 92kW (vstřikování Siemens) 280-300 Nm
2,0 TDCi (DW10B) = 100 kW (Siemens) 320-340 Nm
2,0 TDCi (DW10C) = 110 kW (Delphi) 360-400 Nm
2,2 TDCi (DW12) = 125 kW (Bosch) 400-440 Nm
2,7 TDCi = 140 kW (Siemens) V6 440-480 Nm
1,6, 2,0, 2,2 jsou motory které pocházejí od PSA, 1,8 je motor čistě Fordu a 2,7 V6 má na svědomí Ford a dodává jej do PSA.
Novým motorem je DW10C 110kW, který je hliníkovou verzí stávajícího DW10B 100kW. S největší pravděpodobností bude také biturbo, jako DW12 125kW.
Všechny motory disponují overboostem.
Zdravím. ;-) -
"-- skrytý --" 31.01.07 14:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sterace
Hi,
to hil: Rok. Kolecko signalizujici zloutou barvou zadost o vymenu mi svitilo do oci po pul roce:-), ale nedbal jsem. Nove jsem si koupil proto, ze jsem si kupoval ve Ford Boutique novou bednu do kufru (na blbosti typu hasicak a povinna vybava) a padly mi do oka, proto jsem si je vzal. Tem starym jeste nic neni, kolega si je dal na sveho soukromeho Escorta a je nadseny. -
Jozef0351 31.01.07 08:22
« Re: Re: Re: Re: sterace
To sú obyčajné stierače. Mám taký dojem že tu sa hovorilo o "aero stieračoch" ( tak to volal voľakedy VW keď s tým prišiel ). Na slovensku vo Forde ich majú za cca. 1800,- Sk. Výhoda oproti VW je že pasujú na klasické ramienka. Chcem si ich kúpiť keď mi po zime doslúžia staré. Aké máte s nimi skúsenosti kto ich máte? Sú lepšie oproti klasike? V čom? Okrem toho že vyzerajú dôležitejšie :D