FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.07  14:03

    « Re:

    kutil:
    ceny neznám, balení je celá řada ale v ČR je myslím k dipozici balení na 2 a 4 nádrže a něke je k mání ještě i větší balení.
    Nejlepší manipulace je s nejmenším balením na dvě nádrže (120 l).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.07  14:01

    « Olomouc

    hil:
    to mne tedy dostalo... stašně sorry že jsem Ti tak dobře poradil ... :*)
    K V-POWER diesel Shell už nic rozhodně nepřidávej.
    Standu přidávej do neznámého paliva a nešetři (Chorvatsko apod.), nejlépe je kominovat neaditivovanou naftu (Glogus, Makro) se Standou.
    Také není potřeba dávat do každé nádrže, tak jednou za 3 nádrže a budeš to mít slušně ošetřené.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 10.03.07  13:31

    « Re: Re: Re: Re: Aditiva

    Tak jsem v Autobenexu Olomouc byl a koukali na mě jak zjara. Nakonec zjistili, že je to "novinka" a prý tak do měsíce.
    Ale nebyl tam dnes kompetentní člověk, jen nějaký záskok...
    A nějak zapadla moje otázka:
    Když beru V-Power diesel je Stanadyne ještě potřeba přidávat?
    V-PD má obsahovat aditiva sám o sobě, ne?
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.03.07  06:43

    « Bez nadpisu

    Ahoj, mám 2 dotazy. V jakém balení se Stanadyne prodává a za jakou cenu a jestli máte u 2.2TDCI v PP okamžitou spotřebu. V manuálu se o ní mluví, ale já ji v PP nemám.
    Dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.07  23:40

    « Re: Re: Re: Aditiva

    Petr T:
    dobrý dkaz,pěkne jsem si početl. Vypadá to že zhřeším proti svému manuálu 07/2002 cs. str.220. (Zákaz používání přísad a jiných prostředků k ošetření motoru do nafty) a od 250 tis. to začnu používat. Bude to mít ještě nějaký smysl? Abych to zas nějak nepřehnal. Motor nikdy nic nedostal, jenom 98% CZ naftu Shell. Myslím, že to může být jenom lepší. Dík za tip do Olomouce. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.07  21:36

    « Re: Re: Aditiva

    VIF nevím, Stanadyne: www.stanadyne.com, asi maj něco taky na stránkách www.autobenex.cz ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.07  21:30

    « Re: Aditiva

    Zdravim
    Mozete mi poslat odkazy na stranky kde sa pise o Stanadyne a VIF, pripadne na stranku vyrobcu.
    Dakujem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.07  21:29

    « Re: Re: V Olomouci...

    Zajeď do pobočky Autobenexu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.07  21:28

    « Kde koupit Standu....

    .... jednoduše, na pobočkách Autobenexu ....
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 09.03.07  21:20

    « Re: Re:

    kupoval jsem stanadyne u Černíka v Plzni. Zavolal jsem mu a poslal mi to do Prahy az do budovy kde pracuju
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 09.03.07  20:54

    « Re:

    No a mě by zajímalo, kde koupím Stanadyne co nejblíž Olomouce? :-)
    A nebo: Pokud beru výhradně Shell V-power diesel není už potřeba?
  • 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 09.03.07  18:10

    « Bez nadpisu

    DIM:
    Ne DIMe, z Bílovce nejsem, ale okres Nový Jičín ano.
    Původně jsem TDCi nechtěl, měl jsem spadeno na holátko 1.8 110k, Core...
    Ale ta sleva, ta byla.... >:D
    Takže proto další TDCi ze severní Moravy...njn, prachy až na prvním místě...
    Ale jsem moc rád, s 1.8 jsem jezdil, spotřeba 9l, jelo to, ale tak nějak bezpohlavně (tímto se nechci dotknout nikoho s 1.8 81 kW - kdybych ji měl, stačila by mi).... s TDCI to ale nejde srovnat..... navíc ta výbava Ghia+, no paráda.
    Lidi, kde kupujete Stanadyne? Dá se koupit u čerpačky? Nebo fakt cesta do F-M?
    Předem dík za reakci!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.07  17:07

    « Re:

    .zase jedno TDCi z našeho kraje, Tomane.............. Nejsi z bílovce ?? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 09.03.07  16:24

    « Bez nadpisu

    Petr T. :
    Díky za odpověd'!
    Příště tedy zkusím Standu, jde mi spíše o dobrou mazivost nafty jako prevenci před zadřením čerpadla, než o zvyšování cetanového čísla a tím pádem vyšší výkon díky kvalitní naftě.
    Nicméně VIFu mám ještě 3/4 plechovky a to navíc na zimní období... No vyhazovat to asi nebudu, pomalu to "rozleju".
    Na plechovce od VIFu píšou, že má i zlepšovat mazivost nafty, čistit systém od usazenin, no třeba je to pravda, já pozoruju snížení spotřeby asi o 2 dcl z 6,4 na 6,2 l (měřeno po dotankování) a zjemnil se chod motoru, řekl bych, že to není subjektivní, opravdu ztichl.
    Standu budu muset asi dojet koupit do Frýdku-Místku k Sobkovým do Delphi - na Benzínce jsem Stanadyne neviděl, ale VIF tam mají.
    Mějte se všichni!!!
    8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.07  15:46

    « Re: Něco k německým rychlostním limitům......

    DIM: Já proti tomu autu nic nemám!!!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.03.07  13:57

    « Něco k německým rychlostním limitům......

    To jsem sice psal už jinde, ale přesto :
    Tam vládne na dálnících taková pohoda!!! Každý si jede jak chce, a hlavně jak situace umožňuje. A když je plno, tak se jede úměrně situaci, případně to zpomalí světelné cedule omezující rychlost. Většina lidí se nikam netlačí, komu to nejede tak se drží stranou ...... aje tam KLID ! Pak člověk přejede Rozvadov a je po pohodě, když dodržuju 130, co chvíli se z kopce rozběsní nějaká Fabka co pak bliká jako by jela k porodu...........
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.03.07  13:56

    « Bez nadpisu

    Najel sem teď asi 2 tis km po německých dálnicích -..........a ať mi nikdo neříká, že je Mondeo špatné auto !!!! :-) .
    To byl takový klídek, stabilita, nenaklánivost, nezáludnost........... člověk skoro ani nepozná, jestli jede 140 nebo 200.nevím, co proti tomu autu pořád máte ?? :-))
    Víc než 230km/h to ale nedalo ani z kopce .........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.07  13:52

    « Re: Průběh momentu.

    Už jsem to tady, Kutile, jednou někam psal , pokud je zařazený stejný stupeň tak holt každých + 10 km/h MUSÍ dělat vždy stejný nárůst otáček !!!!!!!!! Leda by ti prokluzovala spojka, jinak opravdu stačí říct , že na šestku je +10 km/h + 160 ot/min ( tak alespoň ti to plus minus vychází ).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.07  10:04

    « Aditiva

    Toman:
    Mám pocit, že VIF je aditivum více orientované na zvýšení cetanového čísla a méně orientované na další.
    Stanadyne je skutečně kompromisní aditivum udělané tak, aby se hlavně chránilo vstřikování a motor. Souběžně s tím je navýšeno cetanové číslo právě o tolik, aby došlo k lepšímu spalovnání a nedocházelo k nadměrné produkci karbonu. No a ostatní vslastnosti se potom postarají o zajištění odolnosti vůči případnému obsahu vody (inhibice koroze) a o povrchovou úpravu ocelových komponentů vstřikování a motoru tak, aby pokud možno vůbec nedocházelo k usazování karbonu.
    Tím se šetří motor, turbo, EGR, vstřikování...
    Ale o VIFu toho mnoho nevím, jen mám pocit že vyzdvihují zvýšení výkonu (cetanového čísla). Mám ten dojem, že Standa je nejvyváženější aditivum, ale může to být jen můj pocit...
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.03.07  08:54

    « Průběh momentu.

    Ahoj, tak jsem znovu zkusil chování a zpřevodování 6ky a vychází to:
    110km/h 1830ot
    120km/h 2000ot
    130km/h 2160ot
    140km/h 2330ot
    150km/h 2500ot
    160km/h 2660ot
    180km/h 3000ot
    200km/h 3330ot
    220km/h 3660ot
    240km/h 4000ot
    Problém je v tom, že ve 3000ot můj motor ztrácí moment a přestává zrychlovat. Přitom největší moment je při 110km/h, ale to je rychlost kterou se na dálnici nejezdí. Největší moment by měl být v 130km/h to znamená posunuté otáčky o 300ot dolů.
    Chtěl jsem vyjádření Forda na zpřevodování 6ky, ale není nikdo zodpovědný, kdo by to zdůvodnil. Kolega s benzínovým Scénicem má stejný problém, 6ka mu točí zbytečně moc a ve vyšších rychlostech se motor přetáčí.
    Už to nechci řešit, ale někdo tu psal jak jezdí s 2.0TDCI s otáčkama 4400ot na 5ku. To teda motor 2.2TDCI opravdu tolik točit nelze. Možná je to i tím, že 2.0 má max výkon v 4000ot a 2.2TDCI jen v 3500ot.
    Zajímavý odkaz: [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…