FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
impaler 15.03.07 08:16
« Re: Spotřeba
kutil:
Moje spotřeba šla dolů taky až po nejmíň 10-15 tisících, teď dlouhodobě 6,6 podle tankování (počítá to za mě www.spritmonitor.de ). Ovšem střídám každý den město, že se to ani neohřeje, a pak jednou za pár měsíců 2x1200 kilometrů po (hlavně německé) dálnici, takže žádných 130.
Hlasuju pro názor, že ve tvém autě není něco v pořádku. Jezdím spíš klidně, nechávám klesnout na 1500-1600 a s klidnou nohou se to posbírá z kteréhokoli kvaltu. Nahoru řadím podobně jako hil, i když teda 4000 jsem vyzkoušel jenom asi jednou, nevidím jinak důvod (když to táhne tak pěkně odcpoda >:D ). Jel bych do servisu a nechal je projet. -
martin.z 14.03.07 21:00
« kola
18-ky sou h.vno, guma nejakejch 225/40 je zvejkacka a clovek se s tim vyklopi v kazdy zatacce.
Kolega to postupne vymak tak ze uz jezdi jen po discich a to z toho teprve vymackne maximum! A jeste prej muze jezdit jak James Bond po kolejich!
Rikal ze nejlepsi je to mezi hlavakem a nadrazim Liben protoze je tam hodne vyhybek a muze tam jezdit kde chce. -
lordmystic 14.03.07 14:53
« Re: Jak vybrat kola?
Jenyk: To je přesně to čeho se bojím, bordel z ubývajících destiček se tam napéka a blbě se čistí i při málo paprscích a hodně místa mezi. Si ani nedovedu představit jak budu čistit tyhle s hodně paprsky. Existují nějaké kvalitní přípravky které by to pomohli čistit? -
« Re: Re: Re: Spotřeba
Zdá se , že to cvrlikání je opravdu syptomatické pro nčnutý střik. Napřed jsem to slyšel jenom při rozjezdech ve velkých mrayech, potom při rozjezdu skoro vždy, potom při akceleraci ( především do kopce a při zatížení), no a pak už skoro pořád, zvlášť když to nebylo úplně zahřáté...... -
lordmystic 14.03.07 14:29
« Bez nadpisu
kutil: Teď mě taky napadlo, jestli nemáš problém na turbu. Pokud ti to táhne v nižších otáčkách, tak turbo začíná brát dobře, pokud je ale potřeba většího tlaku od turba, tak to se nedostavuje a proto ti to nejede. Já měl částečně něco podobného když jsem měl naprasklou hadici od turba zpět do motoru, unikal mi tak tlak od turba. Pak jsem to byl projet na letišti protože se mi to také moc nezdálo a tam mi ta trubka praskla úplně a už to netáhlo vůbec. Po výměně pohoda. -
hil 14.03.07 14:24
« Re: Re: Spotřeba
jarda.suchy1: Ano, mě to taky táhne rovnoměrně od cca 1500 (Mondeo).
Ale v Transitu mi turbo zabíralo až od 3000, teprve potom auto vyrazilo.
Jenže potom odešly 2 vstřiky, taky jsem od počátku pozoroval jakoby "cvrlikání" ventilů.
Po opravě úplně jiný motor. Všechny 4 vstřiky výměna, 2 prý úplně pryč a druhé dva doporučená výměna + oprava čerpadla.
Cvrlikání zmizelo a turbo zabírá hned odspoda. -
« Re: Re: Re: Re: Spotřeba
Abych byl úplně objektivní, mluvím o spotřebě dle PP. A ta je značně propagačně nastavená..Ale přepočítávat se mi to nechce, na tak velké a těžké auto je to tak jak tak solidní a jinak jezdit stejně nebudu, takže spotřeba mě u tohoto auta nijak nezklamala......... -
hil 14.03.07 13:35
« Re: Re: Re: Spotřeba
Mě spotřeba ukazuje kolem 7,2 a ted na 18 letních kolem 8...
Kutil: Zkoušel jsem to a do 4000 nepozoruju rozdíl, jinak všechny rychlosti mi táhnou dostatečně na přeřazení když už cítím, že jsou dost vytočený, tj. někde kolem 3000 - 3500.
Doplnění: Teď jsem se vrátil i kousek po dálnici jsem jel a asi tak: 1, 2 a 3 točím opravdu někdy až do 3500 ale dál už mi stačí jen 2500 -3000. -
"-- skrytý --" 14.03.07 11:53
« Re: Spotřeba
Me postupne klesala spotreba az tak kolem 15 - 20tis. ale stejne prumer mam stale okolo 7litru. Pokud se hodne snazim a spis trapim motor mezi 1500 - 2000 ot. a rozjizdeni opravdu velice velice pozvolne skoro bez brzdeni tak se dostanu na 5,5l - ale to je trapeni a ne jizda!!!
Spousta lidi tady uvadi jak jim motor tahne nebo spis netahne po 3000tis./ot. a nebo s turbo efektem. Ja se priznam ze me prijde, ze motor zrychlu naprosto rovnomerne od cca 1800-1900 az po presne cervene pole - coz je neco pres 4000 -ted to z hlavy nevim presne, ale vim naprosto
presne ze pokud tomu nalozim u jakehokoli zarazeneho stupne, tak to zrychluje az do te cerveneho pole. Jedina dlouha sestka, te se moc nechce od nizsich ot - ta bere az tak kolem 2200, ale to je logicke. -
« Re: Spotřeba
Zatím nezoufej, mě spotřeba klesala až po nějaké době, přesně už ale nevím. v každém případě 2000 km je nic, musíš počkat..................pokud ti dřív neodejdou vstřiky:-)) ......................já vím, já vím, Petře T , už jse s tím trapný :-).................ale já jsem si nemohl pomoct !!! :-) -
« Spotřeba
Ahoj, mám 2.2TDCI EURO IV a mám najeto 2000km. Spotřeba dle PP vychází 7,6 litru. Přitom s tím jezdím v pohodě. Denně 70km, z toho 10km ráno po Praze, 20km po dálnici a 5km mimo město. Večer je to obráceně. Po kolika km Vám spotřeba klesla?
Je možné, že by ze zpočátku motor neměl výkon ve vyšších otáčkách? Táhne mi výborně od 1750ot do 2500ot, ještě doleze na 3000ot, ale pak přestane zrychlovat a musím přeřadit.
už jsem to tady někde psal. Mám to tam od začátku a žádnej problém. Emise vyjdou, včera jsem tankoval po 1064 km - 63,61l - 5,98l/na 100km. (ST 18 kola).A táhne to po omezovač na všechny stupně na 5 jenom 4 500ot/min. Motor je celej origo včetně vstřiků. 247 500km. Netvrdím že to je super řešení ale do příštího auto si to dám zase. ;-)
Jinak v BitPoweru solidní profi přístup nastaví to dle požadavku a za hodku(dvě) jedeš. >:D
Průběh momentu a výkonu mám jenom u 2,0 TDCi, měřeno na brzdě AutoJarov. :'-(