FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 19.03.07 18:40
« Re: Re: Jak nám to jede
A co od nás čekáš? Jestli ti Mondeo 2,2 TDCi jede hůř než S-Max 1,8 TDCi, tak to máš rozbitý. Jestli ti ujela Fabia a přitom jezdíš do toho kopce 200, tak to nemáš rozbitý, ale neumíš jezdit. Jestli ti 2,2 TDCi jezdí za víc než starý 1,8 benzín, tak se ti něco zdá. A jestli jsi měl ve starém Mondeu více místa než v novém, tak to nové prodej a kup si znovu staré. -
« Re: Jak nám to jede
Ahoj, tak nevím čím to je, ale i když má moje nové Mondeo motor 2.2TDCI tak výrazný rozdíl ve zrychlení proti 1.8 16V v mém předchozím Mondeu nevidím. Předchozí Mondeo mělo zrychlení z 0-100km/h za 10,2sec, nové má za 9sec. U nového je ale značně cítit turboefekt a musím stále řadit abych se s otáčkama udržel mezi 1800-3500ot. Je pravda, že předchozí Mondeo bylo o více jak 150kg lehčí. Navíc mám u nového problém s výhledem, nové Mondeo má menší okna a řidič je více utopený uvnitř, ale naopak prostor mezi sedačkou a volantem je menší (nemůžu se tam vejít).
Myslel jsem, že s motorem 2.2TDCI v pohodě všechny předjedu , ale nestačí to. Už zvažuju i chiptuning od BitPower, ale nechci ztratit záruku a taky chci nejdříve motor zajet. Máte někdo 2.2TDCI s BitPower? Ztratí se chipováním funkce overboost?
Na druhou stranu je pravda, že dnes kopec z Loděnice do Rudné jsem jel 200km/h. Nové Mondeo je vhodné na dálnice, ale do klikatých silniček je moc těžkopádné. Stávající Mondeo má menší kufr a vnitřní prostor pro řidiče jak staré Mondeo.
Spotřebu mám 7litrů/100km při 30% ve městě a 70% na dálnici 140-160km/h. Dá se věřit PP nebo ukazuje míň? S novým Mondeem tankuju v kratších intervalech jak s předchozím. -
"-- skrytý --" 19.03.07 15:48
« Re: Re: Jak nám to táhne.
při ekonomické jízdě běžně točím jen kolem 1250 ot/min.Po městě se drží i 5tka na 1000 ot/ 50km /hod. Nic neklepe a zatím se nic moc neděje.
Dneska se mi povedlo natankovat 65,43l (rekord),ale už to cukalo.Dojezd 1 158km. - 5,65l. Bylo to taková kochací jízda 1250ot - 2250ot/min. >:D -
"-- skrytý --" 17.03.07 20:23
« Jak nám to táhne.
Dnes jsem jel zase delší štreku, tak jsem pozoroval, jak to táhne.
Nyní mám asi 32tis km, cca 6tis km po výměně všech vstřiků. Trojka bez protestů bere od 1500, pak okolo 1900 přijde zhoupnutí od turba a plynulý tah cca k 3500 s tím že cca okolo 2500 se přidá jakýsi lehce řezavý zvuk turba(jen při plné náloži). Pak to ke 4000 pomalu přestane tak razantně táhnout ale zrychluje dál. Čtyřka se bez trápení sbírá od 1800 ot., pouze okolo těch 1700 při zrychlování občas to protivné kovové tatatata do normálního zvuku motoru-jedu do Hale v pátek aby mi přehrály kalibrace. Pětka razantněji táhne od 2000 a šestka je rychloběhna.
Jen to dementní tatata-mám pocit, že nějaký vstřik je asi blbě zkalibrovaný jak říkal Petr T. Uvidím , ale ty kalibrace si chci tak jako tak nechat přehrát.
Jinak co si myslíte o možnosti propálení pístu při trápení na nízké otáčky?
V jaké situaci by to mohlo nastat? Pod 1500 ot? pod zátěží ??? -
hil 16.03.07 17:30
« Stanadyne u Autobenexu OL
Tak jsem nakonec Stanadyne u Autobenexu Olomouc koupil.
Stavil jsem se tam dnes, vedoucí a prodavač asi 10 minut hledali na svém webu o co jde a potom přišel druhý prodavač a řekl jim, že to je ve skladu "tam dole pod olejema". :-)
Flaštička na 120l za 227,- Kč.
Koupil jsem 3, doufám že ještě mají, protože když jsem se ptal, zda to už budou mít normálně, řekli že jo, že to ještě objednají... -
lordmystic 16.03.07 07:37
« Re: Re: Re:
vica: ale stejně, mohl bys mi poslat ten ofocený nebo oskenovaný průběh momentu pro ten tvůj dvoulitr? Fakt se to těžko někde shání a sám chci také na čip a stále se rozhoduju jaký průběh si nechat nastavit... Nechci to moc přidávat na jedničku a dvojku - ty jsou už takhle krátké a nestačí přenášet výkon na silnici, spíš bych chtěl plochou křivku, zvýšit záběr hlavně pro 3 až 5 a prodloužit efektivní otáčky, aby to nevadlo ve 4200 jako teď ale aspon až ve 4500 či 4600... -
"-- skrytý --" 15.03.07 23:03
« Re: Re:
kutil:
už jsem to tady někde psal. Mám to tam od začátku a žádnej problém. Emise vyjdou, včera jsem tankoval po 1064 km - 63,61l - 5,98l/na 100km. (ST 18 kola).A táhne to po omezovač na všechny stupně na 5 jenom 4 500ot/min. Motor je celej origo včetně vstřiků. 247 500km. Netvrdím že to je super řešení ale do příštího auto si to dám zase. ;-)
Jinak v BitPoweru solidní profi přístup nastaví to dle požadavku a za hodku(dvě) jedeš. >:D
Průběh momentu a výkonu mám jenom u 2,0 TDCi, měřeno na brzdě AutoJarov. :'-( -
impaler 15.03.07 08:16
« Re: Spotřeba
kutil:
Moje spotřeba šla dolů taky až po nejmíň 10-15 tisících, teď dlouhodobě 6,6 podle tankování (počítá to za mě www.spritmonitor.de ). Ovšem střídám každý den město, že se to ani neohřeje, a pak jednou za pár měsíců 2x1200 kilometrů po (hlavně německé) dálnici, takže žádných 130.
Hlasuju pro názor, že ve tvém autě není něco v pořádku. Jezdím spíš klidně, nechávám klesnout na 1500-1600 a s klidnou nohou se to posbírá z kteréhokoli kvaltu. Nahoru řadím podobně jako hil, i když teda 4000 jsem vyzkoušel jenom asi jednou, nevidím jinak důvod (když to táhne tak pěkně odcpoda >:D ). Jel bych do servisu a nechal je projet. -
martin.z 14.03.07 21:00
« kola
18-ky sou h.vno, guma nejakejch 225/40 je zvejkacka a clovek se s tim vyklopi v kazdy zatacce.
Kolega to postupne vymak tak ze uz jezdi jen po discich a to z toho teprve vymackne maximum! A jeste prej muze jezdit jak James Bond po kolejich!
Rikal ze nejlepsi je to mezi hlavakem a nadrazim Liben protoze je tam hodne vyhybek a muze tam jezdit kde chce. -
lordmystic 14.03.07 14:53
« Re: Jak vybrat kola?
Jenyk: To je přesně to čeho se bojím, bordel z ubývajících destiček se tam napéka a blbě se čistí i při málo paprscích a hodně místa mezi. Si ani nedovedu představit jak budu čistit tyhle s hodně paprsky. Existují nějaké kvalitní přípravky které by to pomohli čistit? -
« Re: Re: Re: Spotřeba
Zdá se , že to cvrlikání je opravdu syptomatické pro nčnutý střik. Napřed jsem to slyšel jenom při rozjezdech ve velkých mrayech, potom při rozjezdu skoro vždy, potom při akceleraci ( především do kopce a při zatížení), no a pak už skoro pořád, zvlášť když to nebylo úplně zahřáté...... -
lordmystic 14.03.07 14:29
« Bez nadpisu
kutil: Teď mě taky napadlo, jestli nemáš problém na turbu. Pokud ti to táhne v nižších otáčkách, tak turbo začíná brát dobře, pokud je ale potřeba většího tlaku od turba, tak to se nedostavuje a proto ti to nejede. Já měl částečně něco podobného když jsem měl naprasklou hadici od turba zpět do motoru, unikal mi tak tlak od turba. Pak jsem to byl projet na letišti protože se mi to také moc nezdálo a tam mi ta trubka praskla úplně a už to netáhlo vůbec. Po výměně pohoda.