FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
cja 22.03.07 08:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
to hil: ve firmě máme 2,4 taky a bylo nám oři prodeji a jsme to i požadovali , že je určen na těžkou práci-těžké náklady na krátké trasy - což je přesně náš případ - jel jsem s ním asi 2x na servis a byl jsem z toho vyděšenej- hluk, těžké ovládací prvky(šaltr - bez lanek, pedály, snad i bez posilovače >:D ) a naproti tomu je ve firmě Transit 2l TDI - taky hluk, ale ve srovnání s 2,4 pohoda a ovládací prvky pusobí, že jsou vychozené - oba Tr mají najeto do 60t km -
« Re: Re: Kola, gumy...
Nevím, levnější ceny na netu jsem nehledal, kolegové z práce, co našli levnější cenu, tak nebylo zboží na skladě... nebo jim to přivezl kolík v kufru, a dvě gumy byly přestárlé, takže to stejně nevzali...
Já dostal obutý vyvážený kola komplete, pohoda jazz...
Ale možná jenom proto, že mám konexe :-)
Mnoho pohody a kilometrů na CZ road přeje Janerad -
« Kola, gumy...
Pánové, omlouvám se za trochu propagace, ale:
Na Mondeo jen ta kvalitnější kola, a ještě lepší gumy! Za ten komfort to stojí!
Chtěl jsem šetřit, tak jsem vzal nějaké hliníky od Rialu a GY UG 7, ale byl jsem zklamán... hlučí, rezonují... Navíc se děsně zadělávají a reznou kotouče... Oproti origo 17" Ghia X 7 paprsků (letní) jsou naprosto tristní...
Na zadním skle vozím reklamu [odkaz] :-)
Až Vás někde předjedu, tak mě můžete problikat... Můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak asi všechno, co s tím můžete dělat... :-)
Neberte to osobně, ale co si někdo koupí na vytuzingovanou fiestu na lítání do supermarketu a do školky, na Mondeu na heavy duty (210 km/h Highway king), a rozbité okresky, to opravdu, ale oopravdu neposlouží...
Holt na některých věcech se nevyplatí šetřit...
To benzín/diesel flame: mám 2,2 TDCI, a radši bych měl 3.0 V6 , ale spotřeba je jasná!
I tak si ale užiju spoustu legrace!
Čím víc mám najeto (21.000 km) tím je diesel tišší, hladší a pružnější...
Ale moje srdce stále patří benzínu! -
jack007 21.03.07 21:59
« pro info
Cago, dneska jsem byl navstivit po pul roce nasi policii, kvuli podani vysvetleni k prestupku za rychlou jizdu (maji fotku).
Velice me prekvapilo, ze po mem odmitnuti vypovidat, to policista "skoro" v klidu prijal s dovetkem, kdyz mame derave zakony, ono na Vas dojde. :)
Takze jsem osobe blizke usetril 2500Kč a -3 body. -
hil 21.03.07 21:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Jozef035: Nevím jak VW Transporter, ale ten Transit TDI (2,4, rv 2004) mě fakt překvapil.
Rachot jako ve starým 2l Peugeotu Boxeru bez turba.
Navíc proti našemu 2,0 TDCi (125 HP) to točilo ve 130 o 1000 víc (3500). Velice špatně zpřevodované - divil jsem se.
Maximálka u TDI 140km/h (možná by to ještě trochu šlo, ale neměl jsem už odvahu) proti cca 170 kde zapne asi u TDCi omezovač. -
"-- skrytý --" 21.03.07 20:58
« Nový Transit, Ducato, Boxer, Jumper
hil:
Souhlas, dneska jelo kolem mě nové Ducato s Transiťáckým motorem 2,2 (JDT rozuměj Puma TDCi).
Stál jsem na chodníku a vůbec jsem motor nezaslechl.
Tomu říkám pohoda v dodávce.
P.S. Nejnovější modely Fiatu, Citroenu a Peugeotu (dodávky) sdílí s Fordem inovovaným motor 2,2 Puma (s japonským vstřikováním Denso). 2,4 si Ford ponechal pro sebe a pro Land Rover Defender.
Na oplátku bere Ford nové 2,2 HDI od Peugeotu do osobních vozů, MPV a SUV (Land Rover Freelander).
A zase, Italové vyrábí Ducato, Boxer a Jumper v jedné továrně a za to berou od PSA Fordí motory (to je ale galimatyáš, co?) -
Jozef0351 21.03.07 20:54
« Re: Re: Re: Re: Re:
Neviem čo máte proti TDI. Mám nového Transita 2,2 TDCI aj VW Transporter 2,5 TDI a nevidím rozdiel. Až na to že ten Transit je nový >:D .
Obidve autá su slušné na to že sú to dodávky. Ešte mám Mazdu 2,2 hladký diesel a to je iný rachot. Ale to je taká plechová krabica. -
"-- skrytý --" 21.03.07 20:50
« Je ti dobře?
6969.......
Podle Tvého nicku i obsahu příspěvku soudím, že jsi buď v žádném moderním dieselu neseděl, ale spíše že jsi nemocný a to na hlavu.
Benzíny v otáčkách, aby se dosáhlo 200km/hod v absolutní většině ječí jako zubní vrtačky. Diesely mají o více než 1/3 nižší otáčky, a pokud máš ještě 6tku, ž do 180 km/hod neslyšíš vůbec nic, maximálně ostatní hluk provozovaný aerodynamikou a koly.
Takže se zklidni a nějaké moderní diesely (nemyslím od VW) laskavě vyzkoušej. >:-[]
P.S. Ano, na volnoběh a za studena může být diesel i slyšet, ale jakmile se zahřeje a jde do otáček, je skvělý (neplatí pro VW !!!) -
Jozef0351 21.03.07 15:21
« Re: Re: Re:
Mám se Superbem jinou zkušenost - ticho i ve 180.
No veď aj som tvrdil že Superb sa mi zdá tichšie auto ako Mondeo. Akurát že tam aj na diaľnici počuť trochu že to je diesel. Asi preto že ináč je tichšie ako mondeo. Ja motor pri kľudnej jazde nepočujem nikdy. Samozrejme keď vyradím rýchlosť tak je počuť rozdiel keď človek pozorne počúva >:D Chcel som len toľko povedať že možno na parkovisku je benzín hlučnejší pri 3500 ot. ako nafta pri 3000 alebo koľko točí pri 130, ale pri jazde rozhodne nie. -
draxxx 21.03.07 14:41
« Re: Re: Re:
U 2,5 V6 benzín, jedu 200 km/ hod a můžu se klidně bavit se spolujezdcem aniž bych musel nějak zvyšovat hlas. Nafta je hrůza, z toho rachocení mně po pár kilometrech začala bolet hlava.
Všechny diesely rachotí stejně hrozně ( teda mimo V6 ) a je jedno jestli je v autě za 200 000 nebo 2 000 000,- . -
cja 21.03.07 12:12
« Re: Re:
Psal jsem nechytat za slovo. :shock: Mám se Superbem jinou zkušenost - ticho i ve 180. Ale zpět k Mondeu když jsem jel na hranici 180(ne u nás) ,tak benzín je v otáčkách a v autě nelze bez zvýšeného hlasu hovořit se spolujezdcem. To jsem s 2,2 ještě nezažil - aerodynamický hluk na stejné úrovni - podotýkám - mám zkušenost s oběma druhy motorů - přesedám občas mezi Mondeem benzín a nafta. Dnes raději už jen nafta. >:D A kola zima 16 léto 18. Spokojenost - Dunlop - je třeba zkusit. Ale myslím, že všechno to jsou subjektivní dojmy - a je to vše o prioritách. Žít a nechat ... -
lordmystic 21.03.07 11:52
« Bez nadpisu
to kutil: Pokud chceš max. výkon, tak toč vždy danný rychlostí stupeň na hranici kdy to vadne. U méno 96kW mi to brutálně a naráz zvadne zhruba ve 4200ot/min, tehdy je nejlepší dál přeřadit. Alespoň mé 5-ti kvaltové Mondeo má děsnou převodovku, strašně krátké první dva stupně, trojka vcelku jde, ale pak zase moc dlouhé ty dva poslední. Stává se, že při řazení na čtyřku a na pětku padnou po přeřazení otáčky až moc dolů kdy motor moc nebere :(. Na rozjezdy je to prostě špatný. -
Jozef0351 21.03.07 11:42
« Re:
Pri 130 nepočuť žiadny motor v bežnom aute takže je jedno koľko točí >:D A v Mondeu už vôbec nie lebo bohužiaľ nepatrí asi k najtichším autám. Dosť výrazný je aerodynamický hluk aj hluk od kolies. Neviem či je to spôsobené iba pneumatikami. Letné aj zimné mám Pirelli. Alebo mi to vadí preto že motor je moc tichý >:D To bol ftip. Npr. v Superb TDI je motor na diaľnici počuť viac ale ináč sa mi zdalo to auto tichšie.