FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Jozef0351 23.03.07 11:39
« Re: Re: Re: Re: Re:
No BMW je iná kategória, aj cenovo. Ale:
ST 166 kW, 0-100 6,8 s, max: 241 km/h
BMW325i 160 kW, 0-100 7,0 s, max: 245 km/h
BMW330i 190 kW, 0-100 6,3 s, max: 250 km/h
Myslím že minimálne by ST to BMW potrápil. Na okruhu by mal bavorák asi navrh ale na "rally" trati asi naopak.
Čo sa týka Octavie tak nepochybujem že v Autosalóne na Prime by došli k jednoznačnému záveru, že ak Octaviu RS tak jedine TDI >:D . Ale výkonovo je to jednoznačné. 7,3 s vs. 8,5 s, 240 km/h (predpokladám že obmedzená ) vs. 225 km/h. Myslím že je zbytočné sa zase hádať že papierové hodnoty sú v prípade benzínu nadhodnotené a v prípade nafty podhodnotené >:D Možno sa to niekedy zmení ale zatiaľ je v tejto triede diesel len do počtu. Sú to také kvázi šporťáky.Spotreba je nepodstatná v tomto prípade. -
lordmystic 23.03.07 09:50
« Re: Re: Re: Re:
Jsem myslel že Focus se děla jen ST 170... Ale mít přes 200hp a k tomu pořádně tvrdej podvozek a samozřejmě v benzínu, tak pak by to mohlo být skoro RS :). No ale na klasické trochu nadupanější sériove trojkové BMW to stejně nemá - jak v jízdních vlastnostech, tak výkonostně... -
"-- skrytý --" 23.03.07 09:48
« Re: Re: Re: Re:
Jozef35
Jasné že ani Octavia TDI nie je žiadny šporťák a s benzínovou verziou sa nedá porovnávať.
Auto tip16/06 Test RS 2.0TDi a RS 2,0TSFI na okruhu Sosnová.Naprosto stejný výsledek. Závěr testu TDi v jízdní dynamice nezaostává.
Těžší příď o 30kg. Celý okruh se dá jet na 3 stupěň bez řazení.
Spotřeba na okruhu 21,2L/33,1l. diesel/Natural 98.
Norm režim 6,1/8,4L. Otáčky 4 800/6 700.
Rozdíl v základní ceně 25 000Kč.779 900Kč/754 900Kč
Zas tak blbě bych to s tím TDi neviděl. >:D -
lordmystic 23.03.07 09:12
« Re: Re:
Jozef035: Jasně výkonově je na tom možná o krapet lépe, ale jsou to téměř shodná auta. Právě proto by ta Octavie neměla používat označení RS, což je označení pro sportovní auto. Myslím, že ST je nižší stupeň než RS a je to tak správně. Samozřejmě otázkou je ta cena, fakt docela úlet... -
Jozef0351 23.03.07 08:54
« Re:
Mám rád když sedím vysoko a u nového Mondea když chci být vysoko, tak se sedačka posune i dopředu. Když sjedu se sedačkou úplně dolů, tak odjedu i hodně dozadu a místo na nohy je. Ale jsem moc nízko.
Keď si taký kutil prečo si neskúsiš dať sedačku vyskoko a následne ju páčkou pod sedadlom posunúť dozadu? >:D
Ináč je pravda že aj ja som si strašne dlho hladal vhodnú polohu za volantom. Ale neviem čo máte s tým úzkym priestorom pre vodiča. Neviem o žiadnom súčasnom aute strednej triedy ktoré má miesta viac. Ja mám "problém" dotknúť sa kolenom stredového panela. Mám 186 cm / 100 kg >:D -
lordmystic 23.03.07 08:51
« Bez nadpisu
Jozef035: No je potřeba si neplést ST a RS, to je rozdíl. Ford nedělá ST jako nejostřejší verzi, ale jeko trochu sportovnější rodinné auto a tak je to třeba brát. To už si myslím, že TDI RS u Octavie je větší provar! Tam si hrajou totálně na něco co nejsou. -
cja 22.03.07 16:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost
Zdravím - už jsem měl možnost s tím jezdit - je to jen o image a podpoře prodejů ST 220 - údajně si to vyžádali zákazníci - dvojitý výfuk lze domontovat - výměna celého zadního tlumiče.
Moje auto TitaniumX 2.2 TDCI má stejný bodykit, přední i zadní nárazník z ST( kulaté mlhovky), pouze kola mám 10 paprsků, údajně tvrdší podvozek oproti standard verzi.
Rozdíl oproti ST TDCI - chybí červená nit , logo ST na volantu ..., Recara( i vzadu), kola, a přitvrzený podvozek(určitě + snížení).
A po Praze jedno černý o kterém vím jezdí - kůži uvnitř taky černou. Cena je jak u Titania v plné náloži >:D - jinými slovy brutální 1 100 000,- +-
Jinak ten článek samá chvála a pravda :D -
"-- skrytý --" 22.03.07 16:00
« ST TDCi
Misaak :
Blbost to není, tento vůz šel cca půl roku objednat.Výbava stejná jaku u ST. Červené kožené sedačky atd.
Řešil jsem to u Charouze 12/05 a nabízeli slevu 250 000Kč při objednání do konce 02/2006.
Základní cena sedan 1 032 000Kč. :*)
S doplňky 1 296 900 Kč (plná palba):twisted:
Čučel jsem na to jako prase a čekám na nové mondeo.
Petr T:
Dobrá zpráva Delphi hurá >:D . -
"-- skrytý --" 22.03.07 15:52
« Opravy vstřikovačů Delphi
Tak jsem kámové zas něco pro vás vypátral.
Přesné datum zahájení oprav CR vstřikovačů Delphi: 26.4.2007, tři servisy (Kladno, Praha 7, Poděbrady)
Zahájení oprav CR vstřikovačů Siemens (prosinec 2007/leden 2008).
(motory DV4TD PSA-FORD, DW10B TED4 PSA-FORD, DW10TD PSA)
Zahájení oprav CR vstřikovačů Denso (prosinec 2007/leden 2008).
(Toyota, Nissan, Mazda, Opel, Ford Transit, Isuzu, Mitsubishi apod.)
Opravy vstřikovačů CR Bosch jsou omezené, provozuje se oprava "na koleně" a dají se objednat trysky. Většina závad tkví bohužel v nadměrném přepadu ze vstřikovače (velmi podobný problém jako u Delphi, jiná příčina). Tento problém se řeší výměnou přepadového těsnění (nevím proč jej nedodává Bosch, tak se shání v Polsku, Německu, Itálii, Řecku apod., jakžtak se to dá řešit...) -
"-- skrytý --" 22.03.07 15:29
« Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost
Overboost nemám ale jinak je Bitpower super. >:D
Charakteristika využitelných otáček je úplně jiná než u origa.
Třeba 3 a 4 stupeň funguje od 1 250 ot po 4 700 neuvadajícim tahem.
5 tku jem zatím naučil táhnout jenom do 4 300 ot/min po rovině ale pracuju na ni. Při 4 500 ot/min to jede 224 km/hod dle GPS ale jenom z kopce po rovině to neudrží. :*)
Origo jelo po rovině max 198km/hod - 4 000 ot/min. :*)
180 koní v benzínu a origo podvozek Octavie I RS v Brně na okruhu nic neukáže. ST paket u Mondea dělá i u TDCi divy. 4 krát ročně jsem v Brně na okruhu a tvrdím v motoru to fakt není. >:D
Je to syndrom gumové lano rovinky RS oblouk ST TDCi.
Úprava ST 18" kola 225/40/18, pružiny -35mm, zadní náprava + 40mm.
Škoda RS v benzínu je dobrá na letiště a prázdou dálnici jinak je k smíchu.
S OII jsem ještě nejel.
Nepřu se že benzín je božský ale je potřeba to posuzovat jako celek.
Pokud s težkým smradlavým ropákem objedu OI RS v Brně po cílové rovince vnější stopou tak něco není v pořádku. 8)
To že to jede 235 km/hod a chlemtá 98-100 oktanů fakt nepomůže.
14 dnů jsem sedlal předváděčku BMW 335d sedan v M paketu motor technologie Variable Twin Turbo 210 kW (286 k) a n 580 Nm již při 1750 ot/min.Prům spotřeba 8l. Cenovka po slevě za 1,2 M Kč. Netvrdil bych že nafta patří do kamen :*)