FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 27.03.07 13:35
« Re: jizdni vlastnosti
martin.z
mě se zdálo origo měkota tak jsem to snížil a přitvrdil kola 18" a je to vklidu.Nic se nerozpadá vše dřží nápravy a tlumiče origo. 250tis najeto.
Pro pohodlný pojezd doporučuji Citroen Xantia - hydropneumatický pérování. Pozor nezatáčí to, pouze rovně.
Na nějakou tu ránu kašlu na funci to jak se zdá nemá vliv. >:D -
martin.z 27.03.07 12:06
« jizdni vlastnosti
to Jenyk:
* kde ty vlastne jezdis, kde se pohybujes?
Mame stejny auto, jen ja mam 16ky 205/55 letni continentaly. Je to po Praze tak kurevsky tvrdy, ze jsem proti predpisovym tlakum ufoukl na vsech kolem 0,2 dolu. Ne ze by se to nejak exaktne projevilo.
Kdyz jedu nekde po dlazbe kde jsou vlny, tak bych potreboval helmu abych si nerozmlatil drzku jak to se mnou mlati v aute na vsechny strany, kazdej hrbol citim, mam pocit ze ten interier a vubec cely auto se musi brzy rozpadnout tema ranama.
Vubec si nedokazu ani predstavit ze bych sel jeste o 2 profilovy cisla niz... -
« Bez nadpisu
Netvrdím, že Mondeo je špatný, jen ten přechod z MK II je problémový. A co je horší, když sednu do svého druhého vozu Fiesta 1.25 16V z roku 2001, tak už mi to taky nejde řídit. Při přecházení mezi starým Mondeem a Fiestou nebyl jediný problém.
Zkusím ještě obout letní 17" a zkouknout co to dělá. Zimní mám Continental, tak jestli tam není problem.
Nevím jestli MK V má jiný převod volantu nebo kde je problém, ale jednak mám pocit, že je auto moc široké aby se vešlo kam jedu a jednak když chci někam jet, tak auto míří jinam, musím to stále dotahovat volantem. Jako by bylo auto těžké a vysoké. Chová se podobně jako Renault Scenic Grand, který je ale vyšší a užší.
Když jsem ho kupoval vycházel jsem ze zkušeností s MK II a z pár možností svezení při předváděčce. Tam se chování auta výrazně neprojevilo.
Snad to budou ty gumy. :roll: -
-
« Bez nadpisu
To cja: Prodal bych, ale je na leasing a staré auto je už pryč. Nové mám 1,5 měsíce a nemůžu se s ním sžít. Ať už jde o řazení nebo řízení, případně výhled z vozu (hlavně dozadu).
Když jsem jel se starým Mondeem, tak jednak motor přesně reagoval na plyn (líp jak Focus) a když jsem natočil volant, tak auto přesně reagovalo na natočení volantu, třeba šlo do smyku ale jasného.
U MK V vůbec nevím co to udělá, mám pocit, že MK V je 2x tak těžší než MK II, vůbec nereaguje na volant, nechce zatáčet, rovně jezdí dobře. Vůbec nemám pocit kontaktu se silnicí! Na sněhu se zahrabává, na písku se kroutí. Takové problémy jsem při přechodu z Escorta neměl. Nevím zda je to přechodem z benzínu na diesel nebo zda je to fakt takový rozdíl mezi MK II a MK V. :roll:
V každém případě mě z MK V bolí záda i kyčle víc jak z MK II. -
cja 26.03.07 12:22
« Re: Sedačka
to kutil: pokud se jedná o šířku sedáku - není to tím, že MK5 má výraznější boční vedení ? - měl jsem MK1(předpokládám, že MK2 - facelift měl stejná sedadla - možná se pletu) a tam bylo sedadlo taky širší, ale preferuji držení těla v zatáčce, takže si myslím, že je to spíš o pocitu a prioritách - a nebo to prodej >:D a kup MK2 -
« Sedačka
Ahoj, tak jsem to oměřil. Pokud je sedačka dole, tak je hrana mezi sedákem a opěradlem 82cm daleko od palubky pod volantem. Pokud je sedačka nahoře, tak je tato vzdálenost 75cm. To ale už narážím na ovládání rádia. Vzdálenost přední hrany sedáku je při poloze dole 26cm, při poloze nahoře 30cm.
Až najdu MK II, tak změřím jak je to u něj. Včera jsem vezl známé a taky říkaly, že šířka sedáku u MK V je menší jak u MK II. Není to tedy jen můj pocit. -
"-- skrytý --" 25.03.07 11:52
« Re: Re:
oleowr1: Přesně tak, samotná výška člověka nic neříká o poměru délky nohou a zbytku trupu, což je pro prostor nad hlavou při sezení v autě podstatné. A protože v sedačce sedíte na zadku, tak lidi s velkou pr*elí budou sedět ještě o něco výš ;-) . Jediná možnost je osobně si to auto vyzkoušet, nespoléhat na to, že když tam někdo se 192cm má nad hlavou místo na klobouk, tak že já ho musím mít taky. -
oleowr1 25.03.07 11:36
« Re:
Mám 188cm, sedadlo nemám ani úplně vzadu ani úplně dole a poloha mi vyhovuje. Brácha má 196cm a po posunutí sedadla dolů a dozadu vyhovuje taky. Záleží totiž nejen na výšce těla, ale i na délce nohou. Málokdo je typický "konfekční typ". U mne s bráchou, je to tak, že sedneme-li si na stejnou židli, je přesně stejně vysoký, postavíme-li se vedle sebe je o 8cm vyšší - má prostě dlouhé nohy. Když si kupuje oblek, musí mít kalhoty o číslo větší... -
martin.z 24.03.07 17:20
« Bez nadpisu
to lordymystic:
no neco malo fakt snizuje to stresni okno, jehoz zacatek jehoz hranice je presne nad hlavou a taky kazdy ma jine drzeni tela pri sezeni.
Zkus si sednout zadkem az uplne dozadu, nadoraz k operadlu a pater uplne naprimit podelne s operadlem, tzn. i vystrcit bederni oblouk dopredu a narovnat ramena. Hned mas hlavu o par cm vys nez pri klasickem sedu s kulatejma zadama. -
lordmystic 24.03.07 14:05
« Bez nadpisu
Chlapi, asi máme každej úplně jiné Mondeo... Měřím 192cm a sedačku nemám úplně dole ani úplně vzadu a jsem úplně v pohodě a úplně v pohodě se tam vejdu a hlavou se o strop nemlátím. To buď někomu fakt divně měří metr nebo máte úplně divný těla :))))))))).
ale kde jezdis? Po Praze? Napr. vcera jsem jel z flory na Praze 10 do Dejvic a uz predem jsem byl nas.. z ty dlazby. Prvni oblibene misto je na Stvanici tam nekde u Hiltonu a pak zase zeshora z Milady dolu ke kulataku.
Samozrejme k vibracnimu prozitku jeste rezonuje palubka.
co takovej citroen C5, mate nekdo zkusenosti?