FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 22.02.07  10:41

    « Re: Re: Re: CitiBank

    To Kutil: 60.000,-
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  10:35

    « Provozní náklady

    vica:
    Víš, u vozidel s vysokým nájezdem kilometrů se uspoří skutečně velké částky za palivo.
    Nic není úplně zadarmo.
    Benzínové motory jdou po 300000 na generálku, u dieselových motorů jen vstřiky.
    Myslím že je to jasné. Firmu by spíše položily náklady na benzín za 1,6. A tam se o jízdním komfortu a pružném zrychlení sotva dá mluvit.
    Systémy Delphi jsou relativně mladé (první montáže v 2001), takže se o jejich maximální výdrži moc neví.
    Bosch začal v roce 1997 takže víme mnohem více.
    Myslím že by si vstřiky mohl dát aspoň na kontrolu, je možné že pojedou dál...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  10:19

    « Re: Re: vstřiky

    Petr T:
    Nemyslím si, že se k tomu špatně chovám. Má to to nejlepší co se tomu dá dát. Ráno to nehoním, po rychlé jízdě to techám i 3 minuty dotočit. Liju tam plnou syntetiku, kvalitní paliva (bez dalších aditiv) Palivovej filtr origo po 40 000 km. A to že to občas protáhnu na tom nevidím nic špatného.
    Jen mě štve,že o repasu vstřikovačů se v servisním průvodci nic nepíše a v servisu mi řeknou že se preventivně nic nedělá a že jsou Transity s 350 000 Km a jezdí bez výměny.(TDCi).
    Mám na starosti firemní vozový park kde máme 10 Peugeotů 2.0 HDI.A první repasi 1 vstřiku jsme dělali v Zábřehu po 253tis. Jsou to 406-307 rv.00-03. Nevím jak moc jsou ty motory podobné, ale common-rail tam je taky (systém Bosch) a u dvou 406 co mají přes 300 tis se nic neděje. Tak nevím jesti pánové od Fordu neudělali někde chybu. :roll: Třeba ta spolupráce s PSA k něčemu bude. Ty 307 se zase serou jinde ale motory (víc žerou) ale drží. No jestli se máme připravit na celoplošnou repasi vstřiků u těchto všech vozidel (všechny mají přes 200tis.) tak to naši firmu asi položí. A to ani nevím co D5 u Volva taky už budou mít 200 tis, a Audi A6 3,0 TDi. Už vidím majitele jak řekne a dost Octavia II 1,6 benzín a bude po legraci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.07  10:07

    « Re: Sklápění zadních sedadel

    To impaler: Samozřejmě nedělený! U MK II byla ložná plocha po sklopaní sedadel delší. Fakt musím říct, že jsem celkově z MK V hodně zklamaný. Je to auto technicky staré 6let. Jedině ten motor a cena která byla na úrovni Fiesty mě těší a jsem schopen to strávit. Ale dát za auto 970tis, tak jsem asi hodně naštvanej. Možná, že mechanická konstrukce a dílenské zpracování je dobré, ale vybavení elektronikou, design palubních přístrojů, ovládací prvky klimatizace atd. to vše je 100let za opicema.
  • « 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 22.02.07  09:04

    « Re: Re: Re:

    DIM mas na mysli Vitky nebo Litvajz?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  08:57

    « Re: vstřiky

    vica:
    koleduješ si o zničení motoru.
    Takhle špatný vztah k autu jsem už dlouho neviděl. To co tady předvádíš, je do nebe volající.
    Připrav si hodně peněz na nový motor.
    Poku by jsi přece jen hodlal použít hlavu, dáš vstřiky na kontrolu do DELPHI servisu, což je PAS (neumí testovat vstřikovače), coř není Olomouc, což je Sobek ve Frýdku a AUTO ZM v Brně (ti mají stanice na vstřikovače).
    Žádné vstřikovače nevydrží výrazně víc než 200000 km, Tvoje jsou na odchodu - všechny.
    To, že jeden teče do přepadu je prkotina. Horší je, že budou unavené na tryskách a dříve nebo později "potečou". Budou špatně rozprašovat a než se naděješ, bude píst v čudu - to je bratru za dvacku.
    Dosti dobrých rad, teď je to na Tobě. Jeden vstřikovač bych vyměnil a 3 bych nechal zrepasovat, jakmile to půjde. (Zatím pouze Praha, Kladno, Poděbrady a Soběslav).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  08:49

    « Re: Re: Re: Re: PP

    impaler:
    absolutn souhlas.
    vica si koleduje o propálení pístů (minimálně)
    Při 250000 km by měly vstřiky projít minimálně kontrolou, hrozí úkap (špatné rozprašování paliva) a následně propálení pístu.
    V tomto se vstřiky common rail vůbec neliší od vstřiků mechanických.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  08:45

    « 150000 km

    Mám a bez problémů... :*)
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 22.02.07  08:25

    « Bez nadpisu

    impaler, vica: přesně tak, vydržet vstřiky čtvrt miliónu a ještě s čipem a ještě s čočkou, tak to je hodně dobrý! Spíš myslím že se vica tady v uvozovkách chlubí, protože málokomu vydrží vstřiky tak dlouho jako jemu a on to sakra moc dobře ví.
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 22.02.07  08:12

    « Re: PP

    Displej mi v životě neproblikl. Najeto 50 tisíc.
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 22.02.07  08:12

    « Re: Re: Re: PP

    vica: na můj vkus málo čteš a hodně řveš:
    1. PetrT. a jiní tady už dlouho vysvětlují, že sis nekoupil atmosférický diesel na půl milionu kilometrů. Vstřiky mají vydržet sto až dvě stě tisíc, těžko se můžeš ohánět tím, že to má být jinak, když je to relativně nová záležitost. Soused těžko poradí, je na tom maximálně stejně, prostě nevíme. Já jsem se s tím nějak smířil, čekám rozvoj nabídky oprav a doufám, že to bude spíš po těch dvou stech, než po jednom nebo dokonce těsně po záruce.
    2. Narval sis do auta chip. Nekomentuju technicky, protože tomu nerozumím. I kdyby to ale bylo nevím jaké, pokud ti to tam nedá sám Henry, nemáš myslím případně moc nárok kafrat, když něco nebude mít životnost jako bez zásahu. Ale nevím, nerozumím, jenom tak laicky přemýšlím, co bys chtěl.
    3. Chlubíš se tady s velkou hubou, že tomu autu dáváš imrvére čočku, Brno-Praha za hodinu a podobně. To asi taky není typické používání, na které to auto je dimenzováno.
    Při tomto způsobu zacházení a uvažování tě to auto povozilo 245 000 kilometrů a teď se s tebou loučí první vstřik. Na tvém místě bych pochválil Forda a nebrblal.
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 22.02.07  08:05

    « Sklápění zadních sedadel

    kutil: máš sedák dělený, aby při jeho sklopení mohl ještě někdo zůstat sedět vedle, nebo blbě z jednoho kusu jako já? Na co mi je dělené opěradlo, když ho nemůžu do roviny dát jenom jeden kus.
    Ovšem mám pětidveř a kůži. Třeba je to tím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  07:53

    « Re: Re: PP

    To probliknutí mi dělá od začátku. Nic jsem s tím nedělal nijak se to nehorší.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  07:30

    « vstřiky

    Tak přátelé a je to tady.Konečně budu patřit mezi Vás.Včera mi to nedalo a zajel jsem si jen tak zkusmo na baňky tady do Olomouce (F-Janiš). A mám ho tam, jeden kousek naplnil baňku za 30s ostatní vpoho. Chybí mi 5 000 km do 250 000 km. Byl jsem první v Olomouci kdo si koupil 2.0 TDCi 85 kW(11/02) a nejvíc najel na origo vstřiky a nejvíc mi to prý teče. Zatím se nic neděje startuje to, jede to normálně a takovej divnej zvuk mezi 1 500 - 2 000 ot. mi to dělá už 1/2 roku.V mém případě to naftou asi nebude tankuju jenom Shell a OMW asi opotřebení. Řekli mi cenu i s prací 11 000 Kč s DPH. Zkusím ještě PAS Zábřeh. Tak jsem si říkal že to už nějak doklepu do MKIII a prd. S takovou životností ať se na to radši vykašlou.Těď mám jet do Německa a abych sledoval kdy mi to řádně zakouří a zabliká žhavení. Doufám, že to aspoň dojede na tři válce. Jsou s tím nějaké zkušenosti. Vypadá to, že se zase asi vrátím k těm benzínům, ale zase ten krouťák? Vypadá to že mi ani ten čiptůzing nepomohl. Nevím jestli je normální mít 4,5 let klid a pak to začít měnit, asi to vyměním celý. TDCi zdar :roll: Budu informovat jak to dopadne dál. Zatím budu jezdit až se to posere.
    Řeším nový nebo repas se servisem v Ol mám dobré zkušenosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 22.02.07  05:50

    « Re: PP

    To robí aj mne. Od nova. Ťažko to v servise ukážem keď to nerobí stále. Predpokladám že display odíde keď skončí záruka. :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.07  00:50

    « Re: Re: CitiBank

    To hil: City Bank se snaží tyto karty protlačit přes kde koho. Sám jsem jich dostal 5. Některé měly lepší podmínky, jiné horší. Vše je postavené na tom, že počítají, že zapomeneš splácet nebo přetáhneš limit. Kolik ti nabízejí měsíční limit?
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.02.07  00:43

    « PP

    Při jízdě mi display PP občas problikne, objeví se na něm divné znaky a pak je zase v pohodě. Za 1den se to stalo 3x.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.02.07  00:38

    « Porovnání Mondeo MK II x MK V

    Ahoj, tak mám 2.2TDCI a tak mám první zkušenosti. Porovnávám s Mondeem 1.8 benzín z roku 2000. Neporovnávám motory, každý má své. Oba jsou kombi.
    Exteriér: MK II je víc americký koráb, větší okna, super viditelnost při couvání i při jízdě. Nové Mondeo je více německé, má stupidně malé 5té dveře - jsou úzké.
    Interiér: MK II má vše po ruce, ovladače tam kde mají být. Příjemné sedačky, dobře topí, přehledné a funkční ovladače. Příjemné pedály a jasné řazení. Jednoduché sklopení zadních opěradel do roviny bez nutnosti sklápět sedák. Výborný výhled a dostatek prostoru na předních sedadlech - sedadla hodně mněká.
    MK V má víc ovladačů, ale bohužel na nesmyslných místech. Např otevírání oken bylo u MK II jasné a ergonomicky přístupné. MK V má těsně vedle sebe ovládání všech oken a je nepřehledné. MK V má vyhřívání sedaček, ale ovládání je nepřístupné za řadící pákou. Prostor na předních sedačkách je menší jak u MKII a také jsou sedačky užší a tvrdší. Pro sklopení zadních sedadel do roviny se musí zvednout sedák. Z MK V je horší výhled jak dopředu, tak dozadu. MK V má nepochopitelné analogové hodiny u kterých v noci nejsou vidět čísla. MK V má velmi příjemné a přehledné budíky.
    Celkové porovnání:
    MK II je pohodlný rodinný automobil s obrovským kufrem, dobrými jízdními vlastnostmi, útulným interiérem, prožným motorem a vším co auto mít má. 6ti leté auto se dá sehnat za cenu okolo 120tis. Neznám lepší řešení.
    MK V je bezpečný moderní vůz s tuhou karosérií, aktivními a pasivními prvky, ale s bohužel značně strohým a neergonomickým interíérem a totálně zaostalým designem. Speciálně PP a celkově budíky vozu jsou na úrovni před 10ti lety. To co prodejce u vozu vychvaluje měl už VW Golf v roce 1996. Pokud porovnám Mondeo a Renault Scenic, tak co se týče elektroniky je Mondeo totální propadák. Také schopnost utlumit přenos vibrací z vozovky je u Mondea horší jak u Scenicu. Proti MK II které po silnici plave, MK V spíše poskakuje.
    Pokud bych se měl dnes rozhodnout mezi MK II a MK V tak zůstanu u MK II a nechápu lidi, co si místo MK II kupují MK III. Pokud se divíte, že jsem MK V kupoval, tak proto, že jsem za MK II dostal velmi dobré peníze a MK V mám s obrovskou slevou. A taky motor 2.2TDCI je super.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 21.02.07  23:58

    « Re: Re: Re:

    Musím říct, že když se rozhodovalo jestli budu platit na Tranzita nový vstřiky nebo mi to uznají na záruku, bylo mi nějaký play off totálně ukradený. :-)
    (uznali)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.07  21:49

    « Bez nadpisu

    DIM:
    Najednou... Hlavně že tu máš na to téma asi milión příspěvků...
    >:D :P >:D :P :D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…