FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Re: Re: Re: Spotřeba
Abych byl úplně objektivní, mluvím o spotřebě dle PP. A ta je značně propagačně nastavená..Ale přepočítávat se mi to nechce, na tak velké a těžké auto je to tak jak tak solidní a jinak jezdit stejně nebudu, takže spotřeba mě u tohoto auta nijak nezklamala......... -
hil 14.03.07 13:35
« Re: Re: Re: Spotřeba
Mě spotřeba ukazuje kolem 7,2 a ted na 18 letních kolem 8...
Kutil: Zkoušel jsem to a do 4000 nepozoruju rozdíl, jinak všechny rychlosti mi táhnou dostatečně na přeřazení když už cítím, že jsou dost vytočený, tj. někde kolem 3000 - 3500.
Doplnění: Teď jsem se vrátil i kousek po dálnici jsem jel a asi tak: 1, 2 a 3 točím opravdu někdy až do 3500 ale dál už mi stačí jen 2500 -3000. -
"-- skrytý --" 14.03.07 11:53
« Re: Spotřeba
Me postupne klesala spotreba az tak kolem 15 - 20tis. ale stejne prumer mam stale okolo 7litru. Pokud se hodne snazim a spis trapim motor mezi 1500 - 2000 ot. a rozjizdeni opravdu velice velice pozvolne skoro bez brzdeni tak se dostanu na 5,5l - ale to je trapeni a ne jizda!!!
Spousta lidi tady uvadi jak jim motor tahne nebo spis netahne po 3000tis./ot. a nebo s turbo efektem. Ja se priznam ze me prijde, ze motor zrychlu naprosto rovnomerne od cca 1800-1900 az po presne cervene pole - coz je neco pres 4000 -ted to z hlavy nevim presne, ale vim naprosto
presne ze pokud tomu nalozim u jakehokoli zarazeneho stupne, tak to zrychluje az do te cerveneho pole. Jedina dlouha sestka, te se moc nechce od nizsich ot - ta bere az tak kolem 2200, ale to je logicke. -
« Re: Spotřeba
Zatím nezoufej, mě spotřeba klesala až po nějaké době, přesně už ale nevím. v každém případě 2000 km je nic, musíš počkat..................pokud ti dřív neodejdou vstřiky:-)) ......................já vím, já vím, Petře T , už jse s tím trapný :-).................ale já jsem si nemohl pomoct !!! :-) -
« Spotřeba
Ahoj, mám 2.2TDCI EURO IV a mám najeto 2000km. Spotřeba dle PP vychází 7,6 litru. Přitom s tím jezdím v pohodě. Denně 70km, z toho 10km ráno po Praze, 20km po dálnici a 5km mimo město. Večer je to obráceně. Po kolika km Vám spotřeba klesla?
Je možné, že by ze zpočátku motor neměl výkon ve vyšších otáčkách? Táhne mi výborně od 1750ot do 2500ot, ještě doleze na 3000ot, ale pak přestane zrychlovat a musím přeřadit. -
jack007 14.03.07 09:21
« Re:
to lordmystic jj taky pujdu do 17tek, jak se rika zlata stredni cesta. Jen me to ceka az pristi rok, tenhle jeste odjedu na 16kach. S vyberem to bude horsi, na obrazku to vsechno vypada tak nejak divne. Nejlespi je to videt primo na aute, takze porad koukam kolem. Zatim se mi libi kola s sirokymi paprsky kde jich je kolem 7mi a ani s 10ti to neni spatny. -
lordmystic 13.03.07 16:28
« Bez nadpisu
Mám podobný problém. Mé origoš 16" lité disky chci přezout na zimní a koupit si nové lité disky na léto. A nevím jestli 18" nebo 17", protože také najedu více jak polovinu km po horších cestách a okreskách. Ale zaes mi nejde tak o komfort jako o dobrej pocit z jízdy, ale mám strach že to někde zničím a že mi dřív odejdou tlumiče, náprava, atp. Proto asi zvolím 17". Co myslíte? Nevíte někdo o nějakejch hezkejch 17"-kách za rozumnou cenu co se hodí na Mondeo? -
hil 13.03.07 16:22
« Re:
Kutil: No jo. Zkusím si zvyknout, nebo tam fakt hodím nějaký jiný kola. Oni ty Continentaly jsou i asymetrické... Třeba to na jiných 18 pneu bude lepší.
Když já toho najezdím víc po okreskách než po krásných nových silnicích s rovným povrchem.
Sice kilometrově asi na stejno, ale častěji jsem na těch okreskách i když kratší trasy.
Co se týče S-Maxe, koukal jsem tuhle na něj a do něj, a zadní sedačky mi přijdou jako lavice v kině (ještě ty dřevěné :-) ) I když je pravda, že já bych seděl vepředu....
Jízdní vlastnosti neznám. Možná si ho půjčím a uvidíme. -
« Bez nadpisu
To hil: To že ti 18" kola tahají není profilem ale šířkou pneu. Mě tahá 2.2 i na 205 ale 225 je zase o něčem jiném. Buď rád, že nemáš 250. Pokud bude rovná silnice, tahat nebudou, pokud budou vyjeté koleje, tak to tahat bude. Pokud s tím máš problém, kup si 4x4. Tak ti zadní kola pomůžou a nebude to vše jen na předních kolech. A nebo si kup pořádný americký Ford s náhonem na zadní kola.
Osobně mě Mondeo MK V zklamalo a budu hledat náhradu v S-MAXu. -
"-- skrytý --" 13.03.07 15:30
« Re: Re: Vadne vstriky
Petr T.:
Prakticky nikdo tam nemá čerpadlo, které by mohlo produkovat piliny? Plati tohle i pro auto dovezene z Italie?
Otázka dvě: Je někde na jižní moravě nějaký autorizovaný servis delphi? Co sem tak viděl, tak je všechno kolem Prahy a to je pro mě dost z ruky.
K tomu servisákovi sem to dal hlavně kvůli tomu, aby mě z jistotou řekl co tomu je, až to budu vědět, budu to nějak řešit dál. -
"-- skrytý --" 13.03.07 14:58
« Re: Re: Re: Re: Vadne vstriky
DIM:
čerpadlo již netrpí tolik, DIMe, kvůli špatné mazivosti odcházejí čas od času vstřikovače.
Prakticky nikdo tam již nemá čerpadlo, které by mohlo produkovat piliny. To už by čerpadlo muselo schytat vodu, a hodně.
Všechna stará čerpadla již byla vyměněna za odolnější s vyšším výkonem.
Já už jsem přes 150000 a dle výpisu ze systému Diamend nemám problém a vstřikovače jedou jako nové, žádné zpoždění chodu, žádné zvýšené přepady, staré čerpadlo (ne ten nejstarší neodolný typ). -
"-- skrytý --" 13.03.07 14:54
« Re: Vadne vstriky
Myšáku,
ještě než se do čehokoli pustíš, je třeba ověřit stav čerpadla.
Tvůj servisák musí vylít obsah filtru do extra skleněné kádinky. Potom je třeba zamíchat obsahem a magnet držet pod středem dna.
Pokud se nachytají nějaké magnetické piliny velkosti asi pětníku (okem neviditelné piliny, větší piliny nás nezajímají...), je zle a čerpadlo je v čudu. Potom je třeba vyčistit celý systém - nádrž, trubky apod., zrepasovat/vyměnit čerpadlo atd.
Pokud nejsou piliny prokázány, je třeba zajistit, aby byly vstřikovaě maximálně čistou procedurou vyměněny za nové, jinak 2000 km a fíííííííííííí, jsou znovu v čudu. Výměna filtru je nezbytná, žádné napodobeniny !!! Jinak 2000 km a fíííííííííííííííííí, jsou znovu v čudu.
Nevěřím, že nějaký Tvůj servisman je schopen výměnu zajist bez ztráty kytičky.
Pokud by bylo zapotřebí, sehnal bych asi nějaké servisní procedury, ale spíš bych to viděl na nějaký autorizovaný servis Delphi. Zdravím.
Ale v Transitu mi turbo zabíralo až od 3000, teprve potom auto vyrazilo.
Jenže potom odešly 2 vstřiky, taky jsem od počátku pozoroval jakoby "cvrlikání" ventilů.
Po opravě úplně jiný motor. Všechny 4 vstřiky výměna, 2 prý úplně pryč a druhé dva doporučená výměna + oprava čerpadla.
Cvrlikání zmizelo a turbo zabírá hned odspoda.