FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
lordmystic 29.03.07 07:26
« Bez nadpisu
Jozef035: tak to máš fakt jednoduchý, kup na to 15" vysokoprofilové a není co řešit. A kyž je ještě nafoukáš málo, oj, to bude pohodlíčko i na kostkách... :)
martin.z: ad. zvuky z kaslíku - tak jsem se pral s něčím podobným, stále takový divný zvuk od spolujezdce z kaslíku - a nakonec to byla jen hloupá uvolněná žárovka co ho osvětluje... -
Jozef0351 28.03.07 17:18
« Re: Re:
Nebrečím ale pripadá mi komfortnejšie keď dokážem držať volant malíčkom ako keď sa s ním musím preťahovať. To že je auto tvrdšie som si zvykol. Mal som také aj predchádzajúce a viezol som sa v Octavii II a to je podstatne väčší rebriňák. Zimné gumy mi vyhovujú, ak aj iné letné budú rovnaké ako terajšie Pirelli tak pravdupovediac budem trošku sklamaný. -
cja 28.03.07 16:35
« Re:
to kutil : ja to mám v kombi, dozadu, taky hůř vidět, proto senzory, těžko srovnat s MK1, zpět bych už nešel - zkus někoho požádat ať tě nechá teď s MK2 svézt a uvidíš , jak je to všechno jinak.
K 18" - jezdím je též - 80% okresky a vzhledem k tomu si myslím, že na 16" zimních klid , ale auto jak kačena, na letních je to prostě Mondeo - což je co se týče své třídy stále etalon - pokud s tím fakt máte problémy , tak si kupte C5 a nebrečte na špatném hrobě. Pardon, jestli se to někoho dotklo. >:D -
Jozef0351 27.03.07 19:23
« Re: jizdni vlastnosti
Obul som znovu letné Pirelli origoš 16" a auto ide znovu ako po koľajách. Ale tie koľaje vedú inde ako chcem ja :'-( Na zimných som mohol držať volant 2 prstami a teraz sa s ním preťahujem. Ešte ich dojazdím a v lete kúpim inú značku. Som zvedavý čo to pomôže. V pneuservise mi tvrdili že to je normálne pri 16". A letné gumy že sú tvrdšie ako zimné. Predtým som mal na starom aute 14" a rozdiel medzi letnými a zimnými som nepoznal. -
oleowr1 27.03.07 17:56
« Problém se startem - elektronika?
Před chvílí jsem nutně potřeboval odjet, auto stálo cca 20min. teplý motor po zapnutí zapalování nezhasly kontrolky námrazy (červená a žlutá), kontrolka motoru, nabíjení a olej na tachometru a denním ukazateli -----, místo teploty -C1.
Po nastartování motor po cca. 10sec běhu zhasl, ze svítících kontrolek zhaslo jen mazání. Dal jsem mu pauzu dalších 20 minut, všechno vypadá O.K a normálně jede, co s tím???
Na podzim mi v servise měnili čidlo otáček vačky (motor nechytal, nebo zhasínal a blikala kontrolka žhavení), staré čidlo mi dali, kontakty * měděnkou, podle mně je čidlo v pořádku - studený spoj. Doufám, že protikus aspoň vyčistili, teď mám pocit, že je chyba podobná, ale v jiném konektoru, ve kterém?? -
martin.z 27.03.07 15:02
« Re: Re:
Ono je to dost relativni, jednak ja se fakt pohybuju dost v Praze ktera je v vyjimkou magistral naprosto silena a taky posloucham kazdy zvuk z interieru, proste jsem v tom asi precitlivelej. To plati pro soukr auto. U sluzebaku me je to taky jedno.
Takze ty bys treba u me v aute za jizdy rekl ze ke to v pohode ale proste me je toho na dlazbe lito.
Nicmene pozoruji ze je neco uvolneneho v palubce v mistech kastliku.
Nemuzu prijit na to co toje, kdyz jsem to rozebral reps. vyndal ten dekl kastliku tak jsem tam nasel uvolnenej ten tlumic otvirani-zavirani kastliku. Ten jsem uplne vyndal a zahodil ale jeste tam je neco. A ja tam nic nemuzu najit, cumel jsem tam, se vsim zkousel lomcovat ale je to vsechno fest.
Tak mozna nejaka roura od ventilace?? Ty jsou totiz nekde vic smerem k motoru a nejsou videt -
"-- skrytý --" 27.03.07 14:57
« Re:
martin.z
zkusil bych si udělat test tlumičů. Třes palubky je fakt nějaký divný.
Zkoušel jsem na měsíc 235/35/R19 už to moc nejelo ale žádnej třes tam na kostkách nebyl. Mám zímní al 16" a připadne mi to jak peřina.
Jsem spíš dálniční jezdec a tam v oblouku je 18" super, za těch pár ran po městě mi to stojí. >:D
Zeshora z Milady dolů ke kulaťáku tam taky jezdím, pouze se to houpe (tvrdší pružiny nemají takový zdvih) na nerovnostech ale jinak nic. -
martin.z 27.03.07 14:28
« Bez nadpisu
to vica:
ale kde jezdis? Po Praze? Napr. vcera jsem jel z flory na Praze 10 do Dejvic a uz predem jsem byl nas.. z ty dlazby. Prvni oblibene misto je na Stvanici tam nekde u Hiltonu a pak zase zeshora z Milady dolu ke kulataku.
Samozrejme k vibracnimu prozitku jeste rezonuje palubka.
co takovej citroen C5, mate nekdo zkusenosti? -
"-- skrytý --" 27.03.07 13:35
« Re: jizdni vlastnosti
martin.z
mě se zdálo origo měkota tak jsem to snížil a přitvrdil kola 18" a je to vklidu.Nic se nerozpadá vše dřží nápravy a tlumiče origo. 250tis najeto.
Pro pohodlný pojezd doporučuji Citroen Xantia - hydropneumatický pérování. Pozor nezatáčí to, pouze rovně.
Na nějakou tu ránu kašlu na funci to jak se zdá nemá vliv. >:D -
martin.z 27.03.07 12:06
« jizdni vlastnosti
to Jenyk:
* kde ty vlastne jezdis, kde se pohybujes?
Mame stejny auto, jen ja mam 16ky 205/55 letni continentaly. Je to po Praze tak kurevsky tvrdy, ze jsem proti predpisovym tlakum ufoukl na vsech kolem 0,2 dolu. Ne ze by se to nejak exaktne projevilo.
Kdyz jedu nekde po dlazbe kde jsou vlny, tak bych potreboval helmu abych si nerozmlatil drzku jak to se mnou mlati v aute na vsechny strany, kazdej hrbol citim, mam pocit ze ten interier a vubec cely auto se musi brzy rozpadnout tema ranama.
Vubec si nedokazu ani predstavit ze bych sel jeste o 2 profilovy cisla niz... -
« Bez nadpisu
Netvrdím, že Mondeo je špatný, jen ten přechod z MK II je problémový. A co je horší, když sednu do svého druhého vozu Fiesta 1.25 16V z roku 2001, tak už mi to taky nejde řídit. Při přecházení mezi starým Mondeem a Fiestou nebyl jediný problém.
Zkusím ještě obout letní 17" a zkouknout co to dělá. Zimní mám Continental, tak jestli tam není problem.
Nevím jestli MK V má jiný převod volantu nebo kde je problém, ale jednak mám pocit, že je auto moc široké aby se vešlo kam jedu a jednak když chci někam jet, tak auto míří jinam, musím to stále dotahovat volantem. Jako by bylo auto těžké a vysoké. Chová se podobně jako Renault Scenic Grand, který je ale vyšší a užší.
Když jsem ho kupoval vycházel jsem ze zkušeností s MK II a z pár možností svezení při předváděčce. Tam se chování auta výrazně neprojevilo.
Snad to budou ty gumy. :roll: -
-
« Bez nadpisu
To cja: Prodal bych, ale je na leasing a staré auto je už pryč. Nové mám 1,5 měsíce a nemůžu se s ním sžít. Ať už jde o řazení nebo řízení, případně výhled z vozu (hlavně dozadu).
Když jsem jel se starým Mondeem, tak jednak motor přesně reagoval na plyn (líp jak Focus) a když jsem natočil volant, tak auto přesně reagovalo na natočení volantu, třeba šlo do smyku ale jasného.
U MK V vůbec nevím co to udělá, mám pocit, že MK V je 2x tak těžší než MK II, vůbec nereaguje na volant, nechce zatáčet, rovně jezdí dobře. Vůbec nemám pocit kontaktu se silnicí! Na sněhu se zahrabává, na písku se kroutí. Takové problémy jsem při přechodu z Escorta neměl. Nevím zda je to přechodem z benzínu na diesel nebo zda je to fakt takový rozdíl mezi MK II a MK V. :roll:
V každém případě mě z MK V bolí záda i kyčle víc jak z MK II.