FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
cja 16.03.11 13:36
« Re: PRODEJ MONDEA
Tak jak někteří chtěli a předpokládali - auto prodáno, nakonec z 490t bez DPH bylo 490t s DPH, ale spěchal jsem na to a dle prodejce by se dalo dostat o 50t více, kdybych nespěchal na peníze. Takže žádných 390t vč. DPH jak někteří prorokovali. Tak se pánové na foru mějte a ať vám ty Mondea fungují.
DIM: ...a ty jsi s tou Achilovkou lyžoval???, pokud ano tak smekám a odhazuji svoje lyže v dál ... >:D -
superkutil 01.03.11 22:08
« Re: Klepání přední nápravy
Jo, ta wapka, to je dobrý nápad. :-) Snažil jsem se zalepit všechny díry mezi motorem a prostorem pro nasávání vzduchu do ventilace. Ale nepomohlo to. Taky jsem se snažil zjistit, zda se to tak chová bez nebo s uzavřeným vnitřním okruhem. Nic jsem nenašel. Jinak je Fiesta bezva, ale tohle je velký handicap. -
superkutil 01.03.11 18:24
« Re: Klepání přední nápravy
No někdy ano, když potřebuju odněkud vycouvat, tak i dost dlouho. Ale to se mi náprava neklepe. Ale Fiestu mi zezadu zrušil maník od Family Frost. Ještě ho pak naháněli policajti protože ujel. Byl ožralej a neměl řidičák. Přesto ho zaměstnali. -
superkutil 01.03.11 13:37
« Klepání přední nápravy
Ahojky, tak přichází jaro a s ním divné klepání přední nápravy. Je to jednak když se rozjíždím a přidám, tak to klepe do volantu a taky když začnu točit volantem. Když jedu rovně a bez přidávání plynu, ta je to dobré. Netušíte zda jsou to jen nevyvážená kola?
A ještě mě trápí jedna věc. Mám Fiestu a najednou začal být při popojíždění ve městě cítit smrad z výfuku v kombinaci s nespáleným benzínem. Prošel jsem odvětrávání nádrže, hadičky na spodku, nádobku s aktivním uhlím, ale vypadá to dobře. Koupil jsem nový uzávěr nádrže. Netuším zda to jde zepředu jako z motoru nebo zezadu z výfuku. Skoro mám podezření na ventilaci, ale nic jsem nenašel. Pokud auto jede, tak nic cítit není. Většinou je to při zastavení. Už jsem to měl v servisu, ale nic nenašli. Kudy by se to mohlo do auta dostávat? Mám podezření, že je to od opravy dveří kufru u Charouze. Ony ty nové dveře taky pěkně reznou, takže to Charouz udělal dost mizerně. Když vezmu, kolik jim za to pojišťovna zaplatila. 8-s -
WinDiesel 25.02.11 18:11
« Re: Tažné zařízení - koule
1,6 (DV6), 2,0 (DW10) a 2,2 (DW12) jsou osobní motory ze spolupráce PSA-FORD. Francouzové vedli vývoj, každý si motory vyrábí sám.
2,2 a 2,4 (Puma) jsou užitkové motory pro Transit, Boxer, Jumper.
Dokonalá spolupráce.
1,8 (Lynx) se stále používá ale jen jako užitková aplikace v Transitech Connectech. -
pk1400 25.02.11 17:35
« Re: Tažné zařízení - koule
DIM-508SW: jojo žabožrouti řikáš? Myslíš ty žabožrouty od kterých ma Ford naftové motory? ;-) Nejsem si jistý, ale fordí celolitinou 1,8 (řada Kent) v posledních Mondeech už nenajdeš, takže zbývá 2,0 (moje) a 2,2 máš např. ty a "ke" - vše od PSA. Nevidím na nich nic špatného, dokonce si dovolím tvrdit, že mají svůj lví podíl na zvýšení spolehlivosti posledních FoMo. A já osobně 508 :yes: :yes: -
"-- skrytý --" 23.02.11 22:31
« Re: Tažné zařízení - koule
Čoveče to přihlášení stálo 50 korun. S časem to byl větší problém - jak čovek nebyl na ouřadě před 6:00 ráno (otvíračka v 7:15), tak byl bez šance, ten den už se na něj nedostalo :-) Já tam byl jeden den pro formuláře a druhej den v 5:45 už jsem stepoval (jako 4. v pořadí) před branami úřadu.
Odnímatelná tažná zařízení se dělí na dvě kategorie. Ta levnější - tu můžeš sundat pouze za použití nástrojů. Dražší - lze montovat i sundavat bez použití nástrojů (mám, prostě otočíš páčkou a hotovo). Ta levnější varianta je spíš tak na dlouhodobější intervaly, např. dva měsíce furt jezdíš s vlekem a na zbytek roku to sundáš, páč to nepotřebuješ. Sundavání a nandavání je docela oser a mělo by se to kontrolovat před každou jízdou s přípojem. Pokud jde o výdrž - když to nebudeš přetěžovat, tak neni problém ani z dlouhodobého hlediska. Ale chce to častější kontrolu.
U typů, co můžeš sundat bez použití nástrojů platí, že pokud to nepoužíváš, tak to ze zákona MUSÍŠ sundat, jinak jsi pokutovatelný a v případě, že ti někdo najede na hýždě s nesundanou hlavicí, máš automaticky spoluvinu. Oproti těm šroubovacím mají výhodu, že je to cvak-cvak a máš to vždycky správně zajištěné, neřešíš nějaký moment dotažení a podobné věci. A je to nasazené/sundané během 10 vteřin. Narozdíl od těch levnějších jsou zas náchylnější na poškození, používání a údržba jsou ale jednodušší. I tady však platí - nepřetěžuj a problémy nebudou.
U obou typů je vhodné občas nechat prověřit ukotvení ke karoserii. -
superkutil 23.02.11 16:33
« Re: Tažné zařízení - koule
To mazání vím, dřív se na kouli kvůli ochraně vozil tenisák. Dneska vidím hodně aut s orezlou koulí. Když mluvíš o tom dotahování, tak mě překvapilo, že to co mi nabízejí umožňuje povolením 2 šroubů kouli odmontovat. Ale nevím kolik to vydrží a asi by se měly šrouby pak utáhnout předepsaným momentem. :-)
Nepamatuješ si, jak je to po namontování koule s přihlášením na DI? Stojí to něco? -
"-- skrytý --" 23.02.11 09:48
« Re: Tažné zařízení - koule
@ Kutil: Musíš věřit ;-)
Koule by zlobit neměla. Akorát jí musíš namazat vazelínou (spousta lidí to nedělá), teda pokud nebudeš náhodou mít vlek s teflonovým sedlem (to se mazat nesmí) a občas to nechat zkontrolovat, jestli je všechno korektně utažené (to pokud vím taky nechávám dělat jenom já a nikdo jinej)... Po prvních 500 km s vlekem by měla následovat kompletní revize a dotažení TZ.