FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
lordmystic 22.03.07 14:13
« Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost
Pokud chcete ještě trochu ušetřit u Bitpoweru, doporučuju vyrazit na nějaký sraz (tuning show) kde také budou (mají seznam na stránkách) a tam si s nima o tom popovídat - zodpoví také spousty dotazů. A když se tam objednáte, máte slevu 10% místo 5% při objednávce přes net... A to se vyplatí :). -
lordmystic 22.03.07 12:55
« Re: Okamžitá spotřeba a overboost
Okamžitou spotřebu to nemá. OwerBoost se aktivuje jen krátkodobě a to při náhlém a plném sešlápnutí plynu nadoraz. Po chiptuningu by měl OB zůstat. U Bitpoweru si nejsem jist, ale u jiných společností jsem to viděl že to zůstává. A Bitpower je špička, tak myslím že také. -
« Okamžitá spotřeba a overboost
Ahoj, sorry, že se opakuju, ale jak je to s tou okamžitou spotřebou. V návodu k vozidlu ji mám, ale v autě není. A druhý dotaz je overboost. Myslím si, že navýšení momentu o 10% (z 360 na 400Nm) musí být znát. Ale když to rozjedu do kopce určitě na dýl jak 10sec, tak žádný pokles momentu necítím. Jak poznám, že to funguje? A pokud udělám chiptuning od BITPower (navýšení na 461Nm/1750), tak příjdu o overboost nebo ne? -
hil 22.03.07 09:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
cja: Ano, asi to tak je. Měli jsme tu 2,4 naštěstí jen jako náhradní auto. Měli jsme štěstí při koupi té naší 2,0 TDCi, že jsem šáhl po ní. Jezdíme hlavně dlouhé trasy po dálnicích.
Tenkrát při koupi (2005) jsem se v tom ještě tak neorientoval a nikdo se neobtěžoval něco vyvětlovat.
Máme najeto cca 105k a ovládání pořád jako nové. Možná je to tím, že 80% jízd je po dálnicích.
Jediný problém tak byl s výměnou vstřiků + čerpadlo asi ve 40k, naštěstí v záruce. -
« Bez nadpisu
Ahoj, tak už jsem zjistil, proč se se svými 188cm nevejdu pod volant. Mám rád když sedím vysoko a u nového Mondea když chci být vysoko, tak se sedačka posune i dopředu. Když sjedu se sedačkou úplně dolů, tak odjedu i hodně dozadu a místo na nohy je. Ale jsem moc nízko.
Nedalo mi to a přeměřil jsem šířku sedaček a prostor od dveří ke středovému tunelu a fakt jsou sedačky i prostor u MK V užší jak u MK II.
Prostor řidiče na šířku je u MK V srovnatelný s C-MAXem. Kamarád má Renault Scénic a díky tomu, že má sedačky přímo u sebe, tak je tam místo jak v Mondeu [odkaz] -
cja 22.03.07 08:22
« Re: Kola, gumy...
srdce benzínu rozum naftě - jasně, ale ten benzín do něčeho na hraní a víkendy - zkrátka pro radost - jinak nafta >:D
www.reifen.com ceny gum v D pro srovnání a u nás asi nejlevnější
www.nejlevnejsipneu.cz - ale doporučuji servis(znám jednoho co objednal zimní pneu v říjnu a přišly v lednu) - servisy se dneska už taky snaží ,net jim s cenama zahýbal - 18" za 4000,- bez daně -CSC 3 to je slušný, ale na Mondeo po vlastní zkušenosti Dunlop 9000 tichá a komfortní, CSC po čase hlučnější, ale jinak taky výborná -
cja 22.03.07 08:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
to hil: ve firmě máme 2,4 taky a bylo nám oři prodeji a jsme to i požadovali , že je určen na těžkou práci-těžké náklady na krátké trasy - což je přesně náš případ - jel jsem s ním asi 2x na servis a byl jsem z toho vyděšenej- hluk, těžké ovládací prvky(šaltr - bez lanek, pedály, snad i bez posilovače >:D ) a naproti tomu je ve firmě Transit 2l TDI - taky hluk, ale ve srovnání s 2,4 pohoda a ovládací prvky pusobí, že jsou vychozené - oba Tr mají najeto do 60t km -
« Re: Re: Kola, gumy...
Nevím, levnější ceny na netu jsem nehledal, kolegové z práce, co našli levnější cenu, tak nebylo zboží na skladě... nebo jim to přivezl kolík v kufru, a dvě gumy byly přestárlé, takže to stejně nevzali...
Já dostal obutý vyvážený kola komplete, pohoda jazz...
Ale možná jenom proto, že mám konexe :-)
Mnoho pohody a kilometrů na CZ road přeje Janerad -
« Kola, gumy...
Pánové, omlouvám se za trochu propagace, ale:
Na Mondeo jen ta kvalitnější kola, a ještě lepší gumy! Za ten komfort to stojí!
Chtěl jsem šetřit, tak jsem vzal nějaké hliníky od Rialu a GY UG 7, ale byl jsem zklamán... hlučí, rezonují... Navíc se děsně zadělávají a reznou kotouče... Oproti origo 17" Ghia X 7 paprsků (letní) jsou naprosto tristní...
Na zadním skle vozím reklamu [odkaz] :-)
Až Vás někde předjedu, tak mě můžete problikat... Můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak asi všechno, co s tím můžete dělat... :-)
Neberte to osobně, ale co si někdo koupí na vytuzingovanou fiestu na lítání do supermarketu a do školky, na Mondeu na heavy duty (210 km/h Highway king), a rozbité okresky, to opravdu, ale oopravdu neposlouží...
Holt na některých věcech se nevyplatí šetřit...
To benzín/diesel flame: mám 2,2 TDCI, a radši bych měl 3.0 V6 , ale spotřeba je jasná!
I tak si ale užiju spoustu legrace!
Čím víc mám najeto (21.000 km) tím je diesel tišší, hladší a pružnější...
Ale moje srdce stále patří benzínu! -
jack007 21.03.07 21:59
« pro info
Cago, dneska jsem byl navstivit po pul roce nasi policii, kvuli podani vysvetleni k prestupku za rychlou jizdu (maji fotku).
Velice me prekvapilo, ze po mem odmitnuti vypovidat, to policista "skoro" v klidu prijal s dovetkem, kdyz mame derave zakony, ono na Vas dojde. :)
Takze jsem osobe blizke usetril 2500Kč a -3 body. -
hil 21.03.07 21:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Jozef035: Nevím jak VW Transporter, ale ten Transit TDI (2,4, rv 2004) mě fakt překvapil.
Rachot jako ve starým 2l Peugeotu Boxeru bez turba.
Navíc proti našemu 2,0 TDCi (125 HP) to točilo ve 130 o 1000 víc (3500). Velice špatně zpřevodované - divil jsem se.
Maximálka u TDI 140km/h (možná by to ještě trochu šlo, ale neměl jsem už odvahu) proti cca 170 kde zapne asi u TDCi omezovač. -
"-- skrytý --" 21.03.07 20:58
« Nový Transit, Ducato, Boxer, Jumper
hil:
Souhlas, dneska jelo kolem mě nové Ducato s Transiťáckým motorem 2,2 (JDT rozuměj Puma TDCi).
Stál jsem na chodníku a vůbec jsem motor nezaslechl.
Tomu říkám pohoda v dodávce.
P.S. Nejnovější modely Fiatu, Citroenu a Peugeotu (dodávky) sdílí s Fordem inovovaným motor 2,2 Puma (s japonským vstřikováním Denso). 2,4 si Ford ponechal pro sebe a pro Land Rover Defender.
Na oplátku bere Ford nové 2,2 HDI od Peugeotu do osobních vozů, MPV a SUV (Land Rover Freelander).
A zase, Italové vyrábí Ducato, Boxer a Jumper v jedné továrně a za to berou od PSA Fordí motory (to je ale galimatyáš, co?) -
Jozef0351 21.03.07 20:54
« Re: Re: Re: Re: Re:
Neviem čo máte proti TDI. Mám nového Transita 2,2 TDCI aj VW Transporter 2,5 TDI a nevidím rozdiel. Až na to že ten Transit je nový >:D .
Obidve autá su slušné na to že sú to dodávky. Ešte mám Mazdu 2,2 hladký diesel a to je iný rachot. Ale to je taká plechová krabica. -
"-- skrytý --" 21.03.07 20:50
« Je ti dobře?
6969.......
Podle Tvého nicku i obsahu příspěvku soudím, že jsi buď v žádném moderním dieselu neseděl, ale spíše že jsi nemocný a to na hlavu.
Benzíny v otáčkách, aby se dosáhlo 200km/hod v absolutní většině ječí jako zubní vrtačky. Diesely mají o více než 1/3 nižší otáčky, a pokud máš ještě 6tku, ž do 180 km/hod neslyšíš vůbec nic, maximálně ostatní hluk provozovaný aerodynamikou a koly.
Takže se zklidni a nějaké moderní diesely (nemyslím od VW) laskavě vyzkoušej. >:-[]
P.S. Ano, na volnoběh a za studena může být diesel i slyšet, ale jakmile se zahřeje a jde do otáček, je skvělý (neplatí pro VW !!!)