FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 23.03.07  08:49

    « Re: ST TDCi

    Dúfam že sa Ford konečne spamätá. 155 HP nazývať ST je na smiech. Ak niekto za to dal 1,5 mil. Sk tak musel byť buď strašne bohatý alebo zrelý na psychiatriu. Alebo veľký fanúšik Mondea :D
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 22.03.07  19:43

    « Re: Oprava deplhi

    Kdyz tak koukam na to pise Petr T., tak zacinam litovat ze sem koupil diesel s CR Bosch...ja sem totiz myslel ze ty jediny se opravuji bez problemu. No zrejme ne... :?
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 22.03.07  18:12

    « Oprava deplhi

    to PetrT:
    Az to budou opravovat a za ty ceny o kterych se psalo tak tomu budu verit, ale zatim se ten termin vzdy odsouval..
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 22.03.07  16:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Tak nevím, ale asi by mi tam ta červená vadila.
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 22.03.07  16:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Jedno naftové ST stává někdy u nás v práci, mohu vám na požádání ještě očíhnout, kde má jakou nit. :-) Ale nevím, komu patří, ani nic dalšího.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 22.03.07  16:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Zdravím - už jsem měl možnost s tím jezdit - je to jen o image a podpoře prodejů ST 220 - údajně si to vyžádali zákazníci - dvojitý výfuk lze domontovat - výměna celého zadního tlumiče.
    Moje auto TitaniumX 2.2 TDCI má stejný bodykit, přední i zadní nárazník z ST( kulaté mlhovky), pouze kola mám 10 paprsků, údajně tvrdší podvozek oproti standard verzi.
    Rozdíl oproti ST TDCI - chybí červená nit , logo ST na volantu ..., Recara( i vzadu), kola, a přitvrzený podvozek(určitě + snížení).
    A po Praze jedno černý o kterém vím jezdí - kůži uvnitř taky černou. Cena je jak u Titania v plné náloži >:D - jinými slovy brutální 1 100 000,- +-
    Jinak ten článek samá chvála a pravda :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.07  16:00

    « ST TDCi

    Misaak :
    Blbost to není, tento vůz šel cca půl roku objednat.Výbava stejná jaku u ST. Červené kožené sedačky atd.
    Řešil jsem to u Charouze 12/05 a nabízeli slevu 250 000Kč při objednání do konce 02/2006.
    Základní cena sedan 1 032 000Kč. :*)
    S doplňky 1 296 900 Kč (plná palba):twisted:
    Čučel jsem na to jako prase a čekám na nové mondeo.
    Petr T:
    Dobrá zpráva Delphi hurá >:D .
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.07  15:52

    « Opravy vstřikovačů Delphi

    Tak jsem kámové zas něco pro vás vypátral.
    Přesné datum zahájení oprav CR vstřikovačů Delphi: 26.4.2007, tři servisy (Kladno, Praha 7, Poděbrady)
    Zahájení oprav CR vstřikovačů Siemens (prosinec 2007/leden 2008).
    (motory DV4TD PSA-FORD, DW10B TED4 PSA-FORD, DW10TD PSA)
    Zahájení oprav CR vstřikovačů Denso (prosinec 2007/leden 2008).
    (Toyota, Nissan, Mazda, Opel, Ford Transit, Isuzu, Mitsubishi apod.)
    Opravy vstřikovačů CR Bosch jsou omezené, provozuje se oprava "na koleně" a dají se objednat trysky. Většina závad tkví bohužel v nadměrném přepadu ze vstřikovače (velmi podobný problém jako u Delphi, jiná příčina). Tento problém se řeší výměnou přepadového těsnění (nevím proč jej nedodává Bosch, tak se shání v Polsku, Německu, Itálii, Řecku apod., jakžtak se to dá řešit...)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.07  15:34

    « Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    aktivace overboost viz. pet odkazu zpet od lordmystic.
    Jinak mam takovy dotaz, co si myslite o tomhle clanku?
    [odkaz]
    Neni to nejaka blbost? :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.07  15:29

    « Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Overboost nemám ale jinak je Bitpower super. >:D
    Charakteristika využitelných otáček je úplně jiná než u origa.
    Třeba 3 a 4 stupeň funguje od 1 250 ot po 4 700 neuvadajícim tahem.
    5 tku jem zatím naučil táhnout jenom do 4 300 ot/min po rovině ale pracuju na ni. Při 4 500 ot/min to jede 224 km/hod dle GPS ale jenom z kopce po rovině to neudrží. :*)
    Origo jelo po rovině max 198km/hod - 4 000 ot/min. :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.07  15:11

    « Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Kdy se vlastně ten Overboost aktivuje ??
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 22.03.07  14:13

    « Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Pokud chcete ještě trochu ušetřit u Bitpoweru, doporučuju vyrazit na nějaký sraz (tuning show) kde také budou (mají seznam na stránkách) a tam si s nima o tom popovídat - zodpoví také spousty dotazů. A když se tam objednáte, máte slevu 10% místo 5% při objednávce přes net... A to se vyplatí :).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.07  14:11

    « Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    kutil: ja sem se na to u Bitpoweru informoval a bylo mne receno, ze Overboost je zachovan. Posli jim mail, radi te budou informovat, uvidis. A jeste dostanes slevu, myslim 5%.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 22.03.07  12:55

    « Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Okamžitou spotřebu to nemá. OwerBoost se aktivuje jen krátkodobě a to při náhlém a plném sešlápnutí plynu nadoraz. Po chiptuningu by měl OB zůstat. U Bitpoweru si nejsem jist, ale u jiných společností jsem to viděl že to zůstává. A Bitpower je špička, tak myslím že také.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.07  12:48

    « Okamžitá spotřeba a overboost

    Ahoj, sorry, že se opakuju, ale jak je to s tou okamžitou spotřebou. V návodu k vozidlu ji mám, ale v autě není. A druhý dotaz je overboost. Myslím si, že navýšení momentu o 10% (z 360 na 400Nm) musí být znát. Ale když to rozjedu do kopce určitě na dýl jak 10sec, tak žádný pokles momentu necítím. Jak poznám, že to funguje? A pokud udělám chiptuning od BITPower (navýšení na 461Nm/1750), tak příjdu o overboost nebo ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 22.03.07  09:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    to hil: to ovládání je taky v poho -myslel jsem jen oproti té 2,4 , že to jde krásně vše zlehka >:D , ale je jasný , že při používání v dálničním provozu je opotřebení menší (kromě brzd)
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 22.03.07  09:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    cja: Ano, asi to tak je. Měli jsme tu 2,4 naštěstí jen jako náhradní auto. Měli jsme štěstí při koupi té naší 2,0 TDCi, že jsem šáhl po ní. Jezdíme hlavně dlouhé trasy po dálnicích.
    Tenkrát při koupi (2005) jsem se v tom ještě tak neorientoval a nikdo se neobtěžoval něco vyvětlovat.
    Máme najeto cca 105k a ovládání pořád jako nové. Možná je to tím, že 80% jízd je po dálnicích.
    Jediný problém tak byl s výměnou vstřiků + čerpadlo asi ve 40k, naštěstí v záruce.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 22.03.07  09:26

    « Re:

    Kutil: Máš pravdu, že je prostor řidiče asi užší, ale už jsem si zvyknul.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.07  09:13

    « Bez nadpisu

    Ahoj, tak už jsem zjistil, proč se se svými 188cm nevejdu pod volant. Mám rád když sedím vysoko a u nového Mondea když chci být vysoko, tak se sedačka posune i dopředu. Když sjedu se sedačkou úplně dolů, tak odjedu i hodně dozadu a místo na nohy je. Ale jsem moc nízko.
    Nedalo mi to a přeměřil jsem šířku sedaček a prostor od dveří ke středovému tunelu a fakt jsou sedačky i prostor u MK V užší jak u MK II.
    Prostor řidiče na šířku je u MK V srovnatelný s C-MAXem. Kamarád má Renault Scénic a díky tomu, že má sedačky přímo u sebe, tak je tam místo jak v Mondeu [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 22.03.07  08:22

    « Re: Kola, gumy...

    srdce benzínu rozum naftě - jasně, ale ten benzín do něčeho na hraní a víkendy - zkrátka pro radost - jinak nafta >:D
    www.reifen.com ceny gum v D pro srovnání a u nás asi nejlevnější
    www.nejlevnejsipneu.cz - ale doporučuji servis(znám jednoho co objednal zimní pneu v říjnu a přišly v lednu) - servisy se dneska už taky snaží ,net jim s cenama zahýbal - 18" za 4000,- bez daně -CSC 3 to je slušný, ale na Mondeo po vlastní zkušenosti Dunlop 9000 tichá a komfortní, CSC po čase hlučnější, ale jinak taky výborná
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…