FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 04.04.07 09:25
« Re: Re: Stanadyne -STANDA - davkovani
To m.Leky: je presne ten pocit co jsem asi zazil i ja - opravdu, OMV (Alpin Diesel - coz znamena aditivovany - coz znamena ne moc dobra varinat jeste k dolevani Standy - MICHANI DVOU ADITIV). Shell Diesel Extra neaditivovana nafta + Standa = je pocitove hlucnejsi. Ale jsou to pouze pocity - udelam jeste test skutecne hlucnosti po trech natankovanych nadrzich.
To hil: podivej se nazpet do tohoto fora uvadel jsem tady decibelove udaje presne tebou uvadenych kombinaci SDE + Standa a SVPD bez Standy - vysledek byl mirne v prospech SVPD -
Jozef0351 04.04.07 08:55
« Re: Re: Re:
Aj mňa predbehne niekedy na diaľnici Fabia HTP a možno si myslí ako mi to natrel. Teraz sa možno na fore o Fabiach podobne chváli. Ja som minule na diaľnici predbehol Porsche. Istotne bol z toho smutný >:D
PS: Neviem podľa čoho sa dá v spätnom zrkadle poznať aké má auto motor. A neviem prečo si myslíš že sa s tebou pretekal. Niektorí vodiči idú stabilne 80 - 90 ako na tempomat. V obci aj mimo obce. Usudzovať z toho aké máš brutálne silné auto je smiešne. -
Jozef0351 04.04.07 08:47
« Re: Re:
Kdyz jsem mel stare mondeo 1,6i tak jsem pri prasecim stylu jezdil za 11 l/100km, pri klidnem stylu jizdy s ohledem na spotrebu tak 7,5 l/100km. V zadnem pripade se ale neda s tak slabym autem jet stabilne 180! sice max. 215 z kopce s vetrem v zadech, ale jinak byly rychlosti vyrazne nizsi... Neverim, ze s 1.8i se da jet stabilne 180, ani ze pri te rychlosti zere 9,2 l/100km
Mimo mesta sa cez 9l nedostanem. Keď jazdím s ohľadom na spotrebu tak mimo mesta sa dá ísť pod 6l, bežne mám 6,5. Priemer za posledný mesiac aj s jazdami po meste mám 7,6. 180 to ide úplne v pohode a ešte aj zrýchluje. S tým nemala problém ani moja stará Carisma 1,6. S ňou som zozačiatku tak jazdil ale teraz mám už trošku rozum :D -
Jozef0351 04.04.07 08:37
« Re: Re: Re: re: akcelerace TDCI vs. Duratec
ta páka mezi sedadly je tam asi na řazení, ale moc to nepomáhá - někdy to zkus oproti 2,2 - stačí jen nahlédnout do tech specifikace a není o čem diskutovat, pružné zrychlení je takřka 2x lepší oproti 2,0 Duratec
Práveže pomáha >:D Neviem kde si zobral ten nezmysel že má 2X lepšie pružné zrýchlenie. Výhoda toho benzínu je práve v tom že môžeš podradiť na 3 a vtedy máš na kolesách minimálne rovnaký, predpokladám väčší KM ako v TDCI na 5 - 6. Nemám k dispozícii krivky motorov ani prevodové pomery ale je to tak. Dokonca ten benzín bude vzhľadom na lepšie rozloženie hmotnosti na tom asi lepšie v zátačkach. Treba si jednoducho uvedomiť že s dieslom sa jazdí ináč ako s benzínom. -
RADEK1 03.04.07 21:16
« Re:
TO :Kutil
Dej tomu čas a uvidíš ,že za rok si předchozí gen. Mondea téměř nevzpomeneš.Nebo jen tehdy ,když vyprášíš nějakého namistrovaného TDíčkáře . S 1,8 by to tak hladce asi nešlo >:D >:D Říkám to jen proto ,že dnes se na mne jeden nalepil (asi posílen optimismem) v obci a tlači a tlačil až po ceduli :,,konec obce" :P Tam jsem dal 3 a z té stříbrné O1 za chvíli byla jen . (tečka) frajer jeden libovej >:-[] -
RADEK1 03.04.07 21:15
« Re:
TO :Kutil
Dej tomu čas a uvidíš ,že za rok si předchozí gen. Mondea téměř nevzpomeneš.Nebo jen tehdy ,když vyprášíš nějakého namistrovaného TDíčkáře . S 1,8 by to tak hladce asi nešlo >:D >:D Říkám to jen proto ,že dnes se na mne jeden nalepil (asi posílen optimismem) v obci a tlači a tlačil až po ceduli :,,konec obce" :P Tak jsem dal 3 a z té stříbrné O1 za chvíli byla jen . (tečka) frajer jeden libovej >:-[] -
« Bez nadpisu
Pánové, doufám, že vše je tím, že je auto nové a má najeto cca 5000km. To co píšu je dle skutečnosti, když jsem auto kupoval, tak mi bylo řečeno, že dlouhodobá spotřeba budu pod 7litrů, většinou že je 6,5 a s čipem 5,5. Z toho jsem vycházel. Vzhledem k tomu, že se stále zlepšuje, tak je to zřejmě jen malým počtem najetých km.
Mondeo 1.8 jsem měl s naměřenými 92kW a auto bylo skutečně schopné jet po dálnici stále 180km/h. Občas bylo nutné přeřadit na 4ku, která točila do 188km/h. Spotřeba opravdu byla 9,2litru. Za to se mi ji při klidné jízdě nepodařilo dostat pod 8litrů.
Souhlasím, že Mondeo 2.2TDCI z roku 2007 je samozřejmě bezpečnější a technicky lepší než Mondeo z roku 2000, protože je nové a nemá nic najeto, ale co se týče úložného prostoru, ergononie vnitřku, výhledu z vozu a šíře sedaček, tak bylo staré Mondeo lepší. Osobně bych u TDCI s 6ti kvaltem uvítal jiné zpřevodování, motor by byl schopen točit ve 150km/h okolo 2000ot. 4, 5 a 6 jsou moc blízko u sebe.
To Janerad: Když vynuluju PP a jedu po dálnici okolo 200km/h, tak je spotřeba 9,2l. Při normální jízdě je 7,8 a pokud se snažím a jedu mimo město okolo 90km/h tak 6,5 a dá se i pod 6. Ale musí to být rovina a nesmím to přišlápnout. -
RADEK1 03.04.07 20:07
« Re:
To:Kutil
Tak ti nevím s 1.8 jsem toho moc nenajezdil,ale kamarád ho vlastní,takže sem tam jsme ho projeli. Já tenkrát vlastnil TDDi 85KW a už tenkrát bych řekl,že můj ropák byl živější . Kamarád sám uznal , že mé auto lépe zabírá a táhne. Takže o přínosu dalších 29 KW u 2.2 TDCi nemůže být pochyb. Možná si to chce jen zvyknout , nebo tam máš ůplně jiný motor než my všichni. :P Čas od času jezdím Amserodam CR tak 150,D 160 až 190 a NL dle předpisu 110až 120 . Výsledná spotřeba 6.7 až 6,9 . Ty 2 deci zachraňuje manželka se kterou se musím krotit. >:D Samozřejmě ,že standu leju do každé nádrže asi 1,3 násobek dop. dávkování. -
lordmystic 03.04.07 14:18
« Re: Re: Stanadyne -STANDA - davkovani
Já dávám již delší dobu pravidelně dvojnásobnou dávku standy a v pohodě. I když je pravdou, že "zásadní" ztišení motoru nepozoruji, no už jsem si asi zvykl. Ovšem studené starty jsou o trošku jemnější bez toho asi dvouvteřinového zaškobrtnutí které tam bývalo bez standy než se srovanjí otáčky hned po nastartování. Že by to zvyšovalo výkon to se také nedá pozorovat, snad jedině trošičku kultivovanější chod za studena, po ohřátí nepozoruji podstatný rozdíl. Ale asi záleží jaká nafta se tankuje a míchá se standou, beru teď docela kvalitní naftu. -
« Re:
Nevim, asi divne jezdis.... Kolik ma auto najeto?
1. Kdyz jedu jak prase, tak spotrebu nedostanu dlouhodobe nad 7,5 l, ted mam dlouhodobou 7,3 dle PP. Pri vynulovani PP na dalnici plny knedlik (180-210 dle kopcu) je spotr. 8,6 l
Pri poklidne jizde s ohledem na spotrebu ne mene nez 6,3 l/100km.
2. Kdyz jsem mel stare mondeo 1,6i tak jsem pri prasecim stylu jezdil za 11 l/100km, pri klidnem stylu jizdy s ohledem na spotrebu tak 7,5 l/100km. V zadnem pripade se ale neda s tak slabym autem jet stabilne 180! sice max. 215 z kopce s vetrem v zadech, ale jinak byly rychlosti vyrazne nizsi... Neverim, ze s 1.8i se da jet stabilne 180, ani ze pri te rychlosti zere 9,2 l/100km -
pepek 03.04.07 12:10
« Bez nadpisu
to kutil: Auto, které by vyhovovalo tobě ještě nebylo vyrobeno a asi také nebude. Tak zkus tohle Mondeo reklamovat jako to minulé před 6 ti lety - ať má zase FMC srandu z nějakého koncáka, kterému nic nevyhovuje, ale chce za každou cenu ušetřit a pro korunu by si nechal vrtat koleno -
« Bez nadpisu
Ahoj, tak jsem tomu dneska trochu šlápnul na krk a zkusil s tím jet jako s mým starým MK II Mondeo 1.8 benzínem. Nechápu, jak někdo může jezdit se slabším Mondeem jak 2.2TDCI protože to oproti starému nechtělo zase tak moc zrychlovat.
Navím, zda to pořád ještě nemám zajeté, ale těch 400Nm zase až tak moc vidět nebylo, ale za to byla spotřeba 10litrů podle PP.
Přitom rychlost byla do 160km/h. Zajímavé, že když se na plyn šlape zlehka, tak to docela pškně zrychluje, ale když se šlape na podlahu, tak to už jen žere. Snad se umoudří. Snad bude řešením čip.
Staré Mondeo dokázalo jezdil po dálnici Praha - Brno 180km/h za 9,2litrů.
Při běžné jízdě s 2.2TDCI s tím, že ráno vyjedu 7km po Praze a pak 30km po dálnici vychází 7,8 podle PP, což je o 1,3 litru více, jak by mělo jezdit. Dá se sice jet rychlostí 90km/h se spotřebou 5,5 ale to je při častém vyřazování.